רע לי בהוסטל

זה טיפשות

לחשוב שהצעתי לו עזרה כזו על גבי הרשת ואמרתי לו שיפנה עלי בפרטי ואני אסייע לו או לפחןת אנזה בנוגע להאם מעסיק אותי ? גן קצת אני גם באותו סירה או קרוב לשם אז כן זה מעסיק אותי וסבא שלי או דוד שלי לא יסתבכו לעולם בשבילו אלא ינסו לעזור חוקית הוא לא משפחה אז אין כמעת סיכוי אני מעט שונה מהם ואכפצ לי גם נזרים ובכלל מכח אדם במצב קשה כי אני מזדהה אישית אז לי הייתה אפשרות הייתי עוזר לו אבל לא באלימות אל תדאג אני לא כזה בטח לא עברו .
 
נתנאל , ביקשת שאני אעיף מבט בשרשור

קראתי בצורה "חפפניקית",
ולדעתי גור צודק כשהוא פונה אליך -
בסך הכל הוא מציב דרישות הגיוניות:
א. לא לדבר על דברים שאתה לא בטוח בהם בנוסח "סבא שלי יסדר ויטפל"-
יש לך בסך הכל מקרה אחד מייצג שהוא עצמך כאינדיקציה ויצא שאתה עלול לקלוט פרטים שגויים ולפרש אולי את הסיטואציה בצורה חיובית\ שלילית ממה שהייתה כמו שהיה עם אמא שלך שחששת שיאשפזו אותך.

ב . אין טעם להמליץ עד שלא ביררת בפרטים את המידע הרגיש ודאגת לברר מול מי שלדעתך יכול לסייע לו נכונות וזמינות. ראשית אתה מברר עם הגורמים הנכונים את הפרטים , שנית אתה מצליב נתונים שניתנו לך. אתה עלול לטעת תקוות שווא באדם שזקוק לעזרה ממשית ולא הבטחות שלה.

ג. אתה לא צריך להבטיח שאתה לא "אלים" אתה צריך לדבר ולכתוב ולחשוב בצורה הזו כשאתה בא להעביר מידע לאדם שלא מכיר אותך. חשוב על זה שאם אני מבקשת עזרה במי יותר אבטח במישהו שמספר לי איך סבא שלו פושע גדול שדפק מכות לאנשים ויש לו קשרים במאפיה (אני סתם ממציאה - לא קריטי מי סבא שלך) או אדם שמעביר לי מידע מסודר שנבדק. זה בשבילך.

ד. אין קשר למשפחה או לא - אם אתה יודע שהוא יתערב חוקית מלכתחילה עליך לידע אותו בזה , אדם לא אמור לנחש.

אני מקווה שלא תראה בעין רעה מה שכתבתי ,
אני מרגישה גם את הצורך בסדר ובבהירות בקבוצות אחרות בהם אני נמצאת
ואת הקושי כשנקשר בהם מידע לא רלבנטי לשאלתי ולצורך שלי בעזרה-
אני חושבת שנימקתי הכל ותמצא שזה לא "פוגע ברגשותיך"
שלפחות הפעם לדעתי במקום הזה גור צודק בדרך בה הוא מתייחס
לצורך פרקטי של אדם אחר.
 
ואם אתה חושב שאני חיי בסרט

ומדמיין תתמיד מוזמן לשואל אותי בפרטי לגבי שמות ואני אשמח לתת לך ותבדוק אם איי חיה בסרט או לא סבבה מקובל ?
 
ואני כנה איתך גור

אני מזמן לא חש שום אמפתיה לאף אחד אין לי כבר רגשות באבחון האחרון קבעו שמבחינת הבעת רגשות אני ברמה הכי נמוכה שיש גם הבנת מצבים חברתים ותפקוד יום יומי כמעת סעודי אז כן אני קהה רגש רוב הזמן חיי מת אבל הפעם באמת רציתי לעזור גם אם בדרך שנררת לך עקומה כי אתה צדיק גדול אז כן אני חרא אולי אבל החיים עשו אותי כזה ...
 
אני מציעה לך לא להתרגש במיוחד ממה שגור כתב לך

הרבה פעמים בפורומים אנשים מעליבים אחד את השני בכוונה או בלי, למשל לא חשבו שזה מעליב.
תנסה לא לקחת את זה ללב
 
אני לא נעלב ממנו בכלל

אני מכיר אותו כמה שנים לא חושב שהוא ניסה להעליב אותח יש לו תפישה מסיומת לזהות שלי וכמו כל אוטיסט הוא ננעל עליה אני דווקא נבין אותו זה הדדי
 

גורג42

New member
אין לי שום "תפיסה מסוימת לזהות שלך". יש עובדות אובייקטיביות

כל הסיפורים שלך על משפחות פשע מצוצים מהאצבע. שכחת שהייתי בקומונה שבה גילינו עד כמה כל סיפורי ההרפתקאות שלך הם שקר אחד גדול?

ונכון, בתור אוטיסט, אני לא סובל שקרנים ולא סובל אנשים שמבלבלים בכוונה תחילה את האמת. פעם חשבתי שזה תופעה נ"טית, אבל אחרי שפגשתי אנשים כמוך (וזה ממש לא רק אתה) אז הבנתי שממש לא.

בכל מקרה, די להיתמם.
 
אתה לא מכיר אותי

ולא את משפחתי מעולם לא נפגשנו ואין לי כמעת שום מידע עליך אני הלבשתי על עצמי סוג של דמות בזמנו כמו שאני עושה תמיד ואתה קבלת או שללת זה הכל מעולם לא אמרתי שהמשפחה שלי משפחת פשע הדרך הבנה שלך מאוד מעוות אמרתי שאין לי בעיה להיות מאוד אלים עליך ולדואג שתפגע וזה לא קשור למאפיה בכלל מי שיש לו כסף וקצת קשדים יכול לגרום לזה לקרות אם כי זה סתם היה כדאי לזעזע ולא התכוונתי אם כי אפשדי בהחלט באופן טכני יש הרבה נרקומנים שמכונים לפגוע בשביל מנת סם או סתם עבריינים קטנים שמכונים לתת מכות זה לא כזה מסובך לא צריך אמפריה בשביל זה ....
 
ושוב אני לא התכוונתי לעשות כלו

רק רצתי לראות את התגובה שלך ובכלל אני בוחן תגובות לשיח מסיון שאני מאמץ כזה שמזעזע או מאוד פרובקטיבי זה מעניין אותי באופן אישי בחינת תגובה במצבי לחץ זה הכל .
 

גורג42

New member
אמרת גם אמרת. ואמרת גם דברים הרבה יותר גרועים

כמה דוגמאות הפורום כאן (אני אפילו לא אתחיל לדבר על הקומונה):

זוכר את האחות הקטנה הזאת שהמצאת לך, ואחר-כך סיפרת לנו איזה דברים איומים עשית לה? זה היה סיפור כל-כך זוועתי, שמישהו התלונן במשטרה (או שאולי גם הקטע של המשטרה היה עוד סיפור מצוץ מהאצבע שלך?).

ומה עם האישה הזאת שסיפרת לנו שניסית להרעיל לה את הקפה? או שסיפרת על קרובי המשפחה שהזמינו אותך להצטרף לאיזה תא של מאפיונרים?

ואחר-כך, כמובן, תמיד יש לך איזשהו הסבר או תירוץ ללמה לא הבינו אותך נכון. מה לא תעשה בשביל עוד קצת תשומת-לב בטווח הקצר, הא?

חבל שאינך תופס, שבטווח הארוך ההתנהגות הזאת פשוט גורמת לאנשים לברוח ממך, ולכן מחטיאה לחלוטין את המטרה של "לקבל תשומת לב".

אגב, אני מכיר גם את נתנאל האמיתי שמאחורי המסיכה, ומכיר אותו לא רע. בחור שהוא כל-כך אומלל וכל-כך מפוחד, שהוא לא יכול לתקשר עם אנשים אלא דרך כל הדמויות הפנטזיונריות האלה. מתי בפעם האחרונה יצאת מהבית? מתי בפעם האחרונה עשית משהו בעולם האמיתי? מתי בפעם האחרונה הגשמת חלום אישי שלך (אפילו חלום קטן)?

חבל. יש לך מיני רעיונות ושאיפות (בסדר, ל"דמות" ששיחקת בזמנו היו רעיונות ושאיפות, אבל מאיפה אלה באו אם לא מהראש האמיתי שלך?), אבל במקום לעשות איתם משהו אתה משחק בנדמה-לי.

ומילא, אילו היית מתעל את ה"לשחק בנדמה-לי" לכיוון חיובי. אבל במקום זה אתה משתמש בזה כדי לעשות רע: להבהיל אנשים ולשחק בהם, לבלבל אותם, להטעות אותם... וגם פוגע בעצמך באותה ההזדמנות.
 
רואה שאתה מעוות

זו לא הייתה אחות שלי אלא סתם ילדה בת 12 שבסוף אמרתי והודתי שהיא בת 15 בנוגע לאישה זה נכון וזה כותב בתיק שלי בנוגע לכל השאר אין לי זין להגיב לך אתה חופר אין לי עצבים לחזור על מה שהיה לפני שנה זה חא מעניין אף אחד ואני יתחיל לסיים אותך על התעלמות
 
רואה שאתה שקרן מסריח

אף אחד לא התלונן למשטרה ולא בטיח התללנו למשטרה לפני שנתיים שהייתי פסכוטי ואמרתי שפגעתי מינית בבהני דודות שלי בזמן שאין לי בכלל בנות דודות בגיל הזה ושיררו אותי הביתה בוגע לתא עם העבריינים אתה באמת חי בהזיות תצטט תתחיל לצטט ולתת הוכחות אתה משמיץ על בסיס כלום וזה נמאס לי תרד לי מהגב .
 
זה לא היה קטע מצוץ וזה לא היה אחות

יש לך הבנת הנקרא גרועה מאוד זה היה על בנות דודות שלי לכאורה שלא קיימות בכלל שהייתי פסכוטי וחשבתי שאני פדופיל גם אבחנו את זה בפסכוזה לכן ישר שחררו אותי כתבתי על זה הסר ארוך של הרבה עמודים בקומנה , שנית בנוגע למה עשיתי בעולם האמתי אתה בן אדם דוחה יורד על בן אדם בשפל המדרגה שלו שאני הייתי בסדר עשיתי הרבה דברים האמין לי בנוגע למתי יצאתי מהבית לפני יומים עם הכלבה שלי לגינת הנצחון בבת ים אם תלא מאמין בוא עלי ותראה אולי יומא לך גוקים מהראש איזה מפלצת אני ...
 
ועד שאתה לא מביא הוכחותכ

לומר שזה לא מילה נגד מילה אף אחד לא יקח אותך ברצינות רואים בירור שזה עניין אישי אנשים כאן ובכלל לא טיפשים אז קח את זה בחשבון
 

גורג42

New member
הוכחות למה? הודת בעצמך ב-90% מהדברים שכתבתי

אז בסדר, זאת היתה בת דודה ולא אחות. אולי טעיתי בפרטים הקטנים. מה זה משנה בכלל? זיינת לנו את השכל על מה שעשית לה במשך חודשים ארוכים בקומונה, והיה על זה גם שרשור גדול כאן בפורום (שנמחק) שגרם למישהו להילחץ ולהזמין עליך משטרה (או - לפחות - טענת שמישהו הזמין משטרה. כבר איבדתי את הספירה לגבי מה אמיתי ומה מזויף אצלך).

וממש כאן, בשרשור הזה, הודית בפה מלא שאתה עוטה על עצמך דמויות בדיוניות כמו שאנשים אחרים מחליפים גרביים.

ובחיי שאני לא מבין למה אני בכלל ממשיך להתווכח איתך, כשבזמנו איימת עליי ברצח בקומונה של אראנה, או שתיכף תגיד שגם את זה אני ממציא...

טוב, בדבר אחד אני מסכים איתך: אין טעם להמשיך עם ה"ויכוח" הזה. את האזהרה שלי לפורום מסרתי (גם אם במגושמות מסויימת) ובזה היה צריך להיגמר העניין מבחינתי. נגררתי מספיק.
 
אחותי קייימת

ועשתי הרסה דבקים רעים לה ובכלל למשפחה שלי ואיימתי לפגוע בך קשות נגיד מה שאנרת אבל אכן יש רי דיווקים אני נסיתי להוריד תשכנה שלי והכרתי את מרי וגברירל אני לוקח מהציאות ונשחק בזב אצלע הכל גם וגם זה לא יש מאין יש קר והקשר הגיוני ומציאותי וכולם אמת כמו שכולם שקר זהו בזב נסגור תסיפור
 
וזה לא שקרים אלא דמיות

ופנים רבות שיש לי אבל אתה בוק משעמם וחנון מידי אתה לא תבין את זה אצה מדובע מידי .
 

גורג42

New member
אין לי שום דבר נגד דמיון. הבעיה מתחילה כשהוא גורם לאחרים נזק

למשל, כשאתה מספר סיפורי זוועה כאילו שהם אמת, ובכך מנגן על הרגשות של אנשים אחרים וגוזל מהם במרמה גם את זמנם וגם את האנרגיה הרגשית שלהם.

או למשל, כשאתה מועל באמונם של אנשים ע"י גניבת חלקים מסיפור החיים שלהם והצגתם כשלך.

או למשל, כשאתה נותן כל מיני עיצות אחיתופל לאנשים עם בעיות בעולם האמיתי, על סמך הדמיונות שלך (כמו בשרשור הזה).

בקיצור: דמיון זה סבבה, אבל לא כשמשתמשים בו בצורה כזאת. אתה יודע, בתור מישהו שטוען שהוא "בן-אדם רגיש", האטימות שלך מדהימה ממש.
 
תשמע אני לא שם אליך בכלל

ואתה מתגלה לאט לאט כמו תולעצ נקמן ונוטר טינה תעבור הלאה , אתה עקשן יותר מידי ואני מסביר עוד ועוד פעם שלא כוונתי לפשע ואתה מתעקש אני ממציא סיפורים מעודג אלימות בלב בחה בלה ? יופי תחשוב כך אל תעיף את כל הרעל שלך על הקומנה בכל מקום אתה לא שה תמים האמין לי דודה כלומר מעיין סלחה לי מזמן ועברה הלאה ארי בכלל לא כעס עלי באמת ותיודע מה אמרתי על ביתו אלה בכלל בקשר מאוד אנטימי איתי עבור הלאה חבר מה שהיה היה אנינלא התווכח איתך יותר ואם תמשיף להשימץ אני פשוט אתעלם ואמין לי אעשההכך וזה קל מאוד .
 
למעלה