מקבץ ידיעות מהתקשורת
ההפרטה ושכרה (מתוך דה מרקר)מקבץ ידיעות מהתקשורת
איפה זה רכבת צפון???נ.ת.ע תקים מרכז בקרה בתוך פארק רכבת צפון
קישור
אממ וסופרבוס מתעללת בחיילים בקוים לצריפין...ההפרטה ושכרה (מתוך דה מרקר)
"נתיב אקספרס ב-2002 הצליח האוצר להכניס קצת תחרות מול אגד. הוא הוציא כמה קווים למכרז חיצוני, והמחירים בקווים המופרטים ירדו בעשרות אחוזים, עקב היעילות היחסית של החברות הפרטיות. גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית. באחרונה זכתה חברת נתיב אקספרס במכרז להפעלת הקו נתניה-תל אביב. המחירים בקו ירדו מ-16 שקל ל-9 שקלים בלבד, וגם המתחרים, מוניות השירות והרכבת, נאלצו להוריד מחירים. אז מי מתנגד לרפורמות? מי שלא מבין שרפורמות ותחרות מגדילות את כוח הקנייה של השכר וכך מעלות את רמת החיים של האזרחים. " הציטוט מ"דה מרקר", 18 מרץ. הטור של נחמיה שטרסלר.
אממ וסופרבוס מתעללת בחיילים בקוים לצריפין...
לא כל הפרטה היא טובה.
זאת לא בדיוק הפרטה,ההפרטה ושכרה (מתוך דה מרקר)
"נתיב אקספרס ב-2002 הצליח האוצר להכניס קצת תחרות מול אגד. הוא הוציא כמה קווים למכרז חיצוני, והמחירים בקווים המופרטים ירדו בעשרות אחוזים, עקב היעילות היחסית של החברות הפרטיות. גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית. באחרונה זכתה חברת נתיב אקספרס במכרז להפעלת הקו נתניה-תל אביב. המחירים בקו ירדו מ-16 שקל ל-9 שקלים בלבד, וגם המתחרים, מוניות השירות והרכבת, נאלצו להוריד מחירים. אז מי מתנגד לרפורמות? מי שלא מבין שרפורמות ותחרות מגדילות את כוח הקנייה של השכר וכך מעלות את רמת החיים של האזרחים. " הציטוט מ"דה מרקר", 18 מרץ. הטור של נחמיה שטרסלר.
אם אתה מצטט אותו אז עד הסוףזאת לא בדיוק הפרטה,
אבל לא משנה... מה שמפריע לי זה שנחמיה שטרסלר מאמץ את הגישה האוצרית הרואה בירידה במחירי הנסיעה (שהם, אגב, תחת פיקוח) את חזות הכול.
מרכיב המחיר הוא אכן משמעותי ביותר.אם אתה מצטט אותו אז עד הסוף
" גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית" ומה לעשות שבקרב האוכלוסיות המשתמשות באוטובוסים, מרכיב המחיר הוא חיוני יותר..
זה כבר שקר גס...אם אתה מצטט אותו אז עד הסוף
" גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית" ומה לעשות שבקרב האוכלוסיות המשתמשות באוטובוסים, מרכיב המחיר הוא חיוני יותר..
אם כבר הזכרת הפרטה...זאת לא בדיוק הפרטה,
אבל לא משנה... מה שמפריע לי זה שנחמיה שטרסלר מאמץ את הגישה האוצרית הרואה בירידה במחירי הנסיעה (שהם, אגב, תחת פיקוח) את חזות הכול.
כותב המאמר שכח את הפרטת בתי הזיקוק והנמליםאם כבר הזכרת הפרטה...
קבל מאמר מעניין על תשעת המיתוסים הקשורים בהפרטה. על פסקת הסיום אני חותם.
נמלים לא הופרטו עדיין.כותב המאמר שכח את הפרטת בתי הזיקוק והנמלים
בנמלים ניפחו מנגנונים ובפועל הם ממשיכים להתנהל באותה דרך. ראוי לציין, כי דווקא אחד התומכים בהפרטה לסוגיה, גדעון עשת מידיעות אחרונות, מתריע כל הזמן מפני הפרטה ושינוי מבני בחברת החשמל וצופה, כי נשלם הרבה יותר על החשמל ואנו עלולים לעמוד במצבן של מדינות וחברות שקרסו בנושא החשמל
נחמיה שטרסלר אינו מתייחס לשכר העבדים שמשלמותההפרטה ושכרה (מתוך דה מרקר)
"נתיב אקספרס ב-2002 הצליח האוצר להכניס קצת תחרות מול אגד. הוא הוציא כמה קווים למכרז חיצוני, והמחירים בקווים המופרטים ירדו בעשרות אחוזים, עקב היעילות היחסית של החברות הפרטיות. גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית. באחרונה זכתה חברת נתיב אקספרס במכרז להפעלת הקו נתניה-תל אביב. המחירים בקו ירדו מ-16 שקל ל-9 שקלים בלבד, וגם המתחרים, מוניות השירות והרכבת, נאלצו להוריד מחירים. אז מי מתנגד לרפורמות? מי שלא מבין שרפורמות ותחרות מגדילות את כוח הקנייה של השכר וכך מעלות את רמת החיים של האזרחים. " הציטוט מ"דה מרקר", 18 מרץ. הטור של נחמיה שטרסלר.
נחמיה שטרסלר אינו מתייחס לשכר העבדים שמשלמות
החברות החדשות ולתנאי העבודה של הנהגים, אינו מתייחס לתחזוקה, שבחלק מהחברות היא על הפנים, אינו מתייחס לסובסידיה המשולמת מתחת לשולחן ובמסווה של שמות אחרים, אינו מתייחס לאי עמידה של חלק מהחברות בתנאי החוזה עם משרד התחבורה, ועל אי ההקפדה של משרד התחבורה על עמידתן בתנאים. הוא מביא כדוגמה את נתיב אקספרס שזכתה במכרז נתניה-ת"א. כאשר שטרית היה שר התחבורה הוא קבע שהמחיר יהיה 8,5 ש"ח. אז המכרז לא היה על מחיר נמוך כי המחיר נקבע לכזה מלכתחילה. בהקשר זה הוא אינו מתייחס לשוני בין המחירים במרחקים דומים (ת"א-אשדוד, ת"א-מודיעין וכו'). ועוד פרט "נשמט" מנחמיה שטרסלר: במטרה של "הרפורמה" היא לקצץ בכוחן של דן ואגד. ומה על המונופול והבעלות הצולבת של קבוצת עפיפי, קווים ועילית, ומה קורה כאשר משרד התחבורה מסר קווים להפעלת חברות ללא מכרז וללא שקיפות מדוע חברה מסויימת קיבלה קווים ללא מכרז ואחרת לא
נחמיה שטרסלר בוחר להכליל...ההפרטה ושכרה (מתוך דה מרקר)
"נתיב אקספרס ב-2002 הצליח האוצר להכניס קצת תחרות מול אגד. הוא הוציא כמה קווים למכרז חיצוני, והמחירים בקווים המופרטים ירדו בעשרות אחוזים, עקב היעילות היחסית של החברות הפרטיות. גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית. באחרונה זכתה חברת נתיב אקספרס במכרז להפעלת הקו נתניה-תל אביב. המחירים בקו ירדו מ-16 שקל ל-9 שקלים בלבד, וגם המתחרים, מוניות השירות והרכבת, נאלצו להוריד מחירים. אז מי מתנגד לרפורמות? מי שלא מבין שרפורמות ותחרות מגדילות את כוח הקנייה של השכר וכך מעלות את רמת החיים של האזרחים. " הציטוט מ"דה מרקר", 18 מרץ. הטור של נחמיה שטרסלר.
נוסף למה, שכתב אוהד, אז לדעתי היו דברים טוביםההפרטה ושכרה (מתוך דה מרקר)
"נתיב אקספרס ב-2002 הצליח האוצר להכניס קצת תחרות מול אגד. הוא הוציא כמה קווים למכרז חיצוני, והמחירים בקווים המופרטים ירדו בעשרות אחוזים, עקב היעילות היחסית של החברות הפרטיות. גם מבחינת איכות השירות, זמני היציאה, תקינות האוטובוסים, השילוט והצפיפות, זכו החברות הפרטיות לציונים גבוהים יותר מאגד ודן, וכתוצאה מכך עלה מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית. באחרונה זכתה חברת נתיב אקספרס במכרז להפעלת הקו נתניה-תל אביב. המחירים בקו ירדו מ-16 שקל ל-9 שקלים בלבד, וגם המתחרים, מוניות השירות והרכבת, נאלצו להוריד מחירים. אז מי מתנגד לרפורמות? מי שלא מבין שרפורמות ותחרות מגדילות את כוח הקנייה של השכר וכך מעלות את רמת החיים של האזרחים. " הציטוט מ"דה מרקר", 18 מרץ. הטור של נחמיה שטרסלר.
ליד ראש הנקרה, לא?איפה זה רכבת צפון???
ליד ראש הנקרה, לא?
זה הכי צפון שאפשר מבחינת הרכבת...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.