אביחי הלר שקדתי שעה על תשובה לשאלתך ובסוף חזרה אלי הודעה שתא הדואר שלך מפוצץ ולא ניתן לשלוח מייל.
ב בועז ריבק New member 18/1/02 #1 אביחי הלר../images/Emo88.gif שקדתי שעה על תשובה לשאלתך ובסוף חזרה אלי הודעה שתא הדואר שלך מפוצץ ולא ניתן לשלוח מייל.
אביחי הלר../images/Emo88.gif שקדתי שעה על תשובה לשאלתך ובסוף חזרה אלי הודעה שתא הדואר שלך מפוצץ ולא ניתן לשלוח מייל.