רע לי בהוסטל

ומי קבע שני האנשים האלו אינם יכולים

ביחד גם הבישן וגם הפרוע ? זה אני צקבח או לא מעולפ לא נפגשנו לא דברנו בטלפון לא כלום , הקרמנלוגית כתבה כך בעצמה שגם יש לי נטיות קרמליות מאוד חמורות אבל אני גם מאוד חכם ומעבר לכל כתבה דוח שמן לו הייצי יכול והיו מרשים לי הייתי שולח לך שתקרא בנוגע לאי יצאה מהבית אני בשנים האחרונות כך כי אני מפחד להסתבך יש לי מחשבוצ רדיפה וזה מאוד מסוכן אני גם סכיזופרן לכן אני ממעט חוץ מזה הרעש המהולה הקולות איני מזוגל להם אני אוטיסט והרעש מםריע לי מאוד .. לכן אני לא יוצא אז על זה אתה מנגן ויוריד עלי מאוד יפה מצדך ממש אדם שמבין תבעיה האוטסטית ואת הפכים בה .
 
ואכן אני מפוחד ואומלל וכו

אבל מזה קשור לנטיות קרמנליות ? או למשפחה ? חסר עבריינים ( ואני ממש לא ) שהם ממש מסכנים ויש להם סיפור קשה וקטנפליקט ממליץ לך לראות את הרוצחים על יוסף דנינו ופטריק כהן הם מקרים חריפים לכך שהיה בהם אור והסביבה בה גדלו עצבה אותם כפי שעצבה ... ראה תסרט אני כמובן לא הם אבל גדלתי באווירה דומה .
 

גורג42

New member
סליחה? ממתי להזהיר אנשים מהתנהלות מסוכנת זו "הטלת רפש"?

הסיבה היחידה שאני מעלה את הנושא הזה, היא כדי שאנשים ידעו להיזהר.

זה שהוא מנסה להפוך את זה לריב אישי, זו לא הבעיה שלי. זה לא אשמתי שהוא שקרן שמספר סיפורי זוועה כדי לשחק רגשית באנשים. זה גם לא אשמתי שעל כל ההודעה שלי, הוא מגיב עם שלוש משלו.

בקיצור, תעשי טובה ותרדי לי מהגב. כי אני לא הבעיה כאן.

וסתם לידע כללי? הקטע הזה של להגן על האנשים הרגישים כאן מכל מיני טיפוסים שמחפשים לנצל אותם ולעשות עליהם מניפולציות - זה אמור להיות התפקיד שלך.

(ובבקשה ממך, אל תגיבי להודעה הזאת עם תגובת קרש של "אין להטיל ביקורת על הניהול". ההתנהלות של נתנאל היא חמורה מאוד. זה לא צחוק, וזה בטח שלא הזמן למשחקים ביורוקרטיים. ולמען הסר ספק: אין לי שום כוונה להתחיל כאן איזשהו ויכוח איתך. אני רק מבקש ממך לרדת לי מהגב, כי אני לא עשיתי שום דבר רע)
 
לידיעתך

סבא שלו באמת עזר בשחרורו,
ויש לו קרובי משפחה שיכולים לסייע.
הוא נוטה להציג דברים בצורה יותר "גדולה" ממה שהם
אבל זה לא אומר שלא קיים לו הרצון לסייע אם הוא יכול
(אני מכירה אותו תקופה ואפילו יצא שדיברתי עם הוריו כמה פעמים).

אם כי< היכולת שלו לעזור במצב הזה מוגבלת עד לא אפשרית בכלל,
אולי למעט הקשבה ותמיכה באדם במצוקה שזקוק לשיחה וקשב
מה שהוא בצורה חריגה טוב בו מאוד (בעיני לפחות)
ודואג מאוד לאדם שיקר לו .
 

גורג42

New member
להבטיח הבטחות שאי-אפשר לקיים, זה לא עוזר לאף אחד

מזכיר לי שפעם, כשהייתי פחות מ-20 ותקוע באיזה מוסד, היתה איזה מישהי נחמדה שכל הזמן היתה מבטיחה לי שהיא תיקח אותי אליה הביתה (ההורים שלי לא רצו אותי בבית).

אז כן, זה מראה שאכפת לה, אבל את יכולה לתאר לך איך הרגשתי כשהתברר שהכל מצוץ מהאצבע? במקרה שלה, לפחות, אפשר אולי לדון אותה לכף זכות ולהגיד שהיא היתה בטוחה ש"הדברים יסתדרו" ומשהו התפקשש לה בתוכניות. אולי היא כן התכוונה ברצינות, אבל אחר-כך נבהלה מגודל המשימה שהיא לקחה על עצמה והשתפנה. יכול להבין את זה.

אבל שום דבר לא מצדיק לספר סיפורים שהבן-אדם יודע שהוא מוגזם, ולטעת תקוות שווא באנשים.

תשמעי, גם אני רוצה לסייע. הלוואי והיה מגיע איזה חייזר עם כוחות-על ומשנה באורח-קסם את כל המסמכים של פותח-השרשור כך שהוא ישתחרר מהמלכוד שבוא הוא נמצא. אבל אני לא אגיד לו שאני מכיר חייזר כזה, גם אם ממש הייתי רוצה שזה יהיה נכון.

אגב, יש מקרים שבהם אין שום רע בדמיונות כאלה. יש לי דווקא הרבה חברים מכוכבים אחרים, ואולי אכיר לך אותם פעם.
 
: )

רשמתי לנתנאל על זה שהוא צריך לוודא שיש לו מאחורי מה לעמוד-
למשל אם הוא לא דיבר עם סבא שלו ברצינות ועם נניח סמכות כלשהי שיש לה ידע ויכולת לסייע - יהיה הדוד שלו או אני לא יודעת מי שלא ידבר על זה כאופציה שרירה.

הוא לא תמיד "מגזים" - לפעמים באמת חושבת ממה שהבנתי ממנו ומכמה פעמים שהוא נלחץ למשל שהולכים לאשפז אותו כי אמא שלו טעתה במידע שנתנה לו שהוא עלול להקצין דברים על סמך נסיון העבר. למשל הפחד מאישפוז ומה שעשו לו שם מעצים את זה וכשבררנו לא היה מדובר ככה אבל צורת הדיבור שלו גרמה לי לפחד שיקרה לו משהו.

ואני מניחה שכמו שאמרתי אפשר גם להיות יצירתי בדברים -
דמויות בדיוניות או קיימות יכולות למשל לסייע בתקשורת ובעזרה גם לאחר.
לצורך הדוגמא האדם שאני יוצאת איתו יש לו כמה דמויות שדרכן הוא מדבר - אחת נקבה, אחד זכר ואחד ילד וכל אחד מהם הוא גם חיה ועוזר לו לבטא צד מסוים שמאוד חשוב בתקשורת מול אנשים. יכול להיות שדמויות שיש להם חיים משלהם יוכלו לשקף ולסייע מנסיונם לאדם ולנחם אותו. אני מניחה שהגבול כאן הוא השמים -
אבל בהחלט כאן יש אדם עם צורך פרקטי דוחק ומין הראוי שאם רוצים לעזור לוודא שיש יכולת כזו עם כל הרצון הטוב כי תקווה במצב כל כך רגיש שנשברת דינה כפגיעה גם אם באה מכוונה טובה.
 

גורג42

New member
מעולם לא חשבתי שנתנאל "הגזים" שהוא דיבר על פחד מאשפוז

אני הרי מכיר את הזוועות האלה מניסיון אישי, ואני גם יודע באיזה קלות אפשר ליפול במלתעות המערכת הזאת. בהחלט יש ממה לפחד.

וזה אחת הסיבות שמשונה בעיניי כל הניסיונות האלה להמציא סיפורים כדי "שיהיה מעניין". כאילו שבחיים האמיתיים שלנו אין מספיק דרמה. כאילו שאין בעברנו מספיק נבלים מרושעים, שאנחנו צריכים להמציא לעצמנו כל מיני פנטזיות על קרטלי פשע.

וכנ"ל לגבי הדברים הטובים בחיים. האמת הפשוטה היא, שהחיים האמיתיים הרבה יותר מעניינים מכל פנטזיה (לטוב ולרע). כמו שאני תמיד אוהב לומר, אני כותב את האוטו-ביוגרפיה שלי 24 שעות ביממה.
 
אני חושבת

שאתה בטח מבין שיש עוד רבדים להתייחסות
למה שאתה קורא לו "סיפורים" חוץ מ"שיהיה מעניין" .
אני חושבת שאתה יכול להבין שזו גם לא לגמרי "בחירה"
במובן המקובל שלה.

(מתנצלת על התמצות - ביום שאהיה פחות מדוכאת אשמח להרחיב בנושא)
 
בנוגע לסבא שלי לא הגזמתי

הוא איש חזק מאוד ומוקשר מאוד ומי שלא מאמין אני יכול למסור פרטים שיכחו זאת שאני טוען שיש לי במשפחה מלארדרים אני לא משקק אני יכול לצצ שם אחד עכשעו לב לבייב לפי ישעתי קרוב משפחה של סבתא שלי הבת דודה שלה התחתנה עם רפאל פנחסי היולמן שפיתח אותו והם לפי ידעתי משפחה קרובה וגם סבתא אנרב ככה אז זה אחד קרוב מפורסם אבל הוא כמובן לא יסייע אני יודע אבל הודעה הזו נועדה להראות שאני לא מגזים בקשק לחחק משפחתי שהוא מכובד מאוד
 
לאף אחד לא אכפת אם סבא שלך מכובד כן או לא

וזה לא מה שנגדו יצא גור-
בפשטות מה שרלבנטי למקרה הזה הוא אם יש לך קרוב משפחה (או מכר)
ש:
א. יכול לעזור במקרה הרלבנטי .
ב. מוכן לעזור במקרה הרלבנטי.

שני הדברים האלה לא מובטחים. אז כשאתה רוצה לסייע לאדם בעיקר במצוקה שיכול להאחז בכל משענת קנה רצוץ - אתה לא זורק לו תיאוריה שראשך הקודח בונה אתה קודם כל מברר מולו בפרטי את הפרטים שהוא מוכן לנדב,
אחר כך אתה ניגש ומברר מול האדם שטענת שיכול לעזור אם אפשר שיהיה מוכן לסייע לאדם כזה ואז מקשר בינהם.

אתה לא צריך להציף אותו בסיפורים - רק לבקש פרטים ,
המשפחה שלך וקורותיה לא רלבנטים אלא לבחינה שלך אם אדם כזה יכול או לא יכול בתיאוריה לסייע ושום דבר לא מחליף את הבדיקה שלך אם בכלל הדבר אפשרי לפני שאתה מבטיח או מציע הצעות.
בשלב ראשון מבקשים, שלב שני בודקים ושלב שלישי מקשרים.

כל השאר פשוט לא רלבנטי כי שוב אני חוזרת ואומרת לאף אחד לא אכפת אם המשפחה שלך מכובדת, או אם סבא של סבתא שלך התחתן עם מיליאירדר חשוב- כל זה הוא עסק שלך ולא יעזור לאדם שצריך עזרה ספציפית בנושא שפוגע בו.

אז שים את הכבוד שלך בצד, ואת העלבון שלך בצד ותעשה מה שצריך לעשות אם נראה לך שיש משהו שיכול לסייע- אל תספר פה אלא פשוט תעשה את זה .
 
(ואל תעלב ממה שכתבתי)

אם תנסה לסנן מה שאמרתי רק לחלק שרלבנטי למי שצריך עזרה תראה שזה מה שמעניין אותי ולא מה נכון \לא נכון או מי אתה כאדם.
מקווה שהבנת
-חיבוק-
 
סליחה על הקללות אל התעצבנתי

היה לי לילה רע מאוד מרגיש רע את חא אשמה סליחה שהוצאתי עליל אני מבין ואת צודקת
 
לי זה אכפת וכל השאר אני שם זיו זין

גם עליך גם על גור גם על הבחור פה אני עושה אץ ורק מה בא לי זה אני חא נעים לך עברי הלאה זה הכל זהו
 
למה כמה מהקצבת נכות

אמורה ללכת אליהם ? גם אבא טין שהרוב הולך אליהם אבל אותי הוא מכניס להוסטל פרטי כך אמר לפחות
 
למעלה