מזגן טורנדו חדש בן כשבועיים וחצי, עושה בעיות כבר מההתחלה!
ב-23 ליולי השנה רכשתי מזגן טורנדו פלזמה דיזיין 16A, למרות שמומחה מהפורום המליץ לי להוסיף כסף (כ-600 ש"ח) וללכת על מזגן של תדיראן דווקא 15A. עשיתי את הטעות שלא הקשבתי לו כנראה, ועכשיו אני משלם את המחיר כבר על ההתחלה
.
ביקשתי בזמנו מטורנדו שיקשרו אותי עם מתקין שלהם, אמורים להיות "ענק המזגנים". חזר אלי בחור, "ליאור מזגנים או מיזוג" מעיקרון, שהתברר לי בדיעבד שהוא כנראה מועסק בקבלנות דרך ענק המזגנים! למרות שהקבלה הסופית על המוצר שניתנה לי נושאת את השם של ענק המזגנים.
ניסיתי להקפיד שיתקינו לפי הכללים, וכך זה נראה פחות או יותר, ממש לפי ההנחיות שקיבלתי ממומחה הפורום במסרים. אבל כבר בימים הראשונים של ההתקנה המזגן נהיה חלש בקירור, עד שהתחיל לפלוט סתם אוויר. אותו מתקין עשה לי את המוות עד שענה לשיחות שלי, תיאם איתי לערב יום אחד שבו גם עשה לי תרגילים ולא ענה לשיחות ובסוף שולח לי הודעה חצופה שהתכוון בכלל ליום שאחרי (שיחה ראשונית מוקלטת אז תפסתי אותו בשקר בוודאות). כשכן הגיע יום אחרי, הוא רק מילא גז, בדק בחפיפניקיות עם נוזל כלים שאין דליפה וזהו.
שוב, אחרי כמה ימים ספורים, המזגן נהיה חלש בקירור, רק שהפעם זה היה לסירוגין, פעם קירר טוב פעם על הפנים. קראתי לטכנאי טורנדו הפעם במסגרת אחריות 5 שנים, וכשהגיע המזגן כן קירר בסדר. אמר לי בצורה ישירה שאין לו מה לעשות עם הקירור הזה לסירוגין, כרגע המזגן עובד אז מבחינתו הכל תקין, ופשוט לחכות שתגיע תקלה מלאה!
אתמול זה קרה, והמזגן לא מקרר בכלל עכשיו, סתם זורק אוויר.
אני לא יודע איך להתנהל בהמשך!
אני מדבר מצורה צרכנית, רכשתי מוצר לא זול, בהתקנה לא זולה גם כן, ואני בכלל לא נהנה ממנו! המתקין, שהגיע בכלל דרך טורנדו, עד שמגיע בכלל לא עושה את העבודה, סתם ימלא גז וילך. אני רק משער שטורנדו ינהגו אותו הדבר. מה לפי דעתכם אני צריך לעשות? מבחינתי להכין את התביעה המשפטית כבר מעכשיו, אבל איך אני אמור לנהוג בצורה נכונה כדי לכסות את העניין באופן מלא למקרה שנגיע לערכאות משפטיות?
אני כבר לא יודע אם לפנות לאותו מתקין, ששם עלי פס אחד ענק, או דרך טורנדו, שנוהגים בערך באותה גישה!
ב-23 ליולי השנה רכשתי מזגן טורנדו פלזמה דיזיין 16A, למרות שמומחה מהפורום המליץ לי להוסיף כסף (כ-600 ש"ח) וללכת על מזגן של תדיראן דווקא 15A. עשיתי את הטעות שלא הקשבתי לו כנראה, ועכשיו אני משלם את המחיר כבר על ההתחלה
ביקשתי בזמנו מטורנדו שיקשרו אותי עם מתקין שלהם, אמורים להיות "ענק המזגנים". חזר אלי בחור, "ליאור מזגנים או מיזוג" מעיקרון, שהתברר לי בדיעבד שהוא כנראה מועסק בקבלנות דרך ענק המזגנים! למרות שהקבלה הסופית על המוצר שניתנה לי נושאת את השם של ענק המזגנים.
ניסיתי להקפיד שיתקינו לפי הכללים, וכך זה נראה פחות או יותר, ממש לפי ההנחיות שקיבלתי ממומחה הפורום במסרים. אבל כבר בימים הראשונים של ההתקנה המזגן נהיה חלש בקירור, עד שהתחיל לפלוט סתם אוויר. אותו מתקין עשה לי את המוות עד שענה לשיחות שלי, תיאם איתי לערב יום אחד שבו גם עשה לי תרגילים ולא ענה לשיחות ובסוף שולח לי הודעה חצופה שהתכוון בכלל ליום שאחרי (שיחה ראשונית מוקלטת אז תפסתי אותו בשקר בוודאות). כשכן הגיע יום אחרי, הוא רק מילא גז, בדק בחפיפניקיות עם נוזל כלים שאין דליפה וזהו.
שוב, אחרי כמה ימים ספורים, המזגן נהיה חלש בקירור, רק שהפעם זה היה לסירוגין, פעם קירר טוב פעם על הפנים. קראתי לטכנאי טורנדו הפעם במסגרת אחריות 5 שנים, וכשהגיע המזגן כן קירר בסדר. אמר לי בצורה ישירה שאין לו מה לעשות עם הקירור הזה לסירוגין, כרגע המזגן עובד אז מבחינתו הכל תקין, ופשוט לחכות שתגיע תקלה מלאה!
אתמול זה קרה, והמזגן לא מקרר בכלל עכשיו, סתם זורק אוויר.
אני לא יודע איך להתנהל בהמשך!
אני מדבר מצורה צרכנית, רכשתי מוצר לא זול, בהתקנה לא זולה גם כן, ואני בכלל לא נהנה ממנו! המתקין, שהגיע בכלל דרך טורנדו, עד שמגיע בכלל לא עושה את העבודה, סתם ימלא גז וילך. אני רק משער שטורנדו ינהגו אותו הדבר. מה לפי דעתכם אני צריך לעשות? מבחינתי להכין את התביעה המשפטית כבר מעכשיו, אבל איך אני אמור לנהוג בצורה נכונה כדי לכסות את העניין באופן מלא למקרה שנגיע לערכאות משפטיות?
אני כבר לא יודע אם לפנות לאותו מתקין, ששם עלי פס אחד ענק, או דרך טורנדו, שנוהגים בערך באותה גישה!