שאלה "היסטורית"

מצב
הנושא נעול.

Beyond Time

New member
שאלה "היסטורית"

שאלה "היסטורית"
עד לפני שנה (ואולי קצת יותר) בערך מטבריה לירושלים היו נוסעים בקו 961, שעבר דרך בית שאן. מאז נפתח קו 962, שעובר דרך עפולה. אם כך, איך היו נוסעים מעפולה לי-ם לפני ה-962? הייתכן שהיום צריכים לנסוע לבית-שאן על-מנת לנסוע לי-ם?
 

matany

New member
עד השינוי פעל קו 953

שאלה "היסטורית"
עד לפני שנה (ואולי קצת יותר) בערך מטבריה לירושלים היו נוסעים בקו 961, שעבר דרך בית שאן. מאז נפתח קו 962, שעובר דרך עפולה. אם כך, איך היו נוסעים מעפולה לי-ם לפני ה-962? הייתכן שהיום צריכים לנסוע לבית-שאן על-מנת לנסוע לי-ם?
עד השינוי פעל קו 953
שנסע (לקראת סיומו בערך פעם אחת בשבוע מעפולה לירושלים דרך בית שאן. אולי בתקופות מוקדמות יותר הוא היה פעיל יותר. אבל באמת עד שהתחיל לפעול 962 לרוב הנסיעה מעפולה לירושלים התבצעה עם חילוף בתל-אביב...
 

mister K

New member
הייתה תקופה שבה הוא פעל מדי יום

עד השינוי פעל קו 953
שנסע (לקראת סיומו בערך פעם אחת בשבוע מעפולה לירושלים דרך בית שאן. אולי בתקופות מוקדמות יותר הוא היה פעיל יותר. אבל באמת עד שהתחיל לפעול 962 לרוב הנסיעה מעפולה לירושלים התבצעה עם חילוף בתל-אביב...
הייתה תקופה שבה הוא פעל מדי יום
היו לו 3 או 4 נסיעות כשאחת מהן הייתה יוצאת מנצרת.
 

אורי404

New member
אם אני לא טועה,היה גם את קו 950.

המספר היה 950.
והקו היה נוסע דרך שכם וג'נין. מדובר פה על שנות ה-70 ויצא לי לשוחח פעם עם נהג שעבד על הקו הזה.
אם אני לא טועה,היה גם את קו 950.
לפחות בעבר היה את קו 950 שהיה מצומת רעננה או צפונית מזה לירושלים וזה היה קו שעקף את הנתב"ג. עכשיו, כשאני חושב על זה, קו 947 נכנס לכניסה של הטרמינל ולא נכנס פנימה, כפי שהיה בעבר ולכן כתבתי בכותרת ההודעה בזמן עבר.
 

mister K

New member
950 מצומת רעננה עדיין פעיל.

אם אני לא טועה,היה גם את קו 950.
לפחות בעבר היה את קו 950 שהיה מצומת רעננה או צפונית מזה לירושלים וזה היה קו שעקף את הנתב"ג. עכשיו, כשאני חושב על זה, קו 947 נכנס לכניסה של הטרמינל ולא נכנס פנימה, כפי שהיה בעבר ולכן כתבתי בכותרת ההודעה בזמן עבר.
950 מצומת רעננה עדיין פעיל.
 
קו 953

עד השינוי פעל קו 953
שנסע (לקראת סיומו בערך פעם אחת בשבוע מעפולה לירושלים דרך בית שאן. אולי בתקופות מוקדמות יותר הוא היה פעיל יותר. אבל באמת עד שהתחיל לפעול 962 לרוב הנסיעה מעפולה לירושלים התבצעה עם חילוף בתל-אביב...
קו 953
בעבר היה קו 955 שהיה נוסע מנצרת דרך עפולה, ג'נין, שכם (שם היתה לו הפסקה), רמאללה לירושלים. אח"כ הקו בוטל והוחלף ל953 שהיה יוצא כל בוקר ב7:20 כמדומני מעפולה דרך בית שאן ויריחו (לאחר מכן עוקף יריחו למרות שיש עדיין דגלי תחנות בתוך העיר יריחו) לירושלים (הנהג היה מבצע בשעה 12:00 את קו 961 לטבריה). ביום א' בשעה 10:50 היה יוצא אוטובוס מירושלים לעפולה דרך ייט"ב (מייט"ב ועד עפולה היו 4 נוסעים קבועים והיה ממש כיף באוטובוס ועוד 2-8 נוסעים מזדמנים). לאחר מכן הקו מעפולה לי-ם בוטל ומי-ם לעפולה הוא קוצר עד ייט"ב בלבד. ועכשיו אנקדוטה קטנה על הקו עבד במשך שנים רבות נהג קבוע שלא פחד מהקו גם בתקופה שהוא היה 955, בשנים האחרונות הוא עבד על 0404 ממוגן אבנים (כנדרש מהוראות הצבא לפני שההוראות השתנו לממוגן ירי). באחת הפעמים היו אמורות להגיע מכונות חדשות לסניף והובהר לו שלא יגיעו ממוגנות אבנים ועל כן אם הוא רוצה לעבוד על מכונה חדשה עליו להחליף סידור. עד היום זכורה לי הנסיעה האחרונה שלו בקו כל הנוסעים הקבועים התבאסו (והיו הרבה כאלה שהיו עולים דוקא לאוטובוס שלו ולא לאוטובוסים שמגיעים 10 דק' אחריו או לפניו) היה ממש מרגש. שבוע או שבועיים לאחר מכן את עבד על הסידור החדש (קו 823) עת עצר להפסקה בתחנה המרכזית עפולה מחבל מתאבד התפוצץ לו באוטובוס. לנהג שלום!!!!!
 

oshri5917

New member
ניר דמתי שאלה לגבי הקווים

קו 953
בעבר היה קו 955 שהיה נוסע מנצרת דרך עפולה, ג'נין, שכם (שם היתה לו הפסקה), רמאללה לירושלים. אח"כ הקו בוטל והוחלף ל953 שהיה יוצא כל בוקר ב7:20 כמדומני מעפולה דרך בית שאן ויריחו (לאחר מכן עוקף יריחו למרות שיש עדיין דגלי תחנות בתוך העיר יריחו) לירושלים (הנהג היה מבצע בשעה 12:00 את קו 961 לטבריה). ביום א' בשעה 10:50 היה יוצא אוטובוס מירושלים לעפולה דרך ייט"ב (מייט"ב ועד עפולה היו 4 נוסעים קבועים והיה ממש כיף באוטובוס ועוד 2-8 נוסעים מזדמנים). לאחר מכן הקו מעפולה לי-ם בוטל ומי-ם לעפולה הוא קוצר עד ייט"ב בלבד. ועכשיו אנקדוטה קטנה על הקו עבד במשך שנים רבות נהג קבוע שלא פחד מהקו גם בתקופה שהוא היה 955, בשנים האחרונות הוא עבד על 0404 ממוגן אבנים (כנדרש מהוראות הצבא לפני שההוראות השתנו לממוגן ירי). באחת הפעמים היו אמורות להגיע מכונות חדשות לסניף והובהר לו שלא יגיעו ממוגנות אבנים ועל כן אם הוא רוצה לעבוד על מכונה חדשה עליו להחליף סידור. עד היום זכורה לי הנסיעה האחרונה שלו בקו כל הנוסעים הקבועים התבאסו (והיו הרבה כאלה שהיו עולים דוקא לאוטובוס שלו ולא לאוטובוסים שמגיעים 10 דק' אחריו או לפניו) היה ממש מרגש. שבוע או שבועיים לאחר מכן את עבד על הסידור החדש (קו 823) עת עצר להפסקה בתחנה המרכזית עפולה מחבל מתאבד התפוצץ לו באוטובוס. לנהג שלום!!!!!
ניר דמתי שאלה לגבי הקווים
950 יש כיום 953 היה בעבר האם הם היו מאספים כמו רוב הקווים שספרת האחדות שלהם 3 955 היה נצרת ירושלים האם היו בעבר גם קווים 951,952,954,956,957,958,959 2.קווי ירושלים והצפון (96X) 960 לחיפה 961 טבריה 962 לא זוכר לאן 963 קרית שמונה 964 היה בעבר לא יודע לאן 966 בעבר נהריה ירושלים 968 לאן זה 969 טבריה בני ברק האם היו בעבר קווים 965 967
 

mister K

New member
953 אכן היה קו מאסף וכיום ישיר.

ניר דמתי שאלה לגבי הקווים
950 יש כיום 953 היה בעבר האם הם היו מאספים כמו רוב הקווים שספרת האחדות שלהם 3 955 היה נצרת ירושלים האם היו בעבר גם קווים 951,952,954,956,957,958,959 2.קווי ירושלים והצפון (96X) 960 לחיפה 961 טבריה 962 לא זוכר לאן 963 קרית שמונה 964 היה בעבר לא יודע לאן 966 בעבר נהריה ירושלים 968 לאן זה 969 טבריה בני ברק האם היו בעבר קווים 965 967
953 אכן היה קו מאסף וכיום ישיר.
962 - בעבר כרמיאל-ירושלים דרך הבקעה וכיום טבריה-ירושלים דרך כביש 6. 964 - בעבר צפת-ירושלים דרך הבקעה. כיום אין קו כזה. 966 - בעבר חיפה-נווה זהר וכיום קצרין-ירושלים דרך כביש 6. 968 - ירושלים-כרמיאל דרך כביש 6 (אני מתפלא עליך אושרי...)
 

אוהד11

New member
966 היה נהריה - נוה זוהר

953 אכן היה קו מאסף וכיום ישיר.
962 - בעבר כרמיאל-ירושלים דרך הבקעה וכיום טבריה-ירושלים דרך כביש 6. 964 - בעבר צפת-ירושלים דרך הבקעה. כיום אין קו כזה. 966 - בעבר חיפה-נווה זהר וכיום קצרין-ירושלים דרך כביש 6. 968 - ירושלים-כרמיאל דרך כביש 6 (אני מתפלא עליך אושרי...)
966 היה נהריה - נוה זוהר
 
קצת סדר

ניר דמתי שאלה לגבי הקווים
950 יש כיום 953 היה בעבר האם הם היו מאספים כמו רוב הקווים שספרת האחדות שלהם 3 955 היה נצרת ירושלים האם היו בעבר גם קווים 951,952,954,956,957,958,959 2.קווי ירושלים והצפון (96X) 960 לחיפה 961 טבריה 962 לא זוכר לאן 963 קרית שמונה 964 היה בעבר לא יודע לאן 966 בעבר נהריה ירושלים 968 לאן זה 969 טבריה בני ברק האם היו בעבר קווים 965 967
קצת סדר
950 ירושלים- צ.רעננה (נועד לתגבר את 947) 953 ירושלים- עפולה לאחר ביטולו כפי שכתבתי לעיל הוא חזר לפעול תקופה מסוימת דרך כביש 6 עד לחידושו של קו 963 דרך עפולה וכביש 6 960 כיום ירושלים- חיפה מרכזית המפרץ ישיר בעבר הרחוק פעל ככקו תגבור ירושלים- צ.צמח ישיר לפסטיבל ליל אהבה בצמח כתגבור לקווים 961,963,964(בשיא הפסטיבל כשהוא היה פופולרי). 961 בעבר ירושלים- טבריה דרך בית שאן והבקעה כיום רק עד בית שאן דרך הבקעה 962 בעבר נהריה- ירושלים דרך חדרה לאחר ביטולו הפך להיות ירושלים- כרמיאל דרך הבקעה בית שאן וטבריה כיום ירושלים- טבריה דרך כביש 6 ועפולה 963 ירושלים- ק.שמונה בעבר פעל דרך בקעת הירדן בית שאן וטבריה כיום נוסע דרך כביש 6 ועפולה 964 בעבר ירושלים- צפת דרך בקעת הירדן בית שאן וטבריה (נסיעה אחת בלבד לכל כיוון) כיום אינו פועל ובין ירושלים לצפת פועל קו 982 דרך כביש 6. 966 בעבר חיפה- נווה זוהר דרך ירושלים (בין חיפה לירושלים הוא היה מקביל ל940) כיום קצרין- ירושלים דרך בית שאן וכביש 6. 968 כיום ירושלים- כרמיאל דרך כביש 6
 

mister K

New member
קו 953 עדיין פועל בנוסף ל-962 ו-963

קצת סדר
950 ירושלים- צ.רעננה (נועד לתגבר את 947) 953 ירושלים- עפולה לאחר ביטולו כפי שכתבתי לעיל הוא חזר לפעול תקופה מסוימת דרך כביש 6 עד לחידושו של קו 963 דרך עפולה וכביש 6 960 כיום ירושלים- חיפה מרכזית המפרץ ישיר בעבר הרחוק פעל ככקו תגבור ירושלים- צ.צמח ישיר לפסטיבל ליל אהבה בצמח כתגבור לקווים 961,963,964(בשיא הפסטיבל כשהוא היה פופולרי). 961 בעבר ירושלים- טבריה דרך בית שאן והבקעה כיום רק עד בית שאן דרך הבקעה 962 בעבר נהריה- ירושלים דרך חדרה לאחר ביטולו הפך להיות ירושלים- כרמיאל דרך הבקעה בית שאן וטבריה כיום ירושלים- טבריה דרך כביש 6 ועפולה 963 ירושלים- ק.שמונה בעבר פעל דרך בקעת הירדן בית שאן וטבריה כיום נוסע דרך כביש 6 ועפולה 964 בעבר ירושלים- צפת דרך בקעת הירדן בית שאן וטבריה (נסיעה אחת בלבד לכל כיוון) כיום אינו פועל ובין ירושלים לצפת פועל קו 982 דרך כביש 6. 966 בעבר חיפה- נווה זוהר דרך ירושלים (בין חיפה לירושלים הוא היה מקביל ל940) כיום קצרין- ירושלים דרך בית שאן וכביש 6. 968 כיום ירושלים- כרמיאל דרך כביש 6
קו 953 עדיין פועל בנוסף ל-962 ו-963
מעפולה הם נוסעים בדיוק באותו המסלול. מדי יום יש נסיעה אחת של 953 בבוקר שיוצאת מעפולה ובימי ראשון ומוצ"ש יש איזה 4 או 5 נסיעות בשני הכיוונים.
 
משום מה הייתי בטוח

קו 953 עדיין פועל בנוסף ל-962 ו-963
מעפולה הם נוסעים בדיוק באותו המסלול. מדי יום יש נסיעה אחת של 953 בבוקר שיוצאת מעפולה ובימי ראשון ומוצ"ש יש איזה 4 או 5 נסיעות בשני הכיוונים.
משום מה הייתי בטוח
שהוא בוטל לאחר חידוש 963
 
קו 953

קו 953
בעבר היה קו 955 שהיה נוסע מנצרת דרך עפולה, ג'נין, שכם (שם היתה לו הפסקה), רמאללה לירושלים. אח"כ הקו בוטל והוחלף ל953 שהיה יוצא כל בוקר ב7:20 כמדומני מעפולה דרך בית שאן ויריחו (לאחר מכן עוקף יריחו למרות שיש עדיין דגלי תחנות בתוך העיר יריחו) לירושלים (הנהג היה מבצע בשעה 12:00 את קו 961 לטבריה). ביום א' בשעה 10:50 היה יוצא אוטובוס מירושלים לעפולה דרך ייט"ב (מייט"ב ועד עפולה היו 4 נוסעים קבועים והיה ממש כיף באוטובוס ועוד 2-8 נוסעים מזדמנים). לאחר מכן הקו מעפולה לי-ם בוטל ומי-ם לעפולה הוא קוצר עד ייט"ב בלבד. ועכשיו אנקדוטה קטנה על הקו עבד במשך שנים רבות נהג קבוע שלא פחד מהקו גם בתקופה שהוא היה 955, בשנים האחרונות הוא עבד על 0404 ממוגן אבנים (כנדרש מהוראות הצבא לפני שההוראות השתנו לממוגן ירי). באחת הפעמים היו אמורות להגיע מכונות חדשות לסניף והובהר לו שלא יגיעו ממוגנות אבנים ועל כן אם הוא רוצה לעבוד על מכונה חדשה עליו להחליף סידור. עד היום זכורה לי הנסיעה האחרונה שלו בקו כל הנוסעים הקבועים התבאסו (והיו הרבה כאלה שהיו עולים דוקא לאוטובוס שלו ולא לאוטובוסים שמגיעים 10 דק' אחריו או לפניו) היה ממש מרגש. שבוע או שבועיים לאחר מכן את עבד על הסידור החדש (קו 823) עת עצר להפסקה בתחנה המרכזית עפולה מחבל מתאבד התפוצץ לו באוטובוס. לנהג שלום!!!!!
קו 953
מאז שהשתנו הוראות הצבא ונאסר על אוטובוסים שאינם ממוגני ירי לעבוד בקווי השירות בבקעה היה יוצא מנצרת עילית בשעה 6:20 נוסע דרך מגדל העמק לעפולה, יוצא מעפולה בשעה 7:30 לבית שאן ובבית שאן היו הנוסעים עוברים לאוטובוס בקו 961 שהיה יוצא מטבריה. חלופת הקו הזאת בוטלה ב 1/2/05 עם כניסת חברת קווים לאזור עפולה והעמקים.
 
מאיפה אתה יודע שיש עדיין דגלי

קו 953
בעבר היה קו 955 שהיה נוסע מנצרת דרך עפולה, ג'נין, שכם (שם היתה לו הפסקה), רמאללה לירושלים. אח"כ הקו בוטל והוחלף ל953 שהיה יוצא כל בוקר ב7:20 כמדומני מעפולה דרך בית שאן ויריחו (לאחר מכן עוקף יריחו למרות שיש עדיין דגלי תחנות בתוך העיר יריחו) לירושלים (הנהג היה מבצע בשעה 12:00 את קו 961 לטבריה). ביום א' בשעה 10:50 היה יוצא אוטובוס מירושלים לעפולה דרך ייט"ב (מייט"ב ועד עפולה היו 4 נוסעים קבועים והיה ממש כיף באוטובוס ועוד 2-8 נוסעים מזדמנים). לאחר מכן הקו מעפולה לי-ם בוטל ומי-ם לעפולה הוא קוצר עד ייט"ב בלבד. ועכשיו אנקדוטה קטנה על הקו עבד במשך שנים רבות נהג קבוע שלא פחד מהקו גם בתקופה שהוא היה 955, בשנים האחרונות הוא עבד על 0404 ממוגן אבנים (כנדרש מהוראות הצבא לפני שההוראות השתנו לממוגן ירי). באחת הפעמים היו אמורות להגיע מכונות חדשות לסניף והובהר לו שלא יגיעו ממוגנות אבנים ועל כן אם הוא רוצה לעבוד על מכונה חדשה עליו להחליף סידור. עד היום זכורה לי הנסיעה האחרונה שלו בקו כל הנוסעים הקבועים התבאסו (והיו הרבה כאלה שהיו עולים דוקא לאוטובוס שלו ולא לאוטובוסים שמגיעים 10 דק' אחריו או לפניו) היה ממש מרגש. שבוע או שבועיים לאחר מכן את עבד על הסידור החדש (קו 823) עת עצר להפסקה בתחנה המרכזית עפולה מחבל מתאבד התפוצץ לו באוטובוס. לנהג שלום!!!!!
מאיפה אתה יודע שיש עדיין דגלי
תחנה בתוך יריחו.
 
לא מזמן הייתי בביקור מאורגן

מאיפה אתה יודע שיש עדיין דגלי
תחנה בתוך יריחו.
לא מזמן הייתי בביקור מאורגן
בבית הכנסת העתיק ביריחו (באישור הגורמים הביטחוניים) וליד הכניסה לבית הכנסת יש שלט של אגד הנושא את מספרי הקווים 953, 961, 963, 964, 977
 

mister K

New member
ולאן נסע קו 977?

לא מזמן הייתי בביקור מאורגן
בבית הכנסת העתיק ביריחו (באישור הגורמים הביטחוניים) וליד הכניסה לבית הכנסת יש שלט של אגד הנושא את מספרי הקווים 953, 961, 963, 964, 977
ולאן נסע קו 977?
 
ירושלים- מעלה אפרים

ולאן נסע קו 977?
ירושלים- מעלה אפרים
דרך יריחו, מחנה הפליטים נועימה, ייטב וכל מחנות הצבא שבדרך (כיום רב הבסיסים ב"חצר האחורית" של יריחו נטושים ונשארו שם רק כוחות בט"ש בעבר ישבו שם גם גדודים סדירים בעיקר של שריון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה