רע לי בהוסטל

גורג42

New member
כבר שאלו פה כמה פעמים אבל לא ממש נתת תשובה: למה אתה נשאר שם?

 

גורג42

New member
מי האפוטרופוס? נראה לי שאתה זקוק ליעוץ משפטי

או לחילופין צריך למצוא דרך לשכנע את אותו אפוטרופוס לתת לך ללכת.
 

גורג42

New member
יש לך מישהו? אני אישית לא מבין בזה, אבל שלא תעז לוותר

כי באמת מגיע לך יותר.

ואם אתה צריך יעוץ משפטי, אני בטוח שיש כאן אנשים שיוכלו להמליץ לך על גופים שיוכלו לעזור לך בחינם או במחיר סמלי.

בכל מקרה - אל תוותר. זה חיים שלך.
 
גור פרטי זה לא ציבורי

ולא דומה בכלל מניסיוני הם לא באמת יכלו לסייע לו הוא צריך עורך דין פרטי ואחד טוב ללכת נגד אלוט או אפילו נגד בן משפחה שאתה מוגדר כזקוק להוסטל ולא אחראי על עצמך וזה בדיוק הגדרה רק בשם יותר מכובס של סיוע צמוד בדרגות כאלו או אחרות אז בעיני זה לא יעזור מה כן יכול לעזור במידה ולא תביא בריריה זו תקשורת היום היא הכל ראיתי מה הולך שם אני עוקב אם זה היה סקופ מעניין הם יעזרו לו את נעם שחררו משער מנשה רק בזכות זה שהיה עוררות והוא היה מהטופלים הכי קשים ומורכב בארץ נכון זה לא המקרה בכלל אבל היום יש הרבה עוררות כזו ואולי אם אין בריריה והציבורי לא עוזר לפנות אליהם גם פוסט כתוב היטיב ברשת יכול להיות התחלה טובה זה לפחות דעתי
 

גורג42

New member
לא התכוונתי לעו"ד שיגיש תביעה, אלא ל...

...עורך דין שייעץ לו לגבי האפשרויות שלו והזכויות שלו.

ואני בכלל לא בטוח שהמצב הספציפי הזה צריך להגיע לתביעה בבית משפט. לא מדובר פה בתביעה נגד ההוסטל או נגד האפוטרופוס. מדובר פה באדם בגיר שרוצה להשתחרר מעצם הצורך באפוטרופוס.

ותזכור: האבא שלו מוכן לקבל אותו הביתה. האין זה רלוונטי?

אין לי מושג מה ההליך במקרים כאלה. אבל לפני שממהרים לדבר על תביעות ו"הליכה נגד" צריך קודם לברר האם ניתן לפתור את העניין בדרך אחרת (באידיאל - בלי שהאפוטרופוס יהיה מעורב).

אגב, אם זה בלתי-אפשרי, אז בהחלט אפשר לפנות לתקשורת. ואני לא מתכוון למקרה הספציפי הזה. יש בארץ אלפי אנשים שלא מקבלים את הזכות להחליט עבור עצמם, ואין להם שום דרך החוצה. זה לא מצב קביל במדינה שמתיימרת להיות דמוקרטית. כל מי שאכפת לו מזכויות אדם צריך לצאת לרחובות ולהפגין למען שינוי החוק בעניין הזה.
 
גם אני לא דברתי על תביעה

אלא על אפשרות לשחרר מנסיוני הנר זה לא קל יש הרבה מקרים כמו של הבחור כאן לכן זה עניין די מורכב ועורך דין פרטי יכול להוציא אותו משם במידה והוא טוב כסף קונה הכל לצערי , אז כן בנוגע למה שאתה טוען אני ממש מסכים שקודם צריך לברר ובנוגע לדבר השני אני חושב שיש כאן תרגיל מסריח מאוד וזה די מפחיד למען באמת למה האבא שלו לא אפטרופוס ? אבא שלי הוא האפטרופוס ומחליט הכל ודי מקשיב לי ואם לא הוא יודע כנה יש פה לי לפתוח עליו והוא חושש גם אם משחק אותה אבו עלי אז בעינע יש תסבוכת בגלל עניין מנוי האפטרופוס ובעניין תקשורת יכולה לעזור במידה והבחור יתן להם סקופ יפה וגם כללי על המקום אני לא תמים אף פעם לא הייתי ואני יודע איך גם עולם התקשורת פועל ובעיני יש להם כאן עניין אבל קצת כי זה רק אישי אם הוא יתאר התעללות בחוסים הזנחה וכו הם יעלו אותם על טיל זה לפחות דעתי .
 

גורג42

New member
רגע, רגע... תקן אותי אם אני טועה בניחוש שלי:

(1) אתה בהוסטל של אלו"ט.
(2) אלו"ט מינו לך את האפוטרופוס.
(3) רוב קצבת הנכות שלך הולכת אליהם.

נכון או לא נכון?
 

1998NATI

Member
אני בהוסטל אבל לא הוסטל של אלו"ט

בקשר לעובדה 2 אני מנוע מלהגיב
 
מי דורש ממך לשתוק ?

מה הוא מאיים ? תיכול לכתוב לי בפרטי אני מכיר אנשים יותר נכון סבא שלי שיכולים לגרום להם להשתין במכנסים מרוב פיד אבל לא מבטיח כחום סבא שלי זה לא אני ואתה זר אז לא נראה לי שייסע לך אבל אני אנסה לשכנע אותו ..
 
לא דברתי על מאפיה בכלל

סבא שלי לא מאפיונר בכלל הוא יכול לדבר עם אנשים שידאגו שיחררו אותו יש לו הרבה קשרים לי הוא עזר כך שרצו לאשפז אותי להמון זמן הוא הביא עורכת דינית ממש טובה ואירי שבועים שחררו אותי ממחלקה משפטית אחרי שעשיתי הרבה בלאגן לא חוקי בזמנו אז אם הוא רוצה עורך דין טוב או אדם שיעזור לו אני יכול לנסות לדבר עפ אבא שיפנה לסבא ואולי הוא יעזור לו אם כי אין כמעת סיכוי כי הוא זר וסבא שלי שונא זרים ולא עוזר להם ...
 

גורג42

New member
כתבת "סבא שלי מכיר אנשים שיגרמו להם להשתין מרוב פחד"

אז די.

השרשור הזה זה לא המקום ולא הזמן לשטויות שלך.
 
לא צריך לפחד או רק להפחיד באלימות פיזית

גלויה יש עוד סוגים של הפחדות גם חוקיות יודע מה פגלין אמר שמי שבאמת מסוכן הוא מי שמשתמש בחוק על מנת לעבור עליו הוא הנסוכן האמיתי יש דרכים אחרות אטלגנטיות יותר מלתת מכות או דברים כאלו שיכולים מאוד להפחיד אותם חבל שאינך מבין זאת ..
 

גורג42

New member
אגב, אף אחד לא מאיים עליו, והוא ממש לא "שותק"

הוא רק לא מספק את המידע הרגיש הזה בפורום ציבורי ופתוח כמו זה, וכך גם נכון לעשות.

אז אם טובתו באמת מעניינת אותך, אני מציע שתפסיק לחקור אותו כאן בפורום. ואני מזכיר לך שוב: לא מדובר באחד מסרטי הפשע שאתה אוהב לדמיין לעצמך. צריך לנהוג כאן בזהירות וחוכמה.
 
למעלה