מדובר ברכבת שפגעה ברכב פרטיאביתר מעדכן תאונה עם רכבת
בצומת עד הלום - אירוע רב נפגעים כנראה.
קישורמדובר ברכבת שפגעה ברכב פרטי
יש נפגעים - לא אר"ן.
כנראה פינו דיי מהר את כולם מהמקום..קישור
http://news.walla.co.il/?w=//764558 אני מניח שהפצועים הם ברכב אבל לא יודע את זה
כאן יש דיווחאביתר מעדכן תאונה עם רכבת
בצומת עד הלום - אירוע רב נפגעים כנראה.
בתחילה כתבתי בהסתייגותכאן יש דיווח
כאן ולא כתוב על אירוע רב נפגעים. נמתין ונראה.
עם קשר ובלי קשראביתר מעדכן תאונה עם רכבת
בצומת עד הלום - אירוע רב נפגעים כנראה.
שהם ירדו מהפסים?עם קשר ובלי קשר
כי לא יודע מה היה במקרה הנ''ל, אבל שלשום נסעתי ברכב עם אשתי ושתי הבנות שלי כשבאחד ממפגשי הרכבת הפעמון צילצל, האור האדום הבהב, המחסום התחיל לרדת, ושני כלי רכב לפני ואחד ממולי חצו את המסילה. אז מה יש עוד להגיד ?
אנשים מטורפיםשהם ירדו מהפסים?
האם האנשים מטורפים או הרמזור ?אנשים מטורפים
מי שעולה על מסילה לא פנויההאם האנשים מטורפים או הרמזור ?
לא הייתי היום באזור התאונה ואני מסתמך רק על מה שכותבים אחרים. הרכב נתקע על פסי הרכבת בכלל פקק. למה הפקק הזה קורה ? תעשו כמה נסיעות במקום ואולי תבינו למה נתקע הרכב... מיד לאחר הפסים ישנו רמזור שעל כביש 4 והרמזור הזה מפתיע אותנו נהגים כל פעם מחדש.. הוא יכול להיות ירוק ליוצאים מאשדוד במשך דקה ולעומת זאת יכול לעבור לירוק ולחזור לאדום תוך 5 שניות. נהגים אף פעם לא יודעים מה יעולל הרמזור הפעם. יתכן שהרמזור התחלף לירוק - הנהגים החלו לפתח מהירות ופתאום הרמזור נהייה אדום ואז - כל הנהגים נתקעו... וזהו - אין לאן לזוז - אתה תקוע עד שהרמזור יתחלף לירוק והדבר יכול לקחת גם דקה... יתכן שהרכב שנתקע היום על הפסים נתקע בדיוק בגלל סיבה זו...
אין להיכנס לשטח המפגש אם איןמי שעולה על מסילה לא פנויה
הוא מתאבד, לא פחות. פקק או לא פקק.
שחור לעומת לבן....אין להיכנס לשטח המפגש אם אין
אפשרות לעבור אותו(לפנות אותו)! ככה זה גם לגבי רמזורים בכביש!
גם מי שנוהג בכביש הערבהשחור לעומת לבן....
אתה צודק - אסור להכנס לשטח המפגש - בתנאי שהמצב אידיאלי. אני למשל לעולם לא עוצר על פסי הרכבת - בדיוק כמאמר הסיסמא: עדיף לאבד רגע בחיים מאשר חיים ברגע... עם זאת - במקרה של יצאה דרומית של אשדוד - המצב רחוק מאוד מלהיות אידאלי. במחינה פסיכולוגית - מי שעומד בפקק הזה - וזז 20 מטר בדקה נהיה לא מרוכז, עייף וכנראה בעצמו לא מבין מה הוא עושה... מה שאני רוצה לאמר זה שהאשמות בכל התאונות ביציאה מאשדוד - הן הממשלה+עיריית אשדוד שלא פותרות את בעיית הפקק הזה.. אתם כאן יכולים למתוח ביקורת על הנהגים, אבל כשאתם עצמכם תחוו את בעיית היציאה מאשדוד, רק אז תבינו את מה שאני מדבר עליו...
אתה מדבר מתוך חוסר ידע...גם מי שנוהג בכביש הערבה
נעשה לא מרוכז ועייף. האם תיתן לו להירדם על ההגה? חסימת מסילת ברזל, כמו הירדמות על ההגה, היא נהיגה פושעת. אם מישהו עייף ולא מרוכז, שיעצור באיזה תחנת דלק בדרך וישתה קולה.
אני בטוח שהפקק בעייתיאתה מדבר מתוך חוסר ידע...
כנראה לא היית אף פעם במקום הזה. על איזו תחנת דלק אתה מדבר ? מדובר בפקק של כ-300-500 מטר ש: א) אין לך לאן לצאת ממנו (וודאי לא איזו תחנת דלק) ב) זזים כ-30 מטר, עומדים 2 דקות (כי מסחום רכבת ירד), שוב זזים כ-30 מטר, עומדים 2 דקות וכך חוזר חלילה.. ישנם פקקים רבים במדינה, אבל ללא ספק פקק זה הוא אחד המעצבנים. הוא כזה כי הוא לא תלוי בנהגים שהרי מחסום הרכבת עולה ויורד ללא קשר כל זמן מה ללא תלות בנהגים... בכביש הערבה - הכל תלוי רק בך. בך ורק בך. התעייפת ? תעצור ותתרענן. כאן ביציאה מאשדוד - אתה עומד-נוסע-עומד-נוסע... הזמנים מתי אתה עומד ומתי אתה נוסע לא תלויים בך - אתה חייב לנסוע כשהכביש נפתח (אחרת תיצור פקק מאחוריך) ואתה נאלץ לעמוד כשהכביש סגור (כי אין לאן להתקדם). אין שום אפשרות לצאת מזה.. כמו שאמרתי - אתם יכולים כאן למתוח ביקורת רבה על הנהגים - אבל כלתחוו את זה בעצמכם, רק אז תבינו על מה אני מדבר...
כל הפקק 300-500 מטראתה מדבר מתוך חוסר ידע...
כנראה לא היית אף פעם במקום הזה. על איזו תחנת דלק אתה מדבר ? מדובר בפקק של כ-300-500 מטר ש: א) אין לך לאן לצאת ממנו (וודאי לא איזו תחנת דלק) ב) זזים כ-30 מטר, עומדים 2 דקות (כי מסחום רכבת ירד), שוב זזים כ-30 מטר, עומדים 2 דקות וכך חוזר חלילה.. ישנם פקקים רבים במדינה, אבל ללא ספק פקק זה הוא אחד המעצבנים. הוא כזה כי הוא לא תלוי בנהגים שהרי מחסום הרכבת עולה ויורד ללא קשר כל זמן מה ללא תלות בנהגים... בכביש הערבה - הכל תלוי רק בך. בך ורק בך. התעייפת ? תעצור ותתרענן. כאן ביציאה מאשדוד - אתה עומד-נוסע-עומד-נוסע... הזמנים מתי אתה עומד ומתי אתה נוסע לא תלויים בך - אתה חייב לנסוע כשהכביש נפתח (אחרת תיצור פקק מאחוריך) ואתה נאלץ לעמוד כשהכביש סגור (כי אין לאן להתקדם). אין שום אפשרות לצאת מזה.. כמו שאמרתי - אתם יכולים כאן למתוח ביקורת רבה על הנהגים - אבל כלתחוו את זה בעצמכם, רק אז תבינו על מה אני מדבר...
כן - 500 מטר = 50 דקות !כל הפקק 300-500 מטר
הצחקת אותי. כאן בהחלט צריך ללמוד פרק מהגויים. יש מקומות בחו"ל בהם יש פקק של 5 ק"מ ויותר בשעות מסוימות, והם לא נכנסים להיסטריה או מחפשים איך לתחמן ע"י נסיעה על השוליים, כניסה לצמתים או מפגשים כשאין היציאה פנויה, וכו'. ממש חבל שהמשטרה לא מתלבשת על הנושא הזה ברצינות... כמובן שצריך לזרז את נושא הסדרת הצמתים והפרדת מפלסים, אבל אין שום תירוץ להיות עבריין!
נהג שעולה על מסילה בלי אפשרות לפנותכן - 500 מטר = 50 דקות !
זה לא משנה מה אורך הפקק - השאלה כמה זמן לוקח לעבור אותו יחסית לאורכו ! גם אני כל יום נוסע בפקק של גן-רווה עד גנות ולא מתלונן עליו.. באשדוד דקום - פקק של 500 מטר פעמים רבות שווה 50 דקות... בגן-רווה עד גנות - זה 5 ק"מ ששווים 30-40 דקות. אתה קולט את ההבדל בעצבנות הנהגים ? אל תאשים את הנהג by default... הוא לא אשם שהוא צריך להגיע לעבודה... והוא גם לא אשם שלעבודתו שנמצאת במרחק של 15-20 ק"מ הוא צריך לנסוע שעה+...
עשה לי טובהכן - 500 מטר = 50 דקות !
זה לא משנה מה אורך הפקק - השאלה כמה זמן לוקח לעבור אותו יחסית לאורכו ! גם אני כל יום נוסע בפקק של גן-רווה עד גנות ולא מתלונן עליו.. באשדוד דקום - פקק של 500 מטר פעמים רבות שווה 50 דקות... בגן-רווה עד גנות - זה 5 ק"מ ששווים 30-40 דקות. אתה קולט את ההבדל בעצבנות הנהגים ? אל תאשים את הנהג by default... הוא לא אשם שהוא צריך להגיע לעבודה... והוא גם לא אשם שלעבודתו שנמצאת במרחק של 15-20 ק"מ הוא צריך לנסוע שעה+...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.