תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....

מצב
הנושא נעול.
מדהים איך שבכל שרשור מגלים עד כמה עויינת עיריית פ"ת לתח"צ

לחברות האוטובוסים יש אינטרס להציב מכונות טעינה
כי הן מקבלות ממשרד התחבורה עמלה על כל טעינה שהן מבצעות.

רק צריך לדאוג שהרשויות לא ינסו לגבות מהן ארנונה על המכונות האלו כמו שקרה בפ"ת בזמן של חברת קווים - הציבו מכונות בתחנות פופולריות בכל רחבי העיר, העירייה דרשה ארנונה כאילו זה "מתקן פרסום", חברת קווים סרבה לשלם, העירייה איימה, ובסוף קווים החליטה לוותר ואספה את רוב המכונות מהמקומות המרכזיים (בפעם האחרונה שעברתי בצומת סגולה לכיוון צפון מזרח עדיין ראיתי מכונה אחת כזו, אבל לא נראה לי שהיא עובדת)
מדהים איך שבכל שרשור מגלים עד כמה עויינת עיריית פ"ת לתח"צ
 
אתה צוחק עלי?


יש קרוב ל100 עמדות להטענת רב קו בירושלים
כמובן שבקצה שכונת גילה או בסוף צורבחר לא יהיו עמדות.
אתה צוחק עלי?


1000 עמדות אולי היה נשמע הגיוני לעיר כמו ירושלים.
כשאני חושב על מגזרים מסויימים שלא ממש משתמשים במחשב ככלי יומיומי והם מרובי ילדים ונוער, זה ממש הולך להיות קטסטרופה.

אם היו מעמידים מכונות בקרבת רוב התחנות המרכזיות בעיר הן במרכזה והן בשכונות, ניחא.
המצב כיום הוא עלוב ביותר.
לדוגמה - תחנת מסוף הר נוף בה ממתינים אלפי איש ביום, למה שלא תותקן בה עמדת הטענה או אפילו שתיים כאלה?

לגבי האפליקציה, לדעתי לפחות 50% מהציבור המחזיקים טלפון חכם, מחזיקים כזה שאין בו רכיב nfc.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ולאלו שיש להם NFC תלוי אם מחזיקים בפלאפון עם רכיב NFC מתאים

אתה צוחק עלי?


1000 עמדות אולי היה נשמע הגיוני לעיר כמו ירושלים.
כשאני חושב על מגזרים מסויימים שלא ממש משתמשים במחשב ככלי יומיומי והם מרובי ילדים ונוער, זה ממש הולך להיות קטסטרופה.

אם היו מעמידים מכונות בקרבת רוב התחנות המרכזיות בעיר הן במרכזה והן בשכונות, ניחא.
המצב כיום הוא עלוב ביותר.
לדוגמה - תחנת מסוף הר נוף בה ממתינים אלפי איש ביום, למה שלא תותקן בה עמדת הטענה או אפילו שתיים כאלה?

לגבי האפליקציה, לדעתי לפחות 50% מהציבור המחזיקים טלפון חכם, מחזיקים כזה שאין בו רכיב nfc.
ולאלו שיש להם NFC תלוי אם מחזיקים בפלאפון עם רכיב NFC מתאים
ל-NFC יש מספר פרופילים וסוגים, וזה שאם יש לך NFC לא אומר שהוא יעבוד עם הרב-קו
 
אם אין במסוף הר נוף ועוברים מספר אוטובוסים אז צריך לשים מכונ

אתה צוחק עלי?


1000 עמדות אולי היה נשמע הגיוני לעיר כמו ירושלים.
כשאני חושב על מגזרים מסויימים שלא ממש משתמשים במחשב ככלי יומיומי והם מרובי ילדים ונוער, זה ממש הולך להיות קטסטרופה.

אם היו מעמידים מכונות בקרבת רוב התחנות המרכזיות בעיר הן במרכזה והן בשכונות, ניחא.
המצב כיום הוא עלוב ביותר.
לדוגמה - תחנת מסוף הר נוף בה ממתינים אלפי איש ביום, למה שלא תותקן בה עמדת הטענה או אפילו שתיים כאלה?

לגבי האפליקציה, לדעתי לפחות 50% מהציבור המחזיקים טלפון חכם, מחזיקים כזה שאין בו רכיב nfc.
אם אין במסוף הר נוף ועוברים מספר אוטובוסים אז צריך לשים מכונ
 

oshlick1

New member
ביטול ההטענה אצל הנהג נכונה, ביטול הכרטיס הבודד מנייר לא

תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
ביטול ההטענה אצל הנהג נכונה, ביטול הכרטיס הבודד מנייר לא
הטענה באמת לוקחת זמן וניתן לעשות אותה לפני העליה לאוטובוס
רכישת כרטיס מנייר היא מהירה יחסית ולא ניתן לעשות אותה באינטרנט/אפליקציה/כספונט
 

25306yosef

New member
האם מישהו יודע בוודאות מה קורה כאשר מטעינים בכספונט?

תהייה בקשר לביטול אפשרות טעינת הרב קו ותשלום לנהג ב....
אוטובוסים בי-ם.. שינוי דבילי שאמור להכנס לתוקף ממש עוד מעט.. סתם רציתי לדעת, מה אמור לעשות מי ששכח, או מי שאבד לו הרב קו? או מה למשל יעשו מבוגרים/עיוורים? מי שרוצה לשלם במזומן? איזה עצבים איתם, אוףף
האם מישהו יודע בוודאות מה קורה כאשר מטעינים בכספונט?
כספונט הוא למעשה מכשיר שנועד לצורך משיכת כסף מזומן ולא לצורך מכירת כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית.

אשר על כן, בנסיבות העניין אני מניח שהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט היא בדיוק כמו משיכת מזומנים בכספונט. כלומר, אני מניח שבהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט חשבון הבנק מחוייב כמו במשיכת מזומנים ולא כרטיס האשראי.

מה באמת קורה במכשירי כספונט? האם מישהו בפורום יודע בוודאות? והאם יש איזה מסמך ברשת בעניין כספונט?

ועוד שאלה בעניין זה,

האם חברת וריפון ישראל בע"מ (מפעילת מכשירי כספונט) חתמה בעניין זה הסכם עם משרד התחבורה?

עלה לי רעיון להגיש בעניין זה למשרד התחבורה בקשה לקבלת מידע לצורך קבלת ההסכם של המשרד עם חברת וריפון. אבל אם לא נערך בכלל הסכם שכזה עם משרד התחבורה (חברת עדליא בע"מ איננה משרד התחבורה), אז חבל בכלל על הטרחה בהגשת הבקשה לקבלת המידע וחבל על 20 השקלים שעדיף לשלם אותם למשרד המשפטים.
 

Bus Nerd

Active member
לא נראה לי שחברת וריפון עובדת מול משרד התחבורה

האם מישהו יודע בוודאות מה קורה כאשר מטעינים בכספונט?
כספונט הוא למעשה מכשיר שנועד לצורך משיכת כסף מזומן ולא לצורך מכירת כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית.

אשר על כן, בנסיבות העניין אני מניח שהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט היא בדיוק כמו משיכת מזומנים בכספונט. כלומר, אני מניח שבהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט חשבון הבנק מחוייב כמו במשיכת מזומנים ולא כרטיס האשראי.

מה באמת קורה במכשירי כספונט? האם מישהו בפורום יודע בוודאות? והאם יש איזה מסמך ברשת בעניין כספונט?

ועוד שאלה בעניין זה,

האם חברת וריפון ישראל בע"מ (מפעילת מכשירי כספונט) חתמה בעניין זה הסכם עם משרד התחבורה?

עלה לי רעיון להגיש בעניין זה למשרד התחבורה בקשה לקבלת מידע לצורך קבלת ההסכם של המשרד עם חברת וריפון. אבל אם לא נערך בכלל הסכם שכזה עם משרד התחבורה (חברת עדליא בע"מ איננה משרד התחבורה), אז חבל בכלל על הטרחה בהגשת הבקשה לקבלת המידע וחבל על 20 השקלים שעדיף לשלם אותם למשרד המשפטים.
לא נראה לי שחברת וריפון עובדת מול משרד התחבורה
נראה לי שההסכם הוא מול "רב קו אונליין" או ליתר דיוק החברה שמפעילה אותו, חברת פיסנטרה בע"מ,
שהיא בתורה מספקת שירות הטענת רב קו מרחוק לרוב מפעילות התח"צ בארץ,

(חוץ מדן שלהם מספקת שירות חברת "אדום IT בע"מ" תחת המותג "הופ און", ורכבת ישראל שלא מספקת שירות הטענת רב קו מרחוק אלא שירות הזמנת הטענה מראש, שאם אני לא טועה פותח עבורם ע"י לאומי קארד)

מכיוון שכספונט הוא בבסיסו מסוף אשראי, אני מניח שהחיוב שנרשם בחשבונית האשראי יכול להירשם לטובת רב קו אונליין כתשלום רגיל באשראי ולא כמשיכת מזומן, אבל אני לא בטוח. שים לב גם שאפשר "להזמין מראש" את ההטענה דרך האתר של רב קו אונליין, ואז בבואך למסוף כספונט ברגע שתניח עליו את הרב קו כרטיס הרב קו ייטען אוטומטית, ואז זה בטוח חיוב כמו של רכישה באשראי ולא מיידי כמו משיכת מזומנים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
לגבי ר"י זה הולך ברשימות ירוקות

לא נראה לי שחברת וריפון עובדת מול משרד התחבורה
נראה לי שההסכם הוא מול "רב קו אונליין" או ליתר דיוק החברה שמפעילה אותו, חברת פיסנטרה בע"מ,
שהיא בתורה מספקת שירות הטענת רב קו מרחוק לרוב מפעילות התח"צ בארץ,

(חוץ מדן שלהם מספקת שירות חברת "אדום IT בע"מ" תחת המותג "הופ און", ורכבת ישראל שלא מספקת שירות הטענת רב קו מרחוק אלא שירות הזמנת הטענה מראש, שאם אני לא טועה פותח עבורם ע"י לאומי קארד)

מכיוון שכספונט הוא בבסיסו מסוף אשראי, אני מניח שהחיוב שנרשם בחשבונית האשראי יכול להירשם לטובת רב קו אונליין כתשלום רגיל באשראי ולא כמשיכת מזומן, אבל אני לא בטוח. שים לב גם שאפשר "להזמין מראש" את ההטענה דרך האתר של רב קו אונליין, ואז בבואך למסוף כספונט ברגע שתניח עליו את הרב קו כרטיס הרב קו ייטען אוטומטית, ואז זה בטוח חיוב כמו של רכישה באשראי ולא מיידי כמו משיכת מזומנים.
לגבי ר"י זה הולך ברשימות ירוקות
http://nohal.mot.gov.il/ניהול%20רשימות%20ירוקות.aspx
&nbsp
התשלום באתר הרכבת, וההטענה במסוף הטעינה בתחנה ע"י רישום לכרטיס של החוזה ששויך עבור מספר רב-קו X על ידי יישום הקליפסו המתואר בנוהל זה על סמך אישור התשלום
 

sweetums

New member
לאומי קארד מספקת את הסליקה לרב קו אונליין וגם לכספונט

האם מישהו יודע בוודאות מה קורה כאשר מטעינים בכספונט?
כספונט הוא למעשה מכשיר שנועד לצורך משיכת כסף מזומן ולא לצורך מכירת כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית.

אשר על כן, בנסיבות העניין אני מניח שהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט היא בדיוק כמו משיכת מזומנים בכספונט. כלומר, אני מניח שבהטענת כרטיס הרב קו במכשירי כספונט חשבון הבנק מחוייב כמו במשיכת מזומנים ולא כרטיס האשראי.

מה באמת קורה במכשירי כספונט? האם מישהו בפורום יודע בוודאות? והאם יש איזה מסמך ברשת בעניין כספונט?

ועוד שאלה בעניין זה,

האם חברת וריפון ישראל בע"מ (מפעילת מכשירי כספונט) חתמה בעניין זה הסכם עם משרד התחבורה?

עלה לי רעיון להגיש בעניין זה למשרד התחבורה בקשה לקבלת מידע לצורך קבלת ההסכם של המשרד עם חברת וריפון. אבל אם לא נערך בכלל הסכם שכזה עם משרד התחבורה (חברת עדליא בע"מ איננה משרד התחבורה), אז חבל בכלל על הטרחה בהגשת הבקשה לקבלת המידע וחבל על 20 השקלים שעדיף לשלם אותם למשרד המשפטים.
לאומי קארד מספקת את הסליקה לרב קו אונליין וגם לכספונט
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3718834,00.html

ד.א: לפי עידן יוסף, וועדת הכלכלה אמורה לדון בקרוב בחוק הרב קו
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-126457-00.html
 

25306yosef

New member
לאומי קארד סולקת רק 3 מותגים של כרטיסי אשראי.

לאומי קארד מספקת את הסליקה לרב קו אונליין וגם לכספונט
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3718834,00.html

ד.א: לפי עידן יוסף, וועדת הכלכלה אמורה לדון בקרוב בחוק הרב קו
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-126457-00.html
לאומי קארד סולקת רק 3 מותגים של כרטיסי אשראי.
מה עם 3 מותגי האשראי האחרים שנסלקים בישראל? הם לא מכובדים ברב קו אונליין?
 

Bus Nerd

Active member
ב"שאלות נפוצות" של רב קו אונליין יש תשובה לשאלה שלך

לאומי קארד סולקת רק 3 מותגים של כרטיסי אשראי.
מה עם 3 מותגי האשראי האחרים שנסלקים בישראל? הם לא מכובדים ברב קו אונליין?
ב"שאלות נפוצות" של רב קו אונליין יש תשובה לשאלה שלך
"באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם?
כרטיסי אשראי שהונפקו בישראל ע"י החברות לאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט ומאסטרקארד."

https://ravkavonline.co.il/he/faq

אם הכרטיס שלך הוא לא מאלו, אז אתה יכול לפנות למתחרים (הופ און) שהסליקה שלהם מתבצעת ע"י קרדיט גארד (אבל הם לא מקבלים דביט ולא מקבלים דיינרס)
 

25306yosef

New member
מתוכן הניסוח השגוי שלהם, מסתבר שאכן רק 3 מותגי אשראי מכובדים

ב"שאלות נפוצות" של רב קו אונליין יש תשובה לשאלה שלך
"באילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם?
כרטיסי אשראי שהונפקו בישראל ע"י החברות לאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט ומאסטרקארד."

https://ravkavonline.co.il/he/faq

אם הכרטיס שלך הוא לא מאלו, אז אתה יכול לפנות למתחרים (הופ און) שהסליקה שלהם מתבצעת ע"י קרדיט גארד (אבל הם לא מקבלים דביט ולא מקבלים דיינרס)
מתוכן הניסוח השגוי שלהם, מסתבר שאכן רק 3 מותגי אשראי מכובדים
מסתבר מהניסוח השגוי שלהם שככל הנראה כל מותגי האשראי ששמם לא צויין במפורש אינם מכובדים.

הניסוח של חברת קרדיט גארד הוא תקין.
 

sweetums

New member
היה אפשר לפשט את הניסוח, אבל הוא תקין

מתוכן הניסוח השגוי שלהם, מסתבר שאכן רק 3 מותגי אשראי מכובדים
מסתבר מהניסוח השגוי שלהם שככל הנראה כל מותגי האשראי ששמם לא צויין במפורש אינם מכובדים.

הניסוח של חברת קרדיט גארד הוא תקין.
היה אפשר לפשט את הניסוח, אבל הוא תקין
א.אקספרס מונפק ע"י פועלים אקספרס בע"מ, דיינרס ע"י דיינרס קלוב ישראל בע"מ.
היה עדיף לכתוב שהם לא מכבדים את שניהם, במקום כל היתר.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
שלא לדבר על כך שכל הנגישות של תשלום בתח"צ ע"י תייריים מחוץ

היה אפשר לפשט את הניסוח, אבל הוא תקין
א.אקספרס מונפק ע"י פועלים אקספרס בע"מ, דיינרס ע"י דיינרס קלוב ישראל בע"מ.
היה עדיף לכתוב שהם לא מכבדים את שניהם, במקום כל היתר.
שלא לדבר על כך שכל הנגישות של תשלום בתח"צ ע"י תייריים מחוץ
לתחום
&nbsp
הרבה כספונטים יש, אבל תמיכה מצד רב-קו אונליין לכרטיסים מונפקים בחו"ל אין! זיהוי אצלם על ידי ת"ז ישראלית בלבד ללא צורך הקשת CVV גם באתר ובאפליקציה
 

Bus Nerd

Active member
בכללי הנגישות כאן לתיירים מעפנה

שלא לדבר על כך שכל הנגישות של תשלום בתח"צ ע"י תייריים מחוץ
לתחום
&nbsp
הרבה כספונטים יש, אבל תמיכה מצד רב-קו אונליין לכרטיסים מונפקים בחו"ל אין! זיהוי אצלם על ידי ת"ז ישראלית בלבד ללא צורך הקשת CVV גם באתר ובאפליקציה
בכללי הנגישות כאן לתיירים מעפנה
אפילו בכל מיני תחנות דלק, תייר שרוצה לתדלק רכב שכור בשירות עצמי עם כרטיס אשראי אמריקאי לא יכול כי המשאבה מתעקשת על תעודת זהות.
 

sweetums

New member
ברב קו אוליין לא סולקים דיינרס\אמריקן אקספרס.

לאומי קארד סולקת רק 3 מותגים של כרטיסי אשראי.
מה עם 3 מותגי האשראי האחרים שנסלקים בישראל? הם לא מכובדים ברב קו אונליין?
ברב קו אוליין לא סולקים דיינרס\אמריקן אקספרס.
 

25306yosef

New member
וגם לא כרטיסי אשראי JCB

ברב קו אוליין לא סולקים דיינרס\אמריקן אקספרס.
וגם לא כרטיסי אשראי JCB
אם בית העסק עובד רק עם הסולק לאומי קארד, אז זה ברור ששלוש מותגי אשראי לא יכובדו.

JCB זה מותג כרטיסי אשראי שנסלק בישראל באופן בלעדי על ידי חברת ישראכרט.
 

השכן 22

New member
בטעינת רב קו החיוב הוא של הזכיין של משרד התחבורה

לאומי קארד מספקת את הסליקה לרב קו אונליין וגם לכספונט
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3718834,00.html

ד.א: לפי עידן יוסף, וועדת הכלכלה אמורה לדון בקרוב בחוק הרב קו
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-126457-00.html
בטעינת רב קו החיוב הוא של הזכיין של משרד התחבורה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה