ות

לא יתחיל להיות לנו מצפון עם גרפיקה

כזו?

אבל עזוב יש לי שריטה לרוב הזמן אני לא מסוגל להרוג חיות במשחקים.
(הורג רק אם הם יהרגו אותי במקום)

מתאים לי משחק כמו wild אחי חח.

תן לי משחק התגנבות בגרפיקה הזו כל יום אבל חחח.
 

מישהו 2

New member
לגמרי, גרפיקה מציאותית כזאת

עם כל הדברים שאנחנו רגילים שלגיטימי שעושים במשחקים... וואו זה מראה שחורה לעתיד
 
ותחשוב גם אם דמויות יתחננו על החיים שלהם.

לפעמים במשחקים שדמות מתחננת על החיים שלה, זה יכול לערור בי רחמים אם הvoice acting מספיק טוב והדמות נשמעת מספיק מפוחדת וחסרת אונים.

אז לא יודע איך נגיב למשחק שהדמויות גם נשמעות אמינות וגם נראות אמינות.

לא שנראה לי שהתעשייה תגיע לזה בימי החיים שלנו אבל כן מרתק לחשוב על מה שירגישו אלה שיזכו לזה ביום מן הימים.
 
The Evil Within 2 זוחל על האקסבוקס ONE והמחשב האישי.

בעודו רץ חלק על הפס4 הרגיל והפרו. DF מראים שהקרטועים וירידות הפריים רייט באקסבוקס וואן הם די קבועים לאזור ה27 פריימים לשניה (מאוד מעיק מניסיון)

מעבר לזה בפרק ספציפי במשחק, המשחק זוחל ל23-21 פריימים לשניה על האקסבוקס וואן שזה כבר בלתי קביל לחלוטין ולא שחיק.

מעבר לזה המשחק מטושטש באזורים הפתוחים על הONE בהם הוא נראה פחות טוב במידה ניכרת והוא רץ על 900P
בניגוד ל1080P של הפס4.
בסרטוני הקישור יש קרטועים משמעותים ביותר על הONE
בקיצור לפי שעה, גרסאות הפלייסטישן 4 הן הגרסאות הדפינטיביות של המשחק, לפחות עד שיגיע האקס בוקס סקורפיו.


אז אמנם הפרו לא מציע שיפורים על גרסת הPS4 במשחק הזה, אבל אני מעדיף
בכל יום את גרסת הפס4 על גרסת האקסבון והמחשב.

רבים ממהרים להאשים את הסקורפיו במחדל הזה, אבל לפי דעתי זה לעשות צייד מכשפות למי שעשה את הסקורפיו.

זה ברור לי שלא הסקורפיו הוא הבעיה אלא המפרט החלשלוש של האקס בוקס המקורי. שכאמור חלש ב50% מהפס4 הרגיל.

הרבה זילזלו בהפרש הכוח בין הפס4 לוואן, אבל הנה דוגמא טובה שבה הוא מתבטא. הפס4 הרגיל יעמוד הרבה יותר בכבוד מול הפרו והסקורפיו לעומת הONE.

 

evilplate

New member
אחי הבוקס רץ עוד בפחות מ 900P

המשחק על הבוקס משתמש ברזולוצייה דינאמית כש 900P זה המקסימום שהוא יכול להגיע, הוא יורד עד ל 810*1440 (כש 900P זה 900*1600), ועל זה תוסיף את הפריימרייט שכמו שאמרת מגיע עד ל 20 נמוך בחלקים מסויימים ובאמת שההפרש פה גדול מאוד לעומת הפוליש של גרסת הפס4.
&nbsp
אני לא חושב שמישהו מאשים את הסקורפיו אבל אולי יש כאלו שכן חושבים שהם לא הוציאו את המירב מגרסת הוואן, כמו שגרסת הפיסי נדפקה גם. לא יודע אם זה נכון, הייתי אומר שגרסת הפיסי לא קשורה והיא נדפקת לרוב באופן עצמאי וזה באמת מה שיכלו להוציא מהוואן אבל לך תדע, אולי התקציב לא איפשר להם להשקיע מספיק בשאר הגרסאות.
&nbsp
בכל אופן השורה התחתונה היא שהגרסה שלנו מצויינת וכמו ש DF אומרים, המשחק זוהר על הפס4 אך גרסאות הוואן והפיסי מאכזבות, זה היתרון בגם להיות עם החומרה העדיפה וגם עם החומרה המוכרת ביותר בהפרש משמעותי, תהיה הסיבה אשר תהיה סטטיסטית יש לנו תמיד את הכי פחות סיכוי להדפק :)
 
הרכישה של הps4 היתה כזו משתלמת.

בהשוואה לאלטרנטיביות/מחשב/מייק.
אם לא הייתי יכול לשחק בגרסה יציבה של המשחק הזה .. הייתי שונא ת'דור הזה.

הרי זה כל מה שרצינו מהמשך גרפיקה פצצה ושיהיה חלק וזה הגיע.
(אלינו לפחות חחח על בעלי הבוקס קיבלו... בוקס)

אחי נראה לי שהוואן היא קונסולה מספיק חשובה בשוק בשביל שבטסדה תתן לצוות תקציב טוב לגרסה שלו זה פשוט כנראה המקסימום שהיה אפשר.

ומן הסתם הזכרת את ש900p זה המקסימום חחחחחח.

ברור שאם גרסת הוואן היתה מקבלת דחיה של שנה ככה שכל המנוע יעבור התאמה ייחודית למגבלות הטכניות של הטוען אז אולי יכלו לנעול אותו על 30fps.

אבל גם אז מי יודע אחי זה בטח משהו שצריך יכולת טכנית כמו של מייק בשביל לעשות את זה.

ראית שעל הוואן המשחק מכר 4000 עותקים לעומת ה20 אלף של הפס4? חח באנגליה.

בתכלס רק אנחנו והפרייארים שיקנו סקורפיון ב500 דולר יוכלו לשחק בזה. חחחחחחחח תרחיש אימה לבעלי הבוקס.
 

evilplate

New member
הפס4 זה הפורמט הכי שלם לדעתי בדור הזה

אם אתה חייב לבחור פורמט אחד שבו תשחק הכי הרבה משחקי GOTY פוטנציאלים או כאלו שהחברים שלך מדברים עליהם (כמו דסטיני, פיפ״א וכו׳) אז זה ללא ספק הפס4.
&nbsp
לנינטנדו יש אולי בלעדיים טובים יותר בפוטנציאל אבל חסרה להם תמיכה צד ג׳ ומי שקונה קונסולה שלהם בתור היחידה שלו אז הוא די אומלל בסכ״ה מבחינת הדברים שמפספס.
&nbsp
למייק אין צד א׳ ממש, אבל היא מקבלת צד ג׳ מלא יחסית ולכן הייתי שם אותם מעל נינטנדו גם אם אתה מגביל אותי לקונסולה אחת.
&nbsp
למחשב גם חסר חלק מהצד ג׳ (גם אם קטן יחסית אבל זה יכול לכאוב מאוד כמו עם דסטיני וכמו עם RDR2 או כמו סתם פורטים לא מושקעים שזורקים לעברו כלאחר יד) וגם אין לו ממש הרבה בלעדיים שהייתי מגדיר כחובה מלבד Divinity 2 שגם הוא יגיע לקונסולות בטח בהמשך.
&nbsp
ברור שיש לא מעט משחקי PC שהם ממש סגנון חיים למי שבקטע שלהם כמו DOTA או TF2 וגם PUBG (שיגיע גם כידוע) אבל זה באמת למי שהוא שחקן חולה מולטי ובקטע מקצועי ככל האפשר, אז באמת הפיסי שולט אבל לגיימר הממוצע שאוהב להתנסות בהרבה דברים ולא להדבק עכשיו שנים למשהו אני לא רואה איך הוא עדיף מהפס4 בקטע של משחקים.
&nbsp
וכן, החומרה של הפס4 האורגינלי (בניגוד לפרו) ממש בנוייה מעולה ובצורה אידיאלית לתקציב ולמטרות שסוני הציבה בזמנו שזה עוד יתרון שמוסיף לאטרקטיביות של המכשיר.
 
לגמרי גבר. תאר לך אנחנו זורקים 5000 שקל על מחשב PC

שאין לו RDR 2 בהשקה וזה כלום יש גיימרים שהולכים על מקרה קיצון וקונים מחשב ב10 אלף שקל ובסוף משחקים עליו XCOM 2, רוקט ליג, דיאבלו, סים סיטי או כמו שאמרת DOTA TF2 וPUBG.

גם לבן אדם הכי עשיר בארץ זה חייב להרגיש כמו בזבוז רציני לזרוק 10 אלף שקל על מכשיר שבסופו של יום משחקים איתו רוקט ליג וPUBG אבל אין לו RDR 2
והרבה פעמים הוא מקבל פורטים שרצים כאילו הפעילו אותם על הדור הקודם.

אני לא צריך להרחיב על קסטרופת באטמן שמוכרת לכולם ועכשיו TEW2 גם מורטאל קומבאט האחרון היה זוועת עולם שלקח המון זמן לתקן אותו על המחשב.

Injustice 2 יגיע למחשב רק בעוד שנה (אם בכלל )

אני לא יכול לקחת פלטפורמה כזו ברצינות, לקנות מחשב זה פשוט לקנות סקורפיו יקר יותר (בגלל האקסקלוסיבים של מייק)


ברור שאם אתה בן אדם של DOTA TF2 וכל המשחקי אונליין האלה אז מתאים לך מחשב אבל זה אבסורד לשלם הון תועפות על מחשב גיימינג בשביל לקבל זמינות למשחקים האלה+ משחקי AAA.

היום גם שהנטפליקס, אמזון TV יוטיוב זמינות לא רק על הקונסולות אלא גם בטלווזיות חכמות שבשנים הקרובות הטלווזיות האלה ימצאו את דרכן לכל בית ובית אז המחשב מאבד גם את היתרון של "מכשיר מדיה אולטימטיבי"

אפילו את הטענה שהמחשב משתלם לפיארטים קשה לי להבין כי כמו שאמרתי בעבר ההרגשה שלי היא שאת כל מה שהפיראטים חוסכים על המחשב.
הם משלמים בשידרוגים+ עוגמת נפש שמשחקים לא עובדים/לא מגיעים אליהם.

לא לחינם המחשב פופלארי מאוד בעיקר במדינות שקיבלו התעלמות של שנים מיצרניות הקונסולות מדינות כמו רוסיה פולין וכו' וכן גם ישראל.

במדינות שהתפתחו בהן תרבות של קונסולות כמו ארצות הברית אנגליה ומערב אירופה אתה כמעט לא שומע על המחשב.

בישראל רק סוני השקיעה השקעה של ממש בשוק הקונסולות אבל ההתעלמות של נינטנדו מהשוק ואפילו סגה בשעתה (שהיתה לה נציגות לפחות בנוגע למכונות הארקייד שלה)

כל אלה נתנו לשוק הישראלי לנדוד לכיוון המחשב.

ברור שיש גם את הקטע שישראלים "לא אוהבים לצאת פרייארים"

אבל כמו שאמר פעם יוצר הSteam. אין דבר כזה פיראטים, יש לקוחות מבואסים
שבגלל שלא משקיעים בהם הם הופכים לפיראטים.
 

evilplate

New member
אפילו ישראלים נוטים יותר לקונסולות היום

ברור שהמחשב יחסית פופולרי פה בגלל השורשים הארוכים שיש לו שתיארת אבל אין מה להשוות לעומת כמות האנשים שמשחקים בארץ על הפלייסטיישן/ אקס בוקס שלהם בפיפ״א - קוד וכו׳ ושעושים ערבי משחקים נגד חברים. לדעתי ממזמן הקונסולות גם פה מביסות את המחשב כשזה מגיע למספרים בהקשר לגיימינג. (ולא, שולה המוקשים לא נחשב)
&nbsp
למרות שכן, צריך לציין שרוב האוכלוסייה הזו שתיארתי בארץ היא מאוד קז׳ואלית ושחקני פיסי מתנשאים יציגו את זה שבעיקר ערסים קונים קונסולות אבל עובדתית עם כמה שלמחשב יש פה ותק לא לקח לקונסולות הרבה זמן בשביל לשלוט גם פה.
&nbsp
בכל אופן בחו״ל כמו שאמרת בשווקים הרציניים והגדולים שזכו לתמיכה נאותה הקונסולות שולטות (למרות שיש כמובן גם קהל יפה למחשב, צריך לזכור שהפיסי גיימינג קיבל בוסט גדול בדור הקודם כשהקונסולות נתקעו בדור בלתי נגמר והמחשב היה אלטנטיבה קורצת במיוחד) ולא רק בעיקר בקרב הקז׳ואלים כמו בארץ אלא גם בקרב השחקנים הכבדים.
&nbsp
סתם מוסיף על מה שאמרת, אני מסכים עם הכל בגדול
 
אם כבר הקזואלים על הפלאפונים והטאבלטים לא?

כל יום חברים ומשפחה מראים לי איזה משחק מסריח שהם הורידו לפלאפון ומנסים לגרום לי להתלהב ממנו.

כן ברור שחלק מסוים מהגיימרים הישראלים הלך על הפלייסטישן שאלה הפירות שסוני קוטפת פה מהדור שלנו שגדל על הפס1/2 לא סתם יש לנו העדפה אליה שגובלת בbias מוחלט.


מסכים שגם יותר מזה הישראלים שרק פרו ופיפא בראש שלהם ינטו לקונסולות.
אני מסכים איתך ב100 אחוז על זה.

אבל אני חושב שאם מדברים על גיימרים של ממש, כמונו שזה תחביב אמיתי שלהם כמו שבן אדם אחר גלישה ואופנועים זה התחביב שלו, נראה לי שהרוב
על המחשב בארץ.

אולי אני טועה, אבל זו ההרגשה.

הבוקס 360 אמנם נהנה מפופלאריות גדולה בארץ וכך גם הפס1+2 אבל כל הקונסולות האלה נפרצו עוד בזמן שהן היו עדכניות.

הרבה יותר מעניין אותי לראות כמה גיימרים אמיתים יש על הONE/PS4 בארץ
עכשיו שהפיראטיות בקונסולות האלו לא רלוונטית.

ההרגשה שלי היא שאם נינטנדו היתה משקיעה פה מעידן הנס, ועד הקיוב בנציגות רשמית, מחירים אטרקטיבים, ממשק עברי, ואם היינו מקבלים מסגה נציגות רשמית לסאטורן/דרימקאסט (וכמובן אם מייק היתה משיקה פה את הבוקס המקורי ומשווקת את היילו חזק בזמנו.

הנוף היה נראה אחרת, ישראלים היו מרגישים שמשקיעים בהם, והם לא סוג ז'.

היינו רואים פה בפורום אנשים שלא נפרדו ממריו מהמגסון אלא המשיכו איתו, ואוהבים זלדה. כל ישראלי שאני מכיר שהיה לו נינטנדו 64 סאטורן או דרימקאסט עד היום מעריץ את הקלאסיקות שלהן.

אם זה היה המצב של כולנו, היחס של הגיימרים הישראלים לכל הקונסולות היה אחר לגמרי.
 

evilplate

New member
אתה מדבר כבר על הסופר קז׳ואלים ברמה מיינסטרימית ענקית

שזה כבר כולל את סבתא שלך בין השאר :)
&nbsp
זה לא רק הישראלים, זה בכל העולם ככה שבסמארטפונים משחקים כלל הציבור הרחב, אנשים שבקושי יודעים אפילו מי זה מריו.
&nbsp
אני דיברתי על קז׳ואלים בתחום ה AAA שזה שחקני FIFA COD BF וגם פחות קז׳ואלים כמו Destiny ומשחקי יובי, אלו עדיין שחקנים מאוד כבדים אם תשווה אותם לסבתות של הסמארטפונים ואני חושב שהם עולים במספרם בהרבה על שחקני הפיסי.
&nbsp
רק תראה עד כמה זה נפוץ בשיח הישראלי הקטע הזה שמשחקים בפיפא או ערבי פלייסטיישן אצל חברים או בצבא וכו׳, רואים את זה ממש הרבה בכל מקום ברשתות החברתיות ובשיח בכלליות.
&nbsp
אנחנו מדברים כמובן רק מתחושות ואין לנו מספרים אבל כן, בתחושה שלי המספר הזה עולה בהרבה על שחקני פיסי כבדים שמשחקים באונליין המקצועי שלהם.
&nbsp
אם אתה מדבר באמת על הגדרת ״גיימרים אמיתיים״ שזה קצת מתנשא חחח אבל אני מבין את הכוונה אז כן, יש מצב שפה הפיסי עדיין מוביל אבל חתכת כבר לא מעט מעגלים כדי להגיע לזה, עבור EA ואקטיביז׳ן ויובי ושאר מפיצות הענק יש בארץ יותר שחקני קונסולות לדעתי מאשר שחקני פיסי.
&nbsp
ואני מסכים עם מה שאמרת שהשוק הזה היה מוזנח מאוד ושאם יצרניות הקונסולות היו באמת משקיעות כמו שצריך מההתחלה אז בכלל לא היתה תחרות כמעט בין פיסי לקונסולות.
 
בעיני אלה שמשחקים דסטני, יובי וCOD הם גיימרים אמייתים


אלה שמשחקים רק פיפא ופרו וזהו, קשה לי לקרוא להם גיימרים כי בעיני הם משחקים בפיפא ופרו רק בגלל הקטע ה"חברתי" הזה שדיברת עליו של ערבי פלייסטישן אצל חברים ובצבא.

וגם אם מישהו משחק בפיפא ופרו בשיא הרצינות קשה לי לראות אותו כגיימר אמיתי כי בעיני הוא יותר, משחק בשביל להגשים את פנטזיית הכדורגלן שבו.

בעוד אני בטוח שאנשים שמשחקים דסטני קוד או משחקי יובי משחקים פה ושם גם במשחקים אחרים לגיימרים.

אז כן אני חושב שכל מה שאתה מגדיר "קאזואלים של AAA " לכל אלה אני קורא גיימרים אמייתים ואני די בטוח שיש יותר כאלה על המחשב בארץ, אבל מי יודע אולי אני טועה לגמרי.

יש גם את הקטע הזה בארץ, שלהרבה גיימרים כבדים יש גם מחשב וגם PC
אני די בטוח שאם נבדוק, רובם מגדירים את הPC כפלטפורמה הראשית שלהם.
והקונסולה זה מוצר משלים בארץ.

ברור לי שהפס4 פופלארי בארץ מספיק מזה שאני רואה שלחלק מהחברים הישראלים שלי יש 100 חברים בPSN שהרבה מאוד מהם הם ישראלים.

אבל וואלה אם אנחנו מחשיבים את הכבדים+בני הנוער הכבדים שגיימינג הוא התחביב העיקרי שלהם אני חושב שהנתח הזה רובו נמצא על הPC.

איו לי איך להוכיח את זה, אבל ההרגשה שלי היא שאנחנו מדינה של PC
 

evilplate

New member
שמע גם פיפ״א ופרו דורשים רמת גיימפליי ומורכבות

הרבה הרבה יותר גבוהה מהקז׳ואל שסבתא משחקת בו על הסמארטפונים.
&nbsp
לא יודע עד כמה יש הבדל גדול בינם לבין משחקי קוד למשל מבחינת מורכבות של גיימפליי, אבל אני נוטה להסכים שיש מצב טוב ששחקני קוד יותר פתוחים למשחקי אקשן אחרים ואף לז׳אנרים שונים משחקני פיפ״א ופרו שברובם נוטים להדבק לגרסה השנתית שלהם.
&nbsp
זה באמת קשה לקבוע בלי נתונים אבל אני עדיין בתחושה שהקונסולות כבר שולטות פה על הפיסי, לפחות בגילאים הבוגרים יותר של 20-35. נראה לי הפיסי שולט בקרב הילדודס יותר שצופים בפיודיפאיי ומשחקים קאונטר, מיינקראפט ושאר להיטי פיסי אונליין אבל מגיל מסויים עוברים פה לקונסולות מול/ עם החברים.
&nbsp
הלוואי והיתה פה תרבות גיימינג מינימלית ואז גוף מקצועי היה טורח לברר את כל התחושות שלנו אבל בזה ישראל הכי מפגרת בעולם המערבי, גם אם משחקים פה די הרבה אנשים אם מחשיבים פיסי + קונסולות התרבות גיימינג פה היא בקרשים והתחביב עדיין סובל מתדמית של מחוצ׳קנים במרתף מבחינת המיינסטרים והתקשורת, אז כנראה שכל עוד זה המצב אז אף אחד לא ישים זין בכלל לחקור את הגיימינג בארץ.
 
זה אפשרי שמה שאתה אומר זה המצב לאמיתו של דבר

בניגוד למה שאני אומר. כאילו אתה מתאר מן מצב כזה שברגע שלילדודס הופכים למבוגרים ויש להם יש הכנסה משל עצמם, הם משתדרגים לגיימרים של קונסולות (אם הם כבר לא היו כאלה מההתחלה).

זה אפשרי כי כמו ששנינו אמרנו אין לנו בכלל אנשים שחוקרים את הנושא בארץ.
אז הכול יכול להיות.


אבל הדוגמא שלך יכולה גם להוכיח את ההימור שלי לא רק את שלך :)

אני חושב שבני ה25-35 שאתה רואה הם אנשים מהדור שלנו וכמובן קצת יותר מבוגרים מהדור שלנו שכולנו עברנו היסטורית גיימינג די זהה שעיצבה אותנו.

התחלנו עם מגסון-עברנו למגה דרייב, משם לפס1 -פס2-פס3-פס4.
היו לנו מחשבי PC פה ושם במשך השנים אבל הם משום מה לא השאירו עלינו חותם, קרה משהו שהפך אותנו לגיימרים של קונסולות.

ואני מאמין שאנחנו מייצגים, נתח מסוים מהגיימינג בארץ אין לי ספק בזה,אבל אני חושב שאצל הרוב המסלול היה הפוך.
אצל הרוב בארץ המסלול היה אחר משלנו.

לדעתי גם הביטוי "משחקי מחשב" שהוא השם הגנרי בארץ למשחקי וידיאו והוא הרבה יותר שגור אצלנו בשפה, מסגיר מהי הפלטפורמה המועדפת במדינה.

בניגוד אלינו, שהמגסון המגה דרייב גג הפס1 צרבו לנו בתודעה שמשחקים זה לעד משהו שעושים מול טלווזיה ואנחנו כנראה זוכרים את הימים הראשונים שלו עם הקונסולות האלו.

אני חושב שרוב הישראלים תמיד היה להם PC כי ההורים תמיד חשבו שחייב להיות PC בבית. (מחשב לכל ילד, ביבי אהב לדקלם את זה :)

המחשבים היו אהובים כאן כי כל אחד הגיע עם איזה 300 דמואים ולרוב האנשים היו לדעתי יותר משחקי מחשב מאשר משחקי קונסולה (גם מלאים)

האנשים האלה היה להם בדוק פס1+פס2 כי אלו היו קונסולות פופלאריות באופן חסר תקדים.אבל יש לי הרגשה שרוב האנשים שהפכו לגיימרים של PC כבדים הם

קיבלו את הקונסולות האלה מאוחר יחסית בדור והם לא השאירו עליהם שום חותם מיוחד בניגוד אלינו, בשבילם משחקים זה משהו שעושים מול מחשב,שוב בגלל זה הם נקראים משחקי מחשב :)

ויש עוד נקודה מאוד חשובה שהעלת. בגלל התדמית שיש בארץ שגיימינג זה "אנשי מרתף עם חצקונים"
אני חושב שהPC זו הדרך של הרבה גיימרים בארץ להיות ההפך מהתדמית הזו.

PC לא משנה כמה הוא עוצמתי ופצצה לא מרים שום גבה אצלנו בארץ.
בעוד כל מי שמכיר אותי זורק לי פה ושם "לא עברת את הגיל? "
יש גם תתדמית הישראלית הזו, שאם קנית PC הרווחת יותר מקונ

סולה, כי אפשר להשתמש בו לעבודה שלך, אפשר להוריד סרטים במקום לשלם, וכמובן לשחק בהרבה יותר משחקים מבקונסולות שזה מה שהאנשים האלה התרגלו מגיל צעיר.

יש אחוז קטנטן בארץ שמתי שיש להם ילדים הקונסולה קורצת להם כי הם מחפשים משהו "גברי" קצת ברגע שהם נשואים 24/7 וחיים חיי משפחה וגם שיש ילדים קטנים זה התירוץ המושלם "קניתי גם בשבילם"

חפרתי, אבל רציתי לפרט למה אני בדיוק חושב את מה שחשבתי, וכמובן שיכול להות שהכול טעות גמורה ואנחנו הרוב.
 

evilplate

New member
חח יש משהו גם במה שאתה אומר :)

לגבי זה שחלק מהאנשים עברו מסלול שונה עם מחשב שהשאיר בהם חותם.
&nbsp
אני בטוח שיש כאלו ולא מעט אבל לדעתי הרבה מהם מגיל מסויים כשהתבגרו והסבלות שלהם הפכה לקטנה יותר עברו כבר לקונסולות וזהו.
&nbsp
השם משחקי מחשב באמת התקבע כי כולם היו משחקים דרך המחשב אבל היום הרבה מאותם אנשים משחק דרך הקונסולה אבל עדיין מתעקש לקרוא לזה ככה כי זה השם שהתקבע ולזה הוא רגיל :)
&nbsp
וזה נכון שלקנות קונסולה חדשה מתקבל ביותר הרמת גבות ממחשב חדש כי רואים במחשב סמל גם לעבודה ופרודוקטיביות וגם לתכנים ״מקובלים״ כמו סרטים וסדרות וכו׳ אבל אם תאמר שאתה קונה פיסי יקר בשביל גיימינג (ולא סוליטר) וכי אתה אוהב לשחק עליו משחקים כבדים ותובעניים אז אין סיבה שהתגובה לא תהיה דומה, שיחשבו שאתה ילדותי וכו׳.
&nbsp
יש מצב שאתה צודק בעיקרון אבל באמת שהכל ספקולציות פה וקשה באמת לדעת מה מצב השוק מעבר לאנקדוטות ותחושות, כאמור מבחינה תרבותית אנחנו מפגרים ככה או ככה.
 
צודק :) אבל אני מודה שמעניין אותי לדעת מי באמת מוביל :)

אולי התשובה האמיתית היא יותר מורכבת משחור ולבן אולי המצב הזה משתנה בכל דור קונסולות מחדש.בהתאם לרמת הפופלאריות של אותה קונסולה כאן.

עם כמה שהפס4 בהמה במכירות יש לי הרגשה (אנקדוטית לגמרי) שהפס2 היה פופלארי אצלנו ברמה מפלצתית הרבה יותר.

ברור שאם מישהו יגיד קניתי מחשב גיימינג ב15 אלף יסתכלו עליו מוזר וילדותי ואני מודה שאפילו אני ארים גבה שהוא הסכים לבזבז כל כך הרבה על מכשיר משחקים, אבל כמעט אף אחד לא נכנס איתך לדיונים מעמיקים של מה אתה עושה במחשב חח.
 

evilplate

New member
באסה הטריילר מוגבל בגיל ואין לי כח להתחבר

אבל חתיכת ספויילר הם נתנו שם אם הראו את היטלר, בטח ללא הטריילר הזה זו היתה חתיכת הפתעה.
&nbsp
&nbsp
 

evilplate

New member
חבל מאוד ותוספת לחדשה

המשחק סטאר וורס שהם פיתחו יעבור לאיזו חברה די פח בתוך EA והוא הולך לעבור מייקאובר רציני ו״שינוי פוקוס״ שלפי המשתמע בוודאות מאוד גדולה זה הולך להפוך ממשחק שמתפקס על סינגל סינמטי בעיקר, בטח סוג של אנצ׳רטד בגרסת הסטאר וורס כמו שתוכנן במקור, למשחק שירות שבו ״שחקנים תמיד יוכלו לחזור לעוד חוויות בלה בלה בלה״ לדבריהם. יאק

&nbsp
בקשר לאמי הניג, מצויין שם שידונו איתה לגבי הצעד הבא שלה, נשמע לי משהו מחורטט ל״היא הולכת לעוף מפה בבעיטה״.
&nbsp
יכול להיות שיש פה שוב עניין איתה שהיא לא הצליחה לנהל את הפרויקט הכי נכון כמו שהיה עם אנצ׳רטד 4 אבל לדעתי זה די ברור שמה שקורה זה ש EA רואה לאן נושבת הרוח והיא מבינה שאין עוד טעם במשחקי סינגל גדולים בתחום ה AAA אז היא מפרקת חברה שמומחית לדברים האלה והיא פשוט הופכת את המשחק לאיזו זוועה לא ידועה שעוד נראה.
&nbsp
חבל ועצוב מאוד, ו RIP Dead Space ובעיקר נראה לפי המגמה הנוכחית ש RIP משחקי סינגל גדולים מצד ג׳ :/
 
למעלה