ות

evilplate

New member
כנראה באמת פספסתי

אם ככה זאת באמת אופציה סבירה אחי, בקרבות זה באמת דומה מאוד, קשה לי לדמיין איך גיימפליי ומשימות בעולם פתוח ממש יעבדו אבל אני בטוח שאם יש מפתחת שתמצא פתרונות זו רוקסטדי.
&nbsp
יאללה מגניב, אם זה נכון אני בעד.
&nbsp
ואהבתי ממש ממש את הסרט הראשון בסדרה, לדעתי קלאסיקה ענקית ואחד מסרטי המד״ב הכי טובים בכל הזמנים, כן ברור לי שהם לא בדיוק המציאו בעצמם את הרעיון ושזה היה עוד לפני באנימות וכו׳ אבל זה לא משנה, הביצוע פצצה ואני בזמנו גם לא הכי נחשפתי לקונספט אז זה די פיצץ לי את הראש בזמנו.
&nbsp
מה שכן ההמשכים הם זבל עופות שלא ברא השטן, בושה וחרפה לכל ההפקה והצוות ולפי הסרטים שיצאו בהמשך מצמד הבמאים הזה זה די ברור שמטריקס הראש זה פוקס חד פעמי.
&nbsp
בעניין סופרמן, גם עם הרעיון שהצעת של בר שמתמלא אתה לא יכול למנוע מסופרמן לעוף מהמקום, זה משהו שהוא חלק מהותי ויסודי מהדמות, בלעדי זה הוא לא סופרמן. באמת שלא יודע איך הגיימפליי של רוקסטדי יעבוד שם.
 
חחחח הזכרת לי

כמה פעמים שמעתי את מה שאמרת על המטריקס כל פעם שהעזתי לומר שהסרט הראשון הוא בינוני חלק מהאנשים הסתכלו עלי כאילו אני מכוכב אחר שאני קורא לו בינוני חחח.

נו טוב אני מודה שהוא היה פורץ דרך בשעתו ושהוא חשוב למרות שכמו שאתה אומר
הוא לקח את רוב הרעיונות מהאנימות ואת האסתטיקה מכל מיני סרט קונג פו, ומעוד כמה ז'אנרים

אבל לא משנה כי העירבוב הזה היה מאוד ייחודי ואני לא יכול לסתור את זה שהוא סרט חשוב ברמות אחרות בתרבות המערב.

אולי הרייבוט יהיה בשבילי חח.

פתאום תאר לך ואתה צדקת ואחרי כל הדיון הזה זה איזה כוכב על משנות ה50 שאף אחד לא שמע עליו חח.
 

evilplate

New member
שמע אני יכול להסכים שיש לסרט חסרונות מסויימים

הוא טיפה קליני מדי, לא רק בקטע של אסתטיקה אלא בכלל באווירה ובדיאלוגים ובדמויות, חסרה לו קצת ״נשמה״ אם תרצה או תשוקה מסויימת, אולי כי קיאנו ריבס צנון וככה גם הכוכבת שלצידו אבל נגיד אם תשווה לשליחות קטלנית 2 אז אין מה להשוות איפה יש יותר לב ואיפה אתה יותר נקשר לעולם ולדמויות, לפי דעתי לפחות :)
&nbsp
אבל מבחינת ביצוע של רעיון וגם עלילה ואפקטים וכו׳ הוא באמת גובל בשלמות, כל כך הרבה רגעים של awesome יש בסרט הזה.
&nbsp
ואני לא חושב שזה יהיה גיבור משנות ה 50, זה חייב להיות משהו גדול ומוכר ברמה מספיק טובה לפי הציטוט, קשה להאמין שהוא מתכוון שהראש יתפוצץ בקטע של ״איך לעזאזל רוקסטדי עושה משחק על החרא הזה!?״
 
זה נכון הדמויות באמת מרדימות וחסרות נשמה אבל תמיד איזה אחד.

יכול לבוא ולומר להגנת הסרט שהדמויות הקרות האלה ששטוחות כמו קרקר נועדו
רק להיות דמויות שטוחות שנמצאות שם רק כדי להניע את העלילה ולחשוף אותנו לרעיונות הפילוסופים של הסרט/המסר האנושי הכללי שהוא מנסה להעביר.

והדמויות נדחקו לקרן זווית בכוונה בשביל לא להאפיל על הרעיונות.

תמיד מישהו יכול לטעון שניאו כל כך גנרי בחור קצת כלומניקי כדי שכל אחד יוכל להרגיש שהיה יכול להיות שם במקומו.

הדמויות באמת היו הבעיה שלי בסרט ובאמת מה שהרדים אותי בסרט, כי יצאתי מתוך הנחה שרעיונות פילוסופים מלהיבים יש גם באנימות.

אבל שוב ברור לי למה לאנשים צעירים הוא יכול להיות כל כך חזק במיוחד אם הם לא נחשפו לאנימות ההם.

יותר מזה הכרתי אנשים שכן נחשפו לאנימות שהמטריקס לקח מהן השראה ועדיין עף להם המוח מהמטריקס, אני מודה שאני לא יודע למה הם נחשפו קודם למטריקס או לאנימות (וסביר להניח שלמטריקס)

אבל האנימות לא גרמו להם להעריץ את המטריקס פחות.

קיצר סרט לא בשבילי אבל אני לא יכול להתעלם מהאיכויות שבו והחשיבות שלו.

ממש כמו זה שאני נרדם ברוב הזלדות אבל לעולם לא אוכל להתכחש
לחשיבות של משחקים כמו זלדה OOT ולרמת ההשקעה יוצאת הדופן שיש לסדרה הזו.
 

evilplate

New member
אני לא הכי מקבל את התירוצים האלו :)

לדעתי במאים יותר מוכשרים היו מכניסים לסרט קצת יותר ״נשמה״ תוך כדי ששומרים על המורכבות שלו, כריסטופר נולאן עשה כמה סרטים מורכבים יחסית מבחינת עלילה והתרחשויות ועדיין הרגשת שיש יותר נשמה שם.

אני יכול כביכול להבין את הרעיון של לעשות את ניאו איזה דמות גנרית שאפשר להכניס את עצמנו במקומה אבל כמו שאני לא מקבל את אותו עקרון ב HL וגורדון פרימן ככה גם פה, מבין מה אולי ניסו לעשות אבל מבחינתי זה חסרון וזה לא מביא את האפקט הרצוי.

מה שכן צריך לזכור גם שהסרט היה חלוץ מבחינת אקשן ואפקטים והשלם באמת גדול מסך חלקיו, אני יצאתי אז בתחושה של חוויה ענקית ונדירה לסרט למרות החסרונות שציינו.
 
מעניין אם היית מקבל את זה בזלדה.

אני תמיד אומר שזלדה תהיה הסדרה האהובה עליך אבל אף פעם לא עצרתי לחשוב איך תגיב לזה בזלדה. אולי שם תהיה סלחני יותר לזה שלינק גיבור שקט, כי מדובר יותר על משחקי "חוויה" שכאלה באותו מובן שICO ודומיו הם משחקי "חוויה"

אני איתך אני לא מקבל את התירוצים האלה לגבי המטריקס בכלל, בגלל זה אני לא אוהב את הסרט.

אבל יש תמיד את האנשים שמנסים ללכת בגישה של "תתייחס ליצירה לגבי מה שהיא שהיא מנסה להיות אל תדרוש ממנה מה שאתה רוצה שהיא תהיה"
 

evilplate

New member
אני חושב שהייתי מקבל

כי זה עולם פנטזיה שכזה עם גראפיקה קארטונית, אני לא מתייחס לזה באותה הרמה.
&nbsp
לא יודע בכלליות עד כמה הייתי לוקח שם קשה מדי את העלילה, היא נראית שם יותר בקטע של רקע ואיזו התרחשות כללית ובסיסית כדי לתת קונטקסט מסויים אבל לא יותר מזה ככה שאין לה כזה משקל מלחתכילה כדי שזה ישפיע לרעה.
&nbsp
אגב אייקו כן מדבר במשחק, אם אני לא טועה הנסיכה שם שקטה לאורך כל המשחק וזה חלק מהקטע, הוא גם מתייחס אליה כדמות שקטה ופגיעה שצריכה הגנה.
 
כתבת בקרוב מעמיקה לAssassin's Creed Origins

מEA (שהם GT לשעבר מי שלא זוכר) שווה לצפות בזה. הם הרימו לי את ההייפ למשחק.

יש למשחק בעיות ולא נראה לי שיש אנשים שיוכלו להתעלם מהם, אבל זה עדיין הAC הכי מרתק מאז AC2 לפי דעתי.

ונראה שנות אור מshadow of mordor 2

 

evilplate

New member
אני אראה את זה אחר כך

אבל אני מופתע שככה הדיעה שלך השתנתה כי היית סקפטי מאוד מהרגע שהמשחק נחשף ועד עכשיו פחות או יותר. אני הייתי היותר אופטימי מבינינו בנוגע לפוטנציאל של זה אחרי שראיתי קצת גיימפליי ממושך ממשימות.
&nbsp
מעניין יהיה לראות מה הציגו ואמרו בסרטון ששינה את דעתך...
 
בעיקר מצרים נראת פשוט מהמם בסרטון הזה ויש כל כך הרבה סוגים

של חץ וקשת שחלקם מרגישים יותר כמו רובים מאשר חץ וקשת, נראה לי פשוט הAC שיהיה הכי כיפי מכולם.

חלק גדול מהסדרה הזו זה להרגיש שחזרת בזמן לתקופה אחרת, והמשחק עושה את זה הכי מעניין.(לפחות עד שנקבל משחק ביפן העתיקה)

אני עדיין חושב שהעלילה תהיה גרועה לגמרי ושהמשימות יהיו בושה לאינטלגנציה, אבל לא איכפת לי אחי, כי אני באמת רוצה לחקור את מצרים הזו והקרבות נראים לי הרבה יותר ממה שחשבתי שהם יהיו.

אני עדיין לא חושב שמגיע למשחק 85 או משהו כזה, אבל הוא כן יהיה שנות אור משאדו 2 בעיני ואני חושב שהוא מה שהמכשף 3 היה צריך להיות במערכת קרב :)
 

evilplate

New member
אולי אתה חושב שלא מגיע

אבל נראה שלשנינו ברור שרוב הסיכויים שהוא אכן יגיע ל 85 :)
&nbsp
אני אישית לא הכי מתלהב ממצרים אבל אין ספק שהם עשו פה עבודה מעולה. אני חושב גם שיש סיכוי גבוה שגם הקווסטים השתפרו יפה ושבכלל, זה כנראה יהיה ה AC הכי טוב שיצא, למרות שהוא לא מהפכה לסדרה או משהו אני חושב שממה שראיתי הם כן שיפרו משמעותית כמה שאפשר את הנוסחה הקיימת שלהם לפחות וטיפלו בלא מעט טענות שהיו כלפי הסדרה ככה שיש תסריט טוב שהמשחק יקבל את ה 85 שלו כ AC מצויין אבל לא משחק מדהים שמגיע ל 9 עדיין.
 
בושה אם גם הוא יעקוף את TEW2 אחי.

זה מצב מסריח כי מצד אחד, אני חושב שמגיע למשחק לקבל יותר שבחים משאדו 2.אני מסכים עם רוב הדברים שאמרת רק חושב שהמשימות יהיו חרא.
מצד שני לשניהם לא מגיע יותר שבחים מTEW2 וזה מרגיז.

נמאס מהאנטי של המבקרים למשחקי האקשן של בטסדה. זה נראה למבקרים הגיוני שדום 2006 עם כל השבחים שהוא קיבל מהגיימרים יושב על ממוצע 85 כמו שאדו 2?

כאילו אני ממש רוצה את מה שהמבקרים האלה שותים, כי הם במימד אחר משלנו.

וזה לא שאני אפילו מת על דום לא קניתי אותו וכל הקשר שלי לדום זה שיש לי נוסטלגיה אליו כילד כמו כולנו, אבל אפילו אני מכיר בזה שהוא אחד המשחקים הגדולים של 2016.

זה כאילו, את כל החרא שפולאאוט 4 היה צריך לאכול, המשחקים הטובים של בטסדה אוכלים במקומו.
 

evilplate

New member
ברור שהוא יעקוף, TEW2 כבר ירד ל 76 :/

מסכנים Tango ובת׳סדה, כמה מכות ההמשך סופג, הוא קיבל ירידה ממש חדה וחריגה פתאום אחרי שהיה נראה שמתייצב על ה 8 באה רביעייה מאיזה שמוק ממטרו (קורא לו ככה כי אני לא רואה מצב שהוא כזה גרוע ששווה 4, זה כבר ממש ציון שנותנים לזבלוני פח אשפה) וגם 5 מ videogamer, ובקיצור הוא כבר יושב סביב הממוצע של המשחק הראשון עכשיו.
&nbsp
אני מסכים עם התסכול שלך על הציונים של שאדו, לא שיחקתי בו אבל כן הבנתי שלא תיקנו את הבעיות של הקודם ורק על זה מבחינתי מגיע לו לקבל בראש כי וואלה בשביל מה לעשות המשך אם אתה לא מתכוון לתקן בעיות מהותיות שהיו במשחק שלך. גם על פולאאוט 4 יחסית ריחמו כי יצא בתקופת יובש וכי זה מותג גדול ויוקרתי למרות שצריך לאמר שהציון שלו נמוך ומאכזב בשביל משחק RPG ראשי של בת׳סדה (זה בערך כמו שמריו אודיסיי ישב על 87, זה יצביע על כך שהוא מאכזב מאוד בכל זאת) אבל עדיין הגיע למשחק פחות מכל מה שאני רואה ושומע עליו.
 
אינעל metro.

איך הם נותנים לזה 4. 4 זה ציון שנותנים למשחק כמו Duke Nukem Forever.
או Daikatana המעפן ההוא של ג'ון רומרו.

למען האמת ראיתי אנשים היום שקוראים לTEW 2 זבל היום וכאלה שאומרים שהממוצע הזה עוד נחמד איתו ושהוא לא מדגדג את הראשון ורואים שמיקאמי עשה רק כמה מהפרקים ואפשר לשים את האצבע על איזה וכו'.

לדעתי כל האנשים האלה קצת... מאבדים את זה... לגיטימי שלא כולם יאהבו את המשחק אבל מכל מה שראיתי זה באמת נראה לי משחק מצוין, אז יש עולם פתוח והמשחק קצת פחות מפחיד מהראשון.

אנשים עושים מזה כאילו אין למשחק קשר לז'אנר האימה ולי זה נראה משחק אימה לכל דבר.

אני אחכה עם הקנייה בגלל שגם ככה יש לי בקלוג ובכלל את רזי 7 שלא נתתי לו צאנס עדיין אבל ישר אחרי רזי 7 אני אשחק בזה ואני מאמין שאהנה מכל רגע למרות האנשים שרק מבאסים.
 

evilplate

New member
בתכלס ירד לי קצת מהמשחק

גם אני קראתי כל מני תגובות בגאף וחלק מהן באמת נשמעות קצת מבאסות, מעלילת פח אשפה ברמה שאין בה שום קסם (גם לרזי הישנים היתה עלילת פח אשפה יחסית אבל כן היה שם קסם גם אם בקטע של קצת לצחוק עליה או סתם לחייך מעד כמה זה צ׳יזי) והיא סתם גרועה, עד לזה שהוא לא אווירתי מספיק ושה AI של האויבים גרוע או שאין רגעים זכירים והרבה מצאו את הגיימפליי עולם פתוח מיותר ופוגע בפייסינג וכו׳
&nbsp
הרבה בגאף אומרים שעם כמה שהיה נחות מבחינה טכנית בהשוואה, הראשון עדיין משחק יותר טוב בז׳אנר.
&nbsp
מצד שני יש כאלו שאהבו אותו בשביל מה שהוא אבל באמת שמעטים מאוד אמרו שהוא מדהים במיוחד או משהו (למרות שיש כאלו ככה שלך תדע אולי נהיה בדעה שלהם)
&nbsp
בקיצור נקנה בסייל גדול בלבד, שלפי איך שהמשחק מוכר עד עכשיו זה לא יקח הרבה זמן.
 
כן, גם אני הגעתי היום להרגשה שירד לי מהמשחק גבר.

לא ירד ברמה של "לא קונה" ירד בקטע שרזי 7 בעדיפות פי 500 עליו.
אני יודע שלא אהבת את דד ספייס 1 (אני יודע שכן אהבת לגמרי את דד ספייס 2)

בגלל שאני בכל זאת מהמחנה שקורא לדד ספייס 1 יצירת מופת אז וואלה שאני שומע שTEW 2 לא מדגדג אותו בכלום מהרבה אנשים ושדווקא רזי 7 מתעלה עליו

או לפחות משתווה גם אם בדרכים שונות לגמרי, אבל בשניהם יש אווירת אימה יוצאת מן הכלל...אז וואלה אני נוטה לרזי 7 בענק.

מחכה פשוט למהדורת הגולד ההיא, כי אם חיכיתי עד עכשיו אז למה לא לחכות לה שיש לה את כל הDLC. בתקווה שעד דצמבר אני אהיה פנוי בשביל רזי 7 לגמרי. ואם לא אז קצת אחר כך.

אני לא חושב שאי פעם דילגתי על משחק של מיקאמי, חוץ מהמשחק של אלאדין לסופר נינטנדו וזה לא שהפסדתי משהו מיקאמי הראשון שמודה שהוא מעדיף לשחק באלאדין של המגה דרייב כל יום פי אלף מהמשחק אלאדין שהוא עשה.

אבל חוץ מזה כאמור שיחקתי בכל משחק שלו ברמה כלשהי אז אני לא הולך לפספס את TEW 2 גם אם זה נכון שהוא עשה רק חלק מהפרקים (וזה הגיוני)

אבל נחכה להנחה שכמו שאמרת לא תקח עוד הרבה זמן.
נ.ב אולי סוף סוף אני אעביר את הזמן על הריימיק של רזי 1 שאליו אני באמת חייב להגיע מהיצירות של מיקאמי.
 

evilplate

New member
בקיצור Tango פישלו אחי

היתה להם סוף סוף טכנולוגייה נורמלית וגם זמן פיתוח, הם יכלו לתקן את כל הבעיות וליצור את משחק האימה הישרדות האדיר הזה שאנחנו מחכים לו כולנו בדור הזה וככה לקנות את עולמם אבל הם פספסו.
&nbsp
מיקאמי היה צריך לביים ולהיות אחראי על הכל, למה הוא לא יכול לתפקד כמו שהיה בקאפקום? (בהתייחס למה שאמרת בתגובה השנייה שזה לא כמו בקאפקום) הרי זו החברה שהוא הקים. למרות שלא ביים האחראיות על הכישלון פה היא עליו, השם שלו גם נפגע בגלל זה, הוא היה צריך לקחת את המושכות ולהפציץ עכשיו כשכל התנאים היו לטובתו אבל הוא החליט שבא לו יותר לעשות כסף מאשר ליצור משחקים :/
&nbsp
ויאללה כבר תשחק ברימייק זו חתיכת יצירת מופת, זה חור ענק בהשכלת האימה הישרדות שלך שלא שיחקת בו עד עכשיו...
&nbsp
אני יודע שהבקלוג בדור הזה רצחני יותר מכל דור אחר כמעט אבל המשחק הזה צריך לקבל עדיפות על רוב הדברים שמחכים לך :)
 
ראיתי הרבה שהתאכזבו ממיקאמי בנוגע לזה בפורומים.

כאילו בקטע שגם הם התבאסו עליו שהוא לא ביים הכול בעצמו עכשיו שהוא יכל לעשות משחק טוב טכנית שישים את הסדרה החדשה שלו על המפה.

קשה להתווכח עם זה זו באמת החלטה מעצבנת, אבל יש אומרים שהוא לא רצה, שהכול יהיה תלוי בו, ושחשוב לו להכשיר אנשים צעירים. זה מה שהוא עשה עם קאמיה בזמנו, נתן לו לעשות את רזי 2 בהשגחה ולימד אותו בזמן שהוא התפנה לעשות דינו קריסיס.

ואחרי רזי 4 במקום להתחיל לעבוד על עוד רזי או משחק אימה הוא עשה את god hand.

השיטה שלו מעצבנת אותנו בעיקר בגלל שוואלה הניסיון שלו להדרך תחתיו את "קמאיה הבא" לא בדיוק עבד הפעם.

בנוגע למה שאמרתי. התכוונתי שעם כל הכבוד שבסטדה נותנת לו והם מאוד מכבדים אותו, בקפקום הוא היה מלך.

אני מתכוון שאם בקפקום הוא החליט שמפתחים מנוע חדש, אז יפתחו מנוע חדש כי הוא אמר, ואם היה לו פיידבק על משחקים (אפילו פיניקס רייט) היו מקשיבים לו.

וכל עוד הIP החדש שלו עשה כסף ולא היה כישלון הוא קיבל מה שרצה.
עם TEW1 לא היתה לו את ההשפעה הזו בבטסדה הם לא היו נותנים לו תגבור לצוות ותקציב למנוע שיותאם לTEW1 הם סתם נתנו לו את המנוע של ID software.

לכן אצל קפקום TEW 1 לטעמי היה יוצא הרבה יותר מלוטש כי שם מיקאמי הבוס.
בTEW2 מיקאמי והצוות שלו באמת עשו שינוים כל כך גדולים למנוע של ID שהם

אשכרה התאימו את המנוע לצרכים של TEW2 אבל כן, מיקאמי לא הצליח לטפח עוד קאמיה, ככל הנראה כי הפעם הבמאי היה מערבי ולצערנו יש מכשולים של מנטליות ותרבות. אוף.
 

evilplate

New member
כן כנראה שאתה צודק

אולי זה עניין של תקציב אבל בקאפקום באמת אף פעם הוא לא הוציא משחק כל כך לא מלוטש וגם רע ומפגר טכנית כמו TEW הראשון.
&nbsp
גם אם TEW יצא ככה בגלל שהוא גם היה צריך לתמוך בדור הקודם, בקאפקום היו נותנים לו להוציא את המשחק הכי טוב שהוא יכול תחת התנאים הכי טובים לדור הבא ומקסימום מישהו היה משנמך אותו לדור הקודם אם הם היו חושבים שצריכים להוציא לו גרסאות גם לשם, אבל הוא בטוח לא קיבל את התקציב והאפשרות לתת את ההכי טוב שלו שם לפי איך שהמשחק יצא טכנית.
&nbsp
ב TEW2 אחרי שלא היה צריך לתמוך בדור הקודם ולאחר שהוא כבר קיבל מנוע יותר נורמלי למשחק שלו, הוא כבר לא ביים דווקא כשהיו את התנאים המתאימים, הוא הימר על מפתח מערבי ולצערנו הבחור לפחות בניסיון הראשון שלו די כשל. בוא נקווה שמיקאמי יחליט לחזור לביים במשחק אימה הבא שלו, והפעם שגם יהיה לו מנוע טוב מלחתכילה, מתי שזה לא יהיה אחרי הכישלון הזה :/
 
למעלה