קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת

מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
אוהד כל מילה שלך דבש

קווים 51 או 66 או 49 או 82 אינם
נחשבים קווים בינעירוניים, משום שכל הרצף בין ת"א-ר"ג-ב"ב-פ"ת הינו מטרופולין אחד גדול שבלתי אפשרי להפריד אותו באופן מלאכותי. כך גם המצב באזור בקעת אונו עם קווי תה"ש שגובלים בקרית אונו, וכך גם עם קו 475 שאוסף נוסעים באור יהודה ויהוד לכיוון ת"א. אי אפשר למנוע מנוסעים לעלות על קווים מאספים ולהגיד להם שאלה אינם עוצרים להורדה. החריג הוא קו 50, שמלכתחילה מוגדר כקו מהיר. "קווים" מנסה לעשות תעמולה לעצמה. מה שעשוי לשחק כאן הוא הפרש המחירים בין דן לקווים
אוהד כל מילה שלך דבש
 

oshri5917

New member
אם קווים אזוריים

זה לא קשור לחברת קווים
זאת המדיניות הכוללת של משרד התחבורה, לעשות הפרדה מוחלטת בין נסיעות עירוניות לבין עירוניות. יש בזה הגיון, אם כי אני גם חושב שלפעמים זה יוצר סתם בזבוז משאבים ופגיעה בשירות.
אם קווים אזוריים
מורידים בתוך העיר זה לא יצור שום בזבוז משאבים ולא יפגע בשירות קו כמו 82 הוא קו מהיר וטוב ואין כל סיבה שלא יוריד בתוך פתח תקוה רוב הקווים העירוניים זמנם עבר קווים כמו 6הישן 8הישן 7הישן 18 הישן בוטלו כי עבר זמנם ואותו הדבר קו 12 שהאורך לבני ברק ושינו את המיספור ל72 וקווים 10,25,46 שהתארכו לבת ים כי מצאו שאין יעילות לקווים קצרים
 

oshri5917

New member
הקפצה

קווים העלתה לוחות זמנים לקווי פ"ת
ההודעה המקורית כבר לא קופצת שיפורים - הקו לרכבת ומהרכבת זוכה לשיפור רציני מאוד (למעשה קו לכל רכבת שמגיעה), אם כי המסלול החדש שלו הוא חיסרון רציני בהשוואה לקו 14 קו 25, הגרסה החדשה של קו 2 - זוכה לתגבור משמעותי
הקפצה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה