מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

אמיר.

New member
מותר להגיד 'לא' - אפילו צריך.

אבל זו חכמה חכמה קטנה מאד להכניס את עצמך למצב מסוכן. מי שהולך בסמטה חשוכה לא צריך להענש בשוד, אבל אם הוא ישדד, הרי שכולם יגידו שמלכחילה עשה שטות. איך אומרים ? נבון יודע לצאת מצרות שחכם לא נכנס אליהן בכלל.
 
רגע, מה אתה רומז?...

שכל המוטרדות בעצם "אשמות" כי הן דיברו איתו או שיתפו פעולה בהתחלה עד שהיתבררה האמת? נו באמת, תעשה לי טובה....
 

אמיר.

New member
הבנת הנקרא

לא אמרתי זאת כלל. יש מקרים ויש מקרים. מה שאני אומר שגם נשים צריכות לחשוב פעמים על מה שהן עושות (וגברעם על אחת כמה וכמה). אני בא ממקום שבו להגיד למישהי 'את נראית היום מאד יפה' הוא דבר שלא יעשה (אלא אם כן זה הבעל שמחמיא לאשתו, או לפחות מחזר רווק אחרי רווקה וגם זה בקושי). אז מנקודת המבט שלי - כל העסק הוא סבוך.
 
מה לעשות שבמקומנו....

ו"בעולמנו" הכללים קצת שונים מהכללים שאתה אמון עליהם ועדיין לא כל החילוניים אנסים בפוטנציה אלא רק אחוז קטן מהם ואין הקומץ מעיד על הכלל ואים נחזור ל"הבנת הניקרא" אז אתה בפרוש כן מתכוון למה שניסית לרמוז לדעתי ורק בגלל שלפי תפיסת עולמך זה מקובל כך... עשה לי טובה, בלי הטפת מוסר על הבוקר ובלי השוואות בין דרך החיים שלך לשלנו כי גם במגזר שלך יש לא מעט חריגים כאלה ואחרים ולא נתחיל עכשיו להתחשבן...
 

אמיר.

New member
אתה מתעקש לשוא.

הטפת מוסר היא איך שאתה רוצה לקורא. אני חוזר ומוסר את השורה התחתונה: יש אחראיות (לא אשמה) גם אצל נשים. ---- היתרון (כן כן) של המגזר שלי (שמעולם לא שמעת אותי כותב שהוא נטול בעיות - ממש לא) הוא בהגדרת גבולות ברורים יותר.
 
ולכן כשקורה שם משהו

הרבה יותר קשה לספר. כי מיד בודקים האם הגברת שמרה על כל הגבולות.
 
ובד"כ לצערנו, היא אשמה...

ובמשפחתה מוטל מום והערך של אחיה ואחיותיה יורד בשוק השידוכים... בקיצור האישה אשמה באופן אוטומאטי כי "פיתתה" את הגבר (הרי ידוע לכולם שחוה היא זאת שפיתתה את אדם בגן עדן...) ולכן כל האשמה חלה עליה ומיד משתיקים את הפרשה כי אוי לבושה....
 

אמיר.

New member
שטיות במיץ.

אתם מדברים על מגזר אחר (קיבוצים חילוניים אולי ??).
 

apk

New member
תפסיק להתמם

אצל החילוניים מדברים יותר על הצרות הללו, ומתמודדים איתן מעט טוב יותר. אבל הן קורות לא פחות גם בחברה הדתית והחרדית ואז הנזק לאשה חמור בהרבה
 

apk

New member
ואוסיף על זה

כל אדם (גבר או אשה) שאי פעם יחמיא לי, אם על המראה שלי (ולפעמים יש בהחלט על מה, לא תמיד) ואם על כל דבר אחר. זה ממש לא משנה מיהו, כל זמן שזה מסתכם במחמאה, בלי לנסות להגיע למחוזות לא רצויים לי, זה יהיה לי מאוד נעים ואני מניחה שמבחינה זאת אני לא שונה ממרבית בני האדם (גברים ונשים כאחד)
 

הילהל

New member
אמיר - מקשרת עבורך במיוחד

אני מקשרת לך את אחד הדפים באתר "מקום" שעוסק בבעיה במגזר הדתי. אני חושבת וחוששת שיש הרבה חוסר ידע אצלך. אנא זכור - 80% ממקרי התקיפה המינית הם עם אדם מוכר, מתוך זה 50% במשפחה. אז לא להכנס לסכנה זה בערך לנעול את עצמך בבית ולא לפגוש איש לעולם. דרך אגב, דווקא ללכת בסמטה חשוכה יוביל לפחות מקרי אונס מאשר לבקר את הדודים... (זה כן יכול להוביל למקרי שוד, אז מן הסתם זה לא רעיון גאוני).
 

אמיר.

New member
את לא מחדשת לי

ולצערי , אני מכיר את הנושא. ודוקא דיברתי על המקרים עם אדם מוכר. מה אדם אמור לעשות עם נתונים ? להתשמש בהם בחכמה !. אם אי אפשר לסמוך על אדם מוכר ובן משפחה - אדרבא - יש להזהר גם בזה.
 

אמיר.

New member
קיבלתי נזיפה מאדם שאני מכבד כאן ו.

ולכן אני מבהיר: 1. לא היתה לי כל כוונה לרמוז שהכותבת המקורית אשמה ולו במשהו. 2. אם מישהו נפגע מדברי (ביחוד הכותבת המקורית) - הריני מתנצל. 3. לאור האמור, אני מפסיק להגיב בשרשור זה.
 
כל הכבוד לך. באמת!

ואל תברח בקיצוניות אחת לשניה. תנסה למצוא את דרך האמצע- כך תוכל לומר את מה שיש לך- בלי לפגוע...
 

T noki

New member
בעיני אתה ממש טועה וגם מעליב

(למרות שבד"כ אני מאד מחבבת אותך ואת ההודעות שלך, במקרה של ההודעה הנ"ל - מצטערת, זה
בעיני). רק שתדע שממחקרים עולה שרק אחוז קטן מהתלונות הן תלונות שקריות, ורובן הגדול של התלונות הן נכונות ואמיתיות. למה לא להתלונן? אוהו, יש המון סיבות. קטנה היריעה כאן מלפרט, ואני בטוחה ששמעת על כמה מהן. בושה. אשמה. חוסר הוכחות. פחד מחשיפה. איום של המטריד על המוטרדת. הידיעה (המרה...) שגם אם תעברי את כל מסכת העינויים ותתלונני, רוב הסיכויים שגם אם הנאשם יצא אשם, עונשו יהיה מגוחך ולא פרופורציונלי, ורוב הסיכויים שיתחשבו יותר בו מאשר בך בקביעת העונש (עבירה ראשונה, מסכן-יש לו משפחה וכו'). ראינו כאלה די והותר בעיתונות ובתקשורת בשנים האחרונות, ואני יכולה לתת דוגמאות. ויש עוד הרבה סיבות, אבל לא כאן המקום, למרות שהדיון חשוב ומענין. אני גם חייבת למחות על הכותרת שלך (למרות שאולי לא קלטתי את נימת הציניות שבה... אבל לדעתי כאן אין מקום לציניות) - מה זאת אומרת "צרה צרורה של נשים"? כאילו אתה בא לרמז שריבוי התלונות הוא מעין גחמה נשית שכזו, ולא ריבוי ההטרדות... וזה מעליב אפילו שאתה רומז לכך, גם אם בצחוק. חוץ מזה, יש גברים רבים שעוברים הטרדה ופגיעה מינית. מה תאמר עליהם? יש לי עוד הרבה מה לומר, אבל אני מעדיפה שלא כרגע.
 

עציון

New member
אז הנה לכם עץ צלב גדול. צלבתם אותי

ואני, כמו תמיד, מכניס עצמי למיטה חולה. בנות יקרות. בנות מתלוננות. חיזרו לארון. המטריד ימשיך להטריד. אל תתלוננו. הניחו לענין לגווע מאליו. האיש יחייך. ימתין עד יעבור זעם. ויחזור לכייף על גבי הבנות שיש להן מיליון סיבות לא להמציא הוכחות.מה אני מעיר את הדובים? למה, מי אני? ובא לציון גואל. נ.ב. אני מקוה שלפחות מחר -אם יהיו בשורות טובות- תדעו לברך גם אותי...
 
למעלה