The Morning Show - הדיון של לונה ודילן

Lhuna3

Well-known member
סיימתי |מזיע|
רק דבר אחד קטן אני אגיד לפני שהולכת לקרוא את מה שכתבת על הפרק האחרון (ומאוחר יותר לכתוב תגובות)
הם כן יהיו אנדגייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!! הם כן!!

ואני אומרת את זה כי העונה הזאת נגמרה כמו שציפיתי שהסדרה כולה תסתיים, בניצחון של "הנשים" ובעיקר אלכס, ומפלה של הגברים (הלבנים) שעד עכשיו הכל הצליח להם. זאת היתה האג'נדה ולא יכול היה להיות אחרת. וקורי משיג את האישה ש"רדף" אחריה ולא רצתה אותו, זה לא מתאים לאג'נדה הזאת.
אבל!
כיוון שהסוף הזה הגיע כבר ובכל זאת יש עוד עונה (שבעקרון לדעתי, מבחינת הסדרה, עדיף היה שלא תהיה, כי זה היה הסוף הנכון, והעונה הבאה עלולה להרוס אותו באופן עקרוני, אבל שלא תהיה טעות - אני מאוד מאוד שמחה שכן צפויה להיות!)
וכיוון שזה נגמר באופן שעדיין מאפשר לנו להמשיך לאהוב את קורי ולהיות בעדו, הוא לא לקח את השוחד של פול, הוא כן הודה בדברים שהוא עשה, הוא נחקר ויצא (לפחות לפי החקירה של ברדלי) לא-מיץ' (ותודה לאל אנחנו יודעים שהוא באמת לא היה כזה), והוא עוד היה סופר חמוד גם בסצינה האחרונה שלו, ובעיקר זה שברדלי הגיעה להארה שהוא רואה אותה באמת ושזה הפחיד אותה להיות עם מישהו כזה...
אז כל זה מצביע לי על כך שהסיפור שלהם לא נגמר פה, ושכן זה יהיה הסוף הטוב שלה בסוף.
אני ממש ממש מקווה שאני לא טועה עכשיו בעניין הזה, וגם שזה יהיה עדיין מספיק טוב וחמוד עד שזה יגיע כי זה באמת עוד המון זמן :-(
 

Lhuna3

Well-known member
אוקיי ביליתי איזה חצי שעה בגיגול גיפים שלו לכבוד זה שמותר לי :D:love:
ואח"כ התקלחתי (בלי קשר!)
ועכשיו יש לי זמן להגיב.
מה הייתה הסימבוליות שהיא נפלה שם או מתחה שריר? סתם להגיד שהיא איבדה את זה. שהיא לא יכולה לחזור למה שהיה?
🤷‍♀️ היא לא מספיק מעניינת בשביל שננסה להתעמק בזה.
כי בתאכלס זה מה שקורה כשלא עושים מתיחות וכשזקנים.
TRUE STORY
אלכס מתוסכלת מצ'יפ שלא מצליח להשיג לה את המרואיינים שהיא רוצה לתוכנית שלה, אבל נראה שהיא הפכה לבדיחה לא רק בין כותלי UBA אלא בשאר ארה"ב ואף אחד לא לוקח אותה ברצינות מספיק כדי לרצות לבוא להתראיין אצלה. אבל איזה מזל שאפשר להאשים את צ'יפ בזה שהוא גרוע בעבודה שלו, אה אלכס?
תשמעי הוא הוויפינג בוי שלה מבחירה...
מה שמצחיק זה שה-FBI במשך שנה חוקרים את מאורעות ה-6 בינואר ולורה בערב אחד מצליחה לעלות על מה שהם במשך שנה לא הצליחו. רמת אמינות ניק סטרייט.
לגמרי :-D
טוב הסצינה הזאת אחת המצחיקות. שני הדבילים האלה עם העודף טוסטסטורון שלהם מגוחכים להפליא:-D
כן זה היה טוב :-D
:love:
בזמן חדשות הבוקר מיה קולטת שאנדרו מתראיין ב-YDA והמרוקאיות עולה לה.
וואי היא צודקת, זה שוק שהיא חושבת שהוא מת והוא פתאום מופיע שם!
מצד שני, כשאני חושבת על זה שהיא החליטה לשדר את התמונות שלו מבלי לחכות לידיעה שהוא בסדר, אז אולי קצת מגיע לה גם.
צ'יפ אומר לאלכס שהמרואיינת שלה פרשה. ואחרי שהיא עשתה ענין גדול מול קורי לגבי זה שהופכים את רו חשוב יותר מרכילות על חיי המין שלה, היא חייבת מישהי אחרת שתתפוס את מקומה של המרואיינת שלה ושתהיה רלוונטית. צ'יפ מוצא לה מישהי מאיזה צהובון זול שהיא לא רוצה לראין מלכתחילה אבל איכשהו הוא משכנע אותה לתת לה צ'אנס כי היא כתבה פעם איזה כתבה שחזתה שבית המשפט יהפוך את רו (בסדר, ואני חזיתי שעדימון לא תגיע עד לפה. אז מה)
:-D מעניין אם היא הגיעה.
|בוכה|🤬|בוכה|🤬|בוכה|🤬|בוכה|🤬 אין לי אוויר אהעהעעהעהעהעהעהעעהעהעהעה לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

בסוף כולם נפגשים להרים כוסית לכבוד האנה. מה אתם מרימים כוסית לכבוד מישהי שמתה לפני 2 עונות אתם כולכם עומדים למות!!! תעשו משהו!!!!! לכו תהרגו את פול ואלכס!!! הם בוגדים!!! אל תאמינו להם!!!!!#$%#$%T%$^#$^564
:-D:-D:-D:-D
אני אוהבת את ההתחרפנויות שלך.
 

LeAnnDyIan

Well-known member
:-Dמעניין אם היא הגיעה.
חח זה עדימון ברור שכן😂
כאילו אני יודעת שבהודעה המקורית לפחות היא הגיעה.
פה אני לא יודעת אם היה לה כוח לקרוא שוב😂
אוקיי ביליתי איזה חצי שעה בגיגול גיפים שלו לכבוד זה שמותר לי :D:love:
לגיטימי.
אני עדין בעבודה אז לא יכולה להגיב כמו שצריך. אבל בינתיים הנה סתם שני גיפים כדי לא לבזבז סתם הודעה:-P:


 

Lhuna3

Well-known member
הפרק הזה הכניס אותי לחרדות קיומיות. אחרי שצפיתי בו ישבתי בטראומה על המיטה מבלי לזוז במשך שעה. מה לעזאזל אתם עושים לי?!?! אמאל'ה הלב שלי לא מספיק חזק בשביל כל הטלטלות הרגשיות האלה וואט דה פאקקקק.
כן זה היה מטלטל!
ברדלי מנסה למצוא לכלוך על פול מרשימת לידים שצ'יפ השיג אבל אף אחד לא מוכן לדבר. ברדלי וסטלה מתוסכלות אבל אז צ'יפ מציע לדבר על מישהו מדרגים הנמוכים ביותר, אולי אפילו עובדי ניקיון שבטח לא טרחו להחתים אותם על NDA. הבנות תוהות למה שהם ירצו לדבר, וצ'יפ מבטיח להן שעובדים מפוטרים שאין להם מה להפסיד יסכמו בשמחה ללכלך על הבוס הנבלה שלהם ומצביע על עצמו.
אמממממ כן ממש הוא ילכלך על אלכס! פחחחחחח :-D
אבל על בוסים קודמים כן.
סטלה בשלב הזה מוכנה לקחת הכל אבל מודיעה להם שיש להם רק עד יום שישי כשהעסקה תיחתם, אחרי זה לא משנה מה הם יגלו, הם יהיו תקועים עם בוס מהגיהנום.
האנשים שם מודעים לאפשרות של להתפטר ולמצוא עבודה במקום אחר, נכון? רק מוודאה.
(אני יודעת שזה מקום יוקרתי ונחשק ובטופ של התעשיה שלהם, אבל עדיין.)
לורה מתייעצת עם אלנה, מנהלת הרשת של NBN לגבי המידע שגילתה על ברדלי. מה את סתומה?! מה את ישר רצה לבוסית שלך להלשין:-[ היא כמובן לא מפרטת בדיוק מה גילתה אבל כן שזה מידע שקשור למישהי שקרובה אליה. יופי לורה ממש צריך להיות גשש בלש בפעולה כדי לעשות 1+1|שפם| לורה אומרת שהיא לא יודעת מה לעשות כי היא לא בטוחה לגבי המידע שיש לה, ואלנה מספקת עצה אישית מעברה בה היא בגדה בחברה הכי טובה שלה כדי לדווח על סקופ. אל תלמדי ממנה כלום לורה. אלנה ממשיכה "חקרתי וגיליתי שזה נכון ואז דיווחתי על זה. זה מה שאנחנו עושות כעיתונאיות" לכי לעזאזל טוב?!|שפם| כאילו, עיתונאים באשר הם, לכו עם האמת שלכם ותדווחו על דברים חשובים. אבל לורה את אל תקשיבי לה! ברדלי היא לא אייטם חדשותי!!
אוף זה נורא, (ספוילר לפרקים הבאים) אני ממש חששתי שהיא תדווח עליה! 8-{
החליטו לשלוף מהבוידעם את מרשה גיי הרדן כדי שתבוא להציק לאלכס ולהעמיד פנים שבגלל שעברה עונה שלמה עכשיו הן פתאום חברות. מרשה עם שיער קצר עכשיו אומרת לה שמרשה של השיער הארוך היא מרשה אחרת שהייתה שואלת את אלכס על הפרטים הצהובים במערכת היחסים שלה עם פול, אבל מרשה של השיער הקצר מתעניינת רק ברכישה. אלכס כמובן לא מנדבת לה פרטים אבל כן מחליטה לשאול אותה מחוץ לרקורד מה לדעתה צופן העתיד ל-UBA אחרי הרכישה של פול, מרשה מגי טוענת שהרכישה רק דוחה את המוות הבלתי נמנע של רשתות הברודקאסט ושזה קונה ל-UBA אולי עוד 5 שנים לפני שהם, יחד עם הרשתות האחרות יטרפו. זה כנראה האישור שאלכס הייתה צריכה לשמוע כדי לא להרגיש ממש חראית עם עצמה (את צריכה להרגיש!) וככה לפני שהיא עוזבת, מגי שואלת את אלכס לשלומה של ברדלי וזורקת לה שבכל שנות הקריירה שלה היא מעולם לא ראתה מגישת חדשות שתמכה בקולגה שלה כמו שברדלי תמכה באלכס. כדאי מאוד שתזכרי את זה אלכס כשתחליטי להמשיך עם המזימות שלך!!😤 תראי איזה חכמה מרשה גיי הרדן! תקשיבי לה!
האמת אני קצת כועסת שצריך היה את הביקור הזה של מגי בשביל להזכיר לאלכס שברדלי חברה כזאת טובה שלה שמגיע לה לא לקבל ממנה סכין בגב כשמפרקים את החברה תיכף.
מצד שני עם כמה שאלכס אוהבת להתלונן, היא סוג של עושה מה שבזין שלה כבר עכשיו. אז כן, לפעמים נוזפים בה אבל היא עדין ממשיכה לעשות מה שהיא רוצה.
תכלס.
גם מה באמת היא יודעת על ניהול רשת? הרי מישהו אחר ינהל את הרשת ואז היא שוב תהיה כפופה למישהו.
אני מניחה שלפי התוכנית שלה ושל פול, היא אמורה להיות במועצת המנהלים של החברה החדשה הזאת.
אלכס מנסה למכור לברדלי אשליית "את ואני לעבר האופק על האווזים" אבל ברדלי עונה לה שהיא לא סיימה את עבודתה ב-UBA (היא מתכוונת לקורי. היא עוד לא סיימה להתעלל בו ובי)
ובי!
ברדלי שואלת את אלכס - כמה את מכירה אותו? זה מכניס את אלכס לעצבים, עוד מישהו שמזלזל ביכולת שלה לעשות החלטות נבונות בזכות עצמה. עוד מישהו שרואה אותה כמו בובה על חוט. היא נוזפת בברדלי שלא תהיה תמימה. ברדלי מנסה להגיד לאלכס שיש משהו מסריח בקשר לפול ולחברה שלו אבל אלכס רק מבטלת אותה ואומרת לה שאנשים מקנאים כי הוא עשיר ומצליח|פנים| ברדלי מתוסכלת ואומרת לאלכס שהיא לא בדיוק אובייקטיבית כשזה מגיע לפול, מה שמוציא אותה מהכלים והיא מטיחה בברדלי שהיא צדקה ו-people really do suck. הלו אלכס, את לא תדברי ככה על ברדלי שלי!! אם היא אומרת לך שפול הוא חדשות רעות את תקשיבי לה, את שומעת אותי?!?!
נכון אבל כזה כואב לי בשביל אלכס, שהיה לה משהו שגרם לה להרגיש טוב, וזה היה שוב רע :(
לורה מחפשת דרך לאמת את המידע שיש לה ומחליטה להתקשר להאל. אז אנחנו אמורים להאמין שפתאום הם חברים טובים?
הושג שלום קר.
צ'יפ מגלה שהיפיריון מפגרת בזמנים ולא משלמת לעובדים. הם - צ'יפ סטלה וברדלי מנסים לשכנע את קורי. הם מספרים שקייט שהעלתה חששות פוטרה והושתקה ומאז הם לא מוצאים אותה. סטלה שואלת את קורי אם טרח לעיין בממצאים של הדו"ח מהכשל בתקשורת בשיגור לחלל שלהם, הוא עונה שלא והיא מספרת שלפי הממצאים הכשל היה בצד של היפריון, ובמקום לדווח על התקלה, פול הפיל את האשמה על הפריצה ל-UBA . אומייפאקינגאד!!! :eek: :eek: ברדלי מזכירה לקורי ששניהם היו על ה-פ-א-ק-י-נ-ג- טיל הזה!!!!@# "והיינו בסדר" -"were we?" די קורי, אל תהיה כזה תמים. אני בתור צופה יודעת שלא יהרגו לי אותך ואת ברדלי כי אתם אנדגיים אבל אתה בתור דמות טלוויזיונית לא יודע את זה!!! יכולת למות לי שם ביחד עם ברדלי!!! איך הייתי חייה עם עצמי?!??!?!?!? איך????????????
:-D:-D:-D:-D:-D:-D טוב הם בסוף רקדו בחלל ונחתו בשלום אז את יכולה להרגע :-D:-D
אמנדה נותנת לפול לכלוך על קורי אבל מוסרת שבינתיים אין לה כלום על ברדלי. היא מביעה חשש מקייט ואומרת שהיא מפחדת שהיא תדבר ושככל הנראה היא לקחה איתה מסמכים ותיעוד לדברים שהתרחשו כשעזבה. פול אומר לה לטפל בזה. :oops:
חחח את מגיבה כאילו הוא אמר לאמנדה לרצוח את קייט... נכון שהוא אמר kill it ונכון ש"תטפל/י בזה" זה קוד של מאפיונרים לרצוח את העדים, אבל תכלס הבנו כבר שהוא רק בקטע של לזרוק כסף ו-NDAים על אנשים בשביל להשתיק אותם.
(האמת שממש בהתחלה כן חשבתי שהסוד זה שהוא איזה אנס/רוצח/פסיכופאת וטיפה התאכזבתי ממה שהתברר, למרות שאני מבינה כמה ההונאה שלו חמורה.)
 

Lhuna3

Well-known member
הפנדום מתחלק לשתי קבוצות מאוד ברורות, ואלו שאוהבים את ברדלי ולורה כמובן מצדיקים את מערכת היחסים שלהן וטוענים שלורה דוחפת את ברדלי לעבר סטנדרטים גבוהים יותר ולא סתם enabling אותה כמו קורי.
אז אני לא באף אחת משתי הקבוצות הברורות.
אני כן אוהבת מאוד את ברדלי ולורה יחד (לא כמו שאני רוצה אותה עם קורי, אבל עדיין).
אבל לא מצדיקה את התגובה של לורה, שהיתה מאוד קיצונית ולא אמפטית. כאילו את לא יכולה לעצור רגע ולדמיין איך זה מרגיש להסגיר אח שלך ל-FBI? נראה לך שזה דבר קל? שזה לא קרע וממשיך לקרוע את ברדלי מבפנים, אבל שהיא לא היתה מסוגלת לעשות את זה?
הבעיה עם אנשים כמו לורה זה אותה בעיה של אנשי ה-WOKE, שזה דוגמטיות, יש רק שחור ולבן, טובים ורעים, כללים חד-משמעיים, ואין מקום למורכבות של המציאות ואין שום סובלנות להבנה שזה לא תמיד כזה פשוט וברור ויש כל מיני רגשות באמצע וחולשות אנוש.

ואחרי כל זה - יש גם אבסורד וצביעות בכך שהיא בעצמה לא דיווחה... אז היא עשתה בתכלס אותו דבר שבו היא מאשימה את ברדלי, לא? :-D
(כמובן שחשתי הקלה גדולה שהיא החליטה לא לדווח, אבל רק אומרת שאיפה הסטנדרטים הגבוהים שלה בסוף?)
ברדלי שבורה ובוכיה מתחננת בפני לורה להבין אותה, לסלוח לה. אומרת שתעשה הכל כדי לתקן את מה שעשתה. אבל לורה כבר לא מאמינה לשום דבר שיוצא מהפה של ברדלי. ברדלי עומדת שם מרוסקת רק כדי לשמוע את לורה אומרת, שהיא באמת חשבה שהן יזדקנו ביחד. אממ לורה נשמה, את כבר זקנה|שפם|
:-D
-"והעובדים האלה שאתה טוען שאכפת לך מהם? הם באים איתי ואני אשלם להם מה שמגיע להם" בהצלחה עם זה אלכס. לחבר שלך אין מספיק כסף לשלם לעובדים שלו, את חושבת שהוא יוכל לשלם לעובדים שלך את כל העלאות השכר שאת חושבת שמגיעות להם?
טוב היא עוד לא יודעת...
פול מתעמת איתה ואומר לה שהוא יודע שהיא מתחקרת עובדים שלו ומבקשת מהם להפר NDA היא לא נראית מוטרדת מהעובדה שהוא יודע שהיא מרחרחת ואומרת לו שהוא מנהל גרוע וזה רק ענין של זמן עד שמישהו ידבר. ברדלי עומדת לנפנף אותו כשהוא פתאום שואל "מה שלום אח שלך?" בשניה אחת היא מחווירה ונראה שכל האוויר נשאב מהחדר. בניגוד ללורה שאיתה ברדלי לא ניסתה להסתיר את מה שהיא או האל עשו, עם פול אין לברדלי כוונה לשתף מידע. אבל היא לא צריכה כי עוד לפני שהיא מנסה להבין בראש שלה מה הוא יודע או לא, הוא כבר שואל האם אישתו של האל יודעת מה ברדלי עשתה עבורו ב-DC, וכדי להסיר ספק לגמרי הוא מונה בפניה את כל העבירות הפליליות שהיא ניצבת בפניהן. ואז בשביל לשבור אותה לגמרי הוא מודיע לה שעכשיו גם לורה שותפה לעבירה כי היא ידעה ולא דיווחה.
אוקיי אז הוא כן גם קצת פסיכופאת שהוא השתיל שם לכולן תוכנות ריגול והאזנות סתר.
וזה הפרצוף של אדם שברגע אחד האדמה נשמטה מתחת לרגליו.
:love: :love: :love: ;-(
 

Lhuna3

Well-known member
מתחילים עם פלאשבאק של ברדלי הולכת לתחנת המשטרה להסגיר את אבא שלה אחרי שדרס למוות ילד בן 9 כשנהג בשכרות. ההקבלה בתחילת הפרק לסוף הפרק הייתה מצמררת.
יואו מסכנה כזאת ;-(
פול מודה בפני אלכס שהוא שתל את הכתבה על ברדלי.
אני חושבת שזה הרגע שהיא מתחילה לחשוד שאולי יש משהו בכל השמועות על זה שהוא לא אדם טוב כמו שנדמה לה.
היא כועסת ואומרת לו שקורי הוא הרבה דברים אבל הוא לא אנס. פול לא מתרשם אבל היא אומרת לו שזה לא רע רק לקורי אלא גם לברדלי שהתפטרה בעקבות הכתבה. הוא מספר לה שזו לא הסיבה שהיא התפטרה ואז מספר לה שחבר שלו מ-FBI אמר לו מה ברדלי עשתה בבירה. היא נראית יותר מודאגת בשביל ברדלי מאשר כועסת ואני אוהבת את התגובה הזאת שלה.
כן |לב|
הכתבת של חדשות הנשר שוב לועגת ל-UBA ומנסה לחסוך להם billable hours ע"י סיכום ממצאים שלה: בוס נוכחי=בוס קודם. שמישהו ישלח לה איזה מעטפת אנתרקס.
:-D
אבל זו באמת התגובה האוטומאטית של כולם לדברים כאלה.
ואז במעשה נואש הוא מחליט להתקשר לסיביל.
אני אוהבת ששניהם בסוף משתפים פעולה!
נראה שאלכס מאמינה לברדלי אבל כמו עיתונאית טובה היא צריכה לאמת את המקור שלה ומחליטה לשלוח לברדלי הודעה עם ניסוח מפליל כדי לראות אם פול אכן מצוטט לטלפונים שלהן. כבר בסצינה הבאה פול נופל בפח.
האמת זה היה קל מידי וצפוי מידי.
מה שאהבתי בסצינה הזאת, או שיותר נכון להגיד - בסדרה הזאת, זה שאלכס המשיכה עם ההצגה שלה. תמיד בסדרות/סרטים כשדמות מגלה שדמות אחרת משקרת וצריך להמשיך להעמיד פנים לזמן קצר עד שיסגירו את הדמות, תמיד יש את הקטע הזה של "אני לא יכולה להעמיד פנים שאני עדין מאוהבת ברוצח הסדרתי הזה עד שתגיע המשטרה" וזה תמיד מעצבן אותי. אבל אלכס יודעת שהיא צריכה להעמיד פנים שהכל בסדר עד יום שישי כדי לא לתת לפול הזדמנות לשנות את התוכניות שלו. והיא עושה את זה כמו מלכה!|כתר|
נכון! |כן|
הצוות של TMS מחליט להעלות את צ'יפ לשידור ולתת לו לפתוח על פול. ובוי הוא לא אכזב:-D
חחחחחחחחחח זה היה טוב :-D
פול רוצה להיפטר מקורי בצורה שקטה ומציע לו 10 מיליון דולר כדי להתחפף ולחתום של NDA. קורי אומר לו שהוא מעדיף לשבת בכלא עם האוט' קיפרים (אירגון הימין הקיצוני שהיה אחראי בין היתר לפריצה לקפיטול ב-6 בינואר) מאשר לקחת אגורה ממנו. gotta love גבר עם עקרונות|לב|
|כתר||כן||לב| האמא הפסיכו' שלו בכל זאת עשתה משהו טוב איתו כנראה איכשהו ;-#
קורי מתקשר לאמא שלו מספר לה מה קורה ומה עתיד לקרות כשיתפרסמו פרסומים לגביו. חלקם נכונים וחלקם לא. האמת שהייתי רוצה לראות את הפרסומים האלה. הייתי רוצה לדעת מה הדברים הכי גרועים שהוא עשה כי בינתיים כל הדברים הרעים שאנחנו כביכולים יודעים עליהם לא גרמו לי לאהוב אותו פחות. אפילו לא קצת.
הוא באמת לא עשה משהו ממש רע אני חושבת.
(הוא כן היה גבר מהסוג שהייתי בטח שונאת אם הוא לא היה כזה חמוד.)
יום שישי מגיע ואיתו ההצבעה. רבע שעה לפני שהכל נסגר אלכס מפילה את הפצצה שלה - הצעה נגדית - מיזוג של UBA עם NBN.
איזה כיף לראות את ההלם על הפנים של פול!
ועכשיו לסצינה האהובה עליי ביותר בכל הסדרה.
ברדלי בבירור עם UBA על קורי. הם מנסים לברר האם הוא עשה צעדים בלתי הולמים כלפיה.
אי פעם הרגשת שיש לו רגשות כלפיך?
הייתה פעם אחת שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי.
איך הגבת?
עזבתי. הלכתי למונטנה ונשארתי שם הרבה זמן.
בגלל שפחדת?
כן, פחדתי.
פחדת שהוא ינקום בך כי לא השבת לו את אותן הרגשות?
לא. פחדתי בגלל שהוא ראה אותי כפי שאני באמת. כל מה שיש בי. ופחדתי שלעולם לא אוכל להיות עם מישהו כזה.







ואז סצינת המסדרון אהעהאהעהאהעהאעהאהעהאהעהאהעהאהעההעעהעהאהעהעהההה!!!!!
.BEST. SCENE. EVER
(אחרי סצינת I LOVE YOU שלו, כן.)
?See you when I see you




אמאל'ה כשהוא לוחש בקול שבור "you too", הלחי הרוטטת הזאת שלו והדמעות בזווית העין |בוכה| |בוכה| |בוכה| |בוכה| |בוכה| |בוכה|
|לב-ש||לב-ש||לב-ש||לב-ש||לב-ש|
אוף הוא כזה עיני כלבלב!!! :love::love::love::love:
והקטע שהיא נכנסת בחזרה לחדר ישיבות והוא עומד שם אומלל מנסה להחזיק את כל הרגשות שלו בפנים ומנסה לסדר את התמונה ובסוף הוא נשבר שם. אמאל'ה אם הוא לא זוכה באמי על העונה הזאת אני שולחת מעטפות אנתרקס!!!!
אהעהאהעהאעהאהעהאהעהעהעהעהעהעהה בייבי בוי שלי😭😩😭😩😭😩
כן ;-( ;-(;-(;-(;-(;-(

עכשיו תסבירי לי מאיפה הכינוי "בייבי בוי" כי לא זכור לי שאף אחד בסדרה אמר את זה!
זה את המצאת סתם מהשרוול, או שזה ממקום אחר??

השיחה של פול ואלכס הייתה צריכה להיות לפני הסצינה של BC. היא אומנם הייתה טובה ויפה אבל נבלעה לדעתי אחרי הסצינה העוצמתית שלהם.
"רציתי שותף"
"היה לך אחד"
"אחד שאני יכולה לסמוך עליו"
|לב-ש|
עצוב לי כל כך בשבילה, שנפלה על עוד גבר דוש!
אחרי שכל העונה היו לנו חסכים של ברדלכס, הביאו לנו אותן בסצינה האחרונה לעונה צועדות ביחד לעבר המשרדים של ה-FBI כשברדלי עומדת להתוודות על המוערבות שלה במהמות ה-6 בינואר יחד עם האל.
לא הפסקתי לבכות מהסצינה שלה עם קורי ועכשיו אתם מכניסים לי אותה לכלא.
|נחמה||נחמה||נחמה||נחמה||נחמה||נחמה| זה בסדר כי עד תחילת עונה הבאה היא כבר תצא!
מה יהיה עם הסדרה הזאת ולמי אני שולחת את הביל של הפסיכולוג שלי?
אממממממ... לג'ון האם?
 

LeAnnDylan

Well-known member
הם כן יהיו אנדגייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!! הם כן!!
חח אני מאוד אוהבת את האופטימיות שלך. את ללא ספק חצי הכוס המלאה בצפיה הזאת.
לצערי אבל אני חושבת שאת טועה.
מה שהפרק הזה הבהיר לנו זה שקורי וברדלי הם soulmates אבל לא בצורה רומנטית. היא רואה בו כחבר הכי טוב שלה. היא לא מאוהבת בו. היא מאוהבת בלורה. היא רוצה את לורה. בין אם הן יהיו ביחד או לא זה פחות רלוונטי. אני נוטה להאמין שלא, אבל ככה או ככה זה לא ישנה כלום בין ברדלי וקורי.
התקווה היחידה היא שיחליפו שוב תסריטאים כמו שעשו בין העונה השניה לשלישית והתסריטאים החדשים יבוא עם אג'נדה שלהם. אבל לדברי הקודמים קורי וברדלי לא נכתבו כשיפ רומנטי. לא שזה אי פעם עצר איזשהו פנדאום בהיסטוריה של הפנדומים מלשפפ דמויות שלא נכתבו כרומנטיות. לכן אני אתלייצן איתך ביחד ואמשיך להאמין שהם אנדגיים. כי בראש שלי they are וזה מה שחשוב.
ואני אומרת את זה כי העונה הזאת נגמרה כמו שציפיתי שהסדרה כולה תסתיים, בניצחון של "הנשים" ובעיקר אלכס, ומפלה של הגברים (הלבנים) שעד עכשיו הכל הצליח להם. זאת היתה האג'נדה ולא יכול היה להיות אחרת. וקורי משיג את האישה ש"רדף" אחריה ולא רצתה אותו, זה לא מתאים לאג'נדה הזאת.
אוי ואבוי לסדרה הזאת אם היא תיגמר עם ברדלי בכלא:-[
למרות שאני כן אגיד שאחרי כל הסטרס שהעונה הזאת עשתה לי מידי שבוע. פרק הסיום נתן לי קצת נחת.
כיוון שהסוף הזה הגיע כבר ובכל זאת יש עוד עונה (שבעקרון לדעתי, מבחינת הסדרה, עדיף היה שלא תהיה
לכי מפה!!
וכיוון שזה נגמר באופן שעדיין מאפשר לנו להמשיך לאהוב את קורי ולהיות בעדו, הוא לא לקח את השוחד של פול, הוא כן הודה בדברים שהוא עשה, הוא נחקר ויצא (לפחות לפי החקירה של ברדלי) לא-מיץ' (ותודה לאל אנחנו יודעים שהוא באמת לא היה כזה), והוא עוד היה סופר חמוד גם בסצינה האחרונה שלו, ובעיקר זה שברדלי הגיעה להארה שהוא רואה אותה באמת ושזה הפחיד אותה להיות עם מישהו כזה...
אז כל זה מצביע לי על כך שהסיפור שלהם לא נגמר פה, ושכן זה יהיה הסוף הטוב שלה בסוף.
אני ממש ממש מקווה שאני לא טועה עכשיו בעניין הזה, וגם שזה יהיה עדיין מספיק טוב וחמוד עד שזה יגיע כי זה באמת עוד המון זמן :-(
זה בהחלט עוד המון זמן:-( אוף אני כבר מתגעגעת אליהם:-(
אגב עכשיו כשסיימת לצפות ואת יכולה להעריך כמו שצריך, אני אצרף שוב תמונה של המסך נעילה שלי בטלפון, כי אני צריכה את הבייביז שלי איתי כל הזמן|מאוהב|
1.jpg
 

LeAnnDylan

Well-known member
אוקיי ביליתי איזה חצי שעה בגיגול גיפים שלו לכבוד זה שמותר לי :D:love:
ואח"כ התקלחתי (בלי קשר!)
בלי קשר...|יעני|
🤷‍♀️ היא לא מספיק מעניינת בשביל שננסה להתעמק בזה.
בתאלכס זה נכון.
סתם הביאו דמות שחורה כי רצו עוד WOC אבל לא יכלו לכתוב אותה קצת יותר לייקאבול? גם היא וגם דניאל נכתבו כדמויות מעצבנות וזה נראה לי לא הוגן.
וואי היא צודקת, זה שוק שהיא חושבת שהוא מת והוא פתאום מופיע שם!
מצד שני, כשאני חושבת על זה שהיא החליטה לשדר את התמונות שלו מבלי לחכות לידיעה שהוא בסדר, אז אולי קצת מגיע לה גם.
בתאכלס כן, אני מבינה את החשיבות של חדשות בזמן אמת אבל אם לא היה לה מספיק אכפת כדי לחכות שהוא יגיע למקום מבטחים לא מגיעה לה הנאמנות שלו.
:-D:-D:-D:-D
אני אוהבת את ההתחרפנויות שלך.
למדתי מהטובה ביותר...

 

LeAnnDylan

Well-known member
אמממממ כן ממש הוא ילכלך על אלכס! פחחחחחח :-D
אבל על בוסים קודמים כן.
אבל הוא כן לכלך על אלכס בעבר. גם למגי ברנר כשהיא כתבה את הספר שלה וגם לברדלי כשהיא שאלה אותו מה הוא חושב על אלכס.
האנשים שם מודעים לאפשרות של להתפטר ולמצוא עבודה במקום אחר, נכון? רק מוודאה.
(אני יודעת שזה מקום יוקרתי ונחשק ובטופ של התעשיה שלהם, אבל עדיין.)
למה שמישהו ירצה לעזוב מקום עבודה שיש בו ברדלי וקורי??
האמת אני קצת כועסת שצריך היה את הביקור הזה של מגי בשביל להזכיר לאלכס שברדלי חברה כזאת טובה שלה שמגיע לה לא לקבל ממנה סכין בגב כשמפרקים את החברה תיכף.
תאכלס כן. נראה אבל שלרוב הדמויות שלנו יש זיכרון מאוד קצר לפעמים.
אני מניחה שלפי התוכנית שלה ושל פול, היא אמורה להיות במועצת המנהלים של החברה החדשה הזאת.
בסדר מה מועצת המנהלים של UBA כרגע משנה בפועל? נכון שהם יכולים להטיל וטו על החלטות מסוימות אבל בתאכלס פרד וקורי עשו כרצונם רוב הזמן כשהם היו המנכ"לים. נכון שאולי יהיה לה יותר סיי בחברה החדשה, לפחות על הנייר, אבל היא תמיד תהיה כפופה למישהו אחר.
נכון אבל כזה כואב לי בשביל אלכס, שהיה לה משהו שגרם לה להרגיש טוב, וזה היה שוב רע :(
היא הייתה צריכה להירשם עם ברדלי לטינדר וכל זה היה נמנע...


הושג שלום קר.
לא קונה את זה. יש סיכוי גדול יותר שפוטין יבקש סליחה שפלש לאוקריאנה מאשר שלורה והאל יהיו פון באדיז.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D טוב הם בסוף רקדו בחלל ונחתו בשלום אז את יכולה להרגע :-D:-D

אני עדין לא רגועה!
חחח את מגיבה כאילו הוא אמר לאמנדה לרצוח את קייט... נכון שהוא אמר kill it ונכון ש"תטפל/י בזה" זה קוד של מאפיונרים לרצוח את העדים, אבל תכלס הבנו כבר שהוא רק בקטע של לזרוק כסף ו-NDAים על אנשים בשביל להשתיק אותם.
(האמת שממש בהתחלה כן חשבתי שהסוד זה שהוא איזה אנס/רוצח/פסיכופאת וטיפה התאכזבתי ממה שהתברר, למרות שאני מבינה כמה ההונאה שלו חמורה.)
את אמיתית?
נראה לך שאם פול היה בסך הכל טיפוס של לזרוק כסף ו-NDAים, קייט הייתה בורחת ושולחת לברדלי מסרים על כוסות קפה? הבחורה הייתה מבועתת ממה שהוא יעשה לה. הוא לגמרי פסיכופט ואני לחלוטין מאמינה שהוא ביקש מאמנדה להעלים את קייט בקטע פלילי.
אז אני לא באף אחת משתי הקבוצות הברורות.
כנ"ל.
למרות שנראה לי שאם מישהי אחרת שהיא לא ג'וליאנה הייתה מגלמת את לורה אולי הייתי יותר משעמועתית במחנה BC.
כאילו חלק בי רוצה קצת לשנוא את ברדלי ולורה בגלל חלק מהדברים שלורה עשתה ואמרה אבל אני לא מסוגלת כי אני אוהבת אותה ממש;-(
אני כן אוהבת מאוד את ברדלי ולורה יחד (לא כמו שאני רוצה אותה עם קורי, אבל עדיין).
אבל לא מצדיקה את התגובה של לורה, שהיתה מאוד קיצונית ולא אמפטית. כאילו את לא יכולה לעצור רגע ולדמיין איך זה מרגיש להסגיר אח שלך ל-FBI? נראה לך שזה דבר קל? שזה לא קרע וממשיך לקרוע את ברדלי מבפנים, אבל שהיא לא היתה מסוגלת לעשות את זה?
הבעיה עם אנשים כמו לורה זה אותה בעיה של אנשי ה-WOKE, שזה דוגמטיות, יש רק שחור ולבן, טובים ורעים, כללים חד-משמעיים, ואין מקום למורכבות של המציאות ואין שום סובלנות להבנה שזה לא תמיד כזה פשוט וברור ויש כל מיני רגשות באמצע וחולשות אנוש.
זה בדיוק היה הטיעון שלי עם קבוצת החברות TMS שלי. הן כולן בעד ברדלי ולורה ושונאות את קורי (טוב, שתים מהן לא שונאות אותו כדמות אבל שונאות את הרעיון שלו ושל ברדלי ביחד) אמרתי להן שהבעיה שלי עם ברדלי ולורה זה שלורה היא דמות מאוד קיצונית. הכל אצלה שחור או לבן וברדלי סוג של חיה בתוך האפור לכן הן אף פעם לא יראו eye to eye באמת.
ואחרי כל זה - יש גם אבסורד וצביעות בכך שהיא בעצמה לא דיווחה... אז היא עשתה בתכלס אותו דבר שבו היא מאשימה את ברדלי, לא? :-D
(כמובן שחשתי הקלה גדולה שהיא החליטה לא לדווח, אבל רק אומרת שאיפה הסטנדרטים הגבוהים שלה בסוף?)
גם נכון. מצד שני, איך שהיא ישר רצה לספר לבוסית שלה, הרגיש לי כאילו אם הסיפור לא היה מתפוצץ היא לא הייתה מצליחה לשמור את זה בבטן לאורך זמן ובסופו של דבר כן מדווחת על ברדלי. אולי אני טועה אבל ככה זה הרגיש לי לפחות.
אוקיי אז הוא כן גם קצת פסיכופאת שהוא השתיל שם לכולן תוכנות ריגול והאזנות סתר.
"קצת":-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
אני חושבת שזה הרגע שהיא מתחילה לחשוד שאולי יש משהו בכל השמועות על זה שהוא לא אדם טוב כמו שנדמה לה.
כן בהחלט, שם היא התחילה לחשוד ואחרי שהוא פלט את הערה על הנובר היא כבר הייתה בטוחה.
:-D
אבל זו באמת התגובה האוטומאטית של כולם לדברים כאלה.
אבל אבל... קורי הוא לא פרד 😩
האמת זה היה קל מידי וצפוי מידי.
מצד אחד כן, מצד שני די, כבר 4 פרקים כולם מנסים להגיד לה שפול הוא חדשות רעות והיא לא מקשיבה, וגם תחשבי שאנחנו ראינו את זה בזמן אמת וזה הרגיש כמו שנה שלמה שהיא לא מאמינה לכל הדברים שאומרים לה וזה היה ממש מתסכל ברמה שהפסקתי לאהוב את אלכס. אז לגמרי הייתי מוכנה כבר שהיא תבין את האמת לגביו.
|כתר||כן||לב| האמא הפסיכו' שלו בכל זאת עשתה משהו טוב איתו כנראה איכשהו ;-#
בעע אני לא מוכנה לתת לפסיכופטית הזאת שום קרדיט. הבחורה מטורפת עם תעודות.
הוא באמת לא עשה משהו ממש רע אני חושבת.
(הוא כן היה גבר מהסוג שהייתי בטח שונאת אם הוא לא היה כזה חמוד.)
שונאת בחיים האמיתיים או שונאת בסדרה אם הוא לא היה חמוד?
אגב את יודעת שכמעט לא ליהקו אותו לתפקיד הזה?
ג'ניפר אניסטון ראתה אותו באיזו הצגה וממש אהבה אותו ושלחה לו את התסריט של תוכנית הבוקר ואמרה לו שיראה אם יש שם איזה דמות שהוא רואה את עצמו מגלם ואם כן שיבוא לאודישן. הוא ישר אמר "I like the weirdo" אבל אמרו לו שהוא זקן מידי לגלם אותו כי את הדמות של קורי היה אמור לגלם מישהו הרבה יותר צעיר. אבל הוא לא ויתר והתיש אותם ובסוף הם נכנעו. אמאל'ה אני לא יכולה לדמיין את קורי מגולם ע"י מישהו אחר😭😭
(אחרי סצינת I LOVE YOU שלו, כן.)
שלא תחשבי שאני ממעיטה לרגע בערך של ה-I LOVE YOU שלו. זו הייתה סצינה מושלמת.
אם הייתי צריכה לדרג את הסצינות הכי טובות בסדרה אז במקום הראשון הייתה סצינת המסדרון.
וידוי האהבה שלו היה במקום השני|לב|
עכשיו תסבירי לי מאיפה הכינוי "בייבי בוי" כי לא זכור לי שאף אחד בסדרה אמר את זה!
זה את המצאת סתם מהשרוול, או שזה ממקום אחר??
חחח אמאל'ה כשכתבת איפשהו "אני מחכה להגיע לפרק שברדלי קוראת לו ככה" כמעט נחנקתי:-D:-D אני חושבת שהייתי מתה במקום אם היא הייתה קוראת לו בייבי בוי:-D:-D:-D אמאלה זה הכי OOC. אני ממש לא רואה אותה, או אף אחד אחר בסדרה, קורא לו בייבי בוי. ובדיוק בגלל זה הוא בייבי בוי!! את מסתכלת על הפרצוף כלבלב מאוהב שלו והוא פשוט בייבי בוי! :love::love::love:
|נחמה||נחמה||נחמה||נחמה||נחמה||נחמה| זה בסדר כי עד תחילת עונה הבאה היא כבר תצא!
אז זהו שלדעתי זה יהיה הפתרון שלהם להתחמק מנושא המלחמה שלנו [הגבת לגבי זה איפשהו בפרקים הקודמים]. אם תהיה קפיצת זמן מספיק ארוכה כדי להוציא את ברדלי מהכלא.
הבעיה בזה היא ששאר החדשות צריכות להיות לֵקוּחוֹת מהמציאות שלנו. והם גם צריכים שהמלחמה שלנו תסתיים אחרת לא תהיה להם ברירה אלא להתייחס אל זה בצורה כזו או אחרת.
אגב, כמה כסף אנחנו שמות על זה שברדלי הולכת למצוא לה prison wife?
אגב שני, אם פיטר פלוריק ישב בכלא ואז חזר להיות התובע המרכזי, אין סיבה שברדלי לא תחזור להגיש את חדשות הערב.
או שאולי יחזירו אותה לתוכנית הבוקר בתור עונש ואז תמשיך להיות סיבה לקרוא לסדרה ככה כי לא הגיוני שלא היא ולא אלכס מגישות את TMS.
אממממממ... לג'ון האם?
צודקת. הוא בהחלט צריך לשלם על מה שעולל לי, לאלכס, לברדלי ולקורי.
 

Lhuna3

Well-known member
חח אני מאוד אוהבת את האופטימיות שלך. את ללא ספק חצי הכוס המלאה בצפיה הזאת.
לצערי אבל אני חושבת שאת טועה.
מה שהפרק הזה הבהיר לנו זה שקורי וברדלי הם soulmates אבל לא בצורה רומנטית. היא רואה בו כחבר הכי טוב שלה. היא לא מאוהבת בו. היא מאוהבת בלורה. היא רוצה את לורה. בין אם הן יהיו ביחד או לא זה פחות רלוונטי. אני נוטה להאמין שלא, אבל ככה או ככה זה לא ישנה כלום בין ברדלי וקורי.
התקווה היחידה היא שיחליפו שוב תסריטאים כמו שעשו בין העונה השניה לשלישית והתסריטאים החדשים יבוא עם אג'נדה שלהם. אבל לדברי הקודמים קורי וברדלי לא נכתבו כשיפ רומנטי.
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
זה אכזרי מאוד כלפי הצופים לכתוב אהבה כזאת מתוקה ללא כוונה לתת לה להתממש בסוף! 😡 זה אנשים רעים!
 

Lhuna3

Well-known member
את אמיתית?
נראה לך שאם פול היה בסך הכל טיפוס של לזרוק כסף ו-NDAים, קייט הייתה בורחת ושולחת לברדלי מסרים על כוסות קפה? הבחורה הייתה מבועתת ממה שהוא יעשה לה. הוא לגמרי פסיכופט ואני לחלוטין מאמינה שהוא ביקש מאמנדה להעלים את קייט בקטע פלילי.
אוקיי, נכון שהוא עושה דבר גרוע מלזרוק כסף: השיטה שלו זה למצוא את הסודות של אנשים ולאיים עליהם בשביל שיעשו מה שהוא רוצה.
וכן זה פלילי. אבל אני באמת לא חושבת שהוא ברמה של להזמין רציחות. כי אז היו עושים את זה מפורש יותר, וזה לא היה מסתיים ב"סיפרתי את האמת לנאסא ואני אצטרך למכור את החברה שלי", וסצינת הפרידה מאלכס לא היתה יכולה להיות כמו שהיא היתה.

גם נכון. מצד שני, איך שהיא ישר רצה לספר לבוסית שלה, הרגיש לי כאילו אם הסיפור לא היה מתפוצץ היא לא הייתה מצליחה לשמור את זה בבטן לאורך זמן ובסופו של דבר כן מדווחת על ברדלי. אולי אני טועה אבל ככה זה הרגיש לי לפחות.
יכול להיות, לא נדע, אבל גם אם כן זה לא משנה את העובדה שהיא באותו רגע קיבלה בדיוק את אותה החלטה שעליה היא לפני שניה צעקה בצדקנות על ברדלי, וזה עושה אותה צבועה.
 

Lhuna3

Well-known member
שונאת בחיים האמיתיים או שונאת בסדרה אם הוא לא היה חמוד?
בחיים נראה לי, ובסדרה אני מניחה שתלוי בשחקן, לא יודעת... נגיד ביורשים יש הרבה דמויות שאהבתי למרות שהם אנשים איומים ואפילו לא חמודים :-D אבל הם כל כך הצחיקו אותי מרוב שהם הזויים שלא יכולתי לשנוא אותם.
אגב את יודעת שכמעט לא ליהקו אותו לתפקיד הזה?
ג'ניפר אניסטון ראתה אותו באיזו הצגה וממש אהבה אותו ושלחה לו את התסריט של תוכנית הבוקר ואמרה לו שיראה אם יש שם איזה דמות שהוא רואה את עצמו מגלם ואם כן שיבוא לאודישן. הוא ישר אמר "I like the weirdo" אבל אמרו לו שהוא זקן מידי לגלם אותו כי את הדמות של קורי היה אמור לגלם מישהו הרבה יותר צעיר. אבל הוא לא ויתר והתיש אותם ובסוף הם נכנעו. אמאל'ה אני לא יכולה לדמיין את קורי מגולם ע"י מישהו אחר😭😭
:-0:-0:-0 OMG!
האמת שלפני שהכרתי ורק ראיתי אותו בגיפים שלך אז באמת הוא היה נראה לי טיפה זקן מידי בשביל להתאהב בו :-D אבל לא, הוא היה ליהוק מושלם!! אז תודה לך, ג'ניפר!! |כתר|
שלא תחשבי שאני ממעיטה לרגע בערך של ה-I LOVE YOU שלו. זו הייתה סצינה מושלמת.
אם הייתי צריכה לדרג את הסצינות הכי טובות בסדרה אז במקום הראשון הייתה סצינת המסדרון.
וידוי האהבה שלו היה במקום השני|לב|
אז אצלי זה הפוך אבל באמת לא רחוק.
אגב סצינת המסדרון, אני מתה על איך שברדלי אומרת לו:
the biggest fail deal SO FAR
:-D חיפשתי גיף של זה אבל לא מצאתי, אבל זה הכי זה:
1711454671914.png

חחח אמאל'ה כשכתבת איפשהו "אני מחכה להגיע לפרק שברדלי קוראת לו ככה" כמעט נחנקתי:-D:-D אני חושבת שהייתי מתה במקום אם היא הייתה קוראת לו בייבי בוי:-D:-D:-D אמאלה זה הכי OOC. אני ממש לא רואה אותה, או אף אחד אחר בסדרה, קורא לו בייבי בוי. ובדיוק בגלל זה הוא בייבי בוי!! את מסתכלת על הפרצוף כלבלב מאוהב שלו והוא פשוט בייבי בוי! :love::love::love:
:-D:-D:-D
אז זהו שלדעתי זה יהיה הפתרון שלהם להתחמק מנושא המלחמה שלנו [הגבת לגבי זה איפשהו בפרקים הקודמים]. אם תהיה קפיצת זמן מספיק ארוכה כדי להוציא את ברדלי מהכלא.
הבעיה בזה היא ששאר החדשות צריכות להיות לֵקוּחוֹת מהמציאות שלנו. והם גם צריכים שהמלחמה שלנו תסתיים אחרת לא תהיה להם ברירה אלא להתייחס אל זה בצורה כזו או אחרת.
תשמעי הלוואי שאת צודקת, אבל אני ממש מודאגת מזה. ועוד יותר בגלל המשפט האחרון שלך, כי לא סביר שהיא תסתיים עד אז, ובאמת לא תהיה להם ברירה :-(
 

LeAnnDyIan

Well-known member
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
זה אכזרי מאוד כלפי הצופים לכתוב אהבה כזאת מתוקה ללא כוונה לתת לה להתממש בסוף! 😡 זה אנשים רעים!
נראה לי שהם בעיקר מפחדים מהלסביות:-D
אבל כן, זה בהחלט מרושע מצידם.
מה שמצחיק זה שכל השירניות האלה מתלוננות על זה שהחליפו תסריטאים אחרי העונה השניה ושכל מה שלורה עשתה העונה היה מאוד ooc בשבילה ושלא ככה כתבו את הדמות במקור. ואז הן גם מתלוננות על קורי וברדלי וכאילו מה אתן רוצות, זה לא כאילו שאנחנו ניצחנו, ֶבתאכלס כל השיפים בסדרה הפסידו|פנים|
אוקיי, נכון שהוא עושה דבר גרוע מלזרוק כסף: השיטה שלו זה למצוא את הסודות של אנשים ולאיים עליהם בשביל שיעשו מה שהוא רוצה.
וכן זה פלילי. אבל אני באמת לא חושבת שהוא ברמה של להזמין רציחות. כי אז היו עושים את זה מפורש יותר, וזה לא היה מסתיים ב"סיפרתי את האמת לנאסא ואני אצטרך למכור את החברה שלי", וסצינת הפרידה מאלכס לא היתה יכולה להיות כמו שהיא היתה.
אבל הסיפרתי את האמת לנאס״א זה כי הוא נדחק לפינה וכי הוא קצת מאוהב באלכס. נראה לי שאם הייתה לו האפשרות הוא היה הורג את כולם שם:-D
יכול להיות, לא נדע, אבל גם אם כן זה לא משנה את העובדה שהיא באותו רגע קיבלה בדיוק את אותה החלטה שעליה היא לפני שניה צעקה בצדקנות על ברדלי, וזה עושה אותה צבועה.
זה נכון. אבל אני חושבת שיש הבדל בין לדעת על משהו ולהעלים עין לבין לשקר במפורש, על אחת כמה וכמה ל-fbi אני חושבת שלורה הזדעזעה בעיקר מהעובדה שברדלי שיקרה וגם גררה את קורי לשקר הזה.
נגיד במקרה של לורה היא אולי לא הייתה מנדבת מידע ל-FBI אבל אם הם היו מתחקרים אותה, אין סיכוי שהיא הייתה משקרת בשביל ברדלי והיא כנראה ציפתה מברדלי לעשות את אותו הדבר כלומר אולי לא לנדב להסגיר את האל אבל גם לא לשקר בשבילו או להעלים ראיות בשבילו.
אבל כן, אני מסכימה איתך שהיה בזה משהו קצת צבוע איך שלא מסתכלים על זה.
 

LeAnnDyIan

Well-known member
טוב רציתי להגיע הביתה ולהגיב כמו שצריך מהמחשב אבל מסתבר שאין לי חיים מחוץ לעבודה אז שיהיה אגיב מהכינוי הזה.
בחיים נראה לי, ובסדרה אני מניחה שתלוי בשחקן, לא יודעת... נגיד ביורשים יש הרבה דמויות שאהבתי למרות שהם אנשים איומים ואפילו לא חמודים :-D אבל הם כל כך הצחיקו אותי מרוב שהם הזויים שלא יכולתי לשנוא אותם.
אבל יש הבדל בין לא לשנוא מישהו לבין לאהוב מישהו.
נגיד הדמויות ביורשים היו כל כך איומות שלא באמת אהבתי אותן (חוץ משיב) אבל נגיד בסוף התרגלתי לרומן ולוגן כי הם היו מצחיקים. אבל להגיד שאהבתי אותם…? לא יודעת. ״לא שנאתי״ זו בהחלט הגדרה נכונה😅
ובחיים ברור שהייתי שונאת את כולם ביורשים (כולל שיב) אלא אם כן הם רוצים להביא לי כסף😂
מישהו כמו קורי יש מצב שאני אוהב במציאות כי הוא חמוד ולא בוס רע. אולי הייתי חושבת שחלק מהנאומים שלו מיותרים אבל בטח הייתי מוצאת אותם משעשעים גם במציאות😂
אגב נראה לי שאחת הסיבות שאני אוהבת את קורי זה כי הוא דומה למושל החתיך שלנו שאני אוהבת אז עכשיו אני מדמיינת את גאווין עם האישיות של קורי😂
:-0:-0:-0 OMG!
האמת שלפני שהכרתי ורק ראיתי אותו בגיפים שלך אז באמת הוא היה נראה לי טיפה זקן מידי בשביל להתאהב בו :-D אבל לא, הוא היה ליהוק מושלם!! אז תודה לך, ג'ניפר!! |כתר|
טיפה זקן בשבילך??? סליחה אבל את אליהו. אם כבר אז הוא צעיר מידי בשבילך😂😂
אז אצלי זה הפוך אבל באמת לא רחוק.
אגב סצינת המסדרון, אני מתה על איך שברדלי אומרת לו:
the biggest fail deal SO FAR
חחח ושהוא כזה Heyyyy that’s the spirit!!:-D:-D
:-D חיפשתי גיף של זה אבל לא מצאתי, אבל זה הכי זה:
צפה בקובץ המצורף 100937
חיפשתי ביוטיוב את הקטע המלא של זה אבל מצאתי רק אחד באיכות פח עם כתוביות בערבית🤦🏻‍♀️
תשמעי הלוואי שאת צודקת, אבל אני ממש מודאגת מזה. ועוד יותר בגלל המשפט האחרון שלך, כי לא סביר שהיא תסתיים עד אז, ובאמת לא תהיה להם ברירה :-(
תראי, זה נושא כל כך שנוי במחלוקת שנראה לי שלא משנה איך הם ינסו לגעת בו יהיה backlash אז אולי באמת עדיף שהם ינסו להתמקד במיזוג של החברות ובמאסר של ברדלי (ואולי קורי) ופחות בדברים שנמצאים בחדשות.
שיעשו עונה עם הדרמות של הדמויות במקום דרמות של המציאות.
 

Lhuna3

Well-known member
אבל יש הבדל בין לא לשנוא מישהו לבין לאהוב מישהו.
נכון, כמובן.
ויש גם סוגים שונים של אהבה לדמויות מבחינתי (ואני מניחה שמבחינת כולם בעצם) :
יש לאהוב דמות בקטע של קראש.
יש לאהוב דמות בקטע שאני רוצה שיהיה לדמות רק טוב ועצוב לי כשרע לה.
יש לאהוב דמות בקטע של תענוג לצפות בה, כי היא כזאת מצחיקה או הזויה או כתובה ומשוחקת מדהים או משהו אחר שפשוט עושב אותה ליצירה שאני נהניית ממנה, בלי קשר למה אני מרגישה כלפי האדם שהיא מייצגת. (ובגלל שזה לא אדם אמיתי, מה שאני מרגישה כלפיה כ"אדם" נהיה חסר חשיבות לחלוטין, התענוג מהצפיה גובר על זה.)

אז רוב הדמויות ביורשים הם מהסוג האחרון בשבילי.
קורי הוא קראש + תענוג לצפייה, ואם היה משחק אותו מישהו "לא חמוד" אז הוא מן הסתם לא היה קראש, ולגבי תענוג לצפיה זה תלוי מאוד איך הוא היה משוחק.
האמת שכנראה שלא הייתי ממש שונאת אותו בכל מקרה, כי הוא סה"כ אדם די טוב.
ושנאה זה בכלל משהו שאני מרגישה כמעט בלעדית כלפי דמויות של פסיכופאטים אכזריים, או דמויות מאוד מאוד מעצבנות (אבל באמת זה צריך להיות מאוד, לא מעצבנות קצת בקטע רגיל).
רוב הדמויות שאני לא "אוהבת" אני פשוט אדישה אליהן.
נגיד הדמויות ביורשים היו כל כך איומות שלא באמת אהבתי אותן (חוץ משיב) אבל נגיד בסוף התרגלתי לרומן ולוגן כי הם היו מצחיקים. אבל להגיד שאהבתי אותם…? לא יודעת. ״לא שנאתי״ זו בהחלט הגדרה נכונה😅
ובחיים ברור שהייתי שונאת את כולם ביורשים (כולל שיב) אלא אם כן הם רוצים להביא לי כסף😂
מישהו כמו קורי יש מצב שאני אוהב במציאות כי הוא חמוד ולא בוס רע. אולי הייתי חושבת שחלק מהנאומים שלו מיותרים אבל בטח הייתי מוצאת אותם משעשעים גם במציאות😂
יואו אני הייתי מתעצבנת ברמות מהנאומים שלו במציאות! :-D
עבדתי פעם בחברה שהמנכ"ל לפעמים היה מכנס את העובדים ודופק נאומי מוטיבציה מחורטטים וחברה שלי היתה מתרשמת מזה ואני בתוכי הייתי מגלגלת עיניים לשמיים מכמה בולשיט אפשר להכיל :-D
אגב נראה לי שאחת הסיבות שאני אוהבת את קורי זה כי הוא דומה למושל החתיך שלנו שאני אוהבת אז עכשיו אני מדמיינת את גאווין עם האישיות של קורי😂
אה-הא! :-D:-D:-D
טיפה זקן בשבילך??? סליחה אבל את אליהו. אם כבר אז הוא צעיר מידי בשבילך😂😂

תראי, זה נושא כל כך שנוי במחלוקת שנראה לי שלא משנה איך הם ינסו לגעת בו יהיה backlash אז אולי באמת עדיף שהם ינסו להתמקד במיזוג של החברות ובמאסר של ברדלי (ואולי קורי) ופחות בדברים שנמצאים בחדשות.
שיעשו עונה עם הדרמות של הדמויות במקום דרמות של המציאות.
אמן!! |הלוואי||הלוואי||הלוואי|
 
נערך לאחרונה ב:

LeAnnDylan

Well-known member
נכון, כמובן.
ויש גם סוגים שונים של אהבה לדמויות מבחינתי (ואני מניחה שמבחינת כולם בעצם) :
יש לאהוב דמות בקטע של קראש.
יש לאהוב דמות בקטע שאני רוצה שיהיה לדמות רק טוב ועצוב לי כשרע לה.
יש לאהוב דמות בקטע של תענוג לצפות בה, כי היא כזאת מצחיקה או הזויה או כתובה ומשוחקת מדהים או משהו אחר שפשוט עושב אותה ליצירה שאני נהניית ממנה, בלי קשר למה אני מרגישה כלפי האדם שהיא מייצגת. (ובגלל שזה לא אדם אמיתי, מה שאני מרגישה כלפיה כ"אדם" נהיה חסר חשיבות לחלוטין, התענוג מהצפיה גובר על זה.)
טוב אז נראה לי שקורי עונה על כל הקטגוריות.
ברדלי היא בעיקר הסיבה השניה נראה לי.
אז רוב הדמויות ביורשים הם מהסוג האחרון בשבילי.
ממ כן, אני מניחה שכן. למרות ששיב גם הייתה סוג של דמות שרציתי שיהיה לה טוב.
קורי הוא קראש + תענוג לצפייה, ואם היה משחק אותו מישהו "לא חמוד" אז הוא מן הסתם לא היה קראש, ולגבי תענוג לצפיה זה תלוי מאוד איך הוא היה משוחק.
האמת שכנראה שלא הייתי ממש שונאת אותו בכל מקרה, כי הוא סה"כ אדם די טוב.
בתאכלס כן, כאילו מה הדבר הכי נורא שראינו אותו עושה חוץ מאת יודעת מה. וגם אז זה לא הרגיש לי שהוא עשה את זה מרוע, אז קשה לי לכעוס עליו בגלל זה. בטח לאור העובדה שברדלי הייתה ממוטטת בגלל זה רק למשך איזה 3 ד' ולא איזה משהו שנגרר לאורך כמה פרקים.
ושנאה זה בכלל משהו שאני מרגישה כמעט בלעדית כלפי דמויות של פסיכופאטים אכזריים, או דמויות מאוד מאוד מעצבנות (אבל באמת זה צריך להיות מאוד, לא מעצבנות קצת בקטע רגיל).
רוב הדמויות שאני לא "אוהבת" אני פשוט אדישה אליהן.
מענין אותי אם הייתה דמות בתוכנית הבוקר ששנאת. לא הרגיש לי ששנאת מישהו. כאילו, לא אהבת את דניאל אבל לא נראה ששנאת אותו גם.
אגב מכיוון שאנחנו (באנחנו אני מתכוונת אליי) אוהבות דירוגים, תני לי טופ 5 של הדמויות האהובות עליך בסדרה.
יואו אני הייתי מתעצבנת ברמות מהנאומים שלו במציאות! :-D
חח אם הם היו מצחיקים כמו שלו יש מצב שהייתי בעיקר מסתלבטת עליהם. לא נראה לי שזה היה מעצבן אותי:-D
עבדתי פעם בחברה שהמנכ"ל לפעמים היה מכנס את העובדים ודופק נאומי מוטיבציה מחורטטים וחברה שלי היתה מתרשמת מזה ואני בתוכי הייתי מגלגלת עיניים לשמיים מכמה בולשיט אפשר להכיל :-D
נאומי מוטיבציה רציניים כאלה אני מבינה למה גילגלת עיניים, אבל לקורי יש כל מיני מטאפורות הזויות בנאומים שלו שזה בעיקר מגוחך אז בטח לא הייתי יוצאת מועצמת מנאום כזה במציאות אבל לפחות היה לי נושא לבדיחות אח"כ:-D
זה כבר יותר מתאים לך:-D:-D
 

LeAnnDylan

Well-known member
אז אצלי זה הפוך אבל באמת לא רחוק.
חשבתי שהגבתי על זה אבל מסתבר שלא, רק רציתי להסביר למה אצלי זה הפוך הצד שלו בסצינה הזאת היה מושלם ולגמרי ראוי להיות במקום הראשון, אבל בגלל שלא ראינו את התגובה שלה זה מרגיש לי קצת מפוספס. זה היה כל כך חמוד ורומנטי ומרגש וזה נקטע באמצע ואז לא רק שלא קיבלנו את התגובה שלה באותו הרגע, אלא גם הסתיימה העונה ואז כשסוף סוף עלתה העונה החדשה כעבור שנתיים(!) אפילו לא קיבלנו התייחסות הולמת לזה ומה שכן קיבלנו היה מעליב ומאכזב שזה קצת הכתים לי את הסצינה.
אבל סצינת המסדרון הייתה כל כך מרגשת ומקסימה בעיניי. צפיתי בה מיליון פעמים בריפיט וכל פעם מחדש היא מרגשת אותי. הקטע שהוא מסדר את התמונה בסוף מרסק אותי כל פעם מחדש|לב-ש|


אוי בלי קשר לכלום רציתי לספר לך שקניתי כרטיסים ל-Paleyfest שזה פאנל כזה עם הכוכבים של הסדרה שהם מדברים על העונה ואפשר לשאול אותם שאלות. זה היה אמור להיות רק ריס וג'ניפר בהתחלה. ידעתי שבילי לא יהיה כי הוא בלונדון עכשיו עושה את ה-one-man-show שלו אבל לא חשבתי שהם יוסיפו כל מיני נספחים לא מעניינים במקום:-D כאילו קארן פיטמן (מיה) שם אז אני שמחה, אבל הביאו גם את צ'יפ, אמנדה וכריס. ה' יודע למה. אבל נו שיהיה, אני אהיה עסוקה בלבהות בליטל ספון שלי🥄|לב|
 

Lhuna3

Well-known member
מענין אותי אם הייתה דמות בתוכנית הבוקר ששנאת. לא הרגיש לי ששנאת מישהו. כאילו, לא אהבת את דניאל אבל לא נראה ששנאת אותו גם.
ממש לא שנאתי אותו. הוא היה קצת מעצבן אבל לא ברמה כזאת.
אני חושבת ששנאתי קצת את ג'ון האם כשזה נהיה ברור שהוא שתל האזנות סתר אצל ברדלי ואלכס.
והרגשתי שאני אמורה לשנוא את מיץ' ואת פרד, אבל לא ממש הצלחתי. אולי את פרד קצת.

אגב מכיוון שאנחנו (באנחנו אני מתכוונת אליי) אוהבות דירוגים, תני לי טופ 5 של הדמויות האהובות עליך בסדרה.
טוב אחרי שהפרדתי בין סוגי האהבה, אז אני לא יודעת את מה להחשיב יותר גבוה.
כי קראש זה קראש, רציתי לראות ממנו הכי הרבה, אבל מצד שני יכולתי לחיות עם זה שהוא יפסיד במאבקי הכוח שם כל עוד הוא ישאר חמוד :-D לעומת זאת הפסד של ברדלי היה לי קשה הרבה יותר. אז את מי לשים ראשון?? נגיד ככה:
1. קורי וברדלי
2. אלכס
3. לורה כשהיא היתה חמודה עם ברדלי
4. ינקו

עכשיו את.
חשבתי שהגבתי על זה אבל מסתבר שלא, רק רציתי להסביר למה אצלי זה הפוך הצד שלו בסצינה הזאת היה מושלם ולגמרי ראוי להיות במקום הראשון, אבל בגלל שלא ראינו את התגובה שלה זה מרגיש לי קצת מפוספס. זה היה כל כך חמוד ורומנטי ומרגש וזה נקטע באמצע ואז לא רק שלא קיבלנו את התגובה שלה באותו הרגע, אלא גם הסתיימה העונה ואז כשסוף סוף עלתה העונה החדשה כעבור שנתיים(!) אפילו לא קיבלנו התייחסות הולמת לזה ומה שכן קיבלנו היה מעליב ומאכזב שזה קצת הכתים לי את הסצינה.
|לב-ש|
כן אני מבינה אותך, וואי איזה מתסכל זה בטח היה!!
אבל אם היא היתה מגיבה זה יכול היה להיות לא פחות מבאס, בהתחשב בזה שהיא לא הרגישה כלפיו ככה בחזרה :-(
בכל אופן בגלל שאני ראיתי את זה רצוף אז אני פשוט קיבלתי את זה ככה, שהיא לא הגיבה כי הטלפון "הציל אותה" באותו רגע ואז הם הלכו לבי"ח והיא הלכה לטפל בהאל ומאז הם לא דיברו על זה, עד שהיא הרגישה כבר לא נעים שזה נשאר באוויר ביניהם, וניסתה לדחות אותו אבל בצורה עדינה שמאפשרת לו לסגת בכבוד.
אוי בלי קשר לכלום רציתי לספר לך שקניתי כרטיסים ל-Paleyfest שזה פאנל כזה עם הכוכבים של הסדרה שהם מדברים על העונה ואפשר לשאול אותם שאלות. זה היה אמור להיות רק ריס וג'ניפר בהתחלה. ידעתי שבילי לא יהיה כי הוא בלונדון עכשיו עושה את ה-one-man-show שלו אבל לא חשבתי שהם יוסיפו כל מיני נספחים לא מעניינים במקום:-D כאילו קארן פיטמן (מיה) שם אז אני שמחה, אבל הביאו גם את צ'יפ, אמנדה וכריס. ה' יודע למה. אבל נו שיהיה, אני אהיה עסוקה בלבהות בליטל ספון שלי🥄|לב|
OMG :-0 :-0 :-0 :-0 :-0 :-0
יואו איזה כיף לך!
אבל בו"ז גם מבאס שבילי לא יהיה! ;-(
את מתכוונת לתכנן איזה שאלה למקרה שיתנו לך הזדמנות לשאול?
ומתי זה?
 
למעלה