shnaps girl
New member
אבטיח!!../images/Emo176.gif
אני אכלתי אבטיח!! וראיתי משאית שלמה מלאה באבטיחים אתמול(שוב). ואז חזרתי הביתה וגיליתי את האבטיח הכי חמוד בעולם! הוא כזה קטן ועגול בצורה מושלמת. ואז אכלתי אותו.!! מואהאהאהאה!!
אני אכלתי אבטיח!! וראיתי משאית שלמה מלאה באבטיחים אתמול(שוב). ואז חזרתי הביתה וגיליתי את האבטיח הכי חמוד בעולם! הוא כזה קטן ועגול בצורה מושלמת. ואז אכלתי אותו.!! מואהאהאהאה!!