מזמן לא הייתי פה

טוב מאוד כל הכבוד.............

ממש מלכה.
 
זה שיש אנשים עם סטיות זה ברור..

יש הכל בעולם ואם היא מוצאת גברים שרוצים שהיא תדפוק אותם ( ואתמול נתקלתי בסרטון כזה וזה דחה אותי לגמרי) אז שתבורך, יש אנשים עם סטיות מה לעשות....
 

ga26

Member
אני פשוט מוחה על השפה המזלזלת

BDSM אולי נחשב סטיה אבל זה אקט מיני שעושה טוב לשני הצדדים כשנעשה בהסכמה (ולרוב זה נעשה בהסכמה מתוך רצון לענג אחד את השני). להרבה מאוד אנשים יש פטיש כזה או אחר אופנטזיה מינית שקשורה ליחסי שליטה או השפלות ברמה זו או אחרת.

הבעיה היחידה היא שלרוב האקט נעשה מתוך רצון הדדי לענג ופה היא עושה את זה מתוך רצון אמיתי לנצל או להרגיש עליונות.
 
אין לי בעיה שתעשה מה שטוב לה.

אני לא מזלזל בכלום אותי זה דוחה, אין לי בעיה עם סאדו מאזו יש לי בעיה ( אני נגעל) שבחורה דופקת גבר מה לעשות יש לי גבולות, אני לא מסוגל להתענג מזה או להתחרמן מזה שאישה דופקת גבר מה אני אעשה?( כל שאר הדברים בעיטות, נשיכות וכל זה פחות מגעיל אותי אבל בטח שאני לא נמשך לזה) אני סך הכל מביע את דעתי. וזה הגבול שלי זה הכל.
 

ga26

Member
OK חשבתי שדיברת על BDSM באופן כללי

ולא על עצמך באופן פרטני.
כנראה לא הבנתי נכון.
 
כן הכוונה שלי הייתה כלפי העדפות שלי.

אני מצידי שבני אדם יעשו הכל, חוץ מין עם ילדים ( ומסיבות מאוד ברורות ואישיות). ואונס, כלומר כל עוד זה בהסכמה אפשר לעשות הכל, אני יכול לחשוב שזה סוטה אבל זה לא משנה. זה רק טעם שלי וגובלות שלי, שכל אחד יעשה מה טוב לו.
 

Berethor

New member
האקט הזה דוחה את רוב הגברים משום שהוא גם משפיל וגם gayish

וזאת אחת הסיבות העיקריות לכך שfemdom זה לא שווה בדרך כלל, וגם אחת הסיבות לכך שגברים מעדיפים לשלוט מאשר להישלט, ובנקודה הזאת יש להזכיר את הפנתרית אשר מסוגלת לשלוט במין בצורה יותר טבעית ונשית, וללא שום סטראפ און, היא פשוט עולה על הזכר, לבד או עם קבוצה של נשים וזהו.


https://www.wordnik.com/words/gayish

 

ga26

Member
אכן אם הייתי צריך לבחור בין שתיהן מי

תבצע femdom טוב יותר ללא ספק התשובה שלי הייתה פנתרית
 
הבהרה : אין לי בעיה עם סאדו מאזו להפך.

גם אותי זה מושך : אני דיברתי על אקט אחד בו האישה דופקת גבר תרתי משמע ממש עולה עליו וראיתי אתמול סרטון כזה וזה דחה אותי ברמות, על זה אני מדבר..
מקווה שאני ברור, אבל באופן עקרוני כל אחד יכול לעשות מה בא לו כל עוד זה בהסכמה ...
 

Berethor

New member
לענג עם שיעבוד, שימוש בכוח והשפלה, אתה שוכח שבסופו של דבר

מדובר בהנאה סדיסטית, הפקת הנאה מגרימת סבל למישהו אחר, ולכן להרגיש עליונות ולנצל זה גם חלק מזה בהרבה מהמקרים. BDSM זאת שיטה יעילה עבור השולט לשעבד, לנצל ולהשפיל את הנשלט כמה שיותר. כן לגברים יש נטייה להיות דומיננטים יותר מנשים בדרך כלל, ולכן גברים הם בדרך כלל בצד השולט. BDSM זה אחת הדברים המיניים הכי אפלים שיש, אפילו כאשר זה בהסכמה וכל ניסיון להציג את זה כמשהו חביב הוא די מגוחך לדעתי, בלאק מטאל גם הסבירה מזה באמת BDSM באחת ההודעות שלה בעבר.

[URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/68/177844369/%D7%90%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94/%D7%A4%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%96%D7%9D[/URL]

 
נכון שיש בזה השפלה אתה צודק זה כל העניין.

אבל אני חושב שצריך להפריד בין מה שקורה במיטה למציאות, נכון שאנשים שיש להם מחשבות כאלו, או שעושים ככה הם די בעלי סטיה, אני מסכים איתך לגמרי, אבל אם זה מגרה את שני הצדדים וזה בהסכמה אני לא רואה שום בעיה, כמו שכתב פה החבר.
אני לא חושב שבהכרח גבר שעושה הפרטנית שלו סאדו מאזו הוא לא מכבד אותה, ממש לא, בעיניי צריך להפריד, ולי באופן אישי אין בעיה אבל גם לי יש גבולות כמובן.
 

Berethor

New member
וממתי מה שקורה במיטה הוא פחות ביג דיל ממה שקורה מחוץ למיטה?

זה אירוני איך שברגע שמדברים על BDSM פתאום "מתהפכות היוצרות" אצל חלק מהאנשים בפורום פמיניזם. האם אתה יודע שאפילו פנטזיות אונס הן חלק מהBDSM? בכל מקרה BDSM בהחלט מורכב מהרבה סטיות וממיניות אפלה, ויש מספיק הוכחות לכך, כמו גם אם פשוט רואים איך זה נראה ומה זה כולל.

"One form of sexual roleplaying is the rape fantasy, also called ravishment or forced sex roleplay. In BDSM circles (and occasionally outside these circles as well), some people choose to roleplay rape scenes - with communication, consent and safety being especially crucial elements to such a scene as this."

https://en.wikipedia.org/wiki/Rape_fantasy#Roleplay
 
שוב זה פשוט אם יש הסכמה ושני הצדים אוהבים את זה.

אז אני רואה בזה דבר לא נורא כל כך : אני אנסה להסביר אם גבר בא ומכה את אשתו היא לא רוצה הוא אלים כלפיה זה שונה מאשר היא באה ומבקשת ממנו להכות אותה כי זה מגרה אותה בסקס ( אני באופן אישי לא חושב שאני מסוגל לזה) אבל כל עוד זה בהסכמה זה לא כמו אלימות ממש כי נכון שהיא נפגעת וזה משפיל אבל היא מבקשת זה לא בכפייה, זה על קצה המזלג. זה שונה מזה שגבר יבוא ויתקוף בחורה יקשור אותה ויעשה לה ככה, זה הבדל שאני רואה .אם שני אנשים בוגרים מחלטים לעשות דברים כאלו זה בעיניי בסדר, ואני מסכים איתך שזה מאוד אפל, בהחלט מסכים אבל אני חלוק בדעתי ולא בטוח מה לחשוב על זה.
 

Berethor

New member
רק שלא תשכח את "מילת הביטחון", אבל אני מסכים שזה פחות נורא

מאשר אם זה בכפייה, אבל זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים להגיד לטובת הBDSM, משום שחוץ מזה זה נראה כמו שיעבוד מיני והתעללות לכל דבר, ולכן זה מגוחך לנסות להציג את זה כדבר חביב ונורמלי, אי אפשר גם להגיד שBDSM זה לחלוטין מבוים, משום שאלימות המינית והלא מינית שם היא אמיתית לחלוטין, ההבדל העיקרי הוא בעוצמה של המכות ובאם לא שוכחים את מילת הביטחון, מילה שבדרך כלל השפחה לא משתמשת בא, משום שתפקידה של השפחה הוא לציית לאדון שלה ככל היותר. אם אתה לא מסוגל או/ו לא רוצה להכות מזוכיסטית אפילו אם היא מבקשת את זה ממך אז כנראה שאתה אדם טוב מדי בשביל זה.

"במסגרת יחסי BDSM, מילת ביטחון היא מילה מיוחדת, או סדרה של מילים, המשמשות את הצד הנשלט, או הכנוע, כדי להודיע באופן חד-משמעי לצד השולט על כאב פיזי או רגשי."

https://he.wikipedia.org/wiki/מילת_ביטחון
 

A לוןA

New member
רק נדגיש שוב

(ולא בשבילך ברטור, כי ניהלנו את הדיון הזה בעבר כבר מספר פעמים וממש אין לי כוח, זמן או סבלנות להיכנס שוב להתנצחות עם הקיר)

בבדסמ אין אלימות. מאחר ואלימות מוגדרת כהפעלת כח ע"מ לפגוע ובדסמ מוגדר תחת SSC שמטרתו העליונה היא למנוע פגיעה- הרי שלהגיד בדסמ אלים זה כמו להגיד כפור חם או מים יבשים. אלו שתי מילים שמבטלות זו את זו ולכן חסרות משמעות

אגב, גם יתר דבריך בהודעה הזו נגועים בבורות מחפירה, אבל מילא. התרגלנו.

 

Berethor

New member
אהבתי את השימוש בביטוי empowered, כן מה יותר empowering מאשר

להיות קשורה, מושפלת ומוכה? ואיך אפשר שלא לבטוח באדם שנהנה להכות ולהשפיל? אלימות והתעללות עומדים גם בפני עצמם, בלי קשר לסיבה, אפילו כאשר שוטר עוצר עבריין בעזרת אלימות זאת עדיין אלימות, אפילו במקרים שאדם מפעיל אלימות למטרת הגנה עצמית זאת עדיין אלימות, ועל אחת כמה וכמה שלהכות באישה קשורה וחסרת אונים זאת אלימות, אפילו אם היא "מבקשת את זה", אם אדם אחד מבקש מאדם אחר לירות בו, זה לא אוטומטית הופך את זה לבסדר. זה שאולי קיימים דברים יותר אפלים ואלימים מאשר הBDSM, עדיין לא סותר את העובדה שהBDSM זה דבר מאוד אפל ואלים. הSSC יכול לעזור להפחית את עוצמת הפגיעה אבל לא למנוע אתה הפגיעה, הBDSM זה דבר פוגעני ולכן הדרך היחידה למנוע לחלוטין פגיעה שקשורה לBDSM היא שלא יהיה BDSM. הSSC גם לא מגן מפני תביעות משפטיות, במקרה של פציעות מהאלימות והתעללות של הBDSM, אם הקורבן/הנשלטת מחליטה ללכת ולהתלונן במשטרה.

"consensual: all activities should involve the full consent of all parties involved. Note, though, that legal consent may not create a defence to criminal liability for any injuries caused and, for these purposes, non-physical injuries are included in the definition of grievous bodily harm in English law."

https://en.wikipedia.org/wiki/Safe,_sane_and_consensual

 

A לוןA

New member
מזל שהעולם לא מתנהל לפי מה שאתה "חושב"

אם יש מישהו שנהנה מזה וזה מעצים אותו, כמו שעשרות ומאות הודעות בפורום בדסמ אומרות- אתה כמובן תגיד שזה לא יכול להיות.
אז תגיד.
רק בשביל לסבר את האוזן כמה מגוחך אתה נשמע-
שני אנשים עומדים במקום גבוה וקופצים למטה. האחד עושה את זה בשביל להתאבד, השני הוא צנחן מנוסה, עם מצנח, ציוד הגנה ולאחר אימוני צניחה. אתה עומד למטה וצורח- מתאבדים! שני מתאבדים קופצים אל מותם!
או
שני אנשים עומדים ובועטים באדם שמולם. האחד עושה את זה ברחוב לאדם שהוא לא מכיר, השני עושה את זה במסגרת קרב ג'ודו. אתה עומד מול שניהם וצורח- אלימות! להכניס את שניהם לכלא!

אז אתה ובדסמ.
 

Berethor

New member
לא מזמן יצא לי גם לראות שפמיניסטיות רבות מסכימות איתי בנושא

וזה לא מפתיע בהתחשב בכך שהBDSM כולל מכות, השפלה ורודנות כלפי נשים. לא יעזור לך ולחובבי BDSM אחרים, הרבה אנשים ימשיכו לראות בBDSM כדבר מאוד אפל וכדבר מאוד סקסיסטי במהותו, ובצדק. העולם גם לא מתנהל לפי מה שסדיסטים חושבים, ולכן יש גם הרבה אנשים שרואים את הBDSM כדבר לא נורמלי ולא טוב, זה לא אומר שצריכים להוציא את הBDSM מחוץ לחוק נכון לעכשיו, אבל זה בהחלט אומר שמין הראוי להזהיר אנשים מפני הBDSM, על אותו עיקרון שמזהירים אנשים מפני עישון, וזה שמעשנים נהנים לעשן ומכורים לסיגריות, עדיין לא הופך את העישון לדבר טוב ולדבר בריא, ואותו דבר תקף גם לגבי התחביב הבעייתי שנקרא BDSM.

"The acronym BDSM stands for bondage/discipline, dominance/submission and sadomasochism. In Liberal Land it’s somehow okay to have a single letter stand for two different words, I suppose they think it makes their acronym more “subversive” or whatever, but other people are more likely to find it confusing. In fact, the acronym itself masks the nature of the practice. “BDSM” sounds a lot less scary than “sadomasochism”, doesn’t it? The word “sadomasochism” calls to mind an image of a man inflicting physical pain upon a woman, who is screaming in terror, and enjoying the fact that she is in pain, while whispering to you (the onlooker) “Trust me, she likes it”. It all sounds pretty freaky, doesn’t it? Of course, the word “BDSM” contains the acronym for sadomasochism within it, suggesting that sadomasochism is a form of BDSM, but this is not immediately obvious to the uninitiated. Thus when you tell people you’re against BDSM, people assume you must be a prude, because you sound like you’re objecting to some mysterious sex act that they see no reason to be afraid of, a sex act which is merely “weird”, rather than violent, dangerous or degrading."

"Regardless of which term you use and regardless of how “varied” and “complex” the behaviours may be, all acts which fall under the BDSM umbrella have one thing in common, the domination of one human being over another."

"BDSM is an anti-egalitarian human interaction (it involves some people being dominant and other people being submissive.) Radical feminists oppose anti-egalitarian human interactions (especially when they occur within the realm of intimate relations.) Therefore radical feminists oppose BDSM. It is really that simple."

"Equality (i.e. the elimination of power hierarchies within sexual relationships and in general) is the aim. Without equality there can be no genuine freedom. It is freedom feminists fight for, not “choice”. Not all choices lead to liberation and the fact that we may be allowed to choose our cell, does not mean we are not in a prison. Many of the choices women are faced with can be summed up as “submit to men this way or submit to men that way.” Some lucky women have the option of being dominant rather than be dominated, but what about the option of having a relationship that involves two people treating one another like equal human beings? That options is only available to those who consciously strive for it and radical feminists believe it’s worth striving for."

"Suppose you were watching a film in which a thin, busty women (or a highly muscular man, take your pick) struts across the screen smoking a cigarette. If you’re one of those media-analysis-is-above-me types you’ll probably shout “It’s just entertainment. Why you got to think so much about stuff?” as if thinking were a bad thing, but anti-tobacco activists know that when we see images of prettified celebrities smoking, it makes smoking seem glamorous. If you create a link in people’s minds between smoking and something pleasurable, like sex, it causes them to have more positive feelings towards smoking. Thus if we care about the welfare of human beings, we should be very careful about linking things with sex. Of course, corporations don’t care, but those claiming to be progressive should."

"BDSM links sex with things that are just as horrible, if not worse, than smoking. These things include aggression, domination, violence and the abuse of women. “But wait,” BDSM proponents will scream, “BDSM is not abuse”. I already granted that assumption earlier on and in this situation it doesn’t matter. In the best case scenario, BDSM is a simulation of physical or emotional abuse which is aimed at causing sexual arousal. It thus trains people’s brains to associate abuse with arousal. In the case of the arousal-causing celebrity with the cigarette, it doesn’t really matter whether the actor is actually smoking in real life or not. It is the effect of the image on the audience that is significant. Likewise, when we’re discussing BDSM, we have to look at the bigger picture and ask what effect the practice has on our culture."

[URL]http://liberalfeministtropes.blogspot.co.il/2014/03/why-im-against-bdsm-radical-feminist.html[/URL]
 

A לוןA

New member
חחחח

איזה קורע אתה.
מצד אחד אתה מנפנף בדגל השיווויון המוחלט בפורום וטוען שעל נשים וגברים חל אותו דין והם אמורים להישפט באותם משקפיים בדיוק, מצד שני אתה מתייחס לבדסמ כאל רע מוחלט כי גברים שולטים על נשים. ז"א שמבחינתך נשים ששולטות על גברים זה בסדר?
תיזהר שלא יתפס לך הגב בזמן הפליק-פלאק.

בקשר למאמר הדיעה שהבאת- נו, אפשר להתייחס אליו, אבל הוא הבל מוחלט- ואפילו אתה מתנגד לחלק מהדיעות שמופיעות שם. אז בקצרה-
1. טיעון במאמר- הפמיניזם הרדיקלי פוסל מערכות יחסים לא שיוויונית ומבטל את זכות הבחירה של נשים וגברים לבחור במערכות כאלו. מה שלא שיוויוני באופן מוחלט- אינו פמיניסטי.- אם כך הפמיניזם אינו אלא כפיה מסוג חדש. אם מישהי רוצה לבחור להישאר עקרת בית אז היא אינה פמיניסטית? טיעון מגוחך
2. טיעון במאמר- למרות שהבדסמ אינו כפיה ומתנגד לכפיה והכל בו נעשה בהסכמה- הוא מעודד אונס- נו, זה טיעון שדומה לטיעונים שלך. אפילו אין מה להוכיח פה- הטיעון מבטל את עצמו.
3. טיעון במאמר-בדסמ מסוכן לנשים, מפני שחלק אינטגרלי מהבדסמ הוא שהשולט יסכן את חייו של הנשלט ובכך יוכיח את שליטתו עליו(בגוף הטיעון פתאום מדובר על זה שבדסמ הוא דווקא לא מוטה מיגדרית. מוזר)- נו, צריך להוכיח את הגיחוך שבטענה הזו? זה הרי שטויות במיץ, ומוכיח את חוסר הבנתה- וגם הבנתך- מה זה בדסמ בכלל.

לשימחתי ולצערך, הטיעונים שלך נובעים מבורות וחשיכה, ואילו שלי מסתמכים על מחקרים מדעיים מוכחים שגרמו לכך שהבדסמ הופך לתופעה מוכרת ומקובלת, ורבות ממדינות העולם מקבלות אותו היום, כשם שהתחילו לקבל את ההומוסקסואליות לפני 50 שנה.
אז כל האמירות המופרכות שלך לגבי "עדיין" לא הוציאו אותו מהחוק- לא רק שלא הוציאו, אלא שבמהדורה האחרונה של ה-DSM בדסמ הוצא מסיווגו כהפרעה (כפי שקרה להומוסקסואליות בזמנו) ומדינות אירופאיות הכפופות ל-UCD הוציאו הנחיה רשמית להתעלם מהסעיפים המגדירים בדסמ כהפרעה מכיוון שהם מיושנים ואינם עומדים בקנה אחד עם מחקרים בתחום.

הדיעות המיושנות והחשוכות שלך סופן להישאר בשולי הדרך של ההיסטוריה, על אפך ועל חמתך. אתה שריד לעבר חשוך- ואני שמח להסתכל בך במראה האחורית עומד נטוש לצד הדרך ולנופף לך לשלום ולא להתראות.

ביי-ביי!
 

Berethor

New member
המכות, ההשפלה והרודנות כלפי נשים, זאת הסיבה שהBDSM הוא מנוגד

לפמיניזם, ואנשים גם לא צריכים להיות פמיניסטיות גדולים כדי להבין למה הדברים האלו מנוגדים לפמיניזם ולשיוויון, שום ניסיון סיבון על ידי חובבי BDSM לא הולך לשנות את כל הדברים הקשים והנוקשים כלפי נשים שהBDSM כולל בתוכו, משום שהעובדות מדברות בעד עצמן. אחרי שעיוותה בצורה כל כך אבסורדית את הדברים שלי אתה חושב שאני יקבל את הביי-ביי שלך? אבל זה כנראה סימן לכך שניגמרים לך הטיעונים, ושהטיעונים שלי ושל הפמיניסטית שכתבה את המאמר הם כל כך טובים ונכונים שקשה לך לתת להם קונטרה אמיתית, מבלי לסלף דברים בצורה גסה ולהגיד כמה הם "מיושנים". אז קודם כל קודם כל אל תנסה להכניס לי מילים לפה, אל תשכח שאני לא שפחה בדסמית, ולכן אני לא אבליג לשיט כזה. לא אמרתי שהBDSM הוא רע מוחלט רק משום שגברים רבים בקהילת הBDSM שולטים על נשים, קודם כל לא אמרתי שBDSM זה רע מוחלט, יש גם התעללויות ושיעבוד חמורים יותר, וזאת גם אחת הסיבות העיקריות לכך שהBDSM הוא עדיין חוקי, אבל גם אם הBDSM הוא לא רע מוחלט, הוא עדיין רע, ולכן גם המקבילה לBDSM היא סיגריות ולא סמים, בדרך כלל סמים יותר חמורים מאשר סיגריות, אבל זה עדיין לא אומר שסיגריות הן דבר טוב ודבר בריא.

אתה יוצר ברירה כוזבת וקופץ למסקנות מופרחות, לא אמרתי שכאשר נשים שולטות בגברים זה בסדר, אני מתנגד לBDSM באופן כללי, זאת אומרת גם לכך שנשים שהיו שפחות בדסמיות וגם לכך שגברים היו עבדים בדסמים, חוץ מזה עצם העובדה שאני עצמי לא מוכן להיות עבד של אף אחת, זה גם עדות חיה לכך שאני לא תומך במכות, השפלה ורודנות כלפי גברים, אתה רק "שוכח" שיש גם אפשרות שלישית, בין אם זה במכוון ובין אם זה משום שלמישהו עם ראש בדסמי קשה להבין שהיא קיימת, אבל גם אני וגם הפמיניסטית במאמר ציינה אותה, וזאת האפשרות שאף אחד לא ישלוט באף אחד בקשר, וזה גם שוויון אמיתי, זוגיות לא צריכה לכלול סוג של יחסי מרות, זוגיות יכולה להיות גם סוג של ידידות פלוס, הBDSM מעודד יחסים שהאחד שולט על האחד, ולא יחסים של יחסי כוחות שווים פחות או יותר, ותשים לב איך שככל שמדברים על הBDSM רק רואים עוד יותר עד כמה זה דבר שמנוגד לפמיניזם. מנקודת מבט פמיניסטית כאשר אישה שולטת זה בסדר וכאשר אישה נשלטת זה לא בסדר, לא אמרתי שזאת נקודת המבט שלי בנושא, אבל גם הפמיניסטית במאמר ציינה את האפשרות של יחסים שוויונים באמת, שלא מבוססים על שליטה של אף צד, משהו שכמובן החלטת להתעלם ממנו ולעוות אותו, וזה יפה לשמוע פמיניסטית רדיקלית אומרת דבר כזה, בהתחשב בכך שיש גם פמיניסטית רדיקליות בסגנון של הפנתרית הסגולה שהיו רוצות שנשים ישלטו על גברים, ומתעלמות כמעט לחלוטין ובכוונה או מחוסר יכולת להבין את האפשרות השלישית.

אין שום דבר מגוחך בטיעון שעקרת בית היא לא פמיניסטית, מה שמגוחך זה אישה שחיה בצורה לא פמיניסטית בעליל ועדיין מגדירה את עצמה כפמיניסטית, אין טעם בלהגדיר את עצמך כמשהו אם אין לזה ביטוי בשטח, משום שזאת דוגמא להגדרה מיותרת, חוץ מזה הבחירה שהיות עקרת בית היא בחירה לא פמיניסטית, כמובן שאני מכיר בכך שלא כל פמיניסטית יכולה לעמוד באידאל הפמיניסטי באופן מוחלט, אבל אם אישה היא עקרת בית זה אחד הדברים הכי לא פמיניסטיים שיש, ולכן יש לזה משקל רב בשיפוט של עד כמה אישה היא פמיניסטית ואם היא פמיניסטית בכלל. אני מאמין שלהיות שפחה בדסמית זה אפילו גרוע יותר מבחינה פמיניסטית מאשר להיות עקרת בית, לנקות ולבשל זה יותר מכובד כלפי האישה מאשר לקבל מכות והשפלות. נכון פמיניסטיות רדיקליות רבות מאמינות שפמיניזם זה משהו שכל הנשים חייבות להיות חלק ממנו, וזה סוג של כפייה, אבל הן מאמינות שזאת כפייה למטרה חיובית, ושהמטרה מצדיקה את האמצעים. יש פמיניסטיות רדיקליות שהגיעו לרמות גבוהות מאוד של "knight templar" כמו הפנתרית הסגולה. אני באופן אישי לא חושב שכל הנשים חייבות להיות פמיניסטיות אבל להעיר על כך שמשהו שאינו פמיניסטי הוא לא פמיניסטי, למרות שזה לא תמיד פוליטיקלי קורקט, עדיין לא אומר שהוא אסור לחלוטין, משום שבפועל רוב הנשים לא מגדירות את עצמן כפמיניסטיות.

בכל מקרה אני לא רואה סיבה לכך שעקרת בית או/ו שפחה בדסמית ינסו לשכנע אותנו כמה הן "פמיניסטיות", בעוד שהעובדות בשטח מראות אחרת, בכל מקרה זה תיאורטי, משום שבפועל הנשים האלו בדרך כלל לא משתתפות בפורומים פמיניסטים, במיוחד שלא באופן קבוע, בין אם זה משום שהנושא לא כל כך רלוונטי עליהן, בגלל צורת החיים הלא פמיניסטית שלהן, ובין אם זה משום שאם הן היו משתתפות אז מאוד יכול מאוד להיות שחלקן כבר לא היו רוצות להיות עקרות בית או/ו שפחות בדסמיות, אני מניח שזאת גם אחת הסיבות שאדונים הבדסמים חוששים להביא לכאן את הנשים שלהם, אפילו אם הם עצמם באים לבקר כאן לפעמים. הנה עוד עיוות והתעלמות מהדברים שהפמיניסטית שכתבה את המאמר ציינה, היא מכתחילה לא טענה שהBDSM כולל רק שפחות בדסמיות, בלי עבדים בדסמים, שהרי היא ציינה שכמה נשים "ברות מזל" הן בצד השולט בBDSM. אתה מחפש סתירה איפה שאין סתירה, בין אם זה במכוון ובין אם זה מחוסר יכולת להבין, אבל זה שיש מספר נשים שולטות בBDSM עדיין לא סותר את זה שיש גם הרבה נשים נשלטות בBDSM ואת זה שהBDSM זה דבר בעייתי גם בלי קשר למגדר, למרות שמבחינה פמיניסטית אם גבר שולט באישה זה יותר גרוע, ושים לב שאם משהו יותר גרוע עדיין לא הופך את מה "שפחות גרוע" לטוב, ככה שהBDSM תחביב בעייתי באופן כללי, פשוט יש דרגות חומרה שונות, בדומה לעבירות על החוק.

חוץ מזה הBDSM הוא באמת מוטה מיגדרית, לפחות מהבחינה שיש הרבה יותר נשלטות מאשר שולטות, כמה שהנתון הזה "מפתיע" נכון? פמיניסטיות יגידו שזה מסיבות חברתיות, פיזיולוגים יגידו שזה בגלל נטייה מולדת אצל רוב הנשים, להיות הרבה פחות דומיננטיות, בכל מקרה כמה נפלא שהאדונים הבדסמים מנצלים את הנטייה של נשים להיות כנועות יותר כדי להכות, להשפיל ולרדות בהן, כמה יפה מצידם, אני "לא מבין" איך דבר כזה יכול להפריע לפמיניסטיות רבות ולאנשים מוסריים. BDSM זה לא רק שליטה בנשים, BDSM זאת שליטה אכזרית בנשים, גברים ששולטים בנשים מבלי להכות ולהשפיל הם "שולטים" הרבה יותר טובים ומוסריים, כמו שבוס שלא מתעלל בעובדים שלו הוא הרבה יותר טוב מבוס שמתעלל בעובדים שלו. מבחינה טכנית ורשמית הBDSM צריך להעשות בהסכמה, אחרת האדונים הבדסמים היו יכולים לעמוד למשפט, אבל עם זאת, הרבה אקטים בBDSM הם למעשה סוג של אונס מבויים, ויש שיגידו שזה יותר מדי אמיתי מכדי להיות מבוים, שהרי המכות, המרות והאקט המיני שם אמיתיים לחלוטין, מהצד הרבה אקטים של הBDSM נראים כמו אונס אכזרי או/ו התעללות, וזאת אחת הסיבות לכך שהBDSM זאת מיניות אפלה ותחביב בעייתי, הגבול בין אונס ללא אונס בBDSM הוא הרבה יותר דק מאשר הגבול בין אונס לבין מין נורמלי. פמיניסטיות רדיקליות מאמינות שהרבה דברים מיניים מעודדים אונס, כמובן שאני לא תמיד מסכים איתן, אבל עם כל הדברים הבעייתים שיש בBDSM יש לפמיניסטיות רדיקליות סיבה טובה להאמין שזה יכול לעודד אונס, פמיניסטיות רדיקליות גם מאמינות שזנות היא אף פעם לא לגיטימית, ככה שאפילו אם אישה בחרה באופן חופשי לעסוק בזנות, ואף אחד לא כפה את זה עליה, הפמיניסטיות הרדיקליות יגידו שזה בגלל שמשהו לא בסדר בחיים שלה או בגלל שיש לה טראומה זאת אחרת, ואותו דבר אפשר גם להגיד על שפחות בדסמיות אשר נותנות לגבר לרדות בהן.

"Usually, the Knight Templar's primary step (or objective) to his perceived "utopia" is to get rid of that pesky "free will" thing that is the cause of crime and evil. Many Knight Templar types are utterly merciless in dealing with those whom they consider evil, and are prone to consider all crimes to be equal."

"Knights Templar believe fully that they are on the side of righteousness and draw strength from that, and that their opponents are not. Trying to reason with one isn't much good either, because many Knight Templar types believe that if you're not with them, you're against them. Invoking actual goodness and decency will have no effect, save for making Knights Templar demonize your cause as the work of the Devil. After all, they are certain that their own cause is just and noble, and anyone who stands in the way is a deluded fool at best and another guilty soul to be "cleansed" or evildoer to be killed at worst, and doing so is not even Dirty Business."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/KnightTemplar[/URL]

 
למעלה