תגובה
לא מובן לי המשפט "קיום לא מצביע מעצם היותו לא מצביע". לא מצביע על דבר? כלום? שוב - רעיונות, מגמות ומעשים הם דברים נתפסים ('כיצד ראוי לנהוג', 'עשה ואל תעשה'), זה רעיוני. לא שאלתי על אובייקט בעולם. שאלתי: יש קיום פיזי (אובייקט בעולם), יש קיום רוחני (במחשבה\רעיון), על כך אנחנו מסכימים (אני מניח). מהו סוג הקיום השלישי (שאינו פיזי ואינו רעיון).
לא מובן לי המשפט "קיום לא מצביע מעצם היותו לא מצביע". לא מצביע על דבר? כלום? שוב - רעיונות, מגמות ומעשים הם דברים נתפסים ('כיצד ראוי לנהוג', 'עשה ואל תעשה'), זה רעיוני. לא שאלתי על אובייקט בעולם. שאלתי: יש קיום פיזי (אובייקט בעולם), יש קיום רוחני (במחשבה\רעיון), על כך אנחנו מסכימים (אני מניח). מהו סוג הקיום השלישי (שאינו פיזי ואינו רעיון).