לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
=8= ...ומסתיימות קצת לפני הרציף.
בינתיים נוספו שפות הרציפים, אשר נראים מוכנים וממתינים להנחת הריצוף.
 

easylivin

New member
לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
=9= תחנת חולון-בת-ים-תל-אביב-יפו-וולפסון.
אולי נקרא לה פשוט "וולפסון" ונגמור עם הסיפור?..
 

alantan

New member
=9= תחנת חולון-בת-ים-תל-אביב-יפו-וולפסון.
אולי נקרא לה פשוט "וולפסון" ונגמור עם הסיפור?..
תחנה לא תקנית
באירופה חוקי הנגישות וגם חוקי בטיחות וגהות אינם מאפשרים הקמת תחנות חדשות בעלות רציפים שאינם ישרים. הדבר גורם למרווחים בין דלתות הקרונות לרציף.
 

easylivin

New member
תחנה לא תקנית
באירופה חוקי הנגישות וגם חוקי בטיחות וגהות אינם מאפשרים הקמת תחנות חדשות בעלות רציפים שאינם ישרים. הדבר גורם למרווחים בין דלתות הקרונות לרציף.
במקרה הזה - אילוץ שלא היה ממנו מנוס...
אי אפשר היה להזיז את התחנה הזאת למקום אחר.
 

alantan

New member
במקרה הזה - אילוץ שלא היה ממנו מנוס...
אי אפשר היה להזיז את התחנה הזאת למקום אחר.
נכון, אבל אני גם יכול לומר שבאירופה בכלל
ובאנגליה בפרט, התחנה פשוט לא הייתה קמה... (לא שאני מצדיק את הדוגמטיות שבכך).
 

sandbird4

New member
נכון, אבל אני גם יכול לומר שבאירופה בכלל
ובאנגליה בפרט, התחנה פשוט לא הייתה קמה... (לא שאני מצדיק את הדוגמטיות שבכך).
השאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
 

alantan

New member
השאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
בעולם מושלם התוואי היה ממונהר מתחת לביה"ח
באלכסון, ובעל ארבע מסילות... אבל זה היה עולה הון.
 

sandbird4

New member
בעולם מושלם התוואי היה ממונהר מתחת לביה"ח
באלכסון, ובעל ארבע מסילות... אבל זה היה עולה הון.
ברור אבל האם הרכבת באמת תוכל לעצור שם
ולפתוח את הדלתות בלי שהחולים יקפצו מעל לתהום הרציף?
 

alantan

New member
ברור אבל האם הרכבת באמת תוכל לעצור שם
ולפתוח את הדלתות בלי שהחולים יקפצו מעל לתהום הרציף?
אם יש זוג דלתות במרכז הקרון, אז הדבר ניתן
(בצד הפנימי של הסיבוב) או בקצוות הקרון (בצד החיצוני של הסיבוב). כמובן שהמצב אינו מיטבי.
 

Golf Bravo

New member
השאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
יש בית חולים נוסף בארץ עם תחנה בעיקול
המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. זה לא נורא כל כך.
 

amit1270

New member
השאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
חולים שמתקשים בתנועה לא אמורים להגיע
לבית החולים ברכבת...
 

Rubim88

New member
תחנה לא תקנית
באירופה חוקי הנגישות וגם חוקי בטיחות וגהות אינם מאפשרים הקמת תחנות חדשות בעלות רציפים שאינם ישרים. הדבר גורם למרווחים בין דלתות הקרונות לרציף.
השאלה היא גודל הרדיוס
והרדיוס בוולפסון לא כזה רציני, נקח לדוגמא תחנה חדשה עם רציפים מעוקלים(רדיוס דומה לוולפסון, 650~) תחנה מרכזית של ברלין, שכמובן נגישה..
 

easylivin

New member
לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
=10=
עד כאן ממסילת הרכבת התחתית
הראשונה בישראל.
מדרום לתחנת וולפסון, המסילות מונחות באופן דומה לכל אורך התוואי עד למחלף דוב הוז, שלידו עדיין נמצאים האדנים כפי שצילם אותם דניאל. מעבר לגשר דב הוז, מתחילה כבר המסילה "המוכנה" שממשיכה דרך יוספטל ונעצרת שוב לפני תחנת קוממיות. לסיום, עדכון מיבנה: כל התוואי בין מחלף חולות ליבנה למעשה כבר מוכן! שני המקומות האחרונים שעדיים עובדים עליהם, הם הרמפה של גשר חולות (בשלבי סיום) וגשר מעל נחל שורק (כנ"ל).
 

scooby5

Member
=10=
עד כאן ממסילת הרכבת התחתית
הראשונה בישראל.
מדרום לתחנת וולפסון, המסילות מונחות באופן דומה לכל אורך התוואי עד למחלף דוב הוז, שלידו עדיין נמצאים האדנים כפי שצילם אותם דניאל. מעבר לגשר דב הוז, מתחילה כבר המסילה "המוכנה" שממשיכה דרך יוספטל ונעצרת שוב לפני תחנת קוממיות. לסיום, עדכון מיבנה: כל התוואי בין מחלף חולות ליבנה למעשה כבר מוכן! שני המקומות האחרונים שעדיים עובדים עליהם, הם הרמפה של גשר חולות (בשלבי סיום) וגשר מעל נחל שורק (כנ"ל).
תודה רבה
 

amit1270

New member
לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
תודה רבה על העדכון המצולם
אכן רכבת "תחתית"... מעניין איך תהיה חוויית הנסיעה בין הקירות הצרים עם ציורי הגלים. אני מקווה שהנוסעים לא יחטפו מחלת ים.
 

ניקולאי

New member
לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
תודה על העדכון!
שאלה קטנה.. האם מסילות הרציפים 4-5 בתל אביב ההגנה יתחברו גם למסילות הקיימות של הקו הראשי?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה