מזמן לא הייתי פה

הבנתי.

אז אם גברים לא עושים לך את זה תעשי עם בנות, אותם את נורא אוהבת לא? אז אחוות נשים ! לשכב רק עם נשים....
 
נו אז מה תהיה בלי סקס בכלל?

לפחות תנצלי את הגבר בשביל זה : אין כמו גבר בשביל סקס במיוחד שהוא יודע את העבודה.... חבל להישאר ככה חיים בלי מין יכולים לשגע בן אדם...
 

Berethor

New member
אתה לא מבין שזה אבוד?

blackmetal5 לא נהנת מחדירה ואפילו לא מאוננות, אז באמת שעדיף לה להתנזר לחלוטין מקשרים מיניים.
 
אני מבין אבל זה נורא...

איך בן אדם יכול בלי מין? לא מבין אפילו זקנים רוצים מין והיא לא? בגילה? מוזר...
 

blackmetal5

New member


מאוננות אני יכולה להיהנות קצת אבל עדיין אין לי חשק מיני בכלל
 
זה מוזר......

יכול להיות שיבוא לך גם לי יש תקופות ככאלו, אבל לא צריך להתייאש לגמרי, אפשר גם לנצל גברים בכסף וגם לעשות סקס איתם, אבל תעשי מה טוב לך בעניי השילוב נכון יותר..
 

blackmetal5

New member
חשק מיני זה משהו מאוד נדיר אצלי

אחרי שהייתי עם זכרזבל אחד בגיל 19 נהייתי אמינית כמעט לגמרי ולפניו הייתי מינית והנה עכשיו חשק מיני יכול לבוא אצלי פעם בכמה חודשים ועדיין אני ממש לא נוגעת בזכרים.
 
מבאס לשמוע.....

לא יודע אני בתור אדם שחושב שמין זה חשוב שזה חבל, אבל אם את לא סובלת וזה לא מםריע לך זה לא משנה, תנצלי גברים בשביל כסף, אבל להשיג כסך מהם בלי סקס? נראה לי קשה אבל אמרו שאפשרי... אז כדי לנסות.
 

Berethor

New member
מין הוא בדרך כלל דבר

שהרבה פחות חשוב לרווקים, זה בעיה לנהל קשר אינטימי ללא סקס, אבל זה לא בעיה להיות לבד ללא סקס.
 
לא יודע למשל גברים יכולים לרצות סקס בלי קשר לזוגיות.

נשים זה נכון שהם צריכות קשר ורק אז הם נפתחות גברים זה לא ככה : אני מכיר ושמעתי על הרבה גברים שלא רוצים בכלל זוגיות אלא רק סקס, לכן זה תלוי מי אולי נשים ככה גברים מניסיון שלי לא, וגם הכרתי נשים כאלו לא הרבה אבל יש קיצור זה אישי ומשתנה מאדם לאדם...
 

Berethor

New member
היא לא מצליחה שלא להיקשר לגברים

שהיא בקשר מיני איתם, היא כבר ניסתה להתנהג כמו גבר אבל נכשלה בכך פעם אחר פעם משום שבסופו של דבר היא אישה, יש נשים כמו פנתרית סגולה אשר מסוגלות להתייחס לגברים כמו אובייקט מיני, אבל נשים עם אישיות כל כך זכרית זה משהו שהוא הרבה פחות נפוץ בקרב נשים. כאשר נקשרים לאדם שנמצאים איתו ביזיזות אז יכולים להיפגע מזה. מה שאתה אומר הוא נכון, וזה גם מה שאמרתי לפנתרית סגולה בזמנו, שבתכלס זה לא כל כך קשה למצוא גברים שמחפשים רק סקס, ולא אכפת להם מרגשות או/ו מידידות. גברים באופן כללי הרבה יותר מיניים מנשים, בעוד שנשים באופן כללי הרבה יותר רומנטיות מגברים, זאת אחת הסיבות לכך שיש הרבה יותר גברים שצופים בפורנו מאשר נשים שצופות בפורנו, בעוד שהרבה נשים צופות בטלנובלות וקוראות ספרים רומנטיים. חוץ מזה כבר ראית שהיא לא נהנת מסקס והיא גם לא יכולה להגיע לאורגזמה, אז למה לה לחפש סקס? חוץ מאשר בשביל להשיג כסף מגברים, כפי שהיא כבר אמרה בעצמה.

"It's usually these that most people think of when the genre is brought up. Almost all listed authors of such books are female, although many are written by men using female pseudonyms, since the reader base expects the author to be a woman. Also, the main character is usually female; some authors include a lot of writing from the point of view of the hero, but ones exclusively from his perspective are rare or nonexistent. Except for male/male romances, that is — also frequently read by women."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RomanceNovel
 
כן יש אמת בדבריך.

אבל אני שוב חוזר שלהשיג כסף מגבר בלי סקס זו בעיה, אבל היא אומרת שהיא לא רוצה כי היא לא נמשכת, ואני לא חושב שאישה יכולה לקיים יחסי מין עם גבר אם בכלל משיכה וזה דוחה אותה לכן זה נשמע לי מוזר. לא יודע אני חושב שהדרך להשיג כסף מגברים היא כמעת תמיד כוללת סקס או מגע : אבל נראה שיש כאלו שלא רוצים אותי, זה מאוד מפתיע. ולכן אני מנסה להבין איך היא תחלוב גברים בלי מגע, ולפי מה שהבנתי היא אומרת שיש לה דרכים, וזה מעניין...
 

Berethor

New member
המשיכה לכסף באה בתור תחליף

יש הרבה דברים שאנשים עושים בשביל להשיג כסף גם אם הם לא ממש אוהבים אותם, לא לכולם יש את האפשרות לעסוק במשהו שהוא גם רווחי וגם מהנה עבורם, יש הרבה עבודות שהן לא מהנות במיוחד. אתה שוב לנקודה שכבר ענו לך עליה מקודם, וזה סתם ללכת במעגלים, איפה ראית שהיא רשמה שהיא יכולה להשיג כסף מגבר בלי סקס? למה סתם לקפוץ להשערות שאין בהן הרבה היגיון? וכן זה בהחלט יש לא מעט אנשים שמסוגלים לקיים יחסי מין עם מישהו שהם לא נמשכים עליו, כאשר אישה צעירה ויפה שוכבת עם גבר זקן ומכוער, מה גורם לך לחשוב שהיא נמשכת עליו? ויש גם שחקניות פורנו סטרייטיות שעושות פורנו לסבי, למרות שהן לא נמשכות לנשים. שאדם עושה משהו רק בשביל כסף, הוא לא עושה את זה כי הוא נמשך לזה או/ו נהנה מזה, משום שהמטרה היא כסף ולא הנאה, יש כאלו שיכולים להנות מזה אבל זה לא בגדר חובה, ולמעשה אם אדם עושה משהו רק בשביל לקבל כסף על זה, אז יש סבירות גבוהה לכך שאם הוא לא היה מקבל כסף על זה אז הוא לא היה עושה את זה בכלל, ולכן אישה יכולה להיות מיזאנדרית וגולדיגרית במקביל.

"Some heroes do what they do for honor, some for glory, some For Great Justice. Others are only looking for the cash. This attitude is held by people who are honestly greedy, just need a living, or don't want to act like they care. Characters fitting this attitude are often Hired Guns and the Bounty Hunter."

"This is a sub-trope of Not in This for Your Revolution. Money, Dear Boy is when it happens in Real Life. Villains who say this are likely to be Punch Clock Villains who work for the bad guys because Evil Pays Better, and might show that Even Evil Has Standards. On the other hand it might show they're a Greedy creep who doesn't care about anyone."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/OnlyInItForTheMoney
 
כן נכון אתה צודק.

כנראה לא הבנתי מה היא אמרה ,כי אמרה שהיא לא רוצה מגע עם גברים תקרא מה היא אמרה, אז הבנתי שהיא לא רוצה סקס איתם ולהרוויח אולי לא הבנתי...
 

Berethor

New member
היא הסבירה את זה אחר כך

והיא כתבה "אם כן איכנס לקשר זוגי עם זכר זה רק בישביל הכסף שלו".
 
כן נכון הדוגמה עם הגבר הזקן ממש נכונה.

לא חשבתי על זה, טוב אז נראה לי שמיצנו כבר....
&nbsp
ובגלל שחשבתי שהיא לא עושה איתם סקס אז לא הבנתי איך היא תשיג כסף, כלומר אני חשבתי שאישה באמת כדי לעשות כסף מגברים צריכה לעשות סקס, ושחשבתי שהיא לא עושה אז זה בילבל אותי...
 

Berethor

New member
כן אני מבין למה זה בלבל אותך

אבל תשים לב שהיא לא כתבה שהיא תצליח להוציא כסף מגברים ללא סקס.
 
כן כנראה לא שמתי לב.

אבל אני לא חושב שהיא אמרה איך היא משיגה כסף, היא רק אמרה שיש לה דרכים אבל הדרכים ברורות...
 

aaa123

Member
אני חד משמעית לא מאמין לה

אני בטוח שיש נשים ששוכבות עם גברים בלי שהן נהנות מזה.
אבל היא בפירוש סותרת את עצמה,ומכיון שהיא כן נמשכת לגברים לפי דבריה אני לא מאמין שלא יכול להיות מצב שהיא כן תהנה ממין.
&nbsp
היא טוענת שהיא לא תרשה לעצמה להדלק על גבר ,ואני חושב שזה ממש לא בשליטתה בהנחה שהיא כן מוכנה לשכב עם גבר שישלם לה הרבה(מה שאפשר להבין מחלק אחר של דבריה).
 
למעלה