סרטונים שהיוטיוב ממליץ עליהם.

TaL53

New member
אוי ויי!! אז בלי סרטונים ו"אתרים עלומים".. מה עוד אתה

מסוגל לכתוב?
 

beatman

Member
אסור להביא שום חומר אנטישמי, פרוטוקולים של זקני ציון

עלילות דם.
ובוודאי גם כל מיני קישורים לתעמולה נאצית.
&nbsp
אפשר אם מדובר בציון עובדות היסטוריות, כפי שעושים בלימודי היסטוריה.
אבל לא חומר הסתה.
 
באמת אפשר לראות את השואה כאחת ההשלכות של מלחמת העולם הראשונה

ההפסד במעה"ר השפיל את הגרמנים והפיצוים האדירים שהמנצחים אילצו את גרמניה לשלם הורידו את רמת החיים בה לשפל המדרגה, המצב בה נהיה נפיץ ונתן להיטלר והנאצים לעלות לשלטון. ככה שסביר להניח שאלמלא מעה"ר לא מעה"ש ולא השואה לא היו מתרחשות. נו אז מה? ואם לסבתא היו גלגלים, אז היינו נוסעים לבת גלים. הרי במציאות מעה"ר, מעה"ש והשואה אכן התרחשו. אין דבר יותר מקרי וארעי משרשרת ארועים שגרמה להתרחשות מאורע היסטורי בעת התרחשות הארועים האלה, ואין דבר יותר איתן וחקוק בסלע מאותה השרשרת, אך בדיעבד. העבר, כידוע, לא ניתן לשינוי ואם משהו באמת שקרה אז זה אכן קרה, לא משנה כמה קלושים היו הסיכוים לזה.
 

אנטוליו

New member
אכן אני פנסיונר, אבל באתי לארץ צעיר והספקתי ללמוד עברית משך

60 שנות היותי כאן.
 

SupermanZW

Well-known member
ראשוני הסובייטים הגיעו לישראל בשנות ה70

מתחילת מלחמת העולם השנייה עד שנות ה70 לא הגיעו אזרחים סובייטים לישראל, אז איך אתה הגעת ב1957? הסיכוי היחיד שלך להגיע מברית המועצות לישראל ב1957 היה רק כמרגל מטעם ממשלת ברית המועצות או הק.ג.ב. או הנ.ק.וו.ד., אז איך הגעת ב1957?

כתבת גם שהיית צעיר, אתה טוען שאתה קרוב לגיל 80, אז נניח שאתה בן 79, זה אומר שב1957 היית בן 19, כלומר היית אמור לשרת בצבא האדום, לכן לא ייתכן שהיית קשור לממשלת ברית המועצות, לק.ג.ב. או לנ.ק.וו.ד. באותו זמן, יכולת רק להיות משתמט ולא היית מצליח לעלות על טיסה, היו תופסים אותך ומכניסים אותך לכלא כי מיד היו עולים על זה שאתה עריק. נניח שאתה לא בן 79 אלא באמצע שנות ה70 שלך, נניח בן 75, מאיפה היה לך כסף בגיל 15 לטוס לישראל? אפילו אם נניח שהוריך היו מרגלים זה לא היה מסתדר, לא היו שולחים מרגל/ת עם ילד למשימה, אלא את המרגל/ת לבד והילד היה נשאר עם ההורה השני או עם קרובי משפחה אחרים, חוץ מזה שהיית אמור ללמוד בבית ספר. הסיפור שלך לא מסתדר.

לפחות אם היית כותב שאתה בן 70 והיית מספר שהיגרת באמצע שנות ה70 היית יוצא אמין, אבל סיפור כזה הזוי רק מראה שאתה מנסה לעשות רושם, נראה שאפילו אתה לא מאמין לעצמך.

עוד יותר מוזר, את דעותיך נגד היהודים ונגד מדינת ישראל גיבשת לטענתך כבר לפני שנים רבות, אם היית כל כך צעיר כשהגעת והבנת שעשית טעות למה לא היגרת למדינה אחרת בה היית יכול למנוע מעצמך את האפליה שחווית? הרי בשנות ה50 היה הרבה יותר קל להגר למדינות מערביות מאשר היום וכמות המהגרים הבלתי חוקיים שנתפסו אז אפילו בארה"ב (שתמיד הייתה המדינה הקשוחה ביותר בנושא זה) הייתה בטלה ב60, אז למה לא ברחת? האם אתה מזוכיסט?
 

אנטוליו

New member
רואים, סופרמן, שעליך אי אפשר לעבוד.

אני אכן בן 79 ולידיעתך אפשר היה לעלות לארץ לאזרחים סובייטים שהיה להם גם אזרחות פולין - אני פגשתי כאלה אז. זה היה בזמן חרושצוב ובקשר לריגול - אכן הייתה אז מלחמת ריגול בין ישראל וברה"מ, אבל אני הגעתי לכאן משבדיה ולשם הגעתי בצורה בלתי לגלית ואם הסובייטים היו תופסים אותי - הם היו יורים בי כמו בכלב. למרות זאת, אני מתגעגע לאימא רוסיה, במיוחד לשפתה ולתרבותה. היום, למשל, הגיע אלי סרטון זה:
https://www.youtube.com/watch?v=Op0_yIIjRcw
וזה:
https://www.youtube.com/watch?v=HLttafq7goI
 

TaL53

New member
תגיד,טוליק

איך זה שה'ביוגרפיה' שלך ככ דומה לזאת של הנשגב שמיר? ממש תאומים סיאמיים.
 

אנטוליו

New member
אני קטן ביחס לשמיר, אבל אם הנך מעוניין יש לו אתר, גם ברוסית.

אני חושש להציגו פן אואשם בהפצת אתרים אנטישמים, אבל בעזרת גוגל זה לא בעיה למצוא אותו ושיהיה לך לבריאות, ז'ניה!
 

TaL53

New member
למה אני צריך את אתרו

אם יש לי את ה- MINI ME שלו כאן?!
&nbsp
בינינו, טוליק, לא נראה לך מוזר שה"ביוגרפיה" של שניכם דומה באופן מחשיד ושאתה היחיד שאת "מאמריו" שמיר פרסם באתר, בנוסף ל"מאמריו"?
 

TaL53

New member
הרבה דברים מוזרים..

תגיד, טוליק, כתבת שהמקורות שלך אמינים. אם כך, מדוע אינך מסוגל לענות על שאלות בסיסיות לגבי אמינותם?
 

אנטוליו

New member
אני טוען שמקורותיי הם אמינים לפי הרגש הפנימי שלי,

אבל משום מה ביטמן הפריז ומכנה אותם "נאציים". כתבתי לו שאם הוא מחפש חומר נאצי שקורא לשנאה ולהשמדת העמים - עליו לפנות קודם כל לתנ"ך, ספר שלומדים ומטפחים בישראל. אם הנך רוצה קישור, צריך לפנות לביטמן ולקבל את אישורו, אחרת הוא שוב יחסום אותי.
 

TaL53

New member
אין בעיה, בוא נשאר עם הרגש הפנימי שלך

1. לפני כמה שנים העלת מאמר לפיו ההיסטוריון הבריטי , אדוארד גיבון, כתב בספרו "עלייתה ונפילתה של האימפריה הרומאית" שהיהודים אשמים בנפילתה של האימפריה ועוד כמה האשמות על היותם של היהודים סוחרי עבדים באימפריה וכ'ו וכ'ו (סלח לי שאני לא זוכר במדוייק). במספר הודעות טענת שזה מקור אמין ושאתה מאמין במה שנכתב שם.
&nbsp
2. העלתי צילום מהספר שציינת, אשר מוכיח שום דבר ממה שטענת לא כתוב שם.
&nbsp
תגובתך המלומדת?
 

אנטוליו

New member
עברו כ"כ הרבה שנים ואתה עדיין תקוע בגיבון?

אני כבר שכחתי - בוא נתקדם הלאה, גיבון כבר לא משמעותי עבורי כיום. מאז התווספו למועדפים שלי המון קישורים חדשים על נושאים רבים ובמיוחד מעניינת אותי תאוריית הקונספירציה שמעלים מקוב ועיברולוג המלומד - סטולשניקוב. קראת משהו אצלו? מה שאני זוכר אצלו זה סיפורים על אכזריות מלחמת האזרחים ברוסיה שנוהלה תחת הנהגתו של טרוצקי שקיבל מיליוני דולרים מאת יעקב שיף.
 

TaL53

New member
נו, טוב.. נשאיר את גיבון לאח"כ

אחרי יום הזכרון, מסכים?
&nbsp
אז מה אתה טוען, טוליק, שהיהודים הם לטאות מהחלל שהשתלטו על האנושות?
 

beatman

Member
התנ"ך הוא מקור המוסר והזכויות של בני האדם

נאציזם הומצא הרבה אחרי שתורתנו הקדושה הועברה לעם ישראל.
דווקא השנאה שלך לתורה, למהות של עם ישראל והאשמה ב"שנאה" היא דומה כמו 2 טיפות מים להאשמות הנאציזם ושאר שונאי ישראל לאורך הדורות.
 
למעלה