על זוגיות, נישואין, כספים וממון

alongrin

New member
הלוואי שזה היה כל כך פשוט...

לפני שנתיים הייתי בחתונה של אחד העובדים בחברה שאני עובד.
&nbsp
הבחור התחתן עם מישהי שזה היה די ברור שהיא לא הייתה סופרת אותו ממטר אם ההורים שלו לא היו טחונים בכסף.
&nbsp
לכל הסביבה זה היה ברור כשמש חוץ לבחור עצמו שהיה מאוהב עד מעבר לראש ולא הבין איך כל ה"טוב הזה" נפל עליו ככה ישר מהשמים.
&nbsp
היא פשוט סובבה לו את הראש.
&nbsp
היום אחרי שנתיים של נישואים וילד הבחור הזה כבוי לחלוטין וזה די ברור שהמצב בבית רחוק מלהיות טוב.
&nbsp
 
הורים טחונים בכסף

זה מצב שבו אתה חושד בכל אחת - כמו להיות מפורסם. אני לא חושבת שהוא לא ידע, אבל אצלו הבחירה היא ממילא בין בחורות שקשה לדעת מה מניע אותן (כלומר, קל לדעת אבל זה לא מה שהיית רוצה שיניע אותן), אז למה לא ללכת כבר על המוצלחת מביניהן? אהבה אמיתית רוב הסיכויים שלא תהיה לו (אלא אם יתחתן עם בת עשירים כמוהו), אז לפחות שהילדים יהיו יפים (יחסית, עדיין חלק מהגנים שלו...). לא יודעת, מלניה נראית לי מאושרת למדי - לך לא?

(אגב, זה פועל גם לכיוון ההפוך - כלומר בנות של עשירים ובני זוגן. עבדתי פעם עם מישהו שפינטז על היום שהבת של ביל גייטס תגדל... והאסיר היפה בעולם עשה עכשיו ילד עם בת של מיליונרים. מאהבה טהורה כמובן. נראה לך שהיא חושבת שהוא מאוהב בה בגלל העיניים היפות שלה?).

אנחנו לא מדברים על מיליונרים מלידה או מפורסמים, שהם תמיד בבעייה, אלא על אנשים במצב "רגיל".
 

alongrin

New member
בסופו של יום

הכל בחירה שלנו.
אף אחד לא מכריח אותנו להתחתן עם אף אחת.
וגם לטמון את הראש באדמה זו ולהתעלם מכל תמרורי האזהרה זו בחירה חופשית שלנו.
&nbsp
אושר זה דבר יחסי....והכל עניין של סדרי עדיפויות.
&nbsp
יש לי יסוד סביר להניח שאם דונאלד טראמפ, מיכאל צ'רנוי ובבו קובו
היו פנסיונרים חביבים מאבטחים בקניון, אז מלניה, ניקול ראידמן ומירי בוהדנה לא היו זורקות מבט בכיוון שלהם.
&nbsp
(ולא... אף אחת מהן לא נראית לי מאושרת למדי, מצד שני הן מסודרות עד מעבר לראש בחיים).
&nbsp
&nbsp
 
ניקול ראידמן דווקא נראית לי מאושרת (לא ראיתי את הסדרה).

אגב, גם ניקול וגם מירי לא נשואות עדיין. אכן אף אחד לא הכריח את בני זוגן להתחתן...
לאף אחד, כולל לגברים האלה, אין ספק שהן איתם בגלל הכסף. שוב, זה לא המצב שאנחנו מדברים עליו.
 

SupermanZW

Well-known member
זה שאת קונה את ההצגה שלה לא אומר שהיא מאושרת

מסכים לחלוטין עם alongrin.
 
לא אמרתי שהיא מאושרת. אמרתי שהיא נראית לי מאושרת

בתגובה לכך שהוא אמר שהן לא נראות לו מאושרות. האחרות לא נראות גם לי מאושרות, היא כן - זה לא אומר שהיא מאושרת, אלא שהיא נראית מאושרת (ואולי הן מאושרות ולא נראות ככה).
 

alongrin

New member
אלו הם דווקא...

יחסים של WIN WIN...
תנאי העסקה הכי ברורים לשני הצדדים.
&nbsp
הוא - חטיאר בן 100, מתהדר בעוד סמל סטטוס בדמות סופרמודל בגיל של הנכדות שלו
היא - בתמורה זוכה ביציבות כלכלית פלוס פלוס פלוס...
&nbsp
אף אחד מהצדדים לא משתעשע במחשבה שיש שם איזה שמץ של אהבה בין הצדדים.
זו עסקה כלכלית נטו...
&nbsp
מצד שני למרות שאותן נשים מסודרת לכל החיים שלהם וגם הצאצאים שלהן,
אף אחת מהן לא מתיימרת להיות מאושרת.
זוגיות אמיתית אין להן וכולן חיות בבדידות מזהרת בכלוב של זהב.
 

Rotchild3x

New member
אנסה להמחיש את עמדתי בעזרת מטאפורה

לכולנו ידוע שיש תאונות דרכים כל יום כמו שאנשים מתגרשים כל יום. אני מניח שאם רוב מכריי היו חלילה נהרגים או הופכים נכים בתאונות (מתגרשים ופושטים רגל או נשארים בנישואי גיהינום כדי לא להתגרש, בהתאמה) הייתי מפחד פחד מוות לעלות על ההגה. נכון שהסיכוי להיקלע לתאונה קטן מאוד ביום ספציפי, אבל בנהיגה יומיומית (נישואין) במשך כל החיים הסיכוי הולך וגדל עם השנים, וזה משהו שצריך לקחת בחשבון כשמוצאים רישיון נהיגה (או מתחתנים). רובנו לא חושבים על הסיכון הזה כל פעם שנכנסים לאוטו ופשוט מוציאים רישיון כי "כולם" עושים את זה, כמו ש"כולם מתחתנים" (נכון, לא כולם, ולא כולם גם נוהגים). האם אני מפחד יותר מדי? אולי. אולי כי אני מוקף בתאונות שונות, או כי ראיתי במו עיניי איזה חוסר צדק משווע יכול להיות בבית המשפט ואיך לוקחים גברים עמידים ואמידים ופשוט רומסים אותם עד עפר, שההתלבטות בין שעות נוספות וקידום בעבודה או השקעה בעסק או בפיתוח מוצר הופכת להתלבטות בין להתאבד, להתפטר ולהכריז על פשט"ר, או לעבור לחיות בחדר שכור ולהמשיך להזרים את כל המשכורת פלוס חובות עד שהילדים יגיעו לגיל 18.
תגידו שאני מגזים - ואפנה אתכם לאלו שחווים זאת על בשרם, צריך לזכור שאלו אנשים (ונשים) שאני מכיר שנים עוד לפני החתונות, וברגע שגילו איזה כוח יש להן בבתי המשפט ניצלו אותו עד תום. למה לא? חלילה מלהכליל, אני רק טוען שגם מישהי הכי חיובית ומקסימה בהווה יכולה להפוך לשטן עלי אדמות כעבור עשור כשתגלה שהיא יכולה לתבוע חצי מהעסק של בעלה, חצי מהנכסים שנצברו, את דירת המגורים במלואה ועוד מזונות לילדים ואולי גם כתובה/מזונות אשה, ולא, לא כדי לקנות פסנתר הביתה...לא דמיון פרוע אלא אנשים אמיתיים שיושבים אצלי על בירה ותופסים את הראש איך הגיעו למצב הזה.


בקשר לכמה תגובות - אני לא כזה עשיר כמו מקרים קיצוניים, מי שתתחתן איתי לא תהפוך את חייה, אבל אני במצב קצת יותר טוב מהרווק הממוצע בארצנו, אולי מעצם הרווקות עצמה ושליטה מוחלטת בהוצאות. הרי רק בעלות על דירה אחת בגוש דן משפרת מאוד את מצבו הפיננסי של פלוני, כל שכן על שתיים. מדגיש שאינני מחפש מישהי ממעמד מסוים או בעלת רכוש מסוים, אני יוצא עם בחורות צעירות/סטודנטיות שגרות אצל ההורים/עובדות שכירות ועם יד על הלב הדבר האחרון שמעניין אותי הוא כמה כסף יש לה או באיזו דירה היא גרה (אולי כי אני בעצמי לא צריך ממנה כלום..), הדאגה היא בעיקר מהחוק שנוטה לצד האשה.

דווקא מצאתי את עצמי הכי מאושר במספר קשרים זוגיים עם בחורות פשוטות לגמרי, שעובדות למחייתן וחיות מהמשכורת. אבל שוב ושוב כשעלה הנושא של הסכם ממון כל השדים התעוררו, שלא לדבר על מה שיש לחברות ולאחיות לומר על זה. עכשיו לך תתמודד עם 3 או 4 נשים שפוסלות את החוצפה שלך על הסף ומוגנות ע"י הגברים ששופכים עליהן את כספם בלי הכרה. אוי אם הם רק היו יודעים מה מחכה להם ביום הדין...
 

SupermanZW

Well-known member
ענית לעצמך על השאלה איזו אישה מתאימה לך

אתה זוכר עם אילו נשים מצאת את עצמך מאושר, לכן אתה יודע איזה סוג אישה לחפש. אני כבר אומר לך, לא רק 3 או 4 נשים יפסלו את הרעיון של הסכם ממון שתעלה, המספר יהיה קרוב יותר ל30 או 40, אבל למרות זאת תמצא. כמו שכתבתי לך בהודעתי הראשונה, שווה לך לנסות גם נשים ממדינות אחרות, לך יש סיכוי גבוה מהממוצע לזה כי אתה גם מטייל הרבה בחו"ל, כתבת בעצמך.
 

alongrin

New member
מכיר את המושג שנקרא

"אחווה נשית"?
זה בדיוק הכח שיש להן עלינו
אם זה על ידי קידום חקיקה שמפלה אותן לטובה בצורה קיצונית.
אם זה על ידי תופעות כמו MeToo#
&nbsp
במקרה הזה, אתה צריך להבין שכל עוד לא חתמת על הכתובה הכח הוא בידך.
אחרי שתחתום - אתה למעשה בידיים שלה לטוב ולרע.
&nbsp
הנשים הן אלה שלחוצות להתחתן וככל שעובר הזמן הן נלחצות יותר.
3-4 אמרו לך לא, ה-6 תגיד לך בסופו של דבר כן.
אל תתייאש - הסבלנות במקרה הזה משתלמת.
&nbsp
 

שילה1

New member
בארץ-בית המשפט לא יאשר

התייחסות לילדים,שטרם נולדו. מהסיבה שלא ניתן לצפות.את צרכיהם.
 
אם אתה רוצה הסכם ממון,

בחר אישה שמבוססת לפחות כמוך (עם דירה, למשל), ורצוי יותר. ולמה? כי כמו שאמרת, ברגע שיגיעו הילדים, סביר שהקריירה שלה תיפגע, כי היא זו שתישאר איתם יותר, וכו'. ואז, תאר לך שאחרי, נניח, 7 שנים, ו-2-3 ילדים, היא מגלה שאתה בוגד בה ורוצה להתגרש. ועוד נניח, שבדיוק היה משבר בהיי טק ופיטרו אותך, ואתה מתקשה למצוא עבודה חדשה. מובן שלא חסכתם לדירה או חתמתם על משכנתא כי כבר יש לך דירה ואתה לא רואה סיבה לעשות את זה, ובכלל בשנים הראשונות עם ילדים קשה לחסוך. אם כך, אם היא תתגרש ממך (כי בגדת בה, כן? או אפילו סתם אתה זה שרוצה להתגרש ולהתחתן עם החדשה) היא יוצאת עם 3 ילדים קטנים, בלי דירה, ועם בעל שאין לו משכורת אבל יש לו הסכם ממון. מה אתה מצפה שיקרה עכשיו? ואיך אתה מצפה ממישהי להסכים מראש להיכנס לסצנריו הזה בלי שיהיה לה לאן ליפול? אז או מישהי מבוססת (יותר ממך, ואז לא ברור אם אתה תרצה בכלל הסכם ממון) או לא הסכם ממון או מישהי שלא נגיד שהיא טיפשה ,אבל שלא חושבת קדימה. אלה האפשרויות, פחות או יותר.
 
אתה מראש מתייחס לכל אישה באשר היא כאילו המטרה שלה

בחתונה איתך היא לעשוק אותך ולנצל אותך כלכלית כמה שיותר, ואז לזרוק תוך שהיא משאירה אותך חסר כול. אתה מראש מניח שהאישה שאתה תתחתן איתה לא תגיע עם רכוש והכנסות משלה, ואולי אף גדולים מאלה שיש לך, ושאין סיכוי שהיא כן תהיה מוכנה לחתום על הסכם ממון, ואולי אף תהיה זו שתרצה שאתה תחתום על הסכם שלא תשאיר אותה חסרת כול במקרה של גירושים. אתה לא יכול גם לדמיין לעצמך שתתחתן עם אישה שלא רוצה לבזבז כל הזמן את הכסף "שלך" על כל מיני שטויות ומוכנה לתרום למשק הבית מצידה את כל מה שהיא יכולה, או אפילו שווה בשווה או אף יותר ממך. אתה גם לא לוקח בחשבון שאם אתה עובד והאישה בינתיים יולדת ומגדלת את הילדים עד לגיל שבו הם יכולים ללכת לגן, אז גם היא תורמת שווה בשווה למשק הבית באותו זמן. בקיצור, מראש כל אישה בעיניך היא נצלנית חסרת מצפון ואתה מראש מניח שהמצב בנישואיך יהיה לא שוויוני מהתחלה ועד הסוף ושאתה תנוצל ותדפק, ושכל הוצאה שלך למען המשפחה המשותפת שלכם זו הקרבה אישית וחד צדדית שלך בניגוד לרצונך. וזאת עוד מבלי להכיר כלל את אותה האישה הפוטנציאלית שתגרום לך לכל הבעיות האלה. מה גם שאתה כולל גם אותה וגם את הילדים באותו מכלול - שאם תתגרש מאשתך פירושו שאתה אמור להתגרש גם מהילדים, ושהשקעה כספית מגיעה להם רק אם אתה נשוי לאימם, וזאת מבלי שהילדים האלה אפילו בתכנון.
בקיצור, אתה גם רוצה לאכול מהעוגה וגם להשאיר אותה שלמה, ומרוב פחד אתה לא מקדם את הגשמת החלומות שלך (או לפחות מה שאתה טוען שהם החלומות שלך). מילא אילו היית אומר שאתה בכלל לא טיפוס שבנוי לחתונה, אישה ו/או ילדים - זכותך המלאה, אין שום בעיה עם זה אם זהו רצונך - ושאתה מעדיף לחיות לבד ולהוציא את הכסף הזה אך ורק על תענוגות של רווק. אך מצד אחד אתה אומר שמה שאתה רוצה בחיים זו משפחה ומצד שני לא מוכן לשלם על זה שום מחיר ולקחת למען זה שום סיכון. אבל אין דבר כזה. בחיים מי שלא מוכן לקחת שום סיכון ולשלם שום מחיר, בסוף גם לא ישיג את מה שהוא רוצה. בשום תחום.
מה אני הייתי מציעה לך? לחכות שתכיר מישהי שתאהב אותה ותרגיש שהיא אוהבת אותך, ואז לראות בכלל מי היא, כמה רכוש ואיזו קריירה יש לה וכמה היא מרוויחה בהשוואה אליך, אם היא בכלל רוצה להקים איתך משפחה וללדת איתך ילדים, אז תוכל להחליט, בהתאם להרגשה שאז תהיה לך ולנסיבות, עד כמה באמת חשוב לך ההסכם הזה, ועד כמה עקרוני לך שהיא תסכים לחתום עליו. מקסימום, אם זה יהיה ממש עקרוני והיא לא תסכים (שזה, כאמור, בכלל לא בטוח), תמיד תוכל להחליט שלא מתאים לך ולהיפרד ממנה, אך בשביל להחליט דבר כזה, קודם צריך להיות לך איזשהו בסיס כדי זה בכלל יהיה רלוונטי ואקטואלי. בלי זה כל המחשבות האלה רק משתקות אותך ולא מאפשרות לך אפילו לנסות ולהגשים את החלומות שלך. האם יש סיכוי שתעשה טעות ולמרות נקיטת כל אמצעי הזהירות תדפק? כן, תמיד יש, אבל זה הסיכון שכולם חייבים לקחת בחיים. מי שלא עושה לא טועה. אך מצד שני, יש גם סיכוי שתהיה מאושר. האם לא שווה לקחת סיכון בשביל הסיכוי שתגשים את החלום שלך ותהיה מאושר בחיים? רק אתה יודע ורק אתה תחליט.
ושוב - אין דבר כזה להשיג משהו שאתה רוצה בחיים בלי לקחת שום סיכונים ובלי להתפשר על כלום או להקריב משהו. זה אולי באגדות, אבל לא בחיים האמיתיים. אז תחליט אם אתה רוצה לחיות באגדה לבד ולשמור לעצמך את כל הכסף הזה (שמה תעשה איתו בסופו של דבר, כי הרי לקבר איתך לא תוכל לקחת אותו) או בחיים האמיתיים, עם אישה אמיתית, שאולי לא מושלמת, אך לא בטוח בכלל שהיא כל אותם הדברים שאתה מראש מאשים אותה בהם בלי בכלל להכיר אותה. כן, אולי יישאר לך פחות כסף בסופו של דבר (לא בטוח, כאמור, כי אולי היא תהיה העשירה או אולי ביחד תבנו אימפריה), אך לפחות יש סיכוי שזה מפני שאתה תוציא את חלקו על אנשים שאתה אוהב (ושאולי יחזירו לך, אם לא בכסף, אז בדברים לא פחות יקרים בתמורה) ושיהיה מי שייהנה מהכסף הזה אחריך. אישית, אני גם לא רואה מה רע בלחלוק את הכסף שלך עם מי שאוהבים, כי לדעתי זה הרבה יותר כיף ומביא יותר סיפוק מאשר לשבת לבד על כל הכסף הזה. אבל אם להשאיר את כל הכסף שלך בידיך יותר חשוב לך מלחיות בשיתוף עם מישהי שאתה אוהב, כנראה שלא מתאים לך להתחתן ולהקים משפחה למרות כל הטענות שלך שזה לא כך. וגם זה בסדר, רק שאתה היחיד שיכול לדעת וצריך בכנות להחליט עם עצמך מה יותר נכון וחשוב עבורך באופן אישי.
 

alongrin

New member
אני באמת מאמין שרוב הנשים

מתחתנות מתוך כוונה נקייה וטהורה לחיי זוגיות מלאי אושר ואהבה..
אבל מה לעשות שלא תמיד זה נגמר ככה...
&nbsp
לצערינו אחוזי הגירושים עוברים כבר את ה-30% לכיוון ה-50%,
ונשים הן אלה שיוזמות 70% ממקרי הגירושים.
אלו הן עובדות מוצקות שלא ניתן להתווכח איתן.
&nbsp
במציאות הזו, זה כבר לא סיכון מחושב שצריך לקחת - זו כבר סכנה וודאית ומוחשית!
&nbsp
אני מאמין באמונה שלמה שאף אשה לא מתחתנת מתוך כוונה צינית לעשוק את הבעל שלה.
&nbsp
אבל מה לעשות שכשמגיעים לפרק את החבילה:
- כבר לא זוכרים למה התחתנו עם מי שהתחתנו...(אהבה)
- אותו בן זוג הפך להיות אויב...
- וכן... לא עומדים בפיתוי ומנצלים את הפירוד כדי להרוויח ממנו כמה שיותר.
לפעמים בצורה לא הוגנת.
&nbsp
זו גם מציאות שאי אפשר להתווכח איתה.
&nbsp
לכן במציאות הזו, כל מי שבוחר להתחתן ויש לו הרבה מה להפסיד,
צריך לגדר הייטב את הנכסים שלו ולמזער סיכונים.
&nbsp
&nbsp
 
הכול עניין של סדר עדיפויות ופרופורציות.

נכון, יש רבים שמתגרשים, ועדיין יש יותר מ-50% סיכוי שלא יהיו גירושים. לעומת זאת, עדיין אין אפילו כלה, ואפילו בשביל לחתום על הסכם ממון, צריך קודם כל שיהיה עם מי לחתום, וכדי לדבר על גירושים וחלוקת רכוש, צריך קודם למצוא אישה ולהתחתן איתה. בדרך יכולים לקרות עוד הרבה דברים, כמו, למשל, שאשתו לעתיד כן תהיה מוכנה לחתום על ההסכם או שהיא תהיה בעלת הממון וזו שיהיה לה יותר מה להפסיד, או שהוא עצמו לפתע ירגיש שאין לו רצון בהסכם הזה או שהם בכלל לא יתגרשו, וההסכם, גם אם נחתם, לא יהפוך לעולם לרלוונטי. להתקבע מראש על זה שהאישה בהכרח תרצה את כספו, לא תרצה לחתום על הסכם, שהם יחליטו להתגרש והוא יישאר בלי כלום, עוד לפני שהתחיל בכלל לחפש את האישה הזו זה מוגזם וחסר פרופורציה. יש הבדל גדול בין לבקש לחתום על הסכם ממון כחלק ממיסוד מערכת יחסים קיימת ויציבה לבין להעמיד את ההסכם בחזית כול, לפני ואף במקום יצירת הקשר הזוגי, וכמכשול ליצירתו.
לא אמרתי שאין צורך בהסכם, אך הסכם צריך להיות מסדר שני, אמצעי ולא מטרה, כאשר אהבה וזוגיות צריכות להיות העניין העיקרי (כי אחרת מה הפואנטה?), וכאן נראה לי שהתהפכו קצת היוצרות. כאשר ההסכם זה מה שעומד במקום הראשון, כשעוד אין אהבה אפילו באופק, זה מצביע על כך שמשהו בסדר העדיפויות של האיש, אם אכן הוא באמת רוצה להתחתן, משובש מהיסוד.
אכן, במציאות כל תסריט עלול לקרות, ובגלל זה כתבתי שמי שרוצה להתחתן לא יכול להבטיח את עצמו מראש ב-100%, גם אם יש הסכם, וצריך להיות מוכן להתפשר ולהקריב ולקחת סיכון. אם הוא לא מוכן לשום דבר מזה - לא מתאים לו להתחתן. וגם - אם הוא רוצה להתחתן, סדר הפעולות צריך להיות הפוך: קודם למצוא מישהי שהוא מסוגל לאהוב ולהרגיש שהוא רוצה בחיים משותפים איתה, ואז, כחלק מההכנות לחיים המשותפים, להעלות גם את עניין הסכם הממון, ולא להפך. בהחלט יש נשים שיסכימו לחתום על הסכם ממון, אך אני לא חושבת שיש הרבה נשים שיאהבו את התחושה שהכסף עומד במקום הראשון לפני האהבה ומערכת היחסים, וזה מה שהאיש משדר נכון להיום, ונשים יקלטו את זה.
בקיצור, אני ממש לא נגד הסכם ממון וחשיבה פרקטית, אך לכל דבר יש מקום וזמן וחשיבות משלו וצריך לשים את הדברים בפרופורציה הנכונה ולעשות אותם בסדר הנכון, ומעל לכל להבין שסיכון תמיד יש ומי שלא מסתכן בכלל, גם אין לו סיכוי להצליח.
 

alongrin

New member
בואי נגיד שאם

היה לי סיכוי של 50% להרוויח בלוטו, הייתי ממלא טופס כל יום.
יודעת מה... גם 10% הייתי קונה..
&nbsp
50% סיכויים שהעניינים יתשתבשו זה המון!!!
&nbsp
אני חושב שהסכם ממון כמו כל הסכם, צריך להיות WIN WIN לשני הצדדים.
לא מאמין בהסכם מקפח, כי בסופו של דבר זה חוזר כמו בומרנג. גם בעסקים.
&nbsp
הסכם הוא דבר חשוב מאד בדיוק כמו שצוואה או ביטוח חיים הם דברים חשובים.
אף אחד מאיתנו לא אוהב לחשוב על דברים רעים, וכולנו רוצים לחיות עד 120.
אבל מה לעשות שדברים כאלה הם חלק מהחיים שלנו וצריך להערך לקראתם מבעוד מועד.
&nbsp
מי "שנעלבת" מהסכם ממון הוגן ולא מוכנה לחתום עליו לא הייתי מתחתן איתה.
כי אם הכסף כל כך "לא מעניין אותה" אז מדוע היא מתנגדת להסכם?
 

KallaGLP

New member
מי אמר שההסכם לא חשוב?

אבל מסכימה שיותר חשוב שקודם יהיה עם מי לחתום עליו.
 
איך בכלל הגענו להסכם מקפח?

מי דיבר על הסכם מקפח? שלא יהיה מקפח.
לא אמרתי שההסכם לא חשוב, רק הוא יקבע אם וכמה הוא חשוב לו.
ומי מאלץ אותו להתחתן עם מישהי שלא רוצה לחתום על הסכם ממון, או בכלל?
נגיד שהוא החליט שבלי הסכם הוא לא מתחתן. אז מה הבעיה, זו החלטה לגמרי שלו, אם המישהי שימצא לא תרצה לחתום, שלא יתחתן איתה, אף אחד לא יכול לאלץ אותו להתחתן בכוח.
אבל בכל מקרה אין לו כל דרך לדעת מראש אם זאת שאולי יפגוש מתישהו בעתיד תסכים או לא תסכים לחתום על הסכם, אז מה יעזרו כרגע הספקולציות?
 

מיכל203

New member
את היית מסכימה

לעבור ניתוח (במידה והוא אופציונאלי) שסיכויי ההצלחה שלו הם 50%? אני לא.

מה הקשר של קודם למצוא אישה ולעשות את הדברים בסדר הנכון?
זה לא שהוא הולך להגיש לה הסכם ממון בפגישה ראשונה.
הוא מתעניין בנושא ע"מ להיות מוכן לאם וכאשר.
זה הגיוני ולא סותר את סדר הדברים הנכון. הוא פשוט ריאלי ולא בונה על אהבה עיוורת שתגרום לו לעשות שטויות, והוא צודק.
 
למעלה