ות

כן, מה זה נראה לי בדור הבא אנחנו לא רלוונטים.

צחוק צחוק, אבל מה אנחנו הולכים לשחק בדור הבא? אינדים ואיזה 2 משחקים של סוני?

לא חשבתי שאגיד את זה אבל אם הדור הבא יראה ככה אני לא בטוח שאני רוצה להיות חלק ממנו, אני לא צריך קונסולה בשביל משחקי אינדי.
 

evilplate

New member
נראה לי שמשחקי סינגל ימשיכו לצאת עוד הרבה זמן

אבל הם יהיו לרוב ברמת הפקה AA שכזו סטייל Nier או Hellblade ולא נקבל כבר בכלל משחקי סינגל AAA גדולים מצד ג׳.
&nbsp
אולי פה ושם יזרקו איזה עולם פתוח אבל הסינגל AAA הלניארי כבר מת ואני בטוח שגם העולם הפתוח במוקדם או במאוחר יהפוך כולו במינימום לחוויות co-op כשזה יגיע לצד ג׳ אז גם שם הוא ימות מהבחינה הזו (וכן, גם אם אפשר יהיה לשחק אותם בסינגל כמו למשל את ה Division, דסטיני ו Wildlands מבחינתי זה לא נחשב וזה כן מוות לסינגל, ברור לכולנו מה ההבדל ושהם לא מרגישים סינגל גם אם הם מציעים את האופציה)
&nbsp
מצער אבל ככה הדברים נראים לפי מה שאנחנו רואים כרגע בשוק, לך תדע אולי יצאו מזה גם דברים קצת טובים כי מפתחות יוכלו להעז יותר כשרמת ההפקה תרד ככה שעם זה יחזרו ביתר כח סגנונות שהפכו למאוד נישתיים כמו האק אנ׳ סלאש וכאלה או אפילו רעיונות חדשים ופרועים יותר, אבל בכל מקרה כרגע זה נראה עובדתי שלשם הדברים הולכים, חוויות של מולטי מנצחות את הסינגל.
&nbsp
אגב ג׳ייסון מקוטאקו שידוע כמישהו סופר אמין אומר שלפי מה שידוע לו סטאר וורס לא בוטל בגלל הרצון להתרחק מסינגל פלייר אלא כי הפרויקט היה mess, יש מצב שאיימי שוב איבדה את זה והתפזרה למיליון כיוונים כמו שקרה לה בנוטי דוג (קצת שם בפרספקטיבה את הסערה שקרתה אז כשהעיפו אותה מאנצ׳רטד 4, לא יודע מה עובר עליה אבל זה לא נראה טוב בכלל), אבל גם אם ג׳ייסון צודק וזה שוב קשור לאיימי ולפרויקט כושל, EA עדיין הודיעה חד משמעית שהם יעשו פוקוס מחדש למשחק ושהם, וגם השחקנים לפי הבדיקות שהם עשו רוצים שוב ושוב לחזור לחוויות חדשות, לגמרי נשמע GAAS.
&nbsp
חוץ מזה אם זה ניהול כושל אז למה לסגור את Visceral שהיא חברת סינגל לחלוטין? אז תעיפו את איימי ותביאו מישהו שיסדר את העניינים כמו שקרה עם אנצ׳רטד 4 שעם כל הבעיות שעבר עדיין יצא ממש אחלה. אני לא קונה את הסיפור הזה, לדעתי זה סתם תירוץ גם אם זה נכון שאיימי פישלה והסיפור המרכזי זה שהם לא מעוניינים עוד במשחק מפוקס סינגל, אחרת לא היו זורקים את התינוק עם המים.
 
בדיוק אחי זה צוות כזה מוכשר.

ומה EA נתנו להם לעשות בדור הזה ? באטפילד של שוטרים נגד גנבים, איזה בזבוז מטורף של כישרון.

אחד העובדים בVisceral לשעבר דיבר על זה שדד ספייס 2 עלה 60$ מליון דולר בסופו של יום, בשילוב של פיתוח ושיווק. מכר 4 עותקים. מליון וEA הכריזה שהוא כישלון.

4 מליון זה מספר מדהים לדעתי לא מבין מה הם רוצים מי אמר להם לשווק את זה ב60 מליון דולר, אני די בטוח שהוא היה מוכר טוב בכל מקרה.

כל זה מראה לי שEA מנסים ללכלך על איימי ולסמן אותה בעיני הגיימרים ככישלון של הפרויקט תוך כדי שUNcharted 4 הוא יעני ההוכחה והאליבי שלהם.

לא מבין למה מצפים מאיימי שהיא בכלל תסריטאית להיות אחראית על משחקים גדולים שכאלה.

הרי כל אחד נורמלי שיעשה חיפוש יראה את מה שאני ראיתי.
שמאחורי Uncharted 1 עומד אחד מיוצרי סוניק ולא איימי.
אז לא ברור לי למה מפילים על תסריטאית מוכשרת ככל שתהיה פרויקטים כאלה.

גם אם יש לה ניסיון בניהול צוות והיא כמובן יודעת איך משחקים עובדים ומה צריך להיות בהם.

אף פעם לא קניתי את הנארטיב שהיא האמא של Uncharted היא כמובן עומדת מאחורי הדמויות וזה חלק ענק והיא חלק בלתי נפרד מהמותג לא אומר שלא, אבל אני מדבר פה רק על גיימפלי נטו.

גם אם איימי ניסתה להכניס כל מיני משחקונים של QTE שלא קשורים לחיים
כמו שהיא ניסתה עם Uncharted 4 אני לא מאמין שזה יגיע למצב שהיא מפילה משחק.

Visceral כאלה טובים שהגיימפלי היה מדהים בכל מקרה גם אם היא היתה מציפה בכל מיני דברים לא קשורים.

הרבה יותר הגיוני שEA פשוט ראו שזו הולכת להיות השקעה כלכלית שתגרום לדד ספייס להיראות כמו כלום ולא התאים להם.

זבלים. וחבל זה אחד המשחקים שהכי חיכיתי להם.
 

evilplate

New member
דווקא EA לא האשימה אותה בכלל אחי

EA הוציאה את ההודעה שאמרתי פה שהשוק משתנה במהירות מדהימה ושהם חקרו תגובות של גיימרים למשחק הזה והם הבינו שהם מחפשים חוויות חדשות כל הזמן ולכן הם משנים פוקוס בלה בלה בלה
&nbsp
לא אמרו מילה על איימי או שהפרויקט בבלאגן או משהו. זה משהו שרק ג׳ייסון מקוטאקו רמז לו.
&nbsp
אז EA פה לא לכלכה על הפרויקט, רק אמרה במילים אחרות שהקונספט שלו לא רלוונטי בשוק של היום (בקיצור סינגל סינמטי זה רעיון רע היום) ולכן הם משנים פוקוס וסוגרים את החברת סינגל שלהם.
&nbsp
אני אומר שגם אם הפרויקט היה בבלאגן כמו שג׳ייסון אומר, זה לא סביר ש EA היתה עושה מהלך כזה קיצוני במידה וזה רק זה, היא היתה פשוט מחליפה את איימי וכמו שאמרת, מישהו אחר היה משלים את המשחק כמו שצריך כי יש שם מספיק כישרון לזה. זה די ברור שהסיבה המרכזית זה שהוא לא רלוונטי עוד מבחינתם.

יכול להיות שבמציאות אלטרנטיבית שבו המשחק מפותח בקצב מעולה ללא תקלות הם כבר היו מוציאים אותו לשוק והיינו מקבלים את הסטאר וורס אנצ׳רטד שלנו השנה או בשנה הבאה (ככה שאולי כן אפשר להאשים אותה שבגללה זה לא יצא) אבל הנקודה היא שסינגל לא רלוונטי מבחינתם אז במקום לתקן את כל הבעיות שיש שם כמו שקרה באנצ׳רטד 4 הם הבינו שאין טעם וכדאי כבר להחליף בכלל את כל הקונספט שיתאים למה ששחקנים כביכול מחפשים היום, כי כאילו למה לטרוח כל כך לתקן משחק סינגל סינמטי ב 2017 פחחח
&nbsp
בגלל זה זה עצוב במיוחד.
 
לא האשימה בפומבי זה נכון אבל מאיפה ג'ייסון יודע לרמוז

שהיא קשורה לבאלגן ? חייב להיות מישהו בEA שמכיר טוב טוב את מה שהלך שם שסיפר לו על זה, אני מתקשה להאמין שג'ייסון הוא זה שקישר אותה לזה מיוזמתו.

לא נשמע לי מופרך שEA ידעו מה הולך לקרות, הם ידברו עם ג'ייסון הוא ידבר על זה בפורומים, כי משם הכוח של קוטאקו מהאמינות שלו, והופ כולם יאשימו את את איימי בצורה כזו או אחרץ.

קראתי עכשיו שג'ייסון טוען שדווקא כל ההצהרה של EA על "שוק משתנה, קונספט לא רלוונטי וכו' ההסבר הזה דווקא הוא הוא התירוץ של EA לבאלגן שנוצר. כי משקיעים לא אוהבים לשמוע שהמשחקים בבלאגן חסר תקנה ושאי אפשר לתקן אותם.

לא יודע למי להאמין כאילו אם המשחק כל כך מחורבש שEA היתה חייבת להגיד שהמשחק לא רלוונטי.

או שזה התירוץ שלהם.

אם נהיה כנים אנחנו לא באמת יכולים לדעת.

הרי לEA יש את באטלפרונט שאני מאמין שיכול להכניס להם מלא כסף מאנשים שאוהבים מולטי.

והמשקיעים הרי יודעים שסינגל פלייר כמו Uncharted 4 יכול למכור כמעט 10M עותקים.

יכול להיות שEA הרגישו שלתקן את המשחק בזמן שהם מן הסתם חייבים להשתתף עם דיסני בהכנסות מהמשחק (אם סקוור עושים את זה עם KH אני בטוח שגם EA )

תוסיף את זה שהשיווק ועלות הפיתוח כולה על EA אבל הרווחים צריכים להתחלק עם דיסני וקל להבין למה המשחק הזה אולי לא כל כך בעדיפות ראשונה אם צריך לתקן אותו.

לסוני יש אינטרס לתקן את uncharted 4 כי הרווח כולו שלה וזה IP דגל עבורה.

שאני מסתכל על זה מה ראינו מהמשחק של איימי? 15 שניות מאיזו אלפא? איך אנחנו יודעים בוודאות שהוא לא יצא גועל נפש?

שנינו שכחנו אתמול שזה לא IP של EA ויש גבול כמה היא תהיה מוכנה להשקיע עליו אם הפיתוח שלו לא הולך חלק.

מצד שני, הם סגרו על מאס אפקט את השאלטר אחרי משחק כושל אחד.
מה שתומך בזה שהם לא בקטע של סינגל פלייר ופירקו את החברה הכי טובה שלהם לסינגל פלייר.

זה באמת יכול ללכת לכאן ולכאן, יכול להיות שהאמת איפשהו באמצע ואלא אם כן הסינגל פלייר יהיה "להיט מהסרטים" בוודאות, אז הם לא בקטע.
 

evilplate

New member
באמת אפשר להעלות לא מעט ספוקלציות

יכול להיות שג׳ייסון יודע על זה ממקורות פנימיים או נגיד מפתח שמכיר שעבד שם ודיווח לו אבל זה לא בהכרח אומר שיש פה צעד מכוון של EA.
&nbsp
אפשר באמת להעלות הרבה השערות כמו שאמרת אבל נראה לי שגם אתה מסכים בשורה התחתונה שכל הסגירה של Visceral ושינוי הפוקוס של סטאר וורס מראים ש EA לא מאמינים במשחקים גדולים מבוססי סינגל במיוחד, ושבכלל אלו חדשות רעות לחובבי הסינגל הלניארי.
&nbsp
זה מה שמשנה לצערנו, בלי קשר לכל ההשערות והנסיבות סביב מה שבדיוק קרה שם.
 
ומבחינתם אחרי Titanfall 2 והכישלון של מאס אפקט הם לא טועים.

כל כך שיגעו אותם לגבי סינגל פלייר בטיטאנפול 2 ואני מאמין שזה לא היה קמפיין זול והמשחק לא היה הצלחה גדולה.

זה לא שאני מגן על EA לדעתי הם החברה הכי חסרת נשמה שקיימת, יותר ממייק אפילו ויותר מיובי (ששתיהן נראות לי מעולות לעומתה)

אבל לדעתי הכול חוזר למה שאמרתי בעבר. העתיד של משחקי סינגל לדעתי, צריך להיות קמפיינים של 6 שעות ב39 דולר.

אנחנו הרבה פעמים לא מסיימים קמפיינים של סינגל פלייר כי הם ארוכים הרבה מעבר לצורך ומלאים בתוכן צד מאוס. 60$ זה מחיר גבוה מדי למשחק שאנשים לא

יודעים אם הם באמת יסיימו אז הרוב מחכים להנחה משמעותית, בגלל ההנחה המשמעותית הזו המשחקים לא רווחים מספיק.

מצד שני אם נגיד Titanfall היה יוצא ב30 דולר או 40 הייתי חוזה לו הצלחה
כנל להרבה משחקים שנחשבים ככשלונות.

ברור שמשחק של 40 דולר יקבל כל מיני קיזוזים בערכי ההפקה אבל R&C הוכיח שאפשר ליצור משחק שנראה אחלה, קצר ולענייין ובמחיר טוב.

זה המודל שאני רוצה לראות משחקי סינגל אחי. אני רוצה לראות סינגל שאני יודע שאם בא לי אני אסיים אותו בסופש, אני אהיה מרוצה יותר כי סיימתי יותר משחקים וחוויתי פחות פיילרים, המפתחים יוכלו ליצור קמפיין ששווה תכסף.

ויותר גיימרים יחשבו שהמשחק מצדיק תמחיר.
מי שכל כך רוצה משימות פיילר, אז שבכל קמפיין יהיה איזה 8 משימות פיילר למי שרוצה אותן, זה גם יותר מדי :)

כמו שאמרת בתגובה אחרת, אם הירידה בערכי ההפקה בדור הבא יביאו משחקי סינגל טובים יותר ומקוריים יותר, אז הדור הבא יכול להיות אחלה דווקא.

אני מחזיק אצבעות שקוג'ימה יגשים את החזון שכתבתי כאן אבל מי יודע אם אני צודק.
 

evilplate

New member
אחי אני חושב שהרוב יתנגדו ל 6 שעות קמפיין

זה מתאים לחלק אולי מהסגנונות אבל לא להכל.
&nbsp
כאילו וואלה TLOU 2 שימשך 6 שעות זה תסריט בלהות מבחינתי, כנ״ל אנצ׳רטד המלא הבא או GOW החדש. זה אורך זמן שמתאים למשחקים עם סקאלה קטנה יותר.
&nbsp
אולי זה מתאים לחלק מהמותגים אבל לא להכל.
&nbsp
אין מה לעשות אחי, שיורידו כנראה בצורה בולטת בערכי הפקה אם צריך, ושכן יקצצו בתוכן פילר חסר משמעות, אני בטוח שזה מספיק בשביל לרדת ל 40 דולר בעתיד אבל הגבלה ל 6 שעות זה באמת מוגזם ופוגע אנושות בחופש האומנותי ובחזון עבור לא מעט מפתחות.
&nbsp
נ.ב טיטאנפול זה קודם כל מולטי ואחרי זה קמפיין ו EA בעצמם קיבעו את הסדרה ככה עם המשחק הראשון אז שלא יתלוננו כשטיטאנפול 2 נכשל בלמשוך שחקני סינגל שלא ממש האמינו או הרגישו שיש פה קמפיין מעניין במיוחד בשבילם, אם טיטאנפול 2 כשל יחסית בלעמוד בציפיות אז שיאשימו את המולטי לא את הקמפיין כי זה עדיין מתוייג קודם כל כמשחק מולטי לפני הכל.
 
מסכים לגמרי שזה לא מתאים לכל המשחקים.

משחקים כמו TLOU 2 שימכרו איזה 9M+ כמובן מצדיקים את הסינגל הארוך שלהם
כי הם מוכרים מספיק בשביל לממן את עצמם וגם משחקים אחרים :)
אין שום סיבה שמשחק שיכול להצדיק את התקציב שלו יעבור שנמוך בכוונה ל6 שעות גיימפלי.

אבל דד ספייס שמימלא לוקח איזה 10-11 שעות.ויש כאלה שיכולים לגמור אותו באיזה 9 שעות.

הוא עלה כל כך הרבה, כאילו פאקינג 60 מליון, זה פסיכי למשחק כזה. גם אם 30 מליון זה התקציב של המשחק עצמו זה עדיין נשמע לי פסיכי למשחק כזה ב2011.

ואנחנו מדברים על מפתחת יעילה מאוד שהוציאה 3 משחקים בדור, מלוטשים טכנית ושהיה לה מנוע קיים לעבוד איתו, כאילו הסיכוי שהם ביזבזו כסף על מנוע

חדש או הסתבכו בפיתוח בגלל חוסר ניסיון, או לא עמדו בלוח הזמנים, נמוך מאוד לדעתי.

משהו חייב להשתנות. המשחקים כל הזמן עולים יותר כסף, מלאים במלא תוכן שאף אחד לא רואה.

אם יש משהו שהמפתחים יכולים ללמוד מסרטים זה להעריך את הזמן שלנו.

ראיתי מלא אנשים שלא רק שלא סיימו משחקים ארוכים כמו המכשף 3 גם לא סיימו משחקים כמו HALF LIFE 2. הטירה הנאצית וכו'.(של הדור הזה)

אבל ברור שאני מסכים איתך ב100% שאסור לזה להפוך לסטנדרט ללא אבחנה.

אני חושב שהמכירות הטובות של hellblade מוכיחות כמה טוב זה יכול להיות.
לא רק שיש לו ממוצע סבבה, גם הגיימרים נתנו לו ממוצע מכובד של 81. יענו

אפשר לראות שזה לא משחק פלצני שרק המבקרים אהבו יש לו אהבת קהל גדולה, וזה בדוק לא מעט בגלל שהוא כיבד את השחקנים.

בנוגע לTitanfall 2 אחי, אתה לא זוכר כמה שבחים קיבל הקמפיין שלו? ההסכמה הגורפת היא שזה הFPS סינגל הכי טוב בז'אנר שלו מאז COD4, וזה גם לא נדיר לשמוע כאלה שאומרים שהוא הFPS הכי טוב מאז Half life 2.

וזה בלי להזכיר את זה שEA מאוד קידמה והדגישה לפני היציאה שזה יהיה משחק שיציע קמפיין מושקע, שמן הסתם עשה אותו הצוות של COD4.

לא נראה לי שEA ציפתה שיתעלמו ממנו יחסית, הם בדוק לא ציפו לאיזה מכירות של call of duty ממנו אבל הוא מכר על כל הפלטפורומות איזה 2.7M.

אבל שאתה לוקח בחשבון שwolf האחרון עשה 2M+ על הפס4/וואן ביחד
זה חייב לבאס.

אני לא אומר מי מהם יותר טוב מאוד אהבתי את המשחק של בטסדה.
אבל איפה השבחים של titanfall 2 ואיפה הוא.

וTitanfall 2 יושב על ממוצע 89 שאני מהמר בלי חשש שהוא קיבל את הממוצע הזה נטו על הסינגל שלו כי אף אחד לא משחק במולטי שלו חחח.
 

amithas190

New member
אני לא יודע אם שיחקתם בטיטנפול2 אבל הקמפיין שלו גרוע ברמות

משעמם וחסר תועלת. כמעט כל הCOD שיצאו מתעלים עליו
 

amithas190

New member
הוא פשוט יצא בבצורת של משחקי יריות כאלה והתחרה בעיקר ב

בלאק אופס 3 ובinfinite warfare הגרועים.
 

evilplate

New member
עוד אחד המפתחים של דד ספייס רמז שזה 60 מיליון ללא שיווק בכלל

שזה נשמע לי בכלל הזוי אבל אולי לא הבינו אותו נכון.
&nbsp
אין ספק שהמחירים אסטרונומים, אבל אל תשכח שמאז ומתמיד היו רוב המשחקים נמשכים מעל 6 שעות, מה ההבדל בין היום לאז ולמה בדור של הפס2 לא התבכיינו ככה?
&nbsp
בעיקר ערכי הפקה אחי. אני לא יודע אם להוריד ל 6 שעות משחק עם ערכי הפקה גבוהים זה יעזור משמעותית, אולי זה יקטין קצת מההוצאות אבל זה עדיין יהיה יקר מאוד בטח לבנות את המנוע וכל הנכסים מסביב.
&nbsp
הלבלאד באמת יצא מוצלח מאוד, הוא נעשה ע״י צוות קטן והוא מציע סקייל ממש קטן, ולמרות שהוא יפה מאוד גראפית גם פה הוא לא באמת ברמה של האורדר נגיד.
בכל אופן אני תוהה איך יצא להם משחק שמציע סקייל וסביבות וגיימפליי יותר מתקדם בהרבה, לא בטוח שזה יהיה כל כך זול עוד.
&nbsp
טיטאנפול 2 זכה לביקורות טובות יותר בגלל שהוא כביכול מציע חוויה שלמה של סינגל מעולה פלוס מולטי, משחקים כאלו נוטים לקבל ציונים גבוהים אם שני המרכיבים ברמה גבוהה, זה לא אומר בהכרח שהקמפיין יותר טוב משל וולפי אבל בלי קשר להאם הקמפיין טוב או לא אין ספק שהמשחק אכזב במכירות.
&nbsp
אני חושב שזה שוב מקרה של הראשון יצא עם הייפ ובתקופת יובש והוא בסכ״ה סבבה אבל לא מפוצץ ראשים, הוא היה דל בתוכן עם גראפיקה בינונית ללא קמפיין ולכן הוא לא קנה מספיק יוקרה למותג בשביל להתחרות עם כל השמות הגדולים שההמשך היה צריך להתמודד איתם כשיצא בתקופת החגים.
&nbsp
כנראה ש EA שגתה בלהעריך את גודל המותג הזה כשהציבה אותו בתקופה עמוסה יחסית, הוא כנראה היה צריך לצאת בתחילת השנה ככה.
&nbsp
בכל אופן אחי, אני תומך בזה שצריכים לצאת יותר משחקים באורך 6 שעות כמו איזה סרט ארוך או כמה פרקים בסדרה, זה גם יוזיל עלויות וזה יתן עוד אופציות ואפשרויות גם למפתחים וגם לצרכנים שיתרגלו לעוד מחירים חוץ מ 60 דולר ל AAA וגרושים לאינדים, שיהיו יותר מחירי ביניים זה טוב לכולם.
 
יא ווארדי, חדשות נוראיות ברמה של מה שקרה לסילנט היל.

דד ספייס סדרה מדהימה וכבר איבדתי תקווה שהיא תחזור, אבל כמו שאיוול אמר לא רק שהצוות פורק ואין סיכוי יותר לדד ספייס גם בוטל משחק "מלחמת הכוכבים" של התסרטאית של Uncharted.
והוא יעבור רייבוט שיהפוך אותו למשחק אחר לגמרי.
היו לכולנו ציפיות ענקיות מהמשחק הזה, אני בטוח בזה בעינים עצומות ופשוט מדכא מה שקורה בשוק עם פחות ופחות משחקי סינגל.

דור הPS5 והלאה נשמעים לי קודרים ומשעממים במיוחד
 
נאפה וקפטן גינאו מגיעים לדרגון בול Z.

הוכרז היום. נאפה דמות מיותרת וחלשה עדיף כבר ראדיץ אם הם מתעקשים על דמויות חלשות.

קפטן גינאו לעומת זאת יכול להיות דמות מאוד מעניינת.

לקפטן גינאו יש יכולת להחליף גוף עם לוחמים חזקים ולגנוב להם את הגוף למעשה.

זה יכול להיות כוח מדהים במשחק אם יתנו לו את הכוח הזה.
 
יש מצב שNI NO KUNI 2 מגיע לאקסבוקס ONE

זה התחיל באמזון, ועכשיו IGN ספרד מדווחים על שמועה שני נו קוני 2 יגיע לאקסבוקס במהדורה דיגיטלית בלבד.

אם זה נכון מעניין אם המשחק יהיה 60FPS על הONE כמו על הפס4.

לבל 5 (המפתחת) ומייק ניסו בתקופה של האקסבוקס המקורי לפתח משחק אונליין ביחד, ניסיון שנכשל כמובן,ככה שזה יהיה מפתיע אם זה יגיע לאקסבוקס.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2017/10/18/rumor-ni-no-kuni-2-coming-to-xbox-one.aspx

אם זה יגיע אז בהחלט אפשר יהיה לומר שפיל ספנסר מנסה לשפר את התמיכה היפנית, אם כי אני מהמר על זה שרוב התוכן היפני של סקוור ישאר אצל סוני/נינטנדו.
 

evilplate

New member
זה בסכ״ה הגיוני אחי

הבוקס פספס המון בלעדיים מיפן על כלום תכל׳ס, לא כי סוני שילמה להם או עשתה משהו מיוחד מעבר לתמיכה מינימלית שסיפקה ובגלל שהיא הקונסולה הטבעית לזה והוואן ככה כושלת מבחינה מסחרית.
&nbsp
אם עכשיו פיל ספנסר באמת עובד ומנסה להביא תמיכה יפנית לבוקס באופן אקטיבי אז הגיוני שיגיעו כל מני צד ג׳ שסוני לא באמת שילמה בשביל בלעדיות עליהם ושזכתה בהם רק בגלל שמייק ישנים בעמידה כמו נוניקוני 2.
 
זה נכון. אבל עם יאקוזה במיוחד

ידוע שסוני עומדת מאחורי הסדרה במערב והם אלה שעזרו לסגה להביא את המשחקים האלה למערב.

ני נו קוני 2 Code code vein דרגון בול זי, כולם מגיעים מהמימון וההפצה של נאמקו
אז יש מצב שפיל ספנסר עשה איתם עסקה שחלק גדול מהמשחקים היפנים שלהם יגיעו לONE, ראינו גם קידום לטקן 7 פעם בE3 של מייק.

כמובן שאם פיל ספנסר יתאמץ הוא יוכל להביא לוואן את גם חברות יפניות נוספות, השאלה אם הוא יעשה את זה.

זה ממש נראה שחברות כמו סקוור (הצד היפני) רואים באקס בוקס וואן סוג ב'
יש לך למשל את KH3 שיוצא לONE/PS4

אבל הקולקשן של KH1/KH2/ועוד כמה. נמצא רק על הPS4 ככה ששחקנים
שקונים את זה על הONE משחקים בלי המשחקים הקודמים שהם חלק קריטי שאי אפשר לדלג עליו.

אני די בטוח שסוני תמשיך לשלוט ביפן, אבל לפחות ספנסר מתאמץ שזה לא יהיה 0 משחקים מיפן, אז שאפו על זה מצדו.

יאקוזה ישאר אצל סוני בוודאות.
 

evilplate

New member
מה שמוכיח שוב

שבעסקים אין אידיאולוגיות ואין כלום בסופו של דבר, שום דבר לא אישי ואם זה נראה שכן זה רק נועד למטרה מסחרית מסויימת ולא יותר, הרוב נמצא במח של הפאנבואים שחושבים שמתחוללת מלחמת קונסולות כזו אישית ואמוציונאלית שחורגת מעבר למלחמת עסקים בין תאגידים :)
 
למעלה