מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

הילהל

New member
לא שוללים חוויות של אחרים

את יודעת מה היה לך. את לא יודעת מה היה לאחרות. למען האמת - אין דרך אפילו לדעת עם את ופותחת השרשור ועדי 5 מדברות על אותו בנאדם! הנחת העבודה כשתומכים ומסייעים במישהי שנפגעה היא לקבל את התחושה שלה, להאמין לה, לא לשלול. את האחרונה שהייתי מצפה ממנה לשלול את התחושה של אחרים. השיפוטיות הזו מאוד לא נעימה.
 

Kalla

New member
לא שוללים את החוויות

אבל כולם מסביב מנסים לנפח את זה לפני שיודעים באמת מה קרה.
 

הילהל

New member
טבעי למדי

טבעי שהפורום יסער סביב הנושא. בעיקר כשיש כאן מעט מידע והרבה ניחוש. אבל מכאן להגיע למסקנה שאם את לא הוטרדת (ושוב - מנין לך שמי שאת מדברת עליו הוא אותו אחד?) אומר שהחוויה שלה היתה זהה לשלך ולכן גם היא לא הוטרדה וזה סתם ניפוח? אם היא אומר "הוטרדתי" אני מאמינה שהיה כאן משהו לא לגיטימי. אני שמחה שהיא כתבה אזהרה שתתן לכולנו את היכולת לפעול כמוך ולא להכנס להלם אם זה קורה לנו. אני מקווה שמי שעשה את זה התעורר ונבהל ויפסיק. כשאלי מישהו נצמד באוטובוס פעם, נתתי לו מרפק לצלעות ולחשתי לו - תתרחק או שאני צורחת. זה אומר שאני לא אחבק בתמיכה מישהי שירדה מאוטובוס בבכי בגלל שמישהו נצמד אליה והיא קפאה ולא הגיבה? ממש לא.
 

Kalla

New member
אין לי בעיה עם רגשותיה וחוויותיה

של המתלוננת ואני לא פוסלת אותם חלילה. כמו כן, כתבתי במפורש שאיני שוללת שזו הייתה הטרדה במקרה שלה, אלא רק שאני עדיין לא יודעת. וגם אתם לא יודעים. אז מה שאני יוצאת נגדו זה הלינץ' הכללי בפורום לפני שכל העובדות ידועות.
 

Kalla

New member
א. הרבה יודעים.

ב. אותו האדם יודע, ואם הוא באמת לא הטריד, תארי לך איך הוא מרגיש עכשיו, כשכל הפורום מתקיף אותו מבלי לדעת את העובדות.
 

גילור

New member
נו באמת...לא הטריד??? את באמת

מאמינה שכל כך הרבה מתלוננות ככה סתם כי משעמם להן ביום ב' או ג' אחה"צ???
 

Kalla

New member
לא אמרתי שלא הטריד.

אמרתי שלא ניתן לדעת בודאות. ולא - אני לא מאמינה אוטומטית למה שנכתב באינטרנט, לא לכאן ולא לשם.
 
הילה הבנת אותי לא נכון.

לא אמרתי שמה שהכותבת המקורית כתבה אינו לענין וכיו"ב. ממש לא. אני חושבת שכל הכבוד לה על כך שהיא חשבה (מה שאני ממש לא חשבתי כשהוא פנה אלי עם ההצעה המגונה שלו) לשתף בכל את הפורום ולהזהיר. אמרתי שהשרשור הזה יצא מפרופורציה . לאן שמגיעים עם התגובות... יש הבדל מאוד גדול בין השניים !
 

הילהל

New member
לפורום חיים משלו

כנראה שיש דברים שצריכים להתנקז ולצאת. אח"כ מן הסתם הכל ירגע, האוירה תתנקה, ואפשר יהיה להמשיך כרגיל. לדעתי, אין טעם לנסות לשלוט בדינמיקה הזו.
 
אני שמחה שצלחת את זה בשלום

כייף לך ולכל אילו שזה עבר להן בשלום. לי זה עשה רע, אולי לעוד בנות. זה בסדר מה שאת מרגישה זה בסדר מה שהן מרגישות זה בסדר מה שאני מרגישה אנחנו אנשים שונים ואינדיבידואלים וככאלה מותר לנו לחוות אותן חוויות באופן שונה.
 
"ניק רק בשבילכם " כפי שכתבתי

בתגובה להילה אני כותבת גם לך - אין לי שום טענה ו/או בעיה ו/או טרוניה לעומת מה שאת כתבת. אני מדברת על השרשור שנוצר . ושוב... כל הכבוד לך שחשבת ומצאת לנכון לשתף את בנות הפורום ולהזהיר (כאמור אני לא חשבתי על כך). אני מאוד מכבדת את שכתבת ואת שאת מרגישה. שוב אני מדגישה - ההערה שלי היתה למה שהשרשור הזה הפך להיות. תקראי את התגובות ואז אולי תביני לתחושתי.
 
../images/Emo24.gif כמה כח את מפגינה.

את מדהימה.
 

apk

New member
לא להסיק מסקנות

לא יודעת במי מדובר. אבל גם אם כותב קבוע יעלם לתקופה אין זה אומר שזה הוא, אולי מסיבות טכניות הוא פשוט לא נגיש עכשיו למחשב
 

mbar30

New member
קראתי את כל השרשור ואני מאוד מקווה

שזה באמת ירתיע את האדם מלנסות ולהטריד מישהי נוספת אני רוצה לחזק את ידייך בהחלטה שלקחת להתלונן. זה יעזור אם כל אחת תדע איך לענות בהחלטיות וברור לאדם מטריד על מנת שלא יוסיף להציק לה או למישהי אחרת. יישר כוח והמון חיבוקים זה בהכרח לא קל... ולכל הבנות שהוטרדו, מקווה שיהיו בכן הכוחות להתגבר ולהמשיך ללא מורא .
 
ואני חשבתי שזה קורה רק בפורומים

מפוקפקים וצ'טים מוזרים כאלה...אם הורים לילדים נוהגים כך, מה הפלא שהנוער של היום נראה כפי שנראה (בלי הכללות, כמובן) הכל מתחיל מהבית והמצב נראה רע
 

falou

New member
מספיק, זה לא נעים לי.

קודם כל אני לא בא לבקר או לפגוע בכותבת ההודעה, אני משוכנע שכתבה מה שכתבה בתום לב מתוך כוונה להזהיר אחרות ולפרוק קושי מעצמה, אבל יש בעיתיות עם ההודעה הזו. היא בעייתית משום שהיא מטילה דופי בציבור, הדי קטן, של משתמשי (בניגוד למשתמשות) הפורום הזה, וניתן היה לנסחה אחרת בלי ליצור את החשדנות הזו. אז נכון שאף אחד לא יכול להאשים אותי בניסיון לעזור למישהו(...) ונכון שאני לא מנהל התכתבויות ענפות במסרים אישיים עם אף אחד, ונכון שזה בסה"כ פורום באינטרנט, אבל עדיין זה לא נעים לחשוב שעל כל הודעה שאתה מפרסם מסתכלים גם מתוך המחשבה "שאולי זה הוא". זה לא נעים כי מכירים אותי גם בפורומים אחרים וגם במציאות האמיתית, ובעיקר בגלל שזה לא נעים להיות במצב בו אתה צריך "להוכיח שאין לך אחות". אם מישהו היה אומר לי בפנים שאני הטרדתי משהי מינית הוא היה מקבל כפפה לפרצוף וזימון לפגישה באור ראשון, כולל כלי נשק. מול האשמה כללית כזו אין ממש מה לעשות, שזה אפילו יותר גרוע מהאשמה שקרית ממוקדת. אז שתגלו את האשם תזמינו אותי לסקילה הפומבית ואני אבוא ברצון, עד אז אני אשב לי קצת בשקט בצד כי, כפי שנאמר, זה כבר לא נעים, ומעל לכל זה לא לכבודי להיות מואשם פוטנציאלי במעשה שכזה.
 
למעלה