בעיקרון כן, אבל אבל:
1. לא כולם כאן יקבלו את הדרש כמחייב. צריך להאמין בתורה שבעל פה כדי לקבל אותו. 2. גם מי שמקבל את הדרש, לא לוקח את ה"עובדות" שכתובות בו ומוסיף אותם לעובדות שבפשט כאילו היו חלק מהן!!! זה דבר שאסור לעשות. גם אם הדרש מספר לנו עובדות שהיו, ולא רק משלים ורמזים שאמורים להוביל אותנו לרעיון האמיתי מאחורי הדברים, הרי שאסור לעשות את זה, כי אז אנחנו חוטאים לפשט, מסיבה פשוטה: הפשט לא כתב את העובדה הזו; אז מכאן שזה לא היה פרט שחשוב לו. אם אנחנו מוסיפים פרטים שחשובים לנו (או לחז"ל) ולא לו, אנחנו עלולים תמיד להגיע לתשובה אחרת ממה שהכותב התכוון, לגבי כוונת הכתוב והמסרים מאחוריו. המסרים של חז"ל הם מסרים חשובים; אבל לא צריך בשל כך לוותר על המסרים הפי-כמה יותר חשובים של ספרי התנ"ך!