כמה שאלות

  • פותח הנושא FBoy
  • פורסם בתאריך

FBoy

New member
כמה שאלות ../images/Emo95.gif

א) למה לפרסומות של בשמים ומכוניות מחליטים לחסוך ברעיונות? לא ראיתי עוד פרסומת אחת ששייכת לסוג הזה שהיא הומוריסטית/דרמטית/מותחת או בעלת רעיון מקורי בכלל.
ב) למה בנק דיסקונט לא משנה תדמית?
ג) והאם מישהו יודע מה הכתובת של האתר של גלר נסיס D´arcy (משרד הפרסום אני מתכוון)? היה לי אותה אבל כמובן, אידיוט שכמוני, איך לא יכלתי לאבד אותה? FBOY
מה קרה רקפת? יש לי פריחה!!! -לשירותי בריאות כללית יש גישה חדשה, שומרים על בריאות בשביל א´ילדים!-
 
כמה תשובות

א. גם בפרסומות שנראות לך לכאורה שאין בהם רעיונות, נדרשת המון יצירתיות כדי להביא אותם לעולם. אני מניח שאתה מתכוון שבעיקר לפרסומות המבוססות על דימויים, צילומים מעניינים וכו´ ונטולי עלילה. אבל, גם לבשמים ומכוניות יש פרסומות עם עלילה. קח לדוגמא את הפרסומות של פיז´ו עם חתימה של אלופת עולם, הפרסומת המשעשעת של רנו עם בובות הניסויים או הפרסומת לבושם החדש שבה הבחור מתגלה כבחורה. ב. אינני יודע מדוע בנק דיסקונט אינו משנה תדמית. יכול להיות שהוא יעשה כן בקרוב ואולי הוא באמצע תהליך. אני יכול לספר לך ששינוי כזה הוא יקר ומסובך ומעורבים בו בדר"כ משרד ברנדינג, משרד הפרסום וגורמים מקצועים נוספים המחליטים על לוגו חדש, שינוי ניירות המכתבים, החלפת כל השלטים והאביזרים בבנק וכו´. ג. קבל את כתובת האתר של גלר נסיס. מירן
 
למעלה