מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

apk

New member
למה הכללות?

אצלי זה אחרת (מאז שאני זוכרת את עצמי) ואני מאמינה שבענין זה רוב הנשים כמותי. כשקורה לי באוטובוס מקרה מסוג אלה שאת מתארת, מהר מאוד הגבר הזה מחפש לעצמו מקום אחר ואני נשארת במקומי בלי שום בעיה. בשביל זה יש לנו ידיים להזיז אותו ופה לדבר (בלי לצעוק)
 
רק עכשיו ראיתי את השרשור

מחזקת את ידיך ומודה לך על הרצון לחשיפת המקרה כדי שכולנו ניזהר
.
 
חיכיתי עד עכשיו לראות את הניק שלו

כאן, של מי שאני חושבת שזה, של מי שהציע לתמוך לי בדרך לא דרך כשכתבתי על מהמורה קלה בזוגיות שלי, הוא לא כאן! עכשיו אני יודעת בודאות שמדובר על אותו אחד(או לפחות עד שאראה תגובה שלו). תודה על האזהרה!
 
אני לא יודעת על מי מדובר אבל

אל תגידי ככה כי לא כל הגברים של הפורום כתבו כאן היום דבר שמייד מחשיד אותם!
 
ברור לחלוטין, או לי לפחות!

ציינתי בפירוש התמסרות שהיתה לי באופן אישי ושלא נשמעה/נקראה לשתי פנים כסיוע תמים. מתנצלת באם פגעתי במישהו מהגברים שטרם כתב כאן בשרשור, במחשבה שניה גם אישי לא הגיב כאן...
 
שלילי, לא הייתי נסערת מהעניין...

היה ניתוח אישיות שניתן לי חינם ועימו בקשה לסייע בדרך שלא נעמה לי, תוך כדי שימוש בשפה שאינה משתמעת לשתי פנים. בחרתי לא לענות, התעלמתי, שיתפתי את החצי, החלטנו כי "לבוש החווה" כבר לא הולם אותי, ויותר לא אחשוף ללא אישורו פרטים אישיים שלנו, ומכאן המשכנו הלאה.
 
../images/Emo124.gif איפה אתם חיים ../images/Emo35.gif

חדש לכם שבאינטרנט יש הצעות מגונות ?!?! לטעמי השרשור הזה יצא מכל פרופורציה (קצת שגרתי לאחרונה). אני מרשה לעצמי לכתוב את שאני כותבת ולו בגלל שאני חוויתי את אותו הדבר. אבל האלו מה קרה ? אז הבחור ניסה להגיע איתי למישור מיני. לא הלך לו, סגרנו עניינים וזה הכל. נכון, הרמתי גבה כי בסך הכל לא ציפיתי לקבל הצעה מגונה ממישהו שאני מכירה מפורום הורים אבל אפשר לחשוב מה קרה ??? הטרדה מינית ? קצת מוזגם הייתי אומרת. אני ממש לא הרגשתי שהוטרדתי מינית (ואני יודעת מה זה להיות מוטרדת מינית בחיים המציאותיים בהם התחושה היא אחרת לגמרי. ואין לאן לברוח, ואת צריכה להתמודד פנים אל פנים עם אותו מטריד נודניק סדרתי).
 
בכלל שרשור של קרוב ל-300 הודעות

לדעתי מפספס את המטרה, אנשים רואים כזה מספר של הודעות מראש לא נכנסים....
 

שי ז.

New member
לא רוצה שיכנסו כל מיני מופרעים

ו"ליצנים". מבטיח לך שכל מי שנושא הפורום קרוב לליבו יכנס ויקרא.
 

Kalla

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

גם במקרה שלי הוא ניסה. אז מה, הבהרתי לו שאני לא מעוניינת והוא ירד מזה. גם אנחנו סגרנו עניינים והמשכנו לשוחח בנושאים אחרים לגמרי.
 

Kalla

New member
אני יכולה להבין למה מישהי תפגע.

אבל יש הבדל בין זה לבין הטרדה מינית. השאלה אם הייתה במקרה שלה (ואני לא יודעת אם כן או לא) ממש הטרדה מינית. מה, כל בחור שמתחיל איתנו ומראה לנו שהוא מעוניין אוטומטית מטריד מינית, בין אם זה מוצא חן בעינינו או לא? אם זה היה כך, לא היו נוצרים בכלל קשרים מיניים בין בני אדם. בגלל זה אני אומרת - דבר אחד זה לעבור סובייקטיבית חוויה לא נעימה (וגם לי הקטע המיני לא היה נעים ודאגתי לקטוע אותו מיד), דבר שני זה להאשים את האדם במעשה פלילי ועוד להציג את זה כלינץ' פומבי לפני שידועות כל העובדות.
 

שי ז.

New member
אל תשכחי שאת אדם עם כושר ניסוח

מעולה ושיודעת להבהיר את עצמה בצורה עינינית, תקיפה ושלא משתמעת לשתי פנים אבל לא חסרות נשים פחות אסרטיביות שאולי הצליח להוציא מהן גם טלפון ואז כבר היה להן יותר קשה לעמוד מולו ולהיות מספיק תקיפות. תארי לך איך מרגישה אישה שנמצאת לבד בבית ומתקשר אליה מישהו שאם יש לו את הטלפון שלה אז הוא יכול בקלות להוציא גם את הכתובת ומתחיל להציע לה הצעות מגונות. אל תשכחי גם שלא מדובר באדם זר לחלוטין ולכן ההלם עוד יותר גדול.
 

Kalla

New member
לא צריך כושר ניסוח כדי להגיד "לא".

ואני שואלת אותך: מה אמור להבין בחור אם הוא מקבל תגובה שאינה שלילית ואפילו שיתוף פעולה בצורה של מס' טלפון וכד'? איך הוא יסיק שהבחורה לא מעוניינת?
 

שי ז.

New member
אני אתן לך דוגמא

נגיד ושאני תקוע עם תרגום כלשהו ואת מציעה לי עזרה. אני לא אחשוד בכלום אם תבקשי מספר טלפון כדי לשאול כמה שאלות ואתן אותו בלי לחשוב פעמיים (רק שאישית אני נותן רק מספר סלולארי כדי לא לחשוף את משפחתי ואת כתובתי). מכאן את יכולה להתקשר ולהציע הצעות לא הולמות, לאים ולהפחיד כשאני בהלם מוחלט כי את אדם שאני מכיר וירטואלית ומנגנוני ההגנה הטבעיים שלי רדומים. עד שאתעשת את כבר יכולה לגרום נזק. אל תשכחי שלא מדובר באדם טיפש אלא באדם מספיק משופשף וחכם. עם טיפש יותר קל להתמודד.
 

Kalla

New member
אז במקרה הזה זו אכן הטרדה.

ושוב - יכול להיות שהייתה גכאן באמת הטרדה. אני רק מנסה להגיד שמי שלא ממש יודע מה בדיוק קרה צריך להמתין קצת עם פסק הדין.
 

שי ז.

New member
זה ברור וכל ההתיחסות שלי יוצאת

מנקודת הנחה שזה מה שקרה. אני מקווה שהוא יגיב אפילו בניק בדוי ויסביר את הצד שלו. כל זמן שהוא לא מגיב מבחינתי מי שפתחה את השרשור דוברת אמת מלאה.
 

Kalla

New member
גם אני מקווה,

אם כי אני יכולה גם להבין איך יכול להיות מאוד לא נעים וקשה להגיב כשאתה מותקף ככה. וההתקפות עליו התחילו הרבה לפני שניתנה לו שהות סבירה להגיב.
 
למעלה