מזמן לא הייתי פה

Berethor

New member
היא הייתה נמשכת לגברים

אבל עכשיו היא שונאת גברים, ובעזרת השנאה שלה לגברים, ועם הראיה שלה של גברים כלא יותר מארנק מהלך, וההפיכה לא-מינית יותר היא מאמינה שהיא הצליחה לדכא את המשיכה שלה לגברים, היא כמעט ולא הייתה מסוגלת להנות ממין עם גברים גם כאשר היא הייתה בקשרים מיניים עם גברים ללא מטרה להשיג כסף מהם. האם היא באמת תצליח להיות עם גבר רק בשביל כסף מבלי להידלק עליו או/ו לפתח עליו אובססיה כמו בעבר זה זה עדיין דבר שהוא לא בטוח, משום שהיא עדיין לא העמידה את זה במבחן המציאות, עד כמה שיודע לי, זה יותר משהו שהיא שואפת עליו. בסופו של דבר לא להיות עם גברים לחלוטין, אפילו לא בשביל לנסות להוציא מהם כסף, יהיה הדבר הכי בטוח עבורה, אבל זה החלטה שלה אם היא רוצה לקחת תסיכון.
 

blackmetal5

New member
אבל אמרתי לך שאין לי מזל עם סקס עם זכרים

וכן אחיה בלי מין לא נורא גם ככה נהייתי אמינית
ואמרתי לך שמה שבאמת מושך אותי זה לנצל זכרים כספית
 
אני לא מאמין באי מיניות.

ובקשר למזל זה שמצאת גברים שלא יודעים לתפקד זה לא אומר שכולם ככה, אבל מה אכפת לי אני לא בגוף שלך, תעשי מה בא לך, לי זה נראה מטורף.
 

Berethor

New member
תיכנס לפורום א-מיניים אם אתה לא מאמין שזה קיים

חוץ מזה לא מתים בלי סקס, לא מדובר כאן באוכל או/ו שתייה, אפשר לחיות בלי זה.
 
אני מכיר את הפורום, ויכול להיות שגם אני נופל תחת הגדרה

של אי מיני( גם לי יש קטע שאני סולד מכל מגע אבל גם להפך ). אבל לטעמי זה מאוד חשוב, זה התקרבות ממש לבן אדם אחר, לא בהכרח קטע של הנאה . אני חושב שמין עוזר לפתח קשר אפילו שאני מאמין גם בקשר רוחני, אבל את צודקת שאפשר לחיות בלי זה ,השאלה אם כדי? אם זה טוב? או שזה עוזר יותר? תשאלי את עצמך...
 

Berethor

New member
לפעמים מיניות מביאה יותר נזק מאשר תועלת

מחלות מין, ניצול מיני, עברות מיניות ועוד, במקרה שלה בהחלט עדיף לה להיות בלי זה.
 
כן נכון.

אבל יש גם הרבה טוב במין : אני לא אומר לה מה לעשות אלא פשוט מביע את דעתי באופן עקרוני, שתעשה מה שבא לה זה הגוף שלה והחיים שלה...
 

aaa123

Member
מה שלא ברור זה למה את סולדת מזכרים

,ולמה את מכנה אותם זבלים עוד לפני שהם עשו משהו רע(זה שאת חוששת שאולי הם יעשו לך משהו רע זה סיבה מובנת לא לרצות קשר זוגי איתם אבל עדיין לא סיבה מספקת לשנוא אותם ולכנות אותם זבלים).
&nbsp
אם מדובר בחשש שהם מתכוונים לעשות משהו רע אז את יכולה לפחות לשנות את הקביעה שבטוח שלא תרצי קשר זוגי עם גבר לקביעה יותר מתונה שלא סביר שתרצי בקשר זוגי או מיני עם גבר כי לא סביר שיהיה גבר שישכנע אותך שאין לך מה לחשוש ממנו.
&nbsp
 
היא אומרת שהיא עברה טראומה.

שהייתה בת 19 ומאז היא חוששת מהם טראומה יכולה להוביל לשנאה זה ממש קשור..
 

aaa123

Member
אני יכול להבין שטראומה יכולה להוביל לחשש מגברים

אבל חשש ושנאה אינן מלים נרדפות.
אני גם יכול להבין אפילו שנאה כעמדה ראשונית שניתנת לשינוי אבל אפילו את זה היא לא אומרת.
&nbsp
אפילו פנתרית ששונאת גברים אמרה לפחות מלים טובות על גברים מסויימים למיטב זכרוני,ולדעתי היא תסכים שגם אם היא שונאת גברים בדרך כלל יש יוצאי דופן.
&nbsp
אין גברים שעשו דברים טובים למען נשים?
אין למשל גבר שקפץ לירקון המזוהם במאי 2009 רק כדי להציל את יסמין פיינגולד?
&nbsp
די תמוה בעיני אם blackmetal5 שונאת גם אותם.
 
נכון אתה בהחלט צודק.

זה גם בעיניי נשמע מוזר שהיא שונאת את כולם, את הפנתרה אני הכרתי ודיברתי, היא חושבת באופן כללי שגברים נוטים להיות אכזרים והפילו את הנשים ויש לה הרבה האשמות כלפי זכרים, אבל לא ברמה שהיא שונאת את כולם, אתה ממש צודק, וזה נשמע מוזר.
 
אולי החשש מתערבב עם השנאה?

ואז היא כבר לא מבדילה ואומרת " אני שונאת את כולם " בזמן שהיא חושבת " הם מפחדים אותי" כמו שאמרת לאורך האשכול, אפילו נשים שאנסו אותם לא שונאות את כל הגברים ומהיכרות איתם לא שונאות גברים בכלל, אפילו שהם עברו טראומה נוראית אז למה היא? זה ממש מפתיע...
 

Berethor

New member
יודה כבר הסביר איך זה יכול להיות קשור


פנתרית סגולה עדיין נמשכת לגברים ולמין אז קשה לה לשנוא גברים לחלוטין, יש לה יחסים של אהבה-שנאה עם גברים, בעוד שblackmetal5 ומבינה שקשר זוגי עם גברים אף פעם לא יהיה חלק מחייה, ולכן היא יכולה לשנוא גברים בצורה שלמה יותר, מה גם שפנתרית הפכה להיות פחות מיזאנדרית ויותר מינית בזמן האחרון.

 

blackmetal5

New member
הם כולם זכריםזבלים נקודה.

גם אם הם עדיין לא עשו משהו רע הם כולם זכריםזבלים בטבע שלהם נקודה.
 

GreenMamba

New member
ערבי טוב זה ערבי מת

"היהודים תמיד מתכננים תחבולות."
"אם היתה צורה של זוהמה או של פריצות,...שלא היה מעורב בה לפחות יהודי אחד?"
"כל ערבי הוא חפץ חשוד!"
"כל הבעיות בעולם הן בגלל זכרים וזכריות"
&nbsp
מפי הוגי הדיעות אדולף היטלר, מאיר כהנא וblackmetal5
 

Berethor

New member
משיכה זה לא הכל, לפעמים משיכה מביאה לאדם רק צרות

ובמקרה כזה עדיף לאדם לא להיכנע לפיתוי, ולפעול באופן לוגי, משום שהוא מודע לכך שזה יביא לו בעיקר צרות. לקח לblackmetal5 הרבה זמן להבין שהקשרים שלה עם זכרים מביאים לה רק צרות ולכן הם לא בשבילה, אז למה אתה מנסה לשנות את דעתה בנושא? הניסיון השלילי שלה בנושא מדבר בעד עצמו.

"Being in love is dangerous for a character. Occasionally, a 'main' character who more or less pulled his weight at the start of the series starts to feel affection for another, and the writers like the idea. Suddenly, his own personal plot starts to become almost exclusively about that, and we have nothing to balance out the inherent goofiness and clumsiness that occurs dealing with his emotions. This has an extra layer of trouble if the Demographic of the viewers isn't too heavily interested in the romance, or romance in general. On the other hand, other demographics can relate."

"If it isn't focus where they're hurt, it'll be their common sense, as suggested by the trope title. The love interest may be all wrong for him in reality, anything from making him, or trying, into something he's not, or worse, outright using him. When friends of the character try to snap him out of it, they will be accused of jealousy by the lovestruck victim."

"While it might be a better example of Lust Makes You Dumb instead of love, people who live in more rural areas will tell you that you're most likely to hit a wild animal crossing the road during the spring. Since spring is mating season when most female mammals go into heat, it would start to appear that the idea of mating starts to override an animal's basic common sense and self-preservation."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/LoveMakesYouDumb
 

Berethor

New member
משום שהיא לא נהנית ממין וקשרים עם גברים רק מביאים לה צרות

בתאוריה היא יכולה להשיג זכר שלא יפגע בא, בפועל כאשר היא עם זכרים זה מביא לה יותר נזק מאשר תועלת, ולכן המסקנה המתבקשת היא שעדיף לה שלא להיות יותר עם זכרים, ובנוסף לכל היא גם אלהורית, ורוב הגברים הרציניים מעוניינים בילדים, זאת אחת הסיבות שהיא הייתה רק בסטוצים ויזיזויות מכתחילה.
 
לא חבל על הזמן שלך? היא נעולה למה את מנסה?

זה לדבר עם הקיר אם היא הייתה צוחקת זה היה משעשע אבל יש כאלו באמת לכן זה דפוק לגמרי וגם עצוב...
 

Berethor

New member
כן חבל על המאמצים שלו, החיים הם לא טלנובלה

ההבנה של blackmetal5 שגברים מעולם לא יהיו בשבילה עזרה לה להוריד אבן כבדה מהלב, סימן שזה מה שנכון עבורה, לפחות מבחינה אישית. יש נשים שיש להן יותר מזל בנושא הזוגי, כמו לcatchet שיש לה בעל וילדים, ועבור אישה שטוב לה עם גבר הרבה פחות מתאים להיות מיזאנדרית ופמיניסטית רדיקלית.
 
למעלה