דואר ישראל ביטל את אפשרות המעקב אחרי משלוחים

alex155

New member
אני חושב שהטעות בידך...

וזאת מכיוון שאיביי מזהים שהנמען שלך יושב בארה"ב, אין זה משנה מי ה-corrier. גם אם הקלדת Israel Post זה יקפוץ אוטומטית ל-USPS, ולכן השאילתה תלך ל-USPS או טראק17, שם תקבל סטטוס עדכני של הפריט שלך.

נסה לעקוב דרך איביי לפריט ששלחת לכל מדינה אחרת זולת ארה"ב - ואז תבין על מה ולמה התלונות בשרשור זה.
 
דואר ישראל ביטל את אפשרות המעקב אחרי משלוחים

לא ניתן יותר לבצע מעקב בינלאומי ,גם לא ב 17 track או בכל אתר אחר.
דואר ישראל מכחיש שעשה שינוי ,הם טוענים שכך זה היה תמיד.
 

duduhadad

New member
אפשר לעקוב

תכנס לאתר המדינה שאליה שלחת את המשלוח ושם תראה
 

duduhadad

New member
תאמת לא ניסיתי , וכן שינו ולא יודע למה השאלה

אם זה באמת ככה זה דופק את המוכרים
מה ההבדל בין דואר רגיל ולרשום אם איי אפשר לעקוב אחריו
ולמה הם עשו את זה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אי אפשר לבטל את אפשרות המעקב אחרי דואר רשום

הרי זה שירות בתוספת תשלום, השולח משלם על אפשרות המעקב ולכן חובה על כל רשויות הדואר המטפלות לעקוב אחרי דבר הדואר! אולי יש בעיה ברישום בישראל (או ספציפית באתר הדואר) אבל ברגע שהחבילה עוברת לדואר זר הוא ממשיך את המעקב והפרסום או אי הפרסום כבר אינו בשליטת הדואר.
&nbsp
כמובן, אם יתברר שבדואר ישראל גובים עבור משלוח רשום ללא רישום אמיתי בפועל (כלומר מרמים את הלקוחות וגובים כסף על שירות שלא ניתן בפועל) זה חמור מאוד ומצריך תלונה חריפה ומידית למשרד התקשורת (ויש מצב שגם תביעה ייצוגית).
 

rafi2033

New member
צודק בהחלט!

בשבוע וחצי האחרון המעקב לא עובד ! מה עושים ??
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא עובד היכן? באתר של דואר ישראל או בכלל?

כאמור, גם אם יש בעיה כרגע בדואר ישראל (בעצם המעקב בתוך ישראל או רק בעצם העדכון באתר הדואר) עדיין ברגע שהמוצר מגיע לדואר זר מעבר לים המעקב חייב להמשיך, ולכן אמורים לראות את תוצאותיו באתרי מעקב זרים (של המדינה הרלוונטית או ב-track17) גם אם אין עדכון באתר של דואר ישראל. גם אם הדואר מפשלים / בעומס / פצחו בשביתה איטלקית, את המשך המעקב בחו"ל הם לא יכולים למנוע בכל מקרה.
&nbsp
כך או כך, אם יש בעיה גורפת הייתי מגישה תלונה למשרד התקשורת.
 
זה רק מודיע באיזה סניף התקבל ושיצא לחול, כמו כן לא ניתן לדעת

אם הלקוח קיבל את החבילה במדינת היעד
 
דיברתי כבר עם הדואר ועם איביי, בשלב זה נראה שהם לא רוצים

להחזיר את המעקב.
כולם חשופים לתביעות
 

MegaMan4

New member
פעם היה עדכון על זה שהפריט יצא מישראל

ולאיזה מדינה

עכשיו, יש רק "התקבל ובטיפול"...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה מידע שחייב להיות, זו הסיבה שמשלמים תוספת מחיר על רישום

אם בעצם אין רישום ואין מידע מה עלה בגורל החבילה, אין רישום וסתם גובים כסף על שירות שלא ניתן בפועל.
הייתי מתחילה בתלונה למשרד התקשורת (אפשר להתלונן דרך האתר שלהם, זה לא קשה, כבר עשיתי זאת בעבר).
 

alex155

New member
אני אגיד לכם מה נראה לי

הרי איך עובד טראק17? הוא מחפש את המספר לפי הסיומת (RRXXXXXXXXXIL) וככה יודע להפנות את השאילתה הראשונה שלו לאתר דואר ישראל.

לאחר קבלת תשובה של השאילתה, האלגוריתם של טראק17 ודומיו מחפשים שם יעד, ואז פונים לאתר היעד ושם מבצעים שאילתה עם המספר המקורי. הרי אין היגיון שיעשו שאילתות סרק לכל שירותי הדואר בעולם, אז את המידע לאן הפריט נשלח מחלצים מתוך אתר המקור של חברת הדואר.

דואר ישראל עשו שינוי ולא יעזור מה יגידו. במקום ההודעה "הפריט יצא לנורבגיה בדרך האוויר ביום 1/1/2014", כותבים עכשיו הודעה כללית עם תאריך מבלי לנקוב ביעד הפריט.

לכן טראק17 עושים "חצי עבודה".

דואר ישראל יכולים לומר לנו שהם עדיין עומדים בחוק - זה דואר עם מעקב ואפשר לברר מה גורל הפריט, זה פשוט מאוד לא נוח, לא מתאים לרוח התקופה, לא נוח מבחינת מערכות מידע, לא טוב לסוחרי איביי, לא טוב לדואר ישראל, רע ליהודים, רע לחמאס, רע לכולם. או במילים אחרות - דואר ישראל.

ועכשיו נראה את טריליאן אומרת לי שלא "הכול הכול הכול הכול דפוק"
 

צורחה

New member
אכן כך. פשוט הרעת שירות.


מעצבן.
בינתיים שמתי בפייסבוק שלהם אבל לא מעריך שזה מזיז להם. שווה פניה לתלונות הציבור שלהם.
 
דיברנו עם מישהי בשירות ליצואן

היא אמרה שהדואר החליט לפני חדשיים , השקעה מינימאלית בדואר רשום, ומה שאתם רואים זו התוצאה.
 

צורחה

New member
הם עשו הרעת שירות, לא השקעה מינימלית.

המוטיבציה היא כדי שלכאורה ישלחו יותר EMS או Eco. רק ש-EMS יקר מדי לרוב המוחלט של המשלוחים ובהרבה מקרים הופך מסחר אלקטרוני בינלאומי ללא משתלם לקונה. ECO עולה פחות מEMS ולכאורה פתרון אבל אי אפשר לפרסם אותו לקונים כיוון שהוא למספר יעדים מצומצם. סתם הרעה.
 
אין מעקב גם לאקו פוסט וגם ל EMS.

צריך אולי להחרים להם שירותים. להפסיק לעבוד עם שירות ליצואן ,לא לשלוח בשום פנים ואופן באקו פוסט או EMS.
 
למעלה