מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

אמרתם מניאק?

אם מדברים פה על מי שאני חושבת אז גם אני רוצה לומר את שלי: בזמנו פניתי בקריאת מצוקה בפורום. קיבלתי מסרים מעודדים. התחלתי את המצוקה בשבירות נפשית ואני בשלבי התאוששות. בין המסרים שמלוים אותי עד היום נמצא אדם שכנראה אליו אתם מתייחסים..הוא עודד אותי לכל אורך הדרך. וכן. אני יודעת. לא מדובר בעציון. אבל יש עוד אנשים טובים באמצע הדרך. אופתע אם אגלה שטעות בידי. זאת תהיה הפתעה מוחלטת.לגמרי.
 
../images/Emo41.gif אני נתקלתי בו בתפוזון ../images/Emo41.gif

שיחה נעימה של מה העניינים ומה חדש... בחור די נחמד מהפורום. בשלב מסוים סיפרתי לו שאני לחוצה מעט והוא הציע שנעשה מדיטציה משותפת. וואלה... מדיטציה דרך התפוזון ? ננסה... הוא הציע להנחות אותי במדיטציה. ברגע שהוא ביקש שאוריד את תחתוניי הבנתי שמדיטציה זו לא. האמת ? לא ייחסתי לכך חשיבות מיוחדת כיוון שאני לא חדשה באינטרנט והצעות מגונות לא חסרות אז פשוט אמרתי שלום, לא להתראות וסגרתי את התפוזון. ניתן לציין שהוא לא פנה אלי שוב מאז.
 

משה32

New member
חבל שלא מאפשרים לפרסם את השם

גם להטריד מינית וגם להסוות את זה ברצון לעזור וגם פוגע בשם הטוב של אלה שעוזרים איזה אנשים לא להאמין
 

שי ז.

New member
אורן, בין אם יתלוננו ובין אם לא

אני בטוח שהמניאק כבר יחפש מדיום אחר לסטיות שלו. אני בטוח שמה שפותחת השרשור עשתה פה הציל כמה קורבנות פוטנציאליים של המניאק.
 
ואז מה? יעבור למקום חדש

שבו לא ידעו את יוסף ויגרום גם שם לנזק? ואולי יחליט, חו"ח לעבור מדיה, מהוירטואלי וממשי? אתה בחור אחראי, נכון? אני לא צריך להוסיף..נכון?
 
ידי לעולם אינן כבולות

נניח אני יודע את שמו- אם אחשוף אותו- אני עשוי לקבל תביעת דיבה... אבל.... אם אחת הנפגעות לא רוצה להגיש תלונה במשטרה- היא עדיין יכולה לחשוף את שמו. ולמה לדעתי? (וכמובן שאני לא יעוץ משפטי ולא מתחייב על מה שאני אומר) ככה...אם היא יודעת שהוא הטריד אותה היא יכולה לחשוף אותו. הוא לעולם לא יעז לתבוע אותה תביעת דיבה כי הוא יודע שהצעד הבא שלה זה לא רק לחשוף אותו אלא לתבוע אותו- מה שעשוי להסתיים בישיבה בקלבוש. לכן- הקלפים אצלה. היא יכולה לעשות צעד, להבנתי, בלי שהוא יעז לעשות צעד אחד מבחינתו. עדיין- יהיה לו יותר מה לאבד. עבודה, משפחה, חברים. וכך אנחנו יכולים להזהיר פורומים אחרים בלי לפחות מתביעת דיבה... איך זה נשמע? ושוב, אני לא עו"ד, אני חסר נסיון, אבל אני מאמין במה שכתבתי...
 

משה32

New member
ואם תחשוף בעילום שם בניק בדוי

מי בדיוק יתבע אותך ? זה מה שאני אומר זה אינטרנט לא להרבה זמן השם ישאר חסוי בתור גולש בפורוטם כדורגל אני יכול להגיד לך שכל הפרשיות המביכות שהיו לקח בדיוק יום אחד עד שהשמות פורסמו בפורום
 
וואלה? אני עד היום לא יודע...

אם תפרסם בניק בדוי הוא עלול לקחת את תפוז לבית משפט עד שיגלו בדיוק מי הניק הבדוי- ואז יתבע אותך... אבל אני לא מאמין שהוא יתבע בחורה שהטריד. זו טיפשות אדירה ושוב, יש לו רק מה להפסיד...
 

שי ז.

New member
אורן, שנינו יודעים מה יש לו להפסיד

אם תוגש תלונה. הוא לא בחור טיפש ואחרי החשיפה אני מניח שהוא יפרוש מסטיותיו לתקופה הקרובה בדיוק כמו שתלונה במשטרה היתה גורמת לו לעשות. מעבר לזה אני לא מאמין שהמשטרה תתעסק עם זה יותר מידי.
 
תתעסק כמו ענקית

אתה חושב שהם לא רוצים איזה כותרת מפרגנת בעיתון? ואתה נותן לו קרדיט. אם הוא היה יכול להתגבר על המחלה- אתה לא חושב שהוא כבר היה עושה את זה?
 

שי ז.

New member
צר לי שהפעם אני לא אופטימי כמוך

אם אני מגיע להגיש תלונה על פריצה (שכבר הפסקתי לספור אותן) והחוקר מסוגל להגיד שהם לא מטפלים בפריצות אני כבר לא מצפה מהם לכלום.
 
אולי כוח האדם שמתעסק בפריצות

וכוח האדם שמתעסק במחשבים הינם בעלי תפיסת עולם שונה? (ותראה איזה דיפלומט יצאתי גם הפעם..משה בטח כבר מכה בקירות מרוב ניסוחים זהירים)
 

מיכל שב

New member
תפוז "בלעו" לי את ההודעה

כל עוד לא הוגשה תלונה במשטרה אותו גולש הוא בחזקת זכאי (ועל כן אני מסרבת שיחשפו את שמו או כל פרט אחר שיזהה אותו ברמז או בגלוי) וההאשמות שהוא מואשם בהם הם בחזקת "לכאורה". אנחנו לא בית משפט ואנחנו לא מנהלים משפט שדה לאף אחד.
 

משה32

New member
נראה שהלכאורה הופך להיות ודאי מרגע

לרגע וכיוון שהמדיה היא כזאת נראה לי שיהיה קשה לשמור להרבה זמן את השם בלי שמישהו יפרסם אותו
 

מיכל שב

New member
אני לא מסכימה!

לאותו אדם אין את האפשרות להגיב כאן כיוון שהוא לא עומד למשפט שדה. הוא יותר ממוזמן לפנות אלי כדי לבדוק את הדברים. לגבי המדיה - אני מסכימה שהעניין בעייתי ואני עושה מאמצים שלא יפרסמו את שמו או כל פרט מזהה אחר שלו ברמז או בגלוי. ואני מזכירה שוב גולש/ת שיחשוף את שמו של אותו גולש אשר מטריד, לכאורה, או כל פרט מזהה אחר שלו בגלוי או בסמוי, יחסם מיד ל 24 שעות
 
למעלה