אבטיח|סיכום השבוע

ady18

Well-known member
אבטיח|סיכום השבוע../images/Emo176.gif

שיר השבוע שלכם [של אריק ]- שיר השבוע שלכם [לא של אריק ]- בילוי השבוע שלכם- סרט/תוכנית/סדרת השבוע שלכם- תוכנית רדיו ששמעתם השבוע\תחנת רדיו - תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם [אתם מוזמנים להוסיף אם יש] משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו- משהו שהרס לכם את השבוע- משהו שאתם מחכים שיקרה בשבוע הבא- מאכל השבוע: משפט השבוע שלכם: האם פגשתם את אריק השבוע? אם כן-איך היה?
 
הללויה

שיר של אריק-השבוע אנחנו בסימן לאונרד כהן אז השיר של אריק יהיה "כולם הרי יודעים" שיר לא של אריק-בטח תצפו שאני אכתוב שיר של לאונרד כהן-אבל לא,השבוע אני עם מאיר אריאל שביום שני יהיה המופע 10 שנים לזכרו בקיסריה עם השיר נשל הנחש סרט-לשחק עם המזל\תוכנית-מועדון לילה\סדרה-מסודרים עשה את השבוע-הידיעה שלאונרד כהן בא סוף סוף ולא רק שהוא בא,הוא גם תורם את כל הכסף מהמופע למשפחות שכולות. שבוע הבא-פסטיבל חלון לים התיכון ומקווה לקנות כרטיס ללאונרד השבוע מאכל-fish and chips
 
משפחות שכולות? אתה חי בסרט!!!!!!!!!!!!!

תקרא את הכתבה לעומק ואת התגובות עליה ותבין! http://news.walla.co.il/?w=//1527782 כל הכסף של ההופעה ילך לארגונים פרו- פלשטינאים הנמצאים ברובם ברשות הפלשטינאית שבעקיפין הם "שכולות" בגלל שהבנים שלהם שמתו בחלקם הם שהידים מתאבדים, חמאסניקים או סתם שונאי ישראל. כך שלמעשה כל שקל שאתה ועוד פראיירים כמוך ישלמו על ההופעה שלו, ילכו ויגיעו בעקיפין לארגוני שמאל קיצוניים תומכי טרור פלשטינאי במסווה!!! אל תאמין לכל מה שאומרים לך, תתעוררו!! במקום שהוא כיהודי יתרום את הכסף לישראל כמלחמה בטרור, הוא נוקט עמדה שמאלנית, פלצנית ומתנשאת ותורם את הכסף לארגונים פלשטינים!! גועל נפש.
 

I מ י ר ב I

New member
גם לי זה ממש צרם

שיהיה בריא...העיקר הוא מגיע. הוציא לכולם את המיץ כבר.
 

michal94

New member
יש לך מושג..

איפה אפשר לשמוע את השיר "כולם הרי יודעים"?
 

ady18

Well-known member
השבוע אצלי

שיר של אריק המתוקות האחרונות השבוע בעיקר שיר השבוע עלה נישא ברוח עידן ריכל+שושנה דמארי בילוי השבוע סרט סרט השבוע דינזגוף 99 \סיפור גדול עשה את השבוע של אביתר בנאי\הסרט סיפור גדול הרס החום מחכה הכרטיסים ללאונרד כהן\הצגה\הופעה מאכל השבוע פנקיק \מוסקה
 

michal94

New member
../images/Emo176.gif

שיר השבוע שלכם [של אריק ]- אני חושבת ש"מגיע לך שיר", בעיקר כי היו שם כמה משפטים שהתאימו לשבוע הזה.. שיר השבוע שלכם [לא של אריק ]- דניאלה של שלומי שבן. בילוי השבוע שלכם- כמה לילות נחמדים. תוכנית- מועדון לילה, לילה בכיף /סדרת השבוע שלכם- מסודרים, 90210 (שלשניהם פרק סיום עצוב ומוזר) משהו שאתם מחכים שיקרה בשבוע הבא- אולי צימר בצפון מאכל השבוע: המבורגר.
 

I מ י ר ב I

New member
מישהו מתכוון להסתער על "לאן" היום?

לאונרדו מתחיל להמכר במוצ"ש...
 

I מ י ר ב I

New member
השרת של 'לאן' כבר נפל...

צריך ללכת למשרד כדי לרכוש או שאפשרי גם באתר(שהוא יחזור לחיים)?
 
עכשיו בגלל נגמרו כל

47000 הכרטיסים תוך 19 שעות. לא יאמן. רק חבל שההפקה לא מוכנה לארגן עוד הופעה לטובת אלו שלא הספיקו לקנות
 
למעלה