מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

apk

New member
מה שאתה כותב זו בדיחה עצובה מאוד

אתה חושב שמישהו מההורים האחרים התיחס למקרה שלנו או שאנחנו למה שקורה אצל אחרים? אולי הורים שילדם נולד לפני שבוע 30, ומגיעים לפגיה במשך חודשים, מפתחים קשרים עם הורים אחרים ויודעים מה קורה להם. אבל במרבית המקרים כולם שקועים רק במקרה הפרטי שלהם. הרבה יותר קל לצבור עדויות להטרדה מינית, בעיקר כזו שנעשתה ברשת (זה בשליטת המוטרדת, אם כי לרוב היא לא תחשוב על זה) מאשר לרשלנות רפואית
 

שי ז.

New member
שימי לב למה שאת אומרת

את אומרת לצבור ראיות וצבירה כזו נעשית רק ע"י פגיעות חוזרות בנשים נוספות. נכון שההורים האחרים לא התענינו בכם ובמצוקתכם אבל עדיין אפשר לאתר יותר בקלות הורה כזה כי אצלו לא מדובר בחיטוט בפצע פתוח ולא מדובר בסכנה שיצלבו אותו ויוציאו אותו אשם בסוף.
 

שי ז.

New member
רשימת ילדים שנולדו בבית החולים

באותו התאריך ומשם טלפונים. השאלה היא אם התועלת שוה את הכאב שבהתעסקות חוזרת בנושא.
 

apk

New member
אז קודם כל

יש חסיון רפואי, ולא נוכל לקבל את המידע הזה בלי צו מבית משפט. ולשאלה שהעלת, היא העיקר - עדיף להשקיע את האנרגיות בשירילי. אולי נכון, אם נקבל פיצויים אז זה יאפשר לנו להעניק לה הרבה יותר. אבל לא בטוח שנזכה במשפט, וגם אם כן, מה בינתיים ...
 

שי ז.

New member
לדעתי השיקול שלכם נכון

כי אין מחיר לבריאות ואושר ושום סכום שבעולם ממילא לא יפצה אתכם באמת על הנזק. יש דרכים להשיג את המידע אבל זה דורש השקעה של זמן וכסף (חוקר פרטי משיג אותו תוך יום).
 
מצטער להגיב- אבל יש את חוק

זכויות החולה. אתם זכאים לכל מידע שנירשם ונכתב עקב היותכם האפוטרופסים הטיבעיים של בתכם. חוק זכויות החולה מקנה לכם אפשרות לבחון ולבדוק כל חומר רפואי שנכתב על בתכם. יתכן שחייב להיות רופא נוכח- אבל זו כבר ממש לא בעיה שלכם.
 
אז גם אני מצטער שאני מגיב אבל...

הבעיה שלנו היא עם מה שלא מופיע בתיק הרפואי ורעיתי כבר ניסתה להסביר על קצה המזלג ולא חושב שיש מה להרחיב כאן כי זה לא נושא השרשור ולא אמור לענין את כל משתתפי הפורום
 
התיחסתי למשפט הזה

"יש חסיון רפואי, ולא נוכל לקבל את המידע הזה בלי צו מבית משפט" אבל כל עוד שני הצדדים מבינים שהכוונות שלהם היו רק טובות- נוכל לצלוח תגובה אחד לשני בשלום- גם אם היא פעם בכמה שנים.
 

א י ו ש י

New member
../images/Emo51.gifאלי. ברור שאשם הוא חף מפשע

עד שלא הוכח אחרת... אין לי ספק שעכשיו צריך הוכחות אני רק ציינתי שללא עדותה ותלונתה של הנפגעת לא יעשו עם זה כלום תודה על התגובה
 

שירי ל

New member
יש לך סטטיסטיקות?

על מה בדיוק אתה מבסס את האמירה שלך הזו? אולי מבחינה סטטיסטית רוב התלונות מתקבלות? (לא יודעת לומר אבל אתה נורא החלטי בתגובה שלך...)
 

עציון

New member
שירי. את צודקת. אני נורא החלטי!!!

ולו לא היה כך הייתי נמנע מלכתוב בנושא השירשור. ההתייחסות שלי היא בעיקר למה שקורה פה בפורום ולא כל כך למאקרו. יום יבוא והכל יצא לאור.(ואז לא יגידו: עציון שובניסט)
 

Kalla

New member
תראה, עציון, זו לא חוכמה!

אם כנראה יודע משהו שאנחנו לא יודעים. במקרה כזה ההגינות מחייבת לעשות אחד מהשניים: א. אם אתה מעוניין לשמור על שתיקה - לשתוק מלכתחילה. ב. לחשוף את האמת. אבל לרמוז לנו כל הזמן רמזים, לטעון שאתה יודע על מה אתה מדבר ולדרוש מאיתנו שנענה לך מבלי שאנחנו נדע את מה שאתה יודע ועל מה אתה מדבר - זה פשוט לא הוגן!
 

Kalla

New member
בומילים אחרות

מה שאתה עושה זה סוג של פרובוקציה. לא יפה!
 

guykush

New member
בכל מקרה לא הייתי מציע לך להוסיף

עוד מילה על מה שקרה. אתה הולך על חבל דק עם רמיזות מאוד מאוד חדות ,אז בבקשה, תן לחקירה להתנהל ותן לבנות מי שלא תהיה את הזמן שלה להחליט מה עושים. אני חייב לציין שמכאן התגובות שלך לא מוסיפות ,מצטער אלא רק גורעות. לכשייסתיים הכל וניתן יהיה לדבר על כך תתקוף את מי שאתה רוצה אבל כרגע הרמיזות שלך לא לעניין, וזו דעתי בלבד וגם אליי הגיעו שמועות רבות ומרובות ובכל זאת אני הייתי שומר לעצמי את הספקולציות ולא רץ לספר לכולם. מה קרה עציון ? קצת אורך רוח... ביי גיא
 
עציון, את מה שיש לי להגיד לך אסור

לי, אבל תדע שההודעה שלך פוגעת מאוד, היא משולה לעוד תקיפה. מותר להגיד לא בכל עת והצד השני מחוייב להפסיק מיידית, אולי לך זה לא ברור ובגלל אנשים כמוך, אנחנו הנשים נפגעות.
 

גילור

New member
כתבת את מה שאני חושבת! מותר

לנו להגיד לא! והלא הוא לא! אין פה שאלה של "כשאת אומרת לא למה את מתכוונת...". לא הוא לא הוא לא! נקודה. סימן קריאה! ברגע שהלא נאמר הצד השני מחוייב להפסיק מיידית!
 

הילהל

New member
מצטרפת

פעם, למשל, החוק לא הכיר באונס של גבר את רעייתו. כי הרי אם התחתנה סימן שתמיד מסכימה ליחסי מין לא? לא! החוק שונה, לא תאמינו כמה זמן זה לקח, אבל הוא שונה. המחוקק מאמין בזכותנו לומר לא בכל מצב, לא משנה כמה נעים אולי היה עד ל"לא". מה שכתבת, כמו שאמרתי לך גם במסר, מאוד פגע בי אישית, כמשיהי שה"דייט" שלה תקף אותה. הזכרת לי מקומות מאוד אפלים וכואבים של חוסר אמון. אני מקווה שכשתשוב לכאן תהיה אדם מספיק גדול כדי להתנצל על הפגיעה המיותרת הזו.
 
למעלה