מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

הילהל

New member
הוסבר כאן שזה בלתי אפשרי

מסיבות משפטיות. ושהיה יעוץ מקצועי בעניין. אני מקווה שאי הנוחות שלך תהיה זמנית, ושאם נשקול אותה מול הסרת ההטרדה מהפורום הזה (ולא להגיד שוב שאני אופטימית מידי. הבנתי) זו תהיה אי נחות זמנית משתלמת. נראה לי שכל עוד ההתכתבויות נעשות ע"ג פורום - אף אחד לא נחשד בכלום ולא מואשם פוטנציאלית בכלום.
 

apk

New member
אם ניתן לטהר אחד

ניתן לטהר גם את האחרים שלא מדובר בהם. הרי אין דין נפרד לכל גולש
 

הילהל

New member
לכן אני חושבת שזו היתה טעות

עם כל ההבנה שלי לעציון. ולמצב המביך שהוא עומד בו כשיש פה הרבה משפוחה גולשת בפורום. לטעמי זו היתה טעות. וכבר כתבתי את זה - אין טעם בלעשות סדרת טיהורים כזו, עד שנצמצמם ונצמצם ונגיע לאחד והיחיד שלא קיבל "תעודת יושר". חבל שאי אפשר לעשות משהו מעבר לאזהרה כללית, אבל בכל זאת טוב שמשהו כזה שקורה מאחורי הקלעים נחשף - ולי יש תחושה (אופטימית כבר אמרנו?) שהסיפור יגמר בזה לפחות בפורום שלנו, ונשים שהרגישו לא נוח כאן יחזרו להרגיש שלוות ובטוחות. ואין לי ספק שחברינו הגברים בפורום, שהם יחידי סגולה ונוכחותם מבורכת, גם ישובו תוך זמן לא ארוך להרגיש כאן נוח (ויש כאלה שכבר אמרו שהסיפור לא גורם להם אי נוחות לרגע. ועל כך יבורכו).
 

apk

New member
אבל לא ניתן להשיב את הגלגל אחור

ולכן לא נותרה הברירה אלא לנהוג בכל היתר, שאינם האדם החשוד, כפי שנעשה עם עציון. אני מאמינה שלזה גם עציון יסכים. כי הרי לכולם דין אחד, ולאחר שעציון כבר נוקה (וגם אם ההודעה תמחק כבר רבים ראו אותה) אי אפשר להשאיר מצב שרק הוא מנוקה
 
לא נעים- אבל איזו דרך אחרת יש?

אם אי אפשר לערב משטרה ואי אפשר לנקוב בשם- מה היית עושה? מחליק? מעביר? או מסתכן בציון שמו ובתביעת דיבה? אני גם חושב שהיה צריך לעשות דברים אחרים לפני הפתרון הזה- אבל מה לעשות? האי נעימות שלנו קטנה יחסית לאי נעימות של המוטרדת הספציפית הזו, לא?
 

nubi

New member
וואו! אתה ממש מפחיד!

עכשיו אתה מבין למה דימיינתי אותך שמן, עם שפם שחור?
 

falou

New member
אני שמן עם שפם שכלוא בגוף של...

אשכנזי צפלוני... kalla, תודה על התמיכה. הילהל/אורן, לאור המקרה של אמנון ז'קונט חשוב לא לעשות outing למאן דהוא רק על סמך זיהוי המשתמש ו/או המחשב שלו, כך שאין לי בעיה עם ההמתנה סבלנית ולא עם ההודעה המזהירה, ועדיין אפשר היה לנסח את ההודעה כך שלא תפנה אצבע לכלל משתמשי הפורום (ביננו, יש יותר מעשרה?), אלא לעשותה כללית יותר.
 

הילהל

New member
סתם מסקרנות

איך היית עושה את זה כללי יותר? נזכרתי גם בפרשה שהיתה בעיתונות על מנהל פורום שפיתה נשים בדברי אהבה לשלוח לו מתנות וכספים. וכשהסיפור נחשף התגלה שזו היתה אישה! נדמה לי שזה חלק מהרציונל של ראיונות פנים אל פנים למי שרוצה לנהל כיום. אז לך תדע מי באמת האיש? אני הבנתי ממיכל שאאוטינג לא יהיה כאן. אז מהבחינה הזו ניתן להרגע.
 

falou

New member
לא הייתי כותב "אדם מהפורום"

הייתי כותב שהיתה פניה לא הולמת במסווה של פניה לעזרה מאדם דרך המסרים "בתפוז" ונא לפנות להנהלת הפורום במקרה שעברתן חוויה דומה. תביני, מי שמנצל אדם בעת חולשתו במסווה של עזרה הוא חלאה. לא מדובר כאן במישהו שלא שולט במה שיוצא לו מהפה או אדם עם נורמות התנהגות קלוקלות ששורק לבחורות ברחוב או צובט למלצריות בתחת. יש כאן מישהו שמאתר אישה במצוקה ומנצל זאת, בדיעה צלולה ובכוונה תחילה. אנחנו מדברים כאן על נחש די רציני שאין תוכו כברו. זו האשמה חמורה מדי להפריח באוויר כנגד חבורת גברים שכבר די ותיקה ומוכרת כאן, וכאמור מאוד מצומצמת.
 

הילהל

New member
יש בזה משהו - "אדם מתפוז"

אבל תמיד אפשר לומר "ניתן היה לנסח טוב יותר". אולי אני נאיבית, אבל בתחושה שאני מקבלת במסרים או בצ'ט היא שאין כאן אצבעות מאשימות מופנות כלפי גברי הפורום. אני יודעת שאני חשה מאוד נוח להתכתב כאן איתך, עם שי, משה, אורן, אמיר, עציון, אלי, רשף - ואם פיספסתי גבר שהגיב בשרשור זה לא בכוונה. ברורה לי הבעיה בהתנהלות הזו של הצעת עזרה בכדי להגיע לאיזו הנאה מינית שלא במקומה. אני באמת חושבת שמפגן הכוח הפורומי הזה (כי רוב ההודעות כאן תומכות במי שנפגעה, נותנות אמון, מוקיעות הטרדות) יהווה סוף לסיפור. מקווה שהאופטימיות שלי תוכח כריאליזם של ממש.
 

nubi

New member
אני אנצל את הבמה

להגיב. מצד אחד, השירשור שנפתח הוא חשוב מאוד. אתמול הבעתי בו תמיכה רבה, והיות שגם אני "זכיתי" באותם מסרים שלא במקום (בלשון המעטה) בהחלט חשבתי שזו הזדמנות מצוינת להציב גבולות (מסתבר שגם אנשים מבוגרים זקוקים לזה לפעמים). אבל, עכשיו, כשראיתי לאיזה מימדים השירשור הזה הגיע, אני חושבת שהוא קצת החטיא את מטרתו. כרגיל, ההתנצחויות האינסופיות עם apk ובעלה, צליבה של עציון (אגב, אני חושבת עציון שההודעה שלך בכלל לא במקום) והעלבה של כלל הגברים בפורום (האמת? לא נעים לי מהם בכל). הרי אנחנו כולנו יודעים, מאחורי הקלעים, מי ומי בעניין. אז למה כל השירשור הזה? למה ההעלבות האלו? זה שהפורום בזמן האחרון יצא מפרופורציה-כולם מרגישים. אבל השירשור הזה באמת עבר את גבול הטעם הטוב. זו לפחות דעתי. ולקח לגבי העתיד. בפעם הבאה, שאנחנו מקבלות מסרים כאלו, לפנות מיד למנהלות או להנהלת הפורום. אסור לתת לדברים לתפוח לכאלו מימדים מפלצתיים.
 

שי ז.

New member
אני לא חושב שמישהו או משהו בהודעה

הטיל בנו דופי. אם יגידו שבשכונה שלך מסתובב מטריד סידרתי אתה תרגיש מאוים או מואשם? אני לא.
 
כל כך קשה לי עם מה שקורה פה ../images/Emo10.gif...

התלבטתי רבות אם לכתוב... קשה לי לא רק ברמה האישית, אלא בכלל עם כל מה שאני מתחילה להבין פה, במדיה הוירטואלית, אני בנאדם שבאופן אוטומט נותנת אמון בכל בנאדם כמעט. ופתאום "הבוקס" הזה...זה מעליב ופוגע
. אני, הצלחתי "לצאת" מזה בזמן...מבלי להפגע מזה יותר מידי,אבל כואב לי מה שעלול לקרות לטווח...החוסר אמון פה של אחד בשני. אני מאוד אוהבת את הפורום הזה,לא מגיבה הרבה אבל קוראת הכל! תמיד לומדת ומשכילה מהמון גולשים פה {וגם מאותו מטריד
} בגלל זה קשה לי
מקווה שהאש תדעך,ונחזור להיות "ערבים זה לזה"...
למרות הכל...אופטימית!
 

הילהל

New member
זה הפורום הכי מקסים

זה פורום שעזר למשפחתי שלי בקשיי תעסוקה פעמיים. שהיו בו קופצות לא מעטות שסייעו לי בהתאקלמות בעיר חדשה. שברגע של שבירה שלחו לי ככה פתאום כרטיסי קולנוע לי וליונתן - והחזירו את החיוך. פורום שאם באמצע הלילה קורה לי משהו ואני כותבת "הצילו יש כאן מישהו?" תמיד יהיה מי שהתינוק לא נתן לו/לה לישון שיוכל לסייע מיד. פורום שכשיש בו מפגש ולמישהו אין אוטו - תמיד ימצא המתנדב שיתן טרמפ ועוד יסמיק לנוכח דברי התודה. שלא לדבר על מנהלת משוגעת אחת שאספה סדנת קובה שלמה במכונית אחת... מבחינתי זה הפורום בהא' הידיעה. 3 שנים אני כבר כאן - ועוד לא נגמרה לי תקופת ההתאהבות. אף אחד לא ילכלך ולא יהרוס את הפורום הזה - כי זו טיפה של רוע בים של אדיבות וחברות. אני לא דואגת לפורום - בית נשאר בית תמיד.
 
קראתי את השירשור הזה מאתמול

וזו ההודעה הראשונה שאני רוצה להגיב לה. הילה - תודה. סתם על שכתבת את ההודעה הזו שעשתה לי שמח קצת.
 
למעלה