אני יודע, שאני קטנוני פה, אבל הכי צפונהליד ראש הנקרה, לא?
זה הכי צפון שאפשר מבחינת הרכבת...
שניתן להגיע זה בצת או הסביבה. עד לפני מספר שנים (כמדומני תחילת שנות האלפיים) הייתה נוסעת רכבת משא לבצת.
אני יודע, שאני קטנוני פה, אבל הכי צפונהליד ראש הנקרה, לא?
זה הכי צפון שאפשר מבחינת הרכבת...
אולי באר שבע צפון...איפה זה רכבת צפון???
המשפט המדוברשופט קבע שאגד חייבת לספק אוטובוסים לפי
כמות הנוסעים. לתשומת לב כל החברות האחרות.
אותי מעניין האוטובוס שלי היוםהמשפט המדובר
התרחש לפני מספר שבועות. נכחתי במשפט יחד עם חבר פורום אחר שהיה קשור אליו ישירות.
חסרים שטחים שדווקא בוחרים להקים על שטח הגן??נ.ת.ע תקים מרכז בקרה בתוך פארק רכבת צפון
קישור
ממש מעצבן שבונים על שטח הגן!חסרים שטחים שדווקא בוחרים להקים על שטח הגן??
נ.ת.ע תקים מרכז בקרה בתוך פארק רכבת צפון
קישור
לדעתי זה במסגרת תוכנית TLV2000מעניין מאוד. למה דווקא שם?
תודה, בני. כדאי לשים לב לירידה בהכנסות משינוע"רכבת ישראל מתייעלת" דה מרקר
ראו כאן
קשה, קשה. ומהצד החיובי -"רכבת ישראל מתייעלת" דה מרקר
ראו כאן
מסילת חלץ במצב רעוע וכאשר היה רכבות דרך המסילקשה, קשה. ומהצד החיובי -
פחות רכבות משא = יותר זמן מסילה פנוי לרכבות נוסעים בקו המזרחי ובמסילת חלץ. למה לא לנצל את זה לטובה? כמו למשל רכבות מכפ"ס ללוד/רחובות, מאשקלון לבאר שבע? (האחרון תלוי במצבה של מסילת חלץ, שאינו ידוע לי. מסילת ראש העין-לוד אכן מתאימה, לדברי מייקל, למעבר רכבות נוסעים).
לגבי הקו המזרחי - אדרבא!מסילת חלץ במצב רעוע וכאשר היה רכבות דרך המסיל
מבאר שבע לתל אביב, זמן הנסיעה היה ארוך מהרגיל. בקשר לקו המזרחי - גם בימים כתיקונם תנועת רכבות המשא אינה רבה ומתרכזת סביב שעות מסויימות.
מסילת חלץ והשלוחה לנמל אשדוד במצב רעוע. שאלתילגבי הקו המזרחי - אדרבא!
ולגבי מסילת חלץ, לא הגיע הזמן לפחות לשיפוץ כללי שלה? (אאל"ט, היא לא עברה שיפוץ מסיבי מאז בנייתה)
מסילת חלץ והשלוחה לנמל אשדוד במצב רעוע. שאלתי
לפני כשבוע בפורום. אם וכאשר תהיה פגישה נוספת ומבורכבת של גולשים בפורום עם סמנכ"ל תשתיות, אז יש מקום לברר על מסילות אלה ועל קווים אחרים בתכניות פיתוח.
פגישה נוספת עשויה לסייע.אשמח לדעת האם יש תכניות לשפץ את המסילה.
מדוע אין מסופי מטען בכל הארץ ?פגישה נוספת עשויה לסייע.
חוסר כדאיות כלכליתמדוע אין מסופי מטען בכל הארץ ?
מדוע לא פותחים בכל עיר שהרכבת מגיעה אליה מסוף מטענים, כך שכל אחד יוכל להגיע ולהשאיר מטען במסוף ולאסוף אותו בכל מסוף מטענים אחר ? כיום העמסת מטענים ברכבת מוגבלת למשלוחים גדולים של חברות גדולות בלבד ולמספר מוקדים מצומצם מאוד.
איפה עומד פרויקט הקו האדום?נ.ת.ע תקים מרכז בקרה בתוך פארק רכבת צפון
קישור
עומד בשלב השגת המימון -איפה עומד פרויקט הקו האדום?
מתי מתחילות החפירות?
לא נצטרך יותר להידחס לאוטובוסים צפופים ?שופט קבע שאגד חייבת לספק אוטובוסים לפי
כמות הנוסעים. לתשומת לב כל החברות האחרות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.