סוף השביעי - סדר בבלאגן.

Gummy Bears

New member
אז בעצם וולדי הוא טוב.

הוא מטפח את נטיותיהם וכשרונותיהם של בני אדם זרים ואפילו מוגלגים מתוך אהבה לכולם
.
 

n u k e y

New member
הא, לא אמרתי את זה../images/Emo110.gif

אבל מי אמר שאוכלי המוות למשל, רואים את האופי שלו כי אופי רע?
 

n u k e y

New member
ארג, חשבתי שזה היה בקשר למשהו אחר

+
ואני חשבתי שכבר אין לי בעיות שרשור. בקיצר, להתעלםP:
 

oshratoosh

New member
אני פשוט מחכה לרגע-

שוולדי יבין שהוא פשוט חי יותר מדי זמן ויתאבד
. טוב די עם השטויות. לדעתי הארי לא יחזור ללמוד בהוגוורטס. רון,הרמיוני,פרד,ג'ורג',ג'יני ומסדר עוף החול ילחמו בוולדמורט ובאוכלי המוות. בל הארי ימצא את כל ההורוקרוסים בעזרתם של הרמיוני ורון בלבד. תהיה תפנית ספר ואחד ההורוקוסים ימצא במקום לא צפוי בכלל (חדר הסודות,הוגוורטס??) והורוקרוס אחד יהיה בהנגלטון הקטנה,בבית של הסבא והסבתא ואבא של וולדמורט. אין לי מושג למה,אבל נראה שיהיה לנו בום ענקי בספר השביעי משהו שאף אחד לא ציפה לו,בכלל. כמו שרולינג הרגה לי את סיריוס
 

דובי 99

New member
אין מצב הארי לא ימות

אם רולינג רוצה להמשיך למכור היא לא תהרוג את הארי זה יהרוס את כל הסידרה ויותר אנשים לא יקנו את הספרים
 

oshratoosh

New member
זאת הבעיה.

שזה הספר האחרון,היא יכולה לעשות מה שבא לה. כמו למשל להחליט שקללת עטלפי הנזלת זה בעצם ההתגלות הכי גדולה בעולם הקוסמים, וזה יהרוג את כל אוכלי המוות. מואאהאהאהא.
 

דובי 99

New member
אבל עדין הספר אמור למכור

גם אחרי שתגמור לכתוב תמיד יש דור חדש ואם הסידרה תיגמר רע אז הילדים שלנו כבר לא יקראו את זה .ואני מתכון לחסל אותה
 

ToryMaster

New member
זה לחלוטין לא נכון

כלומר, רומיאו ויוליה זה אחד הסיפורים היותר מוכרים, מומחזים ונזכרים של כל הזמנים, ולא רק גיבור אחד מת בסוף, אלא שניהם.
 

Gummy Bears

New member
לרולינג הרבה יותר אכפת

מהסיפור ולא מהמארדים שהיא עושה. היא לא תכתוב חלטורה בשביל כסף. הספר ימכור המון בלי שום קשר למה שיקרה בו, זה לא כאילו שקוראים, ואז מחליטים מה דעתנו, ואם אוהבים - קונים.
 
או ש..

שכל הקוסמים הרעים בעולם - כןכן וולדי,אוכלי המוות למינהם, מאלפוי (שיט מאלפוי אוכל מוות) אז קראב גויל וכאלה... הם בעצם אנשים נחמדים ויפים שהסכימו להתעלל בהארי תמורת סכום גדול מאד של זהב ששולם ע"י דאדלי ברגע שהבין שיותר מ 80% מהזמן הוא לא יוכל להתעלל בהארי (בגלל שהוא בהוגוורטס). ואז החברה של הדוד ורנון תפשוט את הרגל והדרסלים יהיו עניים ולא יוכלו לשלם להם - אז כולם יחזרו להיות נחמדים. זה הרבה יותר הגיוני...
 

ToryMaster

New member
למען האמת,

אני חושבת שהארי כן ישמיד את וולדמורט, אבל לא בדרך שאנחנו מצפים לה, עם אבאדה קדברה והכל, אלא בדרך מפתיעה יותר, משהו שקשור לכוח האהבה [מן הסתם].
 

NetaOnline

New member
יוהו! אני לא היחידה!

זה יהיה כ"כ לא הגיוני אם הארי יהרוג אותו באבדה קדברה כי גם זה כ"כ נדוש וזה כבר מיצה את עצמו (כל העניין של הקללות שאין עליהן מחילה). כמו שדמבלדור אמר תמיד "כוח האהבה ינצח" (מילים אחרות
) מה שאני חשבתי (ולא יודעת אם זה מצריך הודעה חדשה אבל-) זה שהארי ישתמש בקסם מיוחד המכיל אהבה, לא יודעת מה בדיוק, יכול להיות משו ששואב אהבה מכולם (מעט, לא את היכולת לאהוב), כישוף ישן, עתיק, ואז הוא ישלח את זה על וולדמורט והרי ידוע שולדי לא יכול לחוש אהבה וזה מה שיחסל אותו - העובדה שמעולם לא ידע מזה הרגש הזה, אי המודעות לכוח האהבה וכמה שהוא גדול וחזק - האהבה. לדעתי זה יהיה סיום מושלם. שקוסם האופל הגדול בעולם ימות בגלל הכוח הגדול בעולם, הכוח שמעולם לא הבין אותו. הכוח שמעולם לא הצליח לחוש בקיומו. ימות בגלל הדבר שרצה הכי מכל אבל חייו גזרו עליו לחיות בלעדיו. הרגש היחיד שמעולם לא הצליח להפנים, לדעת, להרגיש. מה אתם חושבים??
 

The T Shirt

New member
רעיון אלטרנטיבי

הארי יכול פשוט לתת לוולדי לחדור דרך ה"הלטת הכרה" (נו, occulmency) שלו לתור המחשבות שלו, ולאלץ אותו לראות את כל הזכרונות, ולהרגיש את כל הרגשות שלו שקשורות באהבה.
 

ToryMaster

New member
אני חשבתי על משהו אחר

יותר לכיוון של "החצוף הזה הרג לי כמעט את כל האנשים שאני אוהב, אני אנקום את מותם ואראה לו מה זה!", או משהו כזה. זה עדיין כוח האהבה, רק ממקום שונה.
 

NetaOnline

New member
מה ז'תומרת?

אז במה הוא ישתמש אם לא קללת אבדה קדברה? מה שאמרת זה המניע של הארי להרוג אותו, לא הדרך.
 
למעלה