ברור, נכון, קראתי אבל מה שהתכוונתי לומר הוא שלולאת השרון יש
ברור, נכון, קראתי אבל מה שהתכוונתי לומר הוא שלולאת השרון יש
לה לדעתי מאפיינים שיאפשרו צמיחה מתמשכת ואיטית. מדובר ביישובים גדולים שיש מצב שאנשים יבינו את הפוטנציאל האדיר לנסוע למקומות העבודה ברכבת, אם להרצליה ואם לרמת החייל וכמובן למרכז תל אביב.
בגלל המאפיינים הלולתיים של המסילה הזו, זה יאפשר גידול מסוג אחר לדעתי במספר הנוסעים זה לא דומה למשל לתוספת שלתחנה במזכרת בתיה.
אולי אני טועה וסתם אופטימי לגבי לולאת השרון.
עוד הערה - באיזור תחנת פאתי מודיעין, במרחק של מאות מטרים הולכות ונבנות שכונות עצומות. במודיעין בפרט יש יותר ויותר אנשים שנוסעים לתל אביב אך ורק ברכבת, יעידו על כך העומסים בשעות הבוקר !! כך שלהערכתי יהיה גידול רציף מהתחנה הזו.
גם חנוכת קשת מודיעין שתאפשר נסיעה לירושלים תיתן תנופה לשתי תחנות מודיעין (מתישהו בשנת 2020 ?! והלאה)