אורחים בפורום
New member
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
טוענים במכונה/כספונט/מכולת/קופיקס. מי שאבד, מנפיק חדש אותהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
טוענים במכונה/כספונט/מכולת/קופיקס. מי שאבד, מנפיק חדש או
משחזר בעמדת שירות כפי שהיה עד כו, מי ששכח, לא נוסע. גם ברוב אירופה מזמן או ביטלו שימוש בתשלום מזומן לנסיעה בודדת, או עשו כך שכרטיס חד פעמי לא יהיה משתלם לעומת טעינת כרטיס חכם
לפרופיל עוור יש נסיעות חינם, ואם לא מתנייד בעצמו תמיד היה ויש מלווה לעוור
(אך הנגישות על הפנים כי או שהאוטובוס עוצר איפה שבא לו ולא ממש מול התחנה (בעיקר אם יש כמה קווים באותו זמן) או שהכריזה לא פועלת ויתר מכך בחוץ היא פועלת רק אם האוטובוס פותח את הדלת, שלא כזה עוזר אם העוור לבד בתחנה והקו בורח)
בסופו של דבר בכל הארץ לא יהיה תשלום במזומן באוטובוסיםתשובה שרירותית כמו השינוי עצמו.
א. אין מספיק נקודות להטענת רב קו, ואתה מוזמן לבדוק את זה בשכונות השונות של העיר.
ב. אפשרות לנסיעה מזדמנת היא משהו שצריך לשמור עליו ולא לבטל אותו לגמרי.
ג. במכונות של סיטיפס בתחנות הרכבת הקלה עדיין לא ניתן לטעון ערך צבור למרבה הבושה.
ד. היה צריך להתחיל עם השינוי-ניסוי הזה רק לאחר התקנת מכונות תיקוף נוספות בכל האוטובוסים בעיר, מה שבאמת היה מזרז את עליית הנוסעים בתחנות ומונע עיכובים בנסיעה.
הרעיון מצויין ואף היה צריך להיות מיושם כבר.בסופו של דבר בכל הארץ לא יהיה תשלום במזומן באוטובוסים
כמו בבאר שבע.
אי אפשר לעצור את הקדמה ואי אפשר שנהגים ייתעסקו עם כסף לנצח.
אם רוצים לתת לנהגים להמשיך להתעסק עם כסף צריך לאמץ את המודל של בריסל - קונה כרטיס במזומן ומאט את כולם? שלם מחיר גבוה בהרבה, נניח פי 3 או 4 מעלות הנסיעה.
מה שכן, צריך מכונות תשלום על האוטובוס (כמו בבאר שבע, כמו ברעננה, כמו בקו 1 הגוש-דני) ומכונות תשלום בתחנות הפופולריות (כמו במטרונית).
יש קרוב ל100 עמדות להטענת רב קו בירושליםתשובה שרירותית כמו השינוי עצמו.
א. אין מספיק נקודות להטענת רב קו, ואתה מוזמן לבדוק את זה בשכונות השונות של העיר.
ב. אפשרות לנסיעה מזדמנת היא משהו שצריך לשמור עליו ולא לבטל אותו לגמרי.
ג. במכונות של סיטיפס בתחנות הרכבת הקלה עדיין לא ניתן לטעון ערך צבור למרבה הבושה.
ד. היה צריך להתחיל עם השינוי-ניסוי הזה רק לאחר התקנת מכונות תיקוף נוספות בכל האוטובוסים בעיר, מה שבאמת היה מזרז את עליית הנוסעים בתחנות ומונע עיכובים בנסיעה.
מאה זה כלום, צריך לפחות 10,000יש קרוב ל100 עמדות להטענת רב קו בירושלים
כמובן שבקצה שכונת גילה או בסוף צורבחר לא יהיו עמדות.
רב קו אונליין זה הפתרון לנוסע שנוסע בשעות מוקדמותמאה זה כלום, צריך לפחות 10,000
וכמובן יש צורך בפתרון סביר לנוסע שעולה בתחנת קצה בשעת בוקר מוקדמת, כשהקופיקס השכונתי עוד בשנת לילה עמוקה.
 
זה עוד בלי להתייחס לבדיחה שנקראת מכונות רכישת הכרטיסים של הרכבת הקלה, שלא מסוגלים להטעין ערך צבור ב־2018!
 
תושבי ירושלים צריכים להתאגד ולהכריז כי יעלו בלא תשלום על כל נסיעה שבה נהג יסרב לקבל תשלום בגלל הנחיות משרד התחבורה
אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחררב קו אונליין זה הפתרון לנוסע שנוסע בשעות מוקדמות
אפשר גם להטעין מראש יום קודם
נשמע לי שאנשים שמתנגדים לשינוי הזה עושים פיל מעכבר
רב קו אונליין יש גם בטלפון הנייד.אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
 
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
 
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
 
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
רק לטלפונים מתקדמים עם NFCרב קו אונליין יש גם בטלפון הנייד.
לרכוש זכות נסיעה באינטרנט לוקח 30 שניותאנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
 
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
 
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
 
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
לא כשאתה רואה את האוטובוס מתקרבלרכוש זכות נסיעה באינטרנט לוקח 30 שניות
מי שמתעצל שיסע במונית וגם אז להזמין מונית דרך אפליקציה או טלפון לוקח יותר מ-30 שניות
במעבר בין אוטובוסים ורכבות בזמן ההמתנה אפשר לטעון לחודש שלםאנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
 
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
 
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
 
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
היית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?מאה זה כלום, צריך לפחות 10,000
וכמובן יש צורך בפתרון סביר לנוסע שעולה בתחנת קצה בשעת בוקר מוקדמת, כשהקופיקס השכונתי עוד בשנת לילה עמוקה.
 
זה עוד בלי להתייחס לבדיחה שנקראת מכונות רכישת הכרטיסים של הרכבת הקלה, שלא מסוגלים להטעין ערך צבור ב־2018!
 
תושבי ירושלים צריכים להתאגד ולהכריז כי יעלו בלא תשלום על כל נסיעה שבה נהג יסרב לקבל תשלום בגלל הנחיות משרד התחבורה
אם מחליטים שזה חשוב שהנהג לא יהיה קופאי - כןהיית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
בעיקר כשלא כל כספונט עובד, יש לכספונט תלות דפוקה בכך שהואהיית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
אתה בטוח שכספונט רושם את החיוב לאשראי ולא לחשבון הבנק?בעיקר כשלא כל כספונט עובד, יש לכספונט תלות דפוקה בכך שהוא
חייב לכלול מזומן לפני שהיישום שלו יעבוד כולל להטענת רב-קו
 
אם בית העסק אשר לידו נמצא הכספונט לא טען את הכספונט והוא התרוקן, היישום לא פועל ומציג הודעת שגיאה, ולא נותן לעשות כלום גם לא לטעון רב-קו - אשר למעשה בכלל לא צריך את המזומנים ורושם את החיוב לאשראי
כן, קרא למטה איך הדבר הזה פועלאתה בטוח שכספונט רושם את החיוב לאשראי ולא לחשבון הבנק?
כספונט זה הרי מכשיר למשיכת מזומנים כמו כספומט / בנקומט, כך שאני מניח שהחיוב יכול להירשם בחשבון הבנק כמשיכת מזומן ולא כעיסקה בכרטיס אשראי.
לחברות האוטובוסים יש אינטרס להציב מכונות טעינההיית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.