תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
להטענת רב-קו מחויב האשראי, לא הבנק

האם מישהו יודע בוודאות מה קורה כאשר מטעינים בכספונט?
כספונט הוא למעשה מכשיר שנועד לצורך משיכת כסף מזומן ולא לצורך מכירת כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית.

אשר על כן, בנסיבות העניין אני מניח שהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט היא בדיוק כמו משיכת מזומנים בכספונט. כלומר, אני מניח שבהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט חשבון הבנק מחוייב כמו במשיכת מזומנים ולא כרטיס האשראי.

מה באמת קורה במכשירי כספונט? האם מישהו בפורום יודע בוודאות? והאם יש איזה מסמך ברשת בעניין כספונט?

ועוד שאלה בעניין זה,

האם חברת וריפון ישראל בע"מ (מפעילת מכשירי כספונט) חתמה בעניין זה הסכם עם משרד התחבורה?

עלה לי רעיון להגיש בעניין זה למשרד התחבורה בקשה לקבלת מידע לצורך קבלת ההסכם של המשרד עם חברת וריפון. אבל אם לא נערך בכלל הסכם שכזה עם משרד התחבורה (חברת עדליא בע"מ איננה משרד התחבורה), אז חבל בכלל על הטרחה בהגשת הבקשה לקבלת המידע וחבל על 20 השקלים שעדיף לשלם אותם למשרד המשפטים.
להטענת רב-קו מחויב האשראי, לא הבנק
אבל היישום של הכספונט דפוק ותלוי אם בית העסק מתחזק את הכספונט בכך שהכספונט תמיד יכלול מזומנים, אחרת אי אפשר להשתמש ביישום שלו
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182995374/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
הבנק מחויב בעסקה מיידית רק אם אכן אתה מוציא מזומנים
&nbsp
להטענת רב-קו זה הולך ככה:
1. מכניסים כרטיס אשראי אם הכספונט פועל וכולל מזומנים והיישום פועל
2. PIN
3. בוחרים בלחצן רב-קו
4. מוציאים אשראי, מכניסים את הרב-קו עם השבב החיצוני לאותו המקום
5. בוחרים חוזה לחידוש, מאשרים
6. האשראי מחויב לחשבון האשראי על ידי רב-קו אונליין תמורת החוזה הנבחר
7. הרב-קו מוטען על ידי רב-קו אונליין
&nbsp
כלומר בין 3 ו 4 הכספונט זוכר את פרטי האשראי בעבור שימוש ביישום הטעינה של רב-קו אונליין אשר הוא למעשה תוספת ליישום של הכספונט עצמו (של ווריפון למשכת מזומן)
&nbsp
אינך חייב לטרוח עם חוק חופש המידע כי ווריפון ומשרד התחבורה אינם צד ישיר לזה, באפשרותך לקבל את המידע בתמיכת רב-קו אונליין במייל שלהם, כי ה-addon ליישום הכספונט הוא שלהם והם אלה שעוסקים עם החיוב
 

25306yosef

New member


להטענת רב-קו מחויב האשראי, לא הבנק
אבל היישום של הכספונט דפוק ותלוי אם בית העסק מתחזק את הכספונט בכך שהכספונט תמיד יכלול מזומנים, אחרת אי אפשר להשתמש ביישום שלו
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182995374/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
הבנק מחויב בעסקה מיידית רק אם אכן אתה מוציא מזומנים
&nbsp
להטענת רב-קו זה הולך ככה:
1. מכניסים כרטיס אשראי אם הכספונט פועל וכולל מזומנים והיישום פועל
2. PIN
3. בוחרים בלחצן רב-קו
4. מוציאים אשראי, מכניסים את הרב-קו עם השבב החיצוני לאותו המקום
5. בוחרים חוזה לחידוש, מאשרים
6. האשראי מחויב לחשבון האשראי על ידי רב-קו אונליין תמורת החוזה הנבחר
7. הרב-קו מוטען על ידי רב-קו אונליין
&nbsp
כלומר בין 3 ו 4 הכספונט זוכר את פרטי האשראי בעבור שימוש ביישום הטעינה של רב-קו אונליין אשר הוא למעשה תוספת ליישום של הכספונט עצמו (של ווריפון למשכת מזומן)
&nbsp
אינך חייב לטרוח עם חוק חופש המידע כי ווריפון ומשרד התחבורה אינם צד ישיר לזה, באפשרותך לקבל את המידע בתמיכת רב-קו אונליין במייל שלהם, כי ה-addon ליישום הכספונט הוא שלהם והם אלה שעוסקים עם החיוב
 
העסקה תחייב את חשבון האשראי

להטענת רב-קו מחויב האשראי, לא הבנק
אבל היישום של הכספונט דפוק ותלוי אם בית העסק מתחזק את הכספונט בכך שהכספונט תמיד יכלול מזומנים, אחרת אי אפשר להשתמש ביישום שלו
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182995374/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
הבנק מחויב בעסקה מיידית רק אם אכן אתה מוציא מזומנים
&nbsp
להטענת רב-קו זה הולך ככה:
1. מכניסים כרטיס אשראי אם הכספונט פועל וכולל מזומנים והיישום פועל
2. PIN
3. בוחרים בלחצן רב-קו
4. מוציאים אשראי, מכניסים את הרב-קו עם השבב החיצוני לאותו המקום
5. בוחרים חוזה לחידוש, מאשרים
6. האשראי מחויב לחשבון האשראי על ידי רב-קו אונליין תמורת החוזה הנבחר
7. הרב-קו מוטען על ידי רב-קו אונליין
&nbsp
כלומר בין 3 ו 4 הכספונט זוכר את פרטי האשראי בעבור שימוש ביישום הטעינה של רב-קו אונליין אשר הוא למעשה תוספת ליישום של הכספונט עצמו (של ווריפון למשכת מזומן)
&nbsp
אינך חייב לטרוח עם חוק חופש המידע כי ווריפון ומשרד התחבורה אינם צד ישיר לזה, באפשרותך לקבל את המידע בתמיכת רב-קו אונליין במייל שלהם, כי ה-addon ליישום הכספונט הוא שלהם והם אלה שעוסקים עם החיוב
העסקה תחייב את חשבון האשראי

צילום מסך של עמדת ה'כספונט'

 

השכן 22

New member
המכשיר מחייב את כרטיס האשראי בלבד

האם מישהו יודע בוודאות מה קורה כאשר מטעינים בכספונט?
כספונט הוא למעשה מכשיר שנועד לצורך משיכת כסף מזומן ולא לצורך מכירת כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית.

אשר על כן, בנסיבות העניין אני מניח שהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט היא בדיוק כמו משיכת מזומנים בכספונט. כלומר, אני מניח שבהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט חשבון הבנק מחוייב כמו במשיכת מזומנים ולא כרטיס האשראי.

מה באמת קורה במכשירי כספונט? האם מישהו בפורום יודע בוודאות? והאם יש איזה מסמך ברשת בעניין כספונט?

ועוד שאלה בעניין זה,

האם חברת וריפון ישראל בע"מ (מפעילת מכשירי כספונט) חתמה בעניין זה הסכם עם משרד התחבורה?

עלה לי רעיון להגיש בעניין זה למשרד התחבורה בקשה לקבלת מידע לצורך קבלת ההסכם של המשרד עם חברת וריפון. אבל אם לא נערך בכלל הסכם שכזה עם משרד התחבורה (חברת עדליא בע"מ איננה משרד התחבורה), אז חבל בכלל על הטרחה בהגשת הבקשה לקבלת המידע וחבל על 20 השקלים שעדיף לשלם אותם למשרד המשפטים.
המכשיר מחייב את כרטיס האשראי בלבד
המכשיר בטעינת רב קו לא מחייב את חשבון הבנק.
אין הקשת קוד סודי.
אין עמלה בגין הטעינה בכספונט.
 

bralor4247

New member
מה יעשה מי שהלך למכולת ושכח להביא את הארנק?

תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
מה יעשה מי שהלך למכולת ושכח להביא את הארנק?
שינוי מבורך, כל הכבוד, נהג צריך לנהוג
 

עכבר8

New member
מה יעשה בנאדם מבוגר שצריך חופשי יומי ?

תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
מה יעשה בנאדם מבוגר שצריך חופשי יומי ?
ללכת ברגל לעמדת טעינה, להסתבך עם הממשק (בהנחה שהם יודעים/יכולים לקרוא)
ואז ללכת עוד ברגל עד לתחנת האוטובוס ??

חד וחלק לא התחשבו באנשים מבוגרים.


הפתרון הפשוט לשנים הקרובות זה לא לכלול ברפורמה הזו פנסיונרים.
כך שרק הם יוכלו לשלם לנהג.

אפשר גם לפתח התקן נייד (ולמכור בעלות סמלית) עם חריץ לרב קו וחריץ לאשראי שיאפשר להם לטעון לבד בבית (כמו הזה שמחברים לפיסי אבל עם קליטה סלולרית ומסך)


הפתרון הטוב ביותר זה כרטיס שמחשב רטרואקטיבית בסוף החודש את המחיר המינימלי שהמשתמש צריך לשלם בהתאם לנסיעותו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
קורא כרטיסים למחשב יש, לא צריך שני חריצים כי התשלום דרך

מה יעשה בנאדם מבוגר שצריך חופשי יומי ?
ללכת ברגל לעמדת טעינה, להסתבך עם הממשק (בהנחה שהם יודעים/יכולים לקרוא)
ואז ללכת עוד ברגל עד לתחנת האוטובוס ??

חד וחלק לא התחשבו באנשים מבוגרים.


הפתרון הפשוט לשנים הקרובות זה לא לכלול ברפורמה הזו פנסיונרים.
כך שרק הם יוכלו לשלם לנהג.

אפשר גם לפתח התקן נייד (ולמכור בעלות סמלית) עם חריץ לרב קו וחריץ לאשראי שיאפשר להם לטעון לבד בבית (כמו הזה שמחברים לפיסי אבל עם קליטה סלולרית ומסך)


הפתרון הטוב ביותר זה כרטיס שמחשב רטרואקטיבית בסוף החודש את המחיר המינימלי שהמשתמש צריך לשלם בהתאם לנסיעותו.
קורא כרטיסים למחשב יש, לא צריך שני חריצים כי התשלום דרך
רב-קו אונליין דרך האינטרנט
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה