=8= ...ומסתיימות קצת לפני הרציף.לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
בינתיים נוספו שפות הרציפים, אשר נראים מוכנים וממתינים להנחת הריצוף.
=8= ...ומסתיימות קצת לפני הרציף.לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
=9= תחנת חולון-בת-ים-תל-אביב-יפו-וולפסון.לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
תחנה לא תקנית=9= תחנת חולון-בת-ים-תל-אביב-יפו-וולפסון.
אולי נקרא לה פשוט "וולפסון" ונגמור עם הסיפור?..
במקרה הזה - אילוץ שלא היה ממנו מנוס...תחנה לא תקנית
באירופה חוקי הנגישות וגם חוקי בטיחות וגהות אינם מאפשרים הקמת תחנות חדשות בעלות רציפים שאינם ישרים. הדבר גורם למרווחים בין דלתות הקרונות לרציף.
נכון, אבל אני גם יכול לומר שבאירופה בכללבמקרה הזה - אילוץ שלא היה ממנו מנוס...
אי אפשר היה להזיז את התחנה הזאת למקום אחר.
השאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?נכון, אבל אני גם יכול לומר שבאירופה בכלל
ובאנגליה בפרט, התחנה פשוט לא הייתה קמה... (לא שאני מצדיק את הדוגמטיות שבכך).
בעולם מושלם התוואי היה ממונהר מתחת לביה"חהשאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
ברור אבל האם הרכבת באמת תוכל לעצור שםבעולם מושלם התוואי היה ממונהר מתחת לביה"ח
באלכסון, ובעל ארבע מסילות... אבל זה היה עולה הון.
אם יש זוג דלתות במרכז הקרון, אז הדבר ניתןברור אבל האם הרכבת באמת תוכל לעצור שם
ולפתוח את הדלתות בלי שהחולים יקפצו מעל לתהום הרציף?
לא צריך להגזים..ברור אבל האם הרכבת באמת תוכל לעצור שם
ולפתוח את הדלתות בלי שהחולים יקפצו מעל לתהום הרציף?
יש בית חולים נוסף בארץ עם תחנה בעיקולהשאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
חולים שמתקשים בתנועה לא אמורים להגיעהשאלה היא האם בכלל הרכבת תוכל לעצור שם?
ולפתוח את הדלתות שיהיו צמודים לרציף? ומה יעשו חולים? זאת תחנה שאמורה לשרת גם חולים.
השאלה היא גודל הרדיוסתחנה לא תקנית
באירופה חוקי הנגישות וגם חוקי בטיחות וגהות אינם מאפשרים הקמת תחנות חדשות בעלות רציפים שאינם ישרים. הדבר גורם למרווחים בין דלתות הקרונות לרציף.
לרשויות בבריטניה אין סנטימנטיםהשאלה היא גודל הרדיוס
והרדיוס בוולפסון לא כזה רציני, נקח לדוגמא תחנה חדשה עם רציפים מעוקלים(רדיוס דומה לוולפסון, 650~) תחנה מרכזית של ברלין, שכמובן נגישה..
=10=לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
תודה רבה=10=עד כאן ממסילת הרכבת התחתית
הראשונה בישראל.מדרום לתחנת וולפסון, המסילות מונחות באופן דומה לכל אורך התוואי עד למחלף דוב הוז, שלידו עדיין נמצאים האדנים כפי שצילם אותם דניאל. מעבר לגשר דב הוז, מתחילה כבר המסילה "המוכנה" שממשיכה דרך יוספטל ונעצרת שוב לפני תחנת קוממיות. לסיום, עדכון מיבנה: כל התוואי בין מחלף חולות ליבנה למעשה כבר מוכן! שני המקומות האחרונים שעדיים עובדים עליהם, הם הרמפה של גשר חולות (בשלבי סיום) וגשר מעל נחל שורק (כנ"ל).
לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
תודה רבה על העדכון המצולםלראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
תודה רבה על העדכון המצולם
אכן רכבת "תחתית"... מעניין איך תהיה חוויית הנסיעה בין הקירות הצרים עם ציורי הגלים. אני מקווה שהנוסעים לא יחטפו מחלת ים.
תודה על העדכון!לראשונה: המסילות עברו את תל גיבורים!
להלן עדכון קצר ממסילת החוף החדשה. כל התמונות צולמו בשעות הערב של יום חמישי 25/3/2010.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.