תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....

מצב
הנושא נעול.
תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....

תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
 

arseny92

Well-known member
מנהל
טוענים במכונה/כספונט/מכולת/קופיקס. מי שאבד, מנפיק חדש או

תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
טוענים במכונה/כספונט/מכולת/קופיקס. מי שאבד, מנפיק חדש או
משחזר בעמדת שירות כפי שהיה עד כו, מי ששכח, לא נוסע. גם ברוב אירופה מזמן או ביטלו שימוש בתשלום מזומן לנסיעה בודדת, או עשו כך שכרטיס חד פעמי לא יהיה משתלם לעומת טעינת כרטיס חכם

לפרופיל עוור יש נסיעות חינם, ואם לא מתנייד בעצמו תמיד היה ויש מלווה לעוור
(אך הנגישות על הפנים כי או שהאוטובוס עוצר איפה שבא לו ולא ממש מול התחנה (בעיקר אם יש כמה קווים באותו זמן) או שהכריזה לא פועלת ויתר מכך בחוץ היא פועלת רק אם האוטובוס פותח את הדלת, שלא כזה עוזר אם העוור לבד בתחנה והקו בורח)
 
תשובה שרירותית כמו השינוי עצמו.

טוענים במכונה/כספונט/מכולת/קופיקס. מי שאבד, מנפיק חדש או
משחזר בעמדת שירות כפי שהיה עד כו, מי ששכח, לא נוסע. גם ברוב אירופה מזמן או ביטלו שימוש בתשלום מזומן לנסיעה בודדת, או עשו כך שכרטיס חד פעמי לא יהיה משתלם לעומת טעינת כרטיס חכם

לפרופיל עוור יש נסיעות חינם, ואם לא מתנייד בעצמו תמיד היה ויש מלווה לעוור
(אך הנגישות על הפנים כי או שהאוטובוס עוצר איפה שבא לו ולא ממש מול התחנה (בעיקר אם יש כמה קווים באותו זמן) או שהכריזה לא פועלת ויתר מכך בחוץ היא פועלת רק אם האוטובוס פותח את הדלת, שלא כזה עוזר אם העוור לבד בתחנה והקו בורח)
תשובה שרירותית כמו השינוי עצמו.

א. אין מספיק נקודות להטענת רב קו, ואתה מוזמן לבדוק את זה בשכונות השונות של העיר.
ב. אפשרות לנסיעה מזדמנת היא משהו שצריך לשמור עליו ולא לבטל אותו לגמרי.
ג. במכונות של סיטיפס בתחנות הרכבת הקלה עדיין לא ניתן לטעון ערך צבור למרבה הבושה.
ד. היה צריך להתחיל עם השינוי-ניסוי הזה רק לאחר התקנת מכונות תיקוף נוספות בכל האוטובוסים בעיר, מה שבאמת היה מזרז את עליית הנוסעים בתחנות ומונע עיכובים בנסיעה.
 

Bus Nerd

Active member
בסופו של דבר בכל הארץ לא יהיה תשלום במזומן באוטובוסים

תשובה שרירותית כמו השינוי עצמו.

א. אין מספיק נקודות להטענת רב קו, ואתה מוזמן לבדוק את זה בשכונות השונות של העיר.
ב. אפשרות לנסיעה מזדמנת היא משהו שצריך לשמור עליו ולא לבטל אותו לגמרי.
ג. במכונות של סיטיפס בתחנות הרכבת הקלה עדיין לא ניתן לטעון ערך צבור למרבה הבושה.
ד. היה צריך להתחיל עם השינוי-ניסוי הזה רק לאחר התקנת מכונות תיקוף נוספות בכל האוטובוסים בעיר, מה שבאמת היה מזרז את עליית הנוסעים בתחנות ומונע עיכובים בנסיעה.
בסופו של דבר בכל הארץ לא יהיה תשלום במזומן באוטובוסים
כמו בבאר שבע.
אי אפשר לעצור את הקדמה ואי אפשר שנהגים ייתעסקו עם כסף לנצח.
אם רוצים לתת לנהגים להמשיך להתעסק עם כסף צריך לאמץ את המודל של בריסל - קונה כרטיס במזומן ומאט את כולם? שלם מחיר גבוה בהרבה, נניח פי 3 או 4 מעלות הנסיעה.

מה שכן, צריך מכונות תשלום על האוטובוס (כמו בבאר שבע, כמו ברעננה, כמו בקו 1 הגוש-דני) ומכונות תשלום בתחנות הפופולריות (כמו במטרונית).
 
הרעיון מצויין ואף היה צריך להיות מיושם כבר.

בסופו של דבר בכל הארץ לא יהיה תשלום במזומן באוטובוסים
כמו בבאר שבע.
אי אפשר לעצור את הקדמה ואי אפשר שנהגים ייתעסקו עם כסף לנצח.
אם רוצים לתת לנהגים להמשיך להתעסק עם כסף צריך לאמץ את המודל של בריסל - קונה כרטיס במזומן ומאט את כולם? שלם מחיר גבוה בהרבה, נניח פי 3 או 4 מעלות הנסיעה.

מה שכן, צריך מכונות תשלום על האוטובוס (כמו בבאר שבע, כמו ברעננה, כמו בקו 1 הגוש-דני) ומכונות תשלום בתחנות הפופולריות (כמו במטרונית).
הרעיון מצויין ואף היה צריך להיות מיושם כבר.

הבעיה היא הצורה בה הדברים נעשים, ובמיוחד ההתהדרות בקידמה ובחסכון זמן בעוד המצב לא כך בשל דילוג על שלבים רבים מדי בדרך.
 
יש קרוב ל100 עמדות להטענת רב קו בירושלים

תשובה שרירותית כמו השינוי עצמו.

א. אין מספיק נקודות להטענת רב קו, ואתה מוזמן לבדוק את זה בשכונות השונות של העיר.
ב. אפשרות לנסיעה מזדמנת היא משהו שצריך לשמור עליו ולא לבטל אותו לגמרי.
ג. במכונות של סיטיפס בתחנות הרכבת הקלה עדיין לא ניתן לטעון ערך צבור למרבה הבושה.
ד. היה צריך להתחיל עם השינוי-ניסוי הזה רק לאחר התקנת מכונות תיקוף נוספות בכל האוטובוסים בעיר, מה שבאמת היה מזרז את עליית הנוסעים בתחנות ומונע עיכובים בנסיעה.
יש קרוב ל100 עמדות להטענת רב קו בירושלים
כמובן שבקצה שכונת גילה או בסוף צורבחר לא יהיו עמדות.
 

נתנאל531

Well-known member
מאה זה כלום, צריך לפחות 10,000

יש קרוב ל100 עמדות להטענת רב קו בירושלים
כמובן שבקצה שכונת גילה או בסוף צורבחר לא יהיו עמדות.
מאה זה כלום, צריך לפחות 10,000
וכמובן יש צורך בפתרון סביר לנוסע שעולה בתחנת קצה בשעת בוקר מוקדמת, כשהקופיקס השכונתי עוד בשנת לילה עמוקה.
&nbsp
זה עוד בלי להתייחס לבדיחה שנקראת מכונות רכישת הכרטיסים של הרכבת הקלה, שלא מסוגלים להטעין ערך צבור ב־2018!
&nbsp
תושבי ירושלים צריכים להתאגד ולהכריז כי יעלו בלא תשלום על כל נסיעה שבה נהג יסרב לקבל תשלום בגלל הנחיות משרד התחבורה
 

Bus Nerd

Active member
רב קו אונליין זה הפתרון לנוסע שנוסע בשעות מוקדמות

מאה זה כלום, צריך לפחות 10,000
וכמובן יש צורך בפתרון סביר לנוסע שעולה בתחנת קצה בשעת בוקר מוקדמת, כשהקופיקס השכונתי עוד בשנת לילה עמוקה.
&nbsp
זה עוד בלי להתייחס לבדיחה שנקראת מכונות רכישת הכרטיסים של הרכבת הקלה, שלא מסוגלים להטעין ערך צבור ב־2018!
&nbsp
תושבי ירושלים צריכים להתאגד ולהכריז כי יעלו בלא תשלום על כל נסיעה שבה נהג יסרב לקבל תשלום בגלל הנחיות משרד התחבורה
רב קו אונליין זה הפתרון לנוסע שנוסע בשעות מוקדמות
אפשר גם להטעין מראש יום קודם

נשמע לי שאנשים שמתנגדים לשינוי הזה עושים פיל מעכבר
 

נתנאל531

Well-known member
אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר

רב קו אונליין זה הפתרון לנוסע שנוסע בשעות מוקדמות
אפשר גם להטעין מראש יום קודם

נשמע לי שאנשים שמתנגדים לשינוי הזה עושים פיל מעכבר
אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
&nbsp
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
&nbsp
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
&nbsp
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
 

Bus Nerd

Active member
רב קו אונליין יש גם בטלפון הנייד.

אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
&nbsp
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
&nbsp
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
&nbsp
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
רב קו אונליין יש גם בטלפון הנייד.
 

נתנאל531

Well-known member
רק לטלפונים מתקדמים עם NFC

רב קו אונליין יש גם בטלפון הנייד.
רק לטלפונים מתקדמים עם NFC
סמארטפון בסיסי לא תומך ב־NFC, ובטח שלא טלפונים שאינם חכמים, וכמובן שזה לא פתרון לחסרי כרטיס אשראי
 
לרכוש זכות נסיעה באינטרנט לוקח 30 שניות

אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
&nbsp
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
&nbsp
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
&nbsp
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
לרכוש זכות נסיעה באינטרנט לוקח 30 שניות
מי שמתעצל שיסע במונית וגם אז להזמין מונית דרך אפליקציה או טלפון לוקח יותר מ-30 שניות
 

נתנאל531

Well-known member
לא כשאתה רואה את האוטובוס מתקרב

לרכוש זכות נסיעה באינטרנט לוקח 30 שניות
מי שמתעצל שיסע במונית וגם אז להזמין מונית דרך אפליקציה או טלפון לוקח יותר מ-30 שניות
לא כשאתה רואה את האוטובוס מתקרב
ולא כל משתמשי התחבורה הציבורית בעלי כישורים להשתמש באפליקציות
 
במעבר בין אוטובוסים ורכבות בזמן ההמתנה אפשר לטעון לחודש שלם

אנשים ממהרים לעבודה אחרי שאתמול חזרו מאוחר
בדרך היו צריכים להשכיב את הילדים לישון ולסדר כל מיני דברים בבית. לשבת מול המחשב כדי להטעין נסיעות למחר זה הדבר האחרון שחושבים עליו, ולאחר לעבודה זה לא אופציה.
&nbsp
שאלה מכיוון אחר: איך יטעין חייב-מוגבל-באמצעים שמתנהל רק במזומן את הכרטיס שלו דרך אתר אינטרנט?
&nbsp
רק כאשר יהיו מכונות אמינות להטענת הסדרי נסיעה במזומן או אשראי בתוך האוטובוסים, אפשר יהיה לדרוש מהנוסעים לרכוש הסדרים לא מהנהג. עד אז זה לא ילך, אף אחד לא יסכים לאחר לעבודה רק בגלל שצריך לקנות כרטיס נסיעה קודם לעלייה על האוטובוס, ואפשר לראות את זה במטרונית בחיפה, נוסעים שרצים את המטרונית כדי לא לפספס אותה, תוך דילוג על התיקוף (שהיה צריך להעשות בתוך האוטובוס, ולא מחוץ לו)
&nbsp
הדרך לשיפור יעילות עליית הנוסעים על האוטובוס צריכה להיות אפשרות לטעינת הסדרי נסיעה בתוך האוטובוס ומחוצה לה, ביחד עם תוספת תשלום על טעינת הסדר נסיעה אצל נהג, לא כפייה בשוטים.
במעבר בין אוטובוסים ורכבות בזמן ההמתנה אפשר לטעון לחודש שלם
 
היית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?

מאה זה כלום, צריך לפחות 10,000
וכמובן יש צורך בפתרון סביר לנוסע שעולה בתחנת קצה בשעת בוקר מוקדמת, כשהקופיקס השכונתי עוד בשנת לילה עמוקה.
&nbsp
זה עוד בלי להתייחס לבדיחה שנקראת מכונות רכישת הכרטיסים של הרכבת הקלה, שלא מסוגלים להטעין ערך צבור ב־2018!
&nbsp
תושבי ירושלים צריכים להתאגד ולהכריז כי יעלו בלא תשלום על כל נסיעה שבה נהג יסרב לקבל תשלום בגלל הנחיות משרד התחבורה
היית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
 

נתנאל531

Well-known member
אם מחליטים שזה חשוב שהנהג לא יהיה קופאי - כן

היית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
אם מחליטים שזה חשוב שהנהג לא יהיה קופאי - כן
אם זה מספיק חשוב - זה שווה השקעה, 100 עמדות זה נסיון לחסוך על חשבון נוחות הנוסעים, לא תודה.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
בעיקר כשלא כל כספונט עובד, יש לכספונט תלות דפוקה בכך שהוא

היית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
בעיקר כשלא כל כספונט עובד, יש לכספונט תלות דפוקה בכך שהוא
חייב לכלול מזומן לפני שהיישום שלו יעבוד כולל להטענת רב-קו
&nbsp
אם בית העסק אשר לידו נמצא הכספונט לא טען את הכספונט והוא התרוקן, היישום לא פועל ומציג הודעת שגיאה, ולא נותן לעשות כלום גם לא לטעון רב-קו - אשר למעשה בכלל לא צריך את המזומנים ורושם את החיוב לאשראי
 

25306yosef

New member
אתה בטוח שכספונט רושם את החיוב לאשראי ולא לחשבון הבנק?

בעיקר כשלא כל כספונט עובד, יש לכספונט תלות דפוקה בכך שהוא
חייב לכלול מזומן לפני שהיישום שלו יעבוד כולל להטענת רב-קו
&nbsp
אם בית העסק אשר לידו נמצא הכספונט לא טען את הכספונט והוא התרוקן, היישום לא פועל ומציג הודעת שגיאה, ולא נותן לעשות כלום גם לא לטעון רב-קו - אשר למעשה בכלל לא צריך את המזומנים ורושם את החיוב לאשראי
אתה בטוח שכספונט רושם את החיוב לאשראי ולא לחשבון הבנק?
כספונט זה הרי מכשיר למשיכת מזומנים כמו כספומט / בנקומט, כך שאני מניח שהחיוב יכול להירשם בחשבון הבנק כמשיכת מזומן ולא כעיסקה בכרטיס אשראי.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
כן, קרא למטה איך הדבר הזה פועל

אתה בטוח שכספונט רושם את החיוב לאשראי ולא לחשבון הבנק?
כספונט זה הרי מכשיר למשיכת מזומנים כמו כספומט / בנקומט, כך שאני מניח שהחיוב יכול להירשם בחשבון הבנק כמשיכת מזומן ולא כעיסקה בכרטיס אשראי.
כן, קרא למטה איך הדבר הזה פועל
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182995452/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
לחברות האוטובוסים יש אינטרס להציב מכונות טעינה

היית משלם על עלות החזקתם? לכל 30 נוסעים מכונה?
מה שכן רצוי שתהיה קופסה ליד הנהג בה ניתן לשלשל 10 שקלים למי ששכח לטעון את הרב קו או אין לו כזה.
אני מצפה מאנשים שיהיו אחראיים על חייהם בהקשר תחצי זה להטעין את הכרטיס בזמן ולא להתלונן בזמן שב6 בבוקר לא מוצאים את הכספונט בו ניתן לטעון רב קו.
לחברות האוטובוסים יש אינטרס להציב מכונות טעינה
כי הן מקבלות ממשרד התחבורה עמלה על כל טעינה שהן מבצעות.

רק צריך לדאוג שהרשויות לא ינסו לגבות מהן ארנונה על המכונות האלו כמו שקרה בפ"ת בזמן של חברת קווים - הציבו מכונות בתחנות פופולריות בכל רחבי העיר, העירייה דרשה ארנונה כאילו זה "מתקן פרסום", חברת קווים סרבה לשלם, העירייה איימה, ובסוף קווים החליטה לוותר ואספה את רוב המכונות מהמקומות המרכזיים (בפעם האחרונה שעברתי בצומת סגולה לכיוון צפון מזרח עדיין ראיתי מכונה אחת כזו, אבל לא נראה לי שהיא עובדת)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה