סוף השביעי - סדר בבלאגן.

ToryMaster

New member
אין דרך אחרת, כאילו?

אפילו ללא קוסמים יש מאה ואחת דרכים להרוג מישהו, את באמת חושבת שלקוסמים יהיה רק כישוף אחד שאיתו ניתן להרוג מישהו? כוח האהבה הוא גם המניע של הארי, אבל כבר דיברנו על זה שהוא כביכול לא מספיק חזק כדי להטיל קללה שאין עליה מחילה כי הוא לא מתכוון לזה מכל הלב, אז אני טוענת שהכוח הזה ייתן לו את האמצעי להשמיד את וולדמורט.
 

NetaOnline

New member
קודם כל

כנראה שפספסתי את הדיון הזה. בנוגע לדרכים האחרות ברור שיש! אבל את לא באמת מצפה שהארי ידרוס אותו במכונית, נכון? ובנוגע לזה שהוא לא מתכוון לזה... לדעתי אם זה יקרה באבדה קדברה אז הארי יצליח מהסיבה הפשוטה שזה הרגע שאליו התכונן. כאן הוא יכול להוכיח את עצמו, לגרום לוולדמורט להרגיש אובדן ולגרום לו לשלם על כל האנשים שרצח בחייו של הארי ומחוצה להם. והוא יצליח כי לפי השישי במשרד של דמבי הוא אמר "אני רוצה שהוא ימות, ואני רוצה לעשות את זה בעצמי." את אומרת "שהכוח הזה ייתן לו את האמצעי להשמיד את וולדמורט" (ציטטתי) כבר אמרתי, אני חושבת כמוך. האהבה היא אכן הדבר היחיד שמסוגל להרוג אותו ולא משנה באיזה דרך.
 

gili keren

New member
definitely../images/Emo45.gif

ווי, כמה שנים לא ראיתי את הכינוי שלך (-: כיף לראות שאת כאן.
 
גם אני חושבת ככה

אהבה יכולה לגרום לאנשים לעשות דברים שבמקרים אחרים הם לא היו עושים. בנוסף הארי לא כזה שישתמש באבדה קדברה ויכול להיות שגם אם הוא ינסה להטיל את הקללה היא לא תשפיע ברוב עצמתה, כמו שקרה בספר החמישי כשהארי ניסה להטיל קרושיאטוס. לדעתי כדי שכישוף מסויים יוטל הוא צריך לבוא ממקום מסויים מהקוסם עצמו, השרביט הוא רק מעין כלי עזר. הקללות שאין עליהן מחילה, לפי דעתי האישית לפחות, באות ממקום של לפגוע באנשים ואם הארי יטיל אבדה קדברה זה יבוא ממקום אחר ולכן ייתכן והקללה לא תפעל, בכל אופן לא כמצופה.
 

m i a o o

New member
הוא בטח יטיל עליו אבדה קדברה על

זנב-תולע בזמן שהוא מנסה להציל את אהובו, וולדי, ואז הארי יטיל את הקללה על וולדי, היא תחזור אליו והארי ימות, היא תשאיר לוולדי צלקת בצורת לב, ורק לקלוט שיש לו צורת לב באמצע המצח יגרום לו להתאבד.
 

The T Shirt

New member
יש הרבה יותר מ-3 אפשרויות.

1. הארי רוצח את וולדי. 2. וולדי רוצח את הארי. 3. סוף פתוח - שניהם חיים ולא ידוע מה קורה בסוף. 4. שניהם רוצחים זה את זה במקביל. 5. אחד רוצח את השני, ונרצח מאוחר יותר על ידי גוף שלישי. 6. אחד מהם נרצח על ידי גוף שלישי והשני ממשיך לחיות/נרצח גם כן על ידי גוף שלישי. 7. שניהם חוברים אחד עם השני ומנהיגים את האור/אופל ובסוף שניהם חיים. 8. הארי הוא ההורקרקס האחרון, הוא מבצע התאבדות על מנת להרוג את וולדי. אני בטוח שנוכל לחשוב גם על עוד כמה רעיונות מקוריים לסופים אלטרנטיביים, אבל אני מניח שזה יהיה אחד מששת האפשרויות הראשונות ברשימה.
 

The T Shirt

New member
כמעט שכחתי להוסיף:

9. וולדי מחליט שהגיע הזמן לעבור להרפתקאה הגדולה הבאה, ומחליט להתאבד. 10. להארי נמאס מהחיים, הוא מוותר על המלחמה, מתאבד, ונותן לוולדי לנצח.
 

Gummy Bears

New member
../images/Emo12.gif

1. הארי רוצח את וולדי.
2. וולדי רוצח את הארי.
3. סוף פתוח - שניהם חיים ולא ידוע מה קורה בסוף.
, כי רולינג אמרה שעד סוף השביעי בטוח נדע מה יקרה ומי מהם מת. 4. שניהם רוצחים זה את זה במקביל.
, זה מאוד (מאוד) בעייתי, זה צריך להיות קסם מאוד חזק ומסובך ששניהם יפעילו באותה מאית שנייה, ושיתוף הפעולה הזה לא יוכל להתקיים. ("היי וולדי, בוא נהרוג אחד את השני, מעעעעע-כשיו!") 5. אחד רוצח את השני, ונרצח מאוחר יותר על ידי גוף שלישי. זה לא קשור לנבואה. 6. אחד מהם נרצח על ידי גוף שלישי והשני ממשיך לחיות/נרצח גם כן על ידי גוף שלישי. גם זה לא. חוץ מזה שזה תקף רק על הארי, כי את וולדי רק הארי יכול להרוג. 7. שניהם חוברים אחד עם השני ומנהיגים את האור/אופל ובסוף שניהם חיים. ודובי והרמיוני יתחתנו
8. הארי הוא ההורקרקס האחרון, הוא מבצע התאבדות על מנת להרוג את וולדי. זה אומר שוולדי בעצם יחיה לנצח - כי אם הארי ימות (יקריב את עצמו), הוא לא כ"כ יוכל לעשות קסמים (הוא... מת.
). ואי אפשר להרוג מישהו כשאתה מת. והרי הארי הוא היחיד שיכול להרוג את וולדי. 9. וולדי מחליט שהגיע הזמן לעבור להרפתקאה הגדולה הבאה, ומחליט להתאבד. יאללה
10. להארי נמאס מהחיים, הוא מוותר על המלחמה, מתאבד, ונותן לוולדי לנצח.
.
 

Mr Sinister

New member
הארי הוא לא היחיד שיכול להרוג

את וולדמורט. הנבואה היא לא דבר מוחלט.
 

Gummy Bears

New member
הנבואה היא דבר מוחלט לאלה שבוחרים

להתייחס אלייה ככזו. ואלה שלא יכולים לנסות להרוג את וולדמורט כמה שהם רוצים. האדם היחיד שבאמת מסוגל להרוג אותו זה הארי, לדעתי לפחות. הרי מי כבר יש בעולם הקוסמים שיכול להרוגו: דמבלדור, הארי, ומישהו שלא ידענו עליו עד עכשיו (אם יש כזה). דמבלדור מת. וקשה לי מאוד להאמין שמישהו כ"כ חזק שיכול להרוג את וולדמורט לא עשה או ניסה זאת עד עכשיו. או אפילו לא הוזכר פעם אחת, אפילו בהערת אגב, במהלך כל הספרים.
 

ToryMaster

New member
זהקשור גם לכוח רצון

כלומר, באמת, מי בעולם הקסמים רוצה להרוג את וולדמורט יותר מאשר הארי?
 

noosh

New member
הממ.. דווקא עם זה אני לא כ"כ מסכימה

כאילו, נכון שלהארי יש המון כאב בחיים בגלל וולדמורט, אבל לעוד הרבה קוסמים ומשפחות קוסמים יש הרבה כאב בגלל וולדמורט. ואני לא חושבת שאפשר להשוות או להגיד שכאב אחד יותר חזק מהשני.
 

The T Shirt

New member
טעות בידך

אני אצא עם הבהרה פשוטה דבר ראשון: הנבואה היא לא עובדה, והיא לא חייבת להתגש [4] לא בעייתי בכלל, ואפילו קיימת סבירות ממשית שזה אשכרה יקרה. במצב הנוכחי, השרביטים שלהם לא יכולים לפעול זה כנגד זה, ונניח (רק נניח) שהארי מחליט להשתמש ב'אבדה קדברה' (לא שזה סביר) וולדי משתמש באותה קללה באותו זמן. מה התוצאה? פיצוץ עם הדף שעלול להרוג את כל מי שבאיזור. חוץ מזה, יכול ליהיות שברגע שוולדי ימות, כל הכוח שלו ישתחרר בהדף שיהרוג את הארי (לא סביר, אבל אפשרי.) יכול ליהיות שהם באמת יהרגו אחד את השני במקביל (אחרי הכל, זה ספר, מקריות נוטה לקרות בספרים די הרבה פעמים.) יכול ליהיות שאחד מהם יהיה פצוע מידי (אחם הארי) וישתמש בשארית כוחו כדי להרוג את השני, אבל ימות אחר כך. יכול ליהיות שאחד מהם יורעל או ייפגע מקסם שהורג, אבל לא מיד, ויספיק להרוג את השני באותו הזמן. יכולים ליהיות עוד 1001 רעיונות, אני סתם זורק כמה מהרעיונות היותר נפוצים שקראתי. [5,6] העובדה שקיימת נבואה, לא מחייבת שהיא תתגשם, ואפילו רולינג ודמבי אמרו את זה. נכון, סביר להניח (וזה די בטוח) שהנבואה אכן תתגשם במקרה הזה, כמו שסביר להניח שוולדמורט ימות (אחם ירצח) עד סוף הספר, אבל שום דבר לא מחייב. [7] נכון, רולינג היא לא הטיפוס שיעשה את זה, והארי הוא לא הטיפוס שישתף פעולה עם וולדי (וולדי בטח לא יהיה טוב) אבל יכול ליהיות שהארי ייפגע מכישוף שישפיע עליו או שהוא ישנה את התפישה שלו ויתחיל לחשוב באופן דומה לוולדמורט (אין טוב ורק, יש רק כוח ואלה שחלשים מידי כדי להבין את זה.) יכול גם ליהיות שכל התסכול שיתבצר בו אחרי שהוא צפה/יצפה בכל חבריו והאנשים הקרובים לו יסיט אותו לאופל. שוב, זה לא סביר, במיוחד לא אצל רולינג, אבל זה אפשרי. [8] אנחנו לא יודעים כיצד משמידים הורקרקסים. יכול ליהיות שאם הוא ישמיד את ההורקרקס שבתוכו יהיה לו מספיק זמן כדי להרוג את וולדי עד שהוא ימות. יכול ליהיות שהוא יכול להשמיד את ההורקרקס שבתוכו (להתאבד) גם 24 שעות אחרי שהוא הרג את וולדי. שוב דבר לא בטוח שנוגע להורקרקסים, אנחנו אפילו לא יודעים אם לוולדי אכן יש עוד הורקרקסים (זו רק השערה של דמבלדור. שוב, תבדילו בין מה שדמבלדור אומר לבין מה שרולינג אומרת כמספרת כעובדה) [10] שוב, לא הסגנון של רולינג. אבל עם כל מה שעובר/יעבור עליו בחייו הקצרים, אין ספק שהוא לא ממש נהנה מהם. מי יודע? אולי אחרי שוולדי יהרוג את רון, הרמיוני וכל השאר (ואפילו ג'יני אחרי שנניח הוא יינשא לה) הוא פשוט יאבד את החשק לחיות ויבין שגם אם הוא ינצח, לא נשאר לו דבר, פשוט יחליט לוותר. לא סביר (זה בסוף הרשימה, אחרי הכל) אבל אפשרי.
 
אפשרות נוספת ומעניינת.

וולדי יפצע את הארי קשה, וברגע שהוא בא לסיים איתו, סנייפ מופיע, ומטיל "אבדה קדברה" על וולדי, ובכך חוסף את הנאמנות האמיתית שלו. הכנסתי את סנייפ לקרב הסופי בגלל: (
) שרולניג אמרה, שנאמנותו של סנייפ, תתגלה בעימות האחרון. כלומר בעימות של הארי עם וולדמורט. כמובן גם יכול להתרחש הפוך, שסנייפ יחסל את הארי.
 
למעלה