מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

משה32

New member
אבל כמו שאמרתי לאורן

יש לך בעיה עם ניקים בדויים את חוסמת ניק ולא IP
 

מיכל שב

New member
מסכימה, אבל למה להתחיל עם זה

מלכתחילה??? בוא נניח (אני באופן אישי לא מאמינה - אבל רק לצורך הדיון), שכותבת את ההודעה מישהי שרוצה להתנקם בו. למה? כי ככה בא לה (שוב, הדברים נכתבים רק לצורך הדיון). מיד היא מגייסת למשימה עוד חברות שיצעקו זאב זאב. ועכשיו נניח ואתה מפרסם את שמו. ואשתו גם קוראת בפורום. אתה בטוח שהחיים שלו לא יהרסו? המשפחה? מקום העבודה? ולכן אני חוזרת ואומרת - כל עוד לא הוגשה תלונה במשטרה אין לנו מה לחרוץ את גורלו.
 

משה32

New member
אני לא חולק עלייך

אני רק אומר שברגע שלא ינתנו נתונים לכאן או לכאן על כל המקרה נושא הספקולציות יעלה ומה אז?
 
הפינה המשפטית

גם אחרי שמישהי תתלונן במשטרה תהיה בעיה משפטית גדולה לחשוף את שמו בפורום כ"מטריד" ולא כ"חשוד בהטרדה". בעולם שבו אנו חיים... יש אנסים שמנצחים בתביעות דיבה... אני הייתי ממליצה לאנונימית להתנסח בזהירות בדיוק כמו שהתנסחה כדי להגן על עצמה.
 

guykush

New member
ולמה זה עדיין לא עבר למשטרה?

למה כל הנשים ממאנות להגיש תלונה במשטרה? אותו אדם יכול ל"חגוג" בינתיים על חשבונן של אחרות
 
כי לא כל אחת מוכנה לחשוף את עצמה

בפני בני משפחתה, בעלה, ילדיה, הוריה, שכניה, חבריה. כי לא כל אחת מוכנה לעמוד מול השוטר החוקר ולפרט. כי חלק נבוכות. כי חלק לא משתחררות מהתחושה שהן אשמות. כי חלק יודעות שזה יקח שלוש שנים, חקירה במשטרה, בפרקליטות, בבית משפט, עימות עם החשוד, חקירה של סניגור שהוא נוכח בה. עשרות נצחונות קטנים שלו כשבסוף הנצחון שלהן כלל לא בטוח. כי כוחות הנפש שצריך לגייס בשביל המאבק הזה לא מצויים אצל כל אחת. כי המאבק הזה לא נכון לכל אחת. כי זכותה של כל אשה לבחור את דרכה להתמודד. (למען הסר ספק- אני לא מדברת על המקרה הספציפי שלנו שאין לי שום מידע עליו, אלא על כל נפגעת תקיפה מינית באשר היא.) אני כן רוצה לידע את כולם שבין יתר השירותים שמרכזי הסיוע לנפגעות אונס ותקיפה מינית מעניקים, הם נותנים ליווי צמוד של מתנדבת לכל חקירה במשטרה, מתן עדות, עימות, עדות בבית משפט וכו' וכו'. ליווי צמוד, תומך, מנוסה ומיומן. חשוב לדעת. 1202 מכל טלפון בארץ.
 

sipi1

New member
כבר ענו על זה אתמול

להתלונן במשטרה זה הרבה פחות פשוט ממה שזה נשמע לך, זה כמעט כמו לעבור מחדש את הכל.
 

apk

New member
ובגלל זה נכון ..

שגםנ כל יתר הגברים הקבועים בפורום, מלבד עציון (וכמובן גם מלבד אלי
) ישארו בגדר חשודים? עדיף לאמר - זה האיש, אבל זכרו שהוא עדיין רק בגדר חשוד. או עדיף היה לחשוב מראש ולא לפרסם כאן את נקיון כפיו של עציון, זה פשוט לא הוגן כלפי יתר הגברים שגם בסדר
 

גילור

New member
כן??? ואת תעמדי על דוכן הנאשמים בגי

בגין תביעת דיבה שאותו אחד יוציא כנגד מי שיחשוף את שמו?
 

עציון

New member
כן היה חשוב לפרסם שידי לא במעל!!!!

לך,APK אולי זה צורם. אולי הניק "עציון" , מבעית, אבל לי, שהתחברתי אמש לקוי הטלפון מיד עם מוצאי החג ו-5 טלפונים שואלים אותי בדאגה אם הכוונה ל"איש הטוב" זה אלי זה עשה לי חררה. כן. גבירתי. ח-ר-ר-ה!!! היה צריך להפנות את האצבע למי שפירסמה את ההודעה ולשאול: אם הוא איש טוב אז מה התלונה? ואם הוא איש רע אז למה לא לכתוב שמדובר באיש רע? ואני גם בדעה שצריך לנקות את כל מי שההודעה לא מכוונת אליו(חוץ מעציון ואלי שכבר נוקו).
 

apk

New member
כאן אני מסכימה איתך

ולגביך אני רק שמחה שזה לא אתה. אולי לא תאמין, אבל לא נהנתי שהתעורר החשד כלפיך, כפי שלא הייתי נהנית מהתעוררות החשד כלפי כל אחד אחר. נכון, בינך לביני היו מידי פעם חילוקי דעות, אבל זה לא אומר שאני מאחלת לך לעבור את מה שעברת. אבל יחד עם זה, אני מניחה שאתה לא היחיד שחשדו בו, ולכן לדעתי צריך לנקות את כל מי שזה לא ועלול להתעורר החשד כלפיו. יחד עם זה אני מניחה שאם היה צו משטרתי שהיה אוסר גם את טיהורך, וזאת למען אי פגיעה בחקירה ועשיית צדק, ודאי לא היית מתנגד להמשיך לשאת את החשד, ולו בכדי שהאשם ישלם בסוף. אבל מכשהובהר שזה לא אתה, צריך ככה גם לנקות את יתר החשודים לשווא. אז אולי לא ניתן לגלות מי החשוד, אבל ניתן לפחות לאמר אם הוא אחד מהקבועים (שכותבים כמעט מידי יום) או לא, אם הוא מהותיקים או יחסית חדש. אז נכון, אם זה ותיק וקבוע עדיין יש לא מעט חשודים ועדיף לאמר מי האדם (תוך שימת דגש על היותו חשוד בלבד, ואז אין עילה לתביעת דיבה, כי יש הגנת "אמת דברתי" כי זה שהוא חשוד זו אמת). ואם איננו ותיק ו/או איננו קבוע כבר רבים מהחשודים מתנקים אוטומטית
 

mbar30

New member
חתונים? מדיטציה??? ../images/Emo5.gif../images/Emo46.gif

אחד כזה צריך לחסום לעולמים. טוב שענית לו
 

Kalla

New member
בדיוק!

דבר כזה אינו בגדר הטרדה מינית. הבחור ניסה את מזלות (נראה לי שבערך עם כל בנות הפורום), מי שאמרה לו לא - אז לא ומי שכן, אז כן. למען ההגינות - אחרי שאמרתי "לא" נחרץ הוא לא המשיך להטריד אותי ונשארנו ביחסים טובים. ממש לא הייתי מגדירה זאת כהטרדה מינית.
 

הילהל

New member
../images/Emo26.gifקישור חשוב../images/Emo36.gif

אני מודה - כל המצב בפורום ביממה הארחונה עולה לי בבריאות. הלכתי למקום שהכי עוזר לי. אתר "במקום". אתר נהדר לכל מי שזקוק לתמיכה - בין אם זה מי שנפגע ובין אם זה מי שמסייע (לכל מי שתוהה כאן איך עוזרים - האתר הזה נותן מאמרים נהדרים וברורים). ומה מצאתי? מאמר על הטרדה מאיימת באינטרנט. מסתבר שיש חיה כזו, האנונימית שלנו לא המציאה את הגלגל... אתם מוזמנים לקרוא. כל מי שקשה לו כמו לי היום - תכנסו, תקראו, תקבלו טיפים. האתר הזה חשוב וטוב ומראה לכולנו איך להתמודד ולחיות חיים שלמים ויפים, בתור נפגעים, בתור בניזוג לנפגעים, בתור הורים לנפגעים. שימרו לכם במועדפים.
 

משה32

New member
קבלי ח"ח על האומץ ועל הרצון לעזור

למרות הקושי שאת עוברת
 

א י ו ש י

New member
הילוש, קישור נפלא../images/Emo51.gif../images/Emo24.gif

אני יודעת שלא קל לך... כמו שאמרתי לך גם לי יהיה טוב! חייב להיות
 

T noki

New member
אתר מצוין וגם הפורומים מצוינים../images/Emo45.gif

האתר הכי מושקע ורלבנטי, ועוד בעברית.
 
למעלה