אגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?

מצב
הנושא נעול.

ליליכה

New member
אגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?../images/Emo11.gif

אגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?

מודיעין בין עירוני של אגד פועל רק עד השעה 19:00 ממש חוצפה ובושה... כשהייתי צריכה מידע היה סגור ומודיעין של ירושלים כל כך תפוס תמיד שזה עולה על כל העצבים בואו נעשה משהו...
 

שחף 1

New member
מסכים מאודדדדדדדדדד

אגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?

מודיעין בין עירוני של אגד פועל רק עד השעה 19:00 ממש חוצפה ובושה... כשהייתי צריכה מידע היה סגור ומודיעין של ירושלים כל כך תפוס תמיד שזה עולה על כל העצבים בואו נעשה משהו...
מסכים מאודדדדדדדדדד
הגיע כבר הזמן שיפריטו יותר קווים של "אגד" אז אולי הם גם ילמדו לתת שרות
 

raminec

New member
צר לי מאוד../images/Emo2.gif

מסכים מאודדדדדדדדדד
הגיע כבר הזמן שיפריטו יותר קווים של "אגד" אז אולי הם גם ילמדו לתת שרות
צר לי מאוד

אך הסיכויים שהשירות של אגד ישתפר הם קלושים עד לא קיימים... בקצב שקווי אגד מופרטים כיום יקח עוד שנים רבות עד שנרגיש שחיקה במונופול של אגד. כמו כן, ייקח שנים רבות עד שתתחלנה לעבוד אלטרנטיבות לקווי האוטובוס של אגד כמו רכבות קלות רכבות תחתיות ורכבות רגילות (וכל זאת במידה ואכן תתומחרנה בצורה שתתחרה במחירי אגד, בניגוד למחירי הרכבת של היום). כמו כן, מי מביניכם ששם לב, בשעות שאינן שעות שיא כמו אחרי 24:00 ובקווים פופולריים פחות אף בשעות מוקדמות הרבה יותר, האוטובוסים של אגד נעלמים מהכבישים והאנשים שזקוקים לתחבורה ציבורית נותרים במצב בו יש להם רק שתי אלטרנטיבות או לרכוש אוטו או לשלם למוניות ספיישל. עד מתי נקבל תופעה זו בשתיקה? אוטובוסים הם שירות בראש ובראשונה למעוטי יכולת ומיד לאחר מכן תפקידם בהקטנת מספר הרכבים על הכביש, ובכך הקטנת הפקקים וזיהום האוויר. לפי דעתי אחד התנאים שיש להציב בפני הקבלנים בהפרטת קווי תחבורה ציבורית צריך להיות הפעלת הקווים גם בשעות הלילה ואני מתכוון 2 ו-3 בלילה גם כאשר זה בהחלט לא משתלם להוציא אוטובוס. אם תחשבו על זה אני בטוח שתצליחו לרדת לסוף דעתי. אשמח לשמוע את תגובותיכם.
 

עלי כהן

New member
תחבורה ליילית בישראל?

צר לי מאוד

אך הסיכויים שהשירות של אגד ישתפר הם קלושים עד לא קיימים... בקצב שקווי אגד מופרטים כיום יקח עוד שנים רבות עד שנרגיש שחיקה במונופול של אגד. כמו כן, ייקח שנים רבות עד שתתחלנה לעבוד אלטרנטיבות לקווי האוטובוס של אגד כמו רכבות קלות רכבות תחתיות ורכבות רגילות (וכל זאת במידה ואכן תתומחרנה בצורה שתתחרה במחירי אגד, בניגוד למחירי הרכבת של היום). כמו כן, מי מביניכם ששם לב, בשעות שאינן שעות שיא כמו אחרי 24:00 ובקווים פופולריים פחות אף בשעות מוקדמות הרבה יותר, האוטובוסים של אגד נעלמים מהכבישים והאנשים שזקוקים לתחבורה ציבורית נותרים במצב בו יש להם רק שתי אלטרנטיבות או לרכוש אוטו או לשלם למוניות ספיישל. עד מתי נקבל תופעה זו בשתיקה? אוטובוסים הם שירות בראש ובראשונה למעוטי יכולת ומיד לאחר מכן תפקידם בהקטנת מספר הרכבים על הכביש, ובכך הקטנת הפקקים וזיהום האוויר. לפי דעתי אחד התנאים שיש להציב בפני הקבלנים בהפרטת קווי תחבורה ציבורית צריך להיות הפעלת הקווים גם בשעות הלילה ואני מתכוון 2 ו-3 בלילה גם כאשר זה בהחלט לא משתלם להוציא אוטובוס. אם תחשבו על זה אני בטוח שתצליחו לרדת לסוף דעתי. אשמח לשמוע את תגובותיכם.
תחבורה ליילית בישראל?
שיקולי "אגד" לאי-הפעלת שירות כל ליילי ברורים לחלוטין : "אגד" מקבל תוספת (סובסידייה) על כל נוסע- באופן אבסורדי אם האוטובוס מלא עד אפס מקום תקבל "אגד" (ו"דן" כמובן) הרבה כסף מאותו מקור מופלא ששמו "סובסידיות. אם האוטובוס ריק למחצה (ריק למחצה ומלא למחצה זה אותו דבר) התשלום שיתקבל זעום יותר. זאת אחת הסיבות שמוסד זה של תחבורה ציבורית ליילית זולה לא קיים במדינת היהודים, שבה "כמובן" גם אין תחבורה ציבורית בין כניסת השבת ליציאתה . ומדוע הכבישים כל כך פקוקים? מאותה סיבה ממש : אנשים שאינם הולכים לביהכ"נ בשבת ורוצים להגיע לים נאלצים לרכוש רכב למטרה זו ואחרות, הנמנעות מהם בגלל השבתת התחבורה הציבורית בשבת. (ואפשר להוסיף עוד כהנה וכהנה ל"הגיון" שבהשבתת תחבורה ציבורית עממית)
 

Carl Freeborne

New member
מקטר על זה שאין תחבורה בשבת?

תחבורה ליילית בישראל?
שיקולי "אגד" לאי-הפעלת שירות כל ליילי ברורים לחלוטין : "אגד" מקבל תוספת (סובסידייה) על כל נוסע- באופן אבסורדי אם האוטובוס מלא עד אפס מקום תקבל "אגד" (ו"דן" כמובן) הרבה כסף מאותו מקור מופלא ששמו "סובסידיות. אם האוטובוס ריק למחצה (ריק למחצה ומלא למחצה זה אותו דבר) התשלום שיתקבל זעום יותר. זאת אחת הסיבות שמוסד זה של תחבורה ציבורית ליילית זולה לא קיים במדינת היהודים, שבה "כמובן" גם אין תחבורה ציבורית בין כניסת השבת ליציאתה . ומדוע הכבישים כל כך פקוקים? מאותה סיבה ממש : אנשים שאינם הולכים לביהכ"נ בשבת ורוצים להגיע לים נאלצים לרכוש רכב למטרה זו ואחרות, הנמנעות מהם בגלל השבתת התחבורה הציבורית בשבת. (ואפשר להוסיף עוד כהנה וכהנה ל"הגיון" שבהשבתת תחבורה ציבורית עממית)
מקטר על זה שאין תחבורה בשבת?
קודם כל זה ממש לא נכון שאין אוטובוסים בין כניסת השבת ליציאתה.. אבל תלוי באיזו עיר אתה חי. אם אתה חי בירושלים אז אתה צודק, בתל אביב זה הרבה פעמים הרבה יותר גמיש. ובחיפה..בכלל. אם אתה רוצה לעשות משהו בעניין אז תיכנס לתגובה שלי כאן בפורום בנושא יוזמה לתחבורה ציבורית בשבת...
 

raminec

New member
סובסידיות../images/Emo150.gif

תחבורה ליילית בישראל?
שיקולי "אגד" לאי-הפעלת שירות כל ליילי ברורים לחלוטין : "אגד" מקבל תוספת (סובסידייה) על כל נוסע- באופן אבסורדי אם האוטובוס מלא עד אפס מקום תקבל "אגד" (ו"דן" כמובן) הרבה כסף מאותו מקור מופלא ששמו "סובסידיות. אם האוטובוס ריק למחצה (ריק למחצה ומלא למחצה זה אותו דבר) התשלום שיתקבל זעום יותר. זאת אחת הסיבות שמוסד זה של תחבורה ציבורית ליילית זולה לא קיים במדינת היהודים, שבה "כמובן" גם אין תחבורה ציבורית בין כניסת השבת ליציאתה . ומדוע הכבישים כל כך פקוקים? מאותה סיבה ממש : אנשים שאינם הולכים לביהכ"נ בשבת ורוצים להגיע לים נאלצים לרכוש רכב למטרה זו ואחרות, הנמנעות מהם בגלל השבתת התחבורה הציבורית בשבת. (ואפשר להוסיף עוד כהנה וכהנה ל"הגיון" שבהשבתת תחבורה ציבורית עממית)
סובסידיות

לידיעתך, אגד מקבלת סובסידיות גם על קווים שבהם האוטובוס ריק לחלוטין לדוגמה: אגד בהיותו המונופול על תחבורה ציבורית במדינה מחוייב!! לסע גם בשטחים ליישובים המבודדים ביותר, אפילו שזה לא כדאי מבחינה כלכלית לאגד. כתוצאה מכך "מפצה" המדינה את אגד בתשלום לפי עלות תפעול הקו. אלא שבניגוד לשטחים במרכז המדינה אגד לא מוציא לפועל קווים "לא כדאיים" כמו אוטובוס בין פתח-תקווה לת"א ב-01:00 בלילה. כתוצאה מכך מוניות השירות מפעילות את הקו בשעות אלו, ומי שאינו מכיר את הקו בשעות הלילה יתפלא עד כמה הוא משגשג. כתוצאה מכך ש-מוניות הינן גוף שקשה יחסית לאכיפה, מה גם שאכיפת חוקים מעולם לא היתה להיט היסטרי במדינתנו, חייבים משתמשי מוניות השירות לשלם "תעריף לילה" שאינו חוקי במוניות שירות -מתי שלא יעבדו. הוכחה לכך ניתנה לי כאשר ביקשתי במונית ב02:00 שתפסתי מתל-אביב לרחובות קבלה, הנהג התעקש בכל תוקף לא לתת לי קבלה על הסכום ששילמתי 13 ש"ח אלא רק על התעריף החוקי עשרה וחצי שקלים כמדומתני. לאחר ויכוח שארך כמעט כל הנסיעה נכנע הנהג והציא קבלה על הנסיעה של כל נוסעי המונית 94.5 ש"ח ואני נותרתי עם קבלה גבוהה מדי להחזרי נסיעות שאני אמור לקבל. שמישהו יגיד לי שזה לא מסריח עד השמיים!!
 

oren*

New member
מסכים בפה מלא, מודיעין של חברה

אגד עברו כל גבול מי מסכים איתי?

מודיעין בין עירוני של אגד פועל רק עד השעה 19:00 ממש חוצפה ובושה... כשהייתי צריכה מידע היה סגור ומודיעין של ירושלים כל כך תפוס תמיד שזה עולה על כל העצבים בואו נעשה משהו...
מסכים בפה מלא, מודיעין של חברה
גדולה כמו אגד צריך לפעול 24 שעות ביממה, גם אם אין אוטובוסים.
 

alantan

New member
למה המפעיל אחראי?

מסכים בפה מלא, מודיעין של חברה
גדולה כמו אגד צריך לפעול 24 שעות ביממה, גם אם אין אוטובוסים.
למה המפעיל אחראי?
בארץ קיים מצב אבסורדי שבו כל מפעיל אחראי על מתן המידע לציבור בנוגע לקווים שלו. המצב גורם לכך שכל נוסע צריך להצטייד במידע לגבי כל תחומי האחריות (אשכולי קווים) של כל מפעיל, לגשת למודיעין של כל מפעיל בנפרד, ולחבר את רסיסי המידע בעצמו. זאת אינה תחבורה משולבת המצב האידיאלי, לדעתי, הוא הקמת מנהלת או רשות לתחבורה ציבורית שתרכז את מתן המידע על רכבות, אוטובוסים ומוניות לציבור ותפרסם מפות וכו´. ממילא האחריות למערך הקוים ולוחות הזמנים נמצאת אצל המפקח על התעבורה במשרד התחבורה. בשבועות האחרונים אני מנהל התכתבות עם משרד התחבורה בנושא. נראה האם היא תישא פרי.
 

יהוושע

New member
אשרי המאמין .

למה המפעיל אחראי?
בארץ קיים מצב אבסורדי שבו כל מפעיל אחראי על מתן המידע לציבור בנוגע לקווים שלו. המצב גורם לכך שכל נוסע צריך להצטייד במידע לגבי כל תחומי האחריות (אשכולי קווים) של כל מפעיל, לגשת למודיעין של כל מפעיל בנפרד, ולחבר את רסיסי המידע בעצמו. זאת אינה תחבורה משולבת המצב האידיאלי, לדעתי, הוא הקמת מנהלת או רשות לתחבורה ציבורית שתרכז את מתן המידע על רכבות, אוטובוסים ומוניות לציבור ותפרסם מפות וכו´. ממילא האחריות למערך הקוים ולוחות הזמנים נמצאת אצל המפקח על התעבורה במשרד התחבורה. בשבועות האחרונים אני מנהל התכתבות עם משרד התחבורה בנושא. נראה האם היא תישא פרי.
אשרי המאמין .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה