מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

../images/Emo7.gif מרגישה עייפה. עייפה מכל מה

שקורה פה. לא רק בפורום. בכלל. לפעמים אני רואה סרטים מצויירים, כאלה של "הופ" או משהו כזה, (כן, לבדי, מפנטזת...) עם שכונה מצויירת, אנשים מקסימים שעוזרים אחד לשני, כולם מכירים את כולם ונותנים אמון בכולם ואוהבים את כולם. וככה אני רוצה לחיות. אני כ"כ אוהבת לתת אמון באנשים. כ"כ אוהבת לא לחשוד, לא לפחד, לא לחשוב תמיד "מה יקרה אם". ואי אפשר. פשוט אי אפשר. בכל מקום נתקלים בדברים הרעים, באנשים המטרידים, בחדשות העצובות וזה כבר נמאס. אולי שבדיה? מה דעתכם?
 

הילהל

New member
תחיי ככה בדיוק

אין טעם לחיות בפרנויה ובתחושה של "מה יהיה אם". תני אמון באנשים, תחיי בשמחה. למה לא? ככל שהחיים חיוביים יותר, ומלאים בחברים, גדול הסיכוי שתצברי כוחות מול כל צרה שתשחר לפתחך. ונדמה לי שגם בשבדיה לא חסר רוע, אלימות, גזענות. אין מקום אידאלי. והמקום שלנו הוא לא כזה קטסטרופלי.
 
אז זהו, שאני ממש לא פרנואידית

אני דווקא אופטימית, אפילו מדי. מאוד אוהבת אנשים, מאוד נותנת אמון וכל פעם מופתעת מחדש מהרוע, מהאטימות. כל הזמן יש תחושה (וזה לא קשור לנושא השרשור הזה) שהאדם שמולך קודם כל מתעב אותך, עד שתוכיח אחרת. אם זה בתור שבסופר, על הכביש, כמעט בכל מקום. ואת יודעת מה אימצתי לי בזמן האחרון? אני מסתובבת עם חיוך. ככה סתם, מחייכת לעצמי ובחיי שזה עושה לי טוב (ואולי גם לאלה שפוגשים את החיוך שלי, מי יודע?)
 
איזה שרשור ארוך ומייגע ../images/Emo178.gif

לא קראתי את כולו וגם לא את רובו. מודה באשמה. אבל עיני קלטו חלק מהודעות של חברים שלקחו רחוק מדי את ההודעה. לא יודעת מי פתחה את השרשור וזה באמת לא משנה, אני מאחלת לכולם בריאות שלמה ושתפסיקו כבר לבחוש ולהניח לשרשור שמיצה את עצמו. קראנו לו חזיר, מקק, ועוד כמה מחמאות כאלה ואחרות, לא הגיע הזמן לרדת מזה? אם תהיינה הוכחות, אני מאמינה שיפעלו נגד אותו מטריד ואורכו של השרשור לא יעיד על אופי הפעולות.
 
למעלה