סוף השביעי - סדר בבלאגן.

NetaOnline

New member
לא לא לא!

זה לא משנה כרגע תאוריית סנייפ טוב סנייפ רע! הוא לא יהרוג את וולדמורט הוא פשוט לא! הוא לא יכול! דמבלדור אמר בעצמו שרק אחד מהם יכול לרצוח את השני! ז'תומרת שגם אם סנייפ היה רוצה הוא לא יכול היה להרוג את וולדמורט. או את הארי [?] כי גם לו יש כוחות מוסתרים. סורי על האובר דרמתיות... חח נכנסתי לשוונג
 
הנבואה אומרת, לא דמבלדור.

ודמבלדור גם אמר, שהנבואה היא רלוונטית רק כשמתייחסים אליה ברצינות, כלומר שאם וולדי מלכתחילה לא היה נצמד לנבואה, אז הנבואה לעולם לא הייתה מתגשמת, וסביר להניח שהוא עדיין היה בשלטון. אבל גם אמרתי שיכול להיות הפוך, שסנייפ יחסל את הארי. וחוץ מזה, סנייפ יכול לעזור להארי גם בלי לחסל את וולדמורט. ועוד משהו שנזכרתי עכשיו, הנבואה אומרת שמי שנולד בשלהי חודש יולי, יוכל לכסח את וולדי, אבל זה לא אומר שרק הוא. ומה שאת אמרת שרק אחד מהם יכול לרצוח את השני, זה לא נכון. מה? סנייפ לא היה יכול לחסל את הארי? או כל אוכל מוות אחר. לא כל אוכלי המוות יש בהם שנאה ברמה של וולדי. וולדמורט מרוב השנאה, ואי היכולת שלו לאהוב, לא מאפשרת לו, גם לגעת בהארי, עד לספר הרביעי. זה לא נכון לגבי שאר אוכלי המוות.
 

black robe

New member
קודם כל תירגעי../images/Emo63.gif

סתם סתם
עכשיו לעניינינו... סנייפ יכול להרוג את וולדמורט בצורה מסויימת, נניח אם הוא יעזור להארי בלהרוג אותו איכשהו. זה לא אומר שלהרוג מישהו זה לעשות עליו אבדה קדברה וזהו. כמו שאמרתי הוא יכול לעזור להארי במשימה, וזה יראה את הצד של הנאמנות שלו גם כן.
 
דווקא דימיינתי את זה אחרת

יש לי את הסצנה מצולמת בראש: וולדמורט והארי ילחמו בדו-קרב צמוד, ומתישהוא וולדמורט יטיל את הקללה ההורגת על הארי כשלהארי יפול השרביט או משהו כזה והוא לא יוכל להתגונן. ויראו איך הקרן הירוקה נורית לעבר הארי ויראו את הפנים של וולדמורט מעוותות בניצחון ואת הפנים של הארי באימה, ורק *אז* סניפ יופיע, הוא יזנק לאויר בהילוך איטי ויחסום את הקרן בגופו ויפול לרצפה מת. וככה תיחשף הנאמנות שלו, אחרי שהוא ימות.
 
בסופו של דבר

זה יהיה סוף שגדול עלינו, מה, לא? זה צריך להיות סוף מפתיע, אבל הירואי, ולא משנה מצד איזה מן הדמויות, בכל מקרה, רולינג תצטרך לפתור בעיות שהיא חיברה, אסור שנשאר מבולבלים.
 

blue Draco

New member
אני חושבת...

טוב, אני מאמינה (אבל לא תומכת!) בתיאוריה לפיה הארי הוא ההורוקרוס האחרון, והוא יבין שהוא חייב להרוג את עצמו. הוא ישמיד את כל ההורוקרוסים, יקרא לוולדמורט לקרב (כי הרי חייב להיות הקרב-הגדול-האחרון-המובטח[!]), יביא איתו תקבורת, ולנגד עינייו של וולדמורט, פשוט יתאבד, ושניה לפני שהוא ימות הוא יצעק [נגיד ש-]: "רון! תשפד אותו!" ואז רון (או כל אחד אחר) ינעצו את החרב של גודריק גריפינדור היישר בתוך ליבו (הלא-קיים) של וולדמורט...
 

shahar615

New member
הרשה לי לסגוד

(או שזה הרשי ואז אני מתנצלת מאוד) כל הכבוד על ההשקעה. הכנסת את הדברים במסודר ועכשיו אפשר להתחיל לדבר מחדש על כל התיאוריות למניהן. תודה
 

Mrs Amber Bloom

New member
../images/Emo41.gif

סיכום יפה! אבל אני חושבת שיש עוד אפשרויות חוץ מה-2 שציינת (את השלישית לא החשבתי כי היא לא נראית לי הגיונית בכלל בכללP:)
 

BabyBoy1

New member
../images/Emo41.gif לגבי כוח האהבה

אולי בסוף וולדמורט ינסה להרוג את ג'יני, והארי ימות כשהוא מגן עליה וככה ג'ני תהיה מוגנת בגלל האהבה של הארי, והיא תנצח את וולדמורט.
 

n u k e y

New member
לא נראה לי../images/Emo110.gif

כי אז זה יהיה מן מחזור של ההגנה שאמא של הארי נתנה לו, וולדמורט לא יהיה מספיק טיפש בשביל ליפול לזה פעמיים, לא?
 

חרבביש

New member
ורולינג לא מספיק טיפשה

בשביל להשתמש בזה פעמיים, ברגעים הכי חשובים ומכריעים בספר.
 
יפה מאוד

אבל לדעתי יכולות להיות עוד אפשרויות רוב הסיכויים שוולדמורט ימות פשוט כי זה אמור להיות ספר ילדים וגם כי אם רולינג רוצה לסיים את הסדרה עם סוף סגור היא לא כל כך תצליח אם קוסם האופל החזק ביותר יישאר בחיים. יכול להיות שגם הארי ימות כתוצאה מהקרב או משהו כזה ובכל אופן לא נראה לי שגם אם הוא יחיה יהיה אפשר ממש לקרוא לזה חיים
 

Gummy Bears

New member
זה דווקא לא ספר ילדים.

אולי זה היה ספר ילדים בראשון, כשהארי עוד היה די תמים כזה (
). עכשיו זה ממש לא ספר ילדים, זה הרבה מעל. ואני חושבת שרולינג פחות תתחשב במה שיקרה אח"כ (א. כי היא לא הולכת לכתוב עוד ספרים. ב. כי זה דווקא סגור מאוד שהארי מת. כל הסיכוי להרוג את וולדי מתים איתו. ג. זה סוף סגור יחד עם סוף שמעלה המון תהיות. זה דווקא טוב), ויותר תתחשב בסיפור שלה. היא לא תשנה אותו לפי דרישות המעריצים ("תעשי שרון יתחתן עם לונה!"). לא הבנתי למה אי אפשר יהיה לקרוא לחיים של הארי "חיים", גם אם הוא יהרוג את וולדי. מה רע לו בחיים? אפשר הסבר?
 
אממ

אני מסכימה שזה לא ספר ילדים, אמרתי שזה אמור ספר כזה. ואני לא חושבת שוולדמורט חי זה סוף סגור בגלל שסוף סגור אומר שכל הבעיות נפתרו וולדמורט הוא די בעיה... אבל לא בטוח שאני צודקת כי אני לא הכי מקשיבה בשיעורי ספרות ותחשבי על זה רגע... הרבה אנשים שהארי אהב מתו ובספר השביעי ימותו עוד. מה גם שהם מתו תוך כדי שהגנו עליו ומן הסתם הוא ירגיש אשמה כלשהי והחיים שלו לא יהיו מי יודע מה ורודים. יש אנשים שלא יאהבו חיים כאלה.
 
בקשר לוודמורט.

בעיניי וולדמורט בטוח ימות בספר השביעי, אני בכלל לא רואה מצב שהוא ממשיך לחיות. רולינג אמרה (
), שכל הבעיות למניהן וכל החשבונות הבלתי סגורים, יפתרו ויסגרו. ומבחינתי זה אומר, שוולדמורט הולך קפוט. לגבי הארי, זה לא בטוח.
 
למעלה