האם היית פעם באזור תחנת אשדוד-דרום?
אכן המחסום עולה מספר שניות אחרי שהרכבת עוברת, אבל יורד הוא דקה-שתיים לפני הגעתה... רכבת שיוצאת מתחנת הרכבת של אשדוד בכיוון צפון, לאחר נסיעה של כ-300 מטר מגיעה למחסום. קורה הרבה שמורידים את המחסום לא כשהרכבת בנסיעה, אלא כשהיא עוד עומדת בתחנה ורק מתכוונת לצאת. ולכך תוסיף את הזמן שלוקח לרכבת להאיץ... לא הייתי היום באזור התאונה ואני מסתמך רק על מה שכותבים אחרים. הרכב נתקע על פסי הרכבת בכלל פקק. למה הפקק הזה קורה ? תעשו כמה נסיעות במקום ואולי תבינו למה נתקע הרכב... מיד לאחר הפסים ישנו רמזור שעל כביש 4 והרמזור הזה מפתיע אותנו נהגים כל פעם מחדש.. הוא יכול להיות ירוק ליוצאים מאשדוד במשך דקה ולעומת זאת יכול לעבור לירוק ולחזור לאדום תוך 5 שניות. נהגים אף פעם לא יודעים מה יעולל הרמזור הפעם. יתכן שהרמזור התחלף לירוק - הנהגים החלו לפתח מהירות ופתאום הרמזור נהייה אדום ואז - כל הנהגים נתקעו... וזהו - אין לאן לזוז - אתה תקוע עד שהרמזור יתחלף לירוק והדבר יכול לקחת גם דקה...
האם היית פעם באזור תחנת אשדוד-דרום?מה יש פה להיות מתוחכם?
המחסום יורד מספר שניות לפני מעבר הרכבת ועולה אחרי שהיא עוברת. מהיר יותר? 10 שניות זה מה שיעשה את ההבדל? אני בספק.
אכן המחסום עולה מספר שניות אחרי שהרכבת עוברת, אבל יורד הוא דקה-שתיים לפני הגעתה... רכבת שיוצאת מתחנת הרכבת של אשדוד בכיוון צפון, לאחר נסיעה של כ-300 מטר מגיעה למחסום. קורה הרבה שמורידים את המחסום לא כשהרכבת בנסיעה, אלא כשהיא עוד עומדת בתחנה ורק מתכוונת לצאת. ולכך תוסיף את הזמן שלוקח לרכבת להאיץ... לא הייתי היום באזור התאונה ואני מסתמך רק על מה שכותבים אחרים. הרכב נתקע על פסי הרכבת בכלל פקק. למה הפקק הזה קורה ? תעשו כמה נסיעות במקום ואולי תבינו למה נתקע הרכב... מיד לאחר הפסים ישנו רמזור שעל כביש 4 והרמזור הזה מפתיע אותנו נהגים כל פעם מחדש.. הוא יכול להיות ירוק ליוצאים מאשדוד במשך דקה ולעומת זאת יכול לעבור לירוק ולחזור לאדום תוך 5 שניות. נהגים אף פעם לא יודעים מה יעולל הרמזור הפעם. יתכן שהרמזור התחלף לירוק - הנהגים החלו לפתח מהירות ופתאום הרמזור נהייה אדום ואז - כל הנהגים נתקעו... וזהו - אין לאן לזוז - אתה תקוע עד שהרמזור יתחלף לירוק והדבר יכול לקחת גם דקה...