סרטונים שהיוטיוב ממליץ עליהם.

אנטוליו

New member
אכן הנאצים, תורת הגזע, הומצא הרהב אחרי היהדות, אבל

הנאצים בעצמם הודו שאת תורת הגזע הם שאבו מהיהדות. מכיר את יוליוס שטרייכר?
קבל את ציטוטו באנגלית שאני מקווה שתבין:
&nbsp
At Nuremberg, Germany, German publisher Julius Streicher testifies that Nazism actually borrowed its racist ideas from Judaism itself, saying that they liked the idea of a closed, "supremacist," race-based society that would exist for 1,000 years (as Judaism has; actually, longer than that). Of course, what's "tradition" for Jews is "tyranny" for anyone else.
&nbsp
 

TaL53

New member
איזה מין דיסידנט אתה, יא טוליק?

נאצי אנטישמי שכל פועלו הוקדש לשנאת יהודים ולתמוך בהשמדתם מאשים את היהודים שתורה שהוא עצמו תמך בה (ואגב עושה זאת במשפט נגדו כאשר כבר אין לו מה להפסיד) וזה לא מעורר אצלך שום תהייה?!
 

אנטוליו

New member
משפט שטרייכר באמת מעורר בי תהייה, כי הוא אישית

לא ביצע שום פשע חוץ מלדבר סרה על היהודים. קראת איך הוציאו אותו להורג? אגב, הוא בעצמו היה יהודי ושמו הפרטי היה אברהם. ידעת זאת? בטח היית רוצה שכך יעשה גם לי!
 

TaL53

New member
עשיתי טעות של מתחילים, טוליק

הנחתי ששטרייכר באמת אמר את מה שכתבת, אולם עולה , שכרגיל, שיקרת. לעניין אברהם הרשה לי לא להתייחס, גם ככה משעמם לחפש מה אמר ומה לא אמר שטרייכר..
&nbsp
https://en.wikiquote.org/wiki/Julius_Streicher
 

beatman

Member
גם אם הם לקחו השראה מהיהדות

הם עשו מזה משהו אחר לחלוטין.
היהדות לא מדברת על גזעים, הנאציזם התבסס על גזעים ודרוויניזם חברתי.
התורה מחייבת לכבד כל אדם, כי כל אדם נברא בצלם ה'.
הנאציזם לא מכבד אף אדם.
התורה מושתתת על היצר הטוב וקידום העולם והאנושות, הנאציזם מבוסס על שנאה, אלימות והרס האנושות.
 

אנטוליו

New member
כן, רואים איך התורה מחייבת לכבד כל דם:

קראתי כבר על תעלולי הרבנים הגזענים כשפונים אליהם יוצאי רוסיה בבקשה להינשא.
ומה איתך - אתה לא שמעת ולא קראת ואומר שזה גשם כשהם יורקים עליך?
 

beatman

Member
אתה חוזר על אותה מנטרה כבר עשרות הודעות

"תעלולי הרבנים הגזענים"
פרט נמק והסבר.
 

אנטוליו

New member
קודם כל תסתכל על כל רב - הם אטומם, חיים בעבר ואי אפשר לפנות

להגיון שלו, כי אין לו. מרוב מה שמוחו נשטף הוא פשוט לא מסוגל להיות מציאותי. קראתי הרבה כתבות על התנהלותם עם ציבור העולים וגם ראיתי בטלוויזיה את הופעתם. הם פשוט אטומים וסתומים גם יהירים ואוכלי חינם. ראית כמה משכורת מקבלים רבני ערים שאף אחד לא צריך אותם? אספתי כמה קישורים עליהם שמופיעים אגב לא באתרים נאציים, אלא בישראל:
&nbsp
הרב עובדיה
https://www.youtube.com/watch?v=5rS23i2RW0c
&nbsp
הרב ליאור: "בזרע הגוי - אכזריות וברבריות"
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4006306,00.html
&nbsp
טוב למות בעד ארצנו, אך לא להינשא בה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4365863,00.html
&nbsp
רוצה להתחתן? הצג תעודת לידה של סבתא
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3893980,00.html
&nbsp
חוקי נישואין בארץ
https://sports.walla.co.il/
 

beatman

Member
זאת שוב פרשנות שלך

אני לא רואה שום אטימות, היהדות רלוונטית לכל זמן ולא רק לעבר.
דווקא יש הרבה הגיון, אתה לא מבין אותו.
"סתומים" ? קודם תגיע לרמת בקיאות ונפח ידע שיש להם, במיוחד לרבנים הגדולים.

אתה אולי לא צריך רבנים, אנשים אחרים כן.
הרבנים לא המציאו חוקי נישואין.
חוקי הנישואין בארץ נהוגים כך עוד מאז ימי המנדט הבריטי, אין כאן שום קשר לרבנים כלשהם.
לגבי הוכחת יהדות, צורך בסיסי בשביל להתחתן כדת משה וישראל, הרבנויות עושות עבודתה נאמנה בשביל לוודא שהם משיאים זוג יהודי.
 

אנטוליו

New member
זהו: הרבנים עושים את עבודתם בכדי לוודא שדם זר, של גוי נחות,

לא יזהם את דמו של העם הנבחר, כי לפי היהדות רק ליהודים יש נפש בזמן שהגויים משולים לבהמות ותתי אדם שכל תפקידם לשרת את העם הנבחר. אם זו לא גזענות נטו, מה זה? במדינה מודרנית ומתקדמת צריך לתת לבני זוג אפשרות לנישואין אזרחיים ולהפריד בין דת ומדינה, כמקובל במדינות מתקדמות. אנשים מתקדמים אינם מעוניינים לחיות במדינות דתיות מפגרות ועוד גזעניות וזה חורה להם! יוצאי רוסיה במדינה נפלו מפח לפחת - מחד הם סבלו מהגזענות במולדתם ובאו לכאן על מנת לשכוח מזה - והנה הרבנים הגזעניים הפרימיטיביים מחכים להם כאן ומטרטרים אותם בגלל מוצאם המפוקפק הלא טהור לדעתם. אני לא מוצא הבדל בין איך שהיהודים טורטרו בגרמניה אחרי קבלת חוקי גזע של נירנברג ובין חיים במדינת ההלכה. שווה לצפות בסרטון שבתוך כתבה זאת:
https://news.walla.co.il/item/1273827
 

beatman

Member
איזו טינופת ובורות

היהדות מתבטאת במימד רוחני ולא בדם.
מה אכפת לך מעם הרוצה להתבדל ולהתחתן רק בתוך עצמו ?
זה עניין אישי של אותו עם ולא אמור לעניין אף אחד, אם כבר אז חדירה לפרטיות ושפיטה של אותו עם ע"פ כללים של תרבות אחרת זאת חוצפה וגזענות אמיתית.
"אנשים מתקדמים", מי שמרגיש עצמו "מתקדם" ושונא כל כך את הדת והצביון היהודי, יכול לעזוב, אף אחד לא מחזיק אותו.
איזה רב "מטרטר" ? בסה"כ עושים בירור יהדות.
&nbsp
בשבילך אין הבדל בין בירור מסמכים והוכחת יהדות לבין שנאה וגזענות ומניעת כניסה למקומות שונים תוך כדי אלימות ברוטאלית.
&nbsp
אני למשל רואה דמיון חזק בין האנטישמיים מעמי העולם לבין האוטואנטישמיות שלך, אך אתה לא מציע (תודה לאל) לפגוע ביהודים כפי שפגעו בגרמניה.
 

אנטוליו

New member
אגב, האם ידוע לך שנישואין בתוך המשפחה (נוהג שהיה מקובל בין

היהודים) גורם למחלות ניוון גנטיות? אתה מדבר על העם, אבל בכל העולם מקובל לחשוב שעם זוהי קבוצה אתנית של אנשים שגרים בשטח משותף, מדברים באותה השפה ובעלי אותה התרבות בלי קשר לדת? הדת מפרידה בין בני אדם ואינה סממן להגדרה "עם" בעם אחד יכולים להיותמאמיני דתות שונות ובכל זאת להיחשב כעם אחד, כמו למשל בארה"ב - כולם אמריקאים - קתולים, פרוטסטנטים, יהודים, בודהיסטים וכו'. צר לי שאני צריך ללמד אותך דברים אלמנטריים שכנראה הוצאו מראשך משך שהייתך כאן. דת זה עניינו הפרטי של האזרח ואסור למדינה להתערב בז - אנחנו, יוצאי ברה"מ, איננו מעוניינים במדינה דתית-גזענית מפגרת שהרבנים מנסים לכפות אותה עלינו. ושוב אתה מדבר על האנטישמיות - כשנגמרים לך נימוקים אחרים - זה תרגיל יהודי טיפוסי וזול על מנת להתחמק מהדיון ומביקורת ולעשות דמוניזציה לבר פלוגתך. מדידי האנטישמים האמתיים הם אלה שמנסים להסתיר ביקורת על הגורמים שהביאו לאנטישמיות ובראש ובראשונה גזענות ובוז שהיהודים מחונכים לרחוש כלפי לא יהודים, גויים.
 

beatman

Member
ההגדרה של עם ישראל היא לפי התורה וההלכה

עם ישראל הם בניהם של 12 השבטים שהם בניו של יעקב אבינו שקיבלו תורה בהר סיני וגם שאר הנספחים שהתגיירו במהלך השנים.
&nbsp
"אנחנו, יוצאי ברה"מ" - דבר בשם עצמך.
אני אישית לא מעוניין במדינה אתאיסטית אנטישמית.
היהודים לא מחונכים לשום בוז וגזענות כלפי שאר האומות, תלמד מעט תורה ותשכיל.
אבל יהודי בריא ושפוי בז למי ששונא אותו ופוגע בו.
 

אנטוליו

New member
אני קטן ביחס לשמיר, אבל אם תרצה לבקר באתרו -

תוכל לעשות זאת בעזרת גוגל.
 
את זה אני לא יכול להבין

להשקיע כל-כך הרבה מאמצים, לעבור תלאות וסכנות, להתגבר על מכשולים רבים כדי להגיע לישראל, והכל כדי להתענות במשך 60 שנה בגעגועים לאמא רוסיה, לשפתה ותרבותה, כאשר היה הרבה יותר פשוט לא לעשות כלום ולשבת כל החיים איפה שנולדת.
 

אנטוליו

New member
אלה הם החיים: אנחנו נולדים פה בייסורים, סובלים ולבסוף מתים

בייסורים. מוטב היה לא להיוולד כלל, אבל כאמור אלה הם החיים. על כך דיבר בזמנו עוד בודהה המואר, אבל בני אדם ממשיכים לחגוג כשנולד מישהו ולהתאבל כשמישהו מת, בייסורים כמובן, על מנת לחזור לכאן בגלגול החדש!
 

SupermanZW

Well-known member
אם ברחת מברית המועצות ודאי הייתה לך סיבה

אבל לשבדיה לא הייתה מדיניות הסגרה לברית המועצות, לכן אם המדינה הראשונה אליה הגעת אחרי שעזבת את ברית המועצות הייתה שבדיה מדוע לא נשארת בשבדיה? הרי יכולת לחיות בבטחון בשבדיה. אני יכול להבין כל אחד שבורח מכל מדינה בגלל שהוא חושש שרוצים לחסל אותו, אבל לא הסברת מדוע עזבת את שבדיה.

לגבי ישראל, כבר שהגעת חשת וודאי אפליה כלפיך ויחס לא הוגן ואפשר גם להבין מדוע התחלת לשנוא את המדינה, אבל היית צעיר בן 19, גוייסת כנראה לצה"ל אם זה היה הגיל שלך ושוחררת כנראה בגיל 22, אפשר להבין שבגיל 22 לא היה לך כסף מכיוון שרק שוחררת מצה"ל בו שירתת בניגוד לרצונך, אבל בגיל 22 סביר להניח שהלכת לעבוד (אז את רוב העבודות הטובות אפשר היה להשיג גם ללא השכלה אקדמית), אחרי שנה או שנתיים של עבודה כבר אמור היה להיות לך מספיק כסף כדי לברוח למדינה אחרת, אז למה לא ברחת כשהיית בן 24 למדינה אחרת? למה לא חזרת לשבדיה למשל? בשבדיה באותה תקופה קיבלו כל אחד והיה מסלול פשוט להפוך מהגרים לא חוקיים לחוקיים, בנוסף לכך, עד 1982 כל מהגר בשבדיה שהיה עובד יכול היה להשיג אישור עבודה לחמש שנים ולאחר שנתיים עבודה יכול היה להשיג תושבות קבע ומי שיש לו תושבות קבע אי אפשר לגרש. איזה הסבר יש לך לבחירה שלך לסבול 60 שנה במקום לעבור למדינה בה תוכל לחיות בשלווה? שוב אני שואל, האם אתה מזוכיסט?

כתבת שבנך עובד בעמק הסיליקון ונמצא שם שנים רבות, מדוע לא ביקשת מבנך להגיש בקשת ספונסורשיפ עבורך? יכולת להגיע לארה"ב באופן חוקי. האם יש לך הסבר הגיוני מדוע אתה מחמיץ כל הזדמנות לחיים טובים יותר ובוחר להמשיך לסבול?
 

RubberSoul92

New member
לא הבנתם שהוא טרול או מישהו שהמציא דמות בדויה?

כל הסיפורים שלו נשמעים לי כמו תסריט לאיזשהו סרט הוליוודי. נשמע לך הגיוני שהוא ברח מכמה מדינות? ממילא היה טוען שהוא ברח מאחת. יש לו איזושהי מטרה אולי הוא מאמן את כישורי התסריטאות שלו.
אני גם אינני מאמינה שניתן לשנוא מדינה רק בגלל שלא נישא דרך הרבנות או כי יש אפלייה דתית כלפי דוברי רוסית. גם לי הרבנות עשתה בעיות (על אף שאחיי דתיים מתנחלים), האם זה גרם לי לשנוא את מדינת ישראל? לא ולא. לכן נראה לי מאד לא הגיוני שמישהו ישנא כל כך מדינה רק בגלל אפלייה דתית.
 

SupermanZW

Well-known member
לשנוא מדינה בגלל אפליה ממסדית זה הגיוני

הגיוני לשנוא גוף שנותן גושפנקה חוקית לאפלייתך. לגבי שאר הסיפור שלו, מלא חורים כמו גבינה שווייצרית ולא אמין. למרות זאת סיכוי קלוש שהוא נכון. מזוכיסטים קיימים בעולם, כידוע חולי נפש אינם נדירים.
 

אנטוליו

New member
רואים עליך, סופרמן, שאתה באמת מעל לממוצע ורואה רחוק.

בקשר לשבדיה - כידוע אין לה גבול משותף עם רוסיה ועל מנת להגיע אליה הייתי צריך לעבור את פינלנד. הייתי אז תמים וחסר נסיון חיים ולא ידעתי שקיים בין פינלנד וברה"מ הסכם סודי להסגרת הבורחים, אבל היה לי מזל ונתקלתי בפינים טובים שונאי סובייטים והם העבירו אותי לשבדיה. גם השבדים היו נחמדים מאוד כלפיי - נתנו לי מקלט ואפשרות לחיות בבית מלון וקצבה בלי לעבוד לכל החיים, אבל החלטתי להגיע לישראל בגלל שסבלתי מהאנטישמיות ברוסיה ורציתי להיות במקום בו לא שונאים אותך או מפלים אותך לרעה. ואכן בשנות שהותי כאן, לפני גלי עלייה הגדולים מרוסיה, לא הרגשתי שום אפליה אפילו הדתיים שמרו על פרופיל נמוך, אבל אחר כך נתקלתי בסדרת כתבות במקומוני עיתון הארץ על השפלות לעולי רוסיה שעושים הרבנים האורתודוקסים הגזענים בבואם להתחתן וכך נפתחו לי העיניים על אופי דתי-גזעני של המדינה. אני אישית לא סבלתי מזה אבל הבנתי מה עובר על הבנים ליוצאי ברה"מ כאן וזה חרה לי מאוד. הגיע הזמן לשם לזה קץ, אבל נבחרי ציבור העולים מתעלמים מזה, לצערי.
 
למעלה