מבקשת מכל בנות הפורום לקרוא

mishelli

New member
נכון, אסור לתת לו לנצח

גם לי קרה שהיו לי הודעות מטרידות (לא מאנשים מהפורום), בעיקר במסנג'ר ובאייסיקיו, אבל מי שהטריד - ישר נמחק. לי נראה שזה איזה טרול או מתחזה, מישהו שאולי כתב פה הודעות, במטרה לסחוט תגובות, ולהטריד. קרה לי פעם, ששמתי בפורום הזה, תמונה של עידן, ומישהו כתב לי תגובה גסה ומגעילה, אבל הוא היה בכלל מפורום אחר! לא יודעת איך הגיע הנה.
 

Kalla

New member
נסחפת, לא?

אם תנהגי נכון, אף אחד לא יוכל להזיק לך. אל תנהלי תכתובות פרובוקטיביות עם גברים במסרים. אם מישהו הציק לך - אל תעני בכלל ותערבי מיד את הנהלת הפורום ואת תפוז, אל תפגשי דמויות וירטואליות שאת לא מכירה ביחידות (גם של נשים שיכולות להתגלות כגברים תחת ניק של אישה) וזהו. מה כבר יכולים לעשות לך? הפורום הזה פתוח לכל העולם, וכל אידיוט או סוטה יכול להיכנס לכאן כל רגע. מה לא ידעת זאת עד עכשיו?
 

hilalev

New member
מי נסחפה ???

הנה עובדה שגדולות וטובות נופלות ברשת ! זה יכול לקרות לכל אחת.
 

גילור

New member
כן, אבל העניין הוא שזה יכול לקרות

לכל אחת ובכל מקום!!! דווקא המדיה (בניגוד ל"חיים") היא משהו אחר. את יכולה להגן על עצמך בזה שפשוט תתעלמי או תפני לגורמים המתאימים. ברחוב לא יכולים לתקוף אותך? להטריד אותך? ודאי שכן. אז מה? לא תצאי לרחוב שמא...?
 

mishelli

New member
מצטערת על מה שאת עוברת../images/Emo24.gif

כמו שכתבתי פה כתגובה לAPK, אני חושבת שמי שהטריד אותך זה מתחזה או טרול... מישהו שהוא בכלל לא מהפורום הזה, רק עבר פה במקרה. ואני לא מזלזלת במה שאת עוברת, רק לא נראה לי שזה מישהו מפה... יכול להיות שזה מתחזה למישהו, ובגלל זה את חושדת במישהו...
 

guykush

New member
הצטערתי לשמוע על כך ואני עדיין המום

האמת גם מסרב להאמין לכך ומקווה שלא כך הוא הדבר. זה קשה לחשוב שאפילו כאן אין שקט וביטחון. ליבי ליבי עם הבנות ,בתקווה כי הכל ייסתיים במהרה. ביי גיא
 

עציון

New member
צרה צרורה של נשים.

אין מה לעשות. חייבים לשים את הקלפים על השולחן. אני שואל עצמי ואת מי שהתלונן: מדוע קשה כל כך לאסוף הוכחות נגד מי שמתלוננים? מדוע המקרים רבים של תלונות אלו נידחו על הסף בערכאות משפטיות ? משום שהתברר שבחלק מהמקרים הבנות שיתפו פעולה עם המטריד!!!! משום שבחלק מהמקרים הבנות החליטו מסיבות שונות להתנקם!!! משום שבחלק מהמקרים הן ניבהלו באמצע ה"שעשוע" והחליטו להתלונן!!!! תקנו אותי אם אני טועה!!!!!!!!(הלואי ואני טועה) איך זה שעוברות שמועות בפורום הזה שכמה וכמה בנות הוטרדו ואף אחת לא מוכנה להתלונו רשמית? איך זה שרק אחת כתבה על כך בפורום וזאת מהסיבה שהיא(כנראה) סגרה ענין מיד בתחילת הכוונה להטרדה? מישהי פה מוכנה להסביר לי בלי התפלספויות????????
 

עמית@

New member
הגזמת.

כל ההודעה שלך שוביניסטית להפליא, מניחה מראש שהנשים כולן קלות דעת ואשמות, להלן דע לך שגם אם ברגע האחרון נאמר "לא" (וירטאלי או אמיתי) הרי שהוא *לא*. להתנקם? להשתעשע?? לשתף פעולה? לא נעים עציון, לא מתאים לך ומאוד בעייתי.
 

עציון

New member
מי שיודע על מה אני מדבר מסמיק

עכשו למיקרא הדבקת תוית: שובניסט עלי. כל מילה שכתבתי שקולה. בדוקה. מדודה. ומי כתב שכל הנשים קלות דעה? מי? כתבתי: בחלק מהמקרים..... בהחלט מתאים לי. בהחלט.
 

עמית@

New member
אם מתאים לך אז בבקשה.

אמרתי שההודעה שוביניסטית, אני לא מכירה אותך ולרוב התרשמתי ממך לטובה.
 

הילהל

New member
האמת? לא

בשעה זו של הלילה, ועם התוקפנות שבהודעתך... אין לי מינימום חשק. תבוא פעם למרכז סיוע, תשב, תדבר, תצטרף לסדנת חינוך למניעת אלימות מינית. כי כזה מגיע ממך ככה - לא נראה לי שזה עניין לסגור על רגל אחת
 

sipi1

New member
ההסבר לא מסובך

כדי להתלונן צריך להיחשף, ולשמוע שוב ושוב שאולי את רק מדמיינת, ואולי בעצם יש לך חלק בזה, ואולי זה בכלל היה תמים ולא הטרדה... לעבור מחדש בעצם את כל הטראומה - ולא בטוח שזה בכלל יועיל כדי לעצור את המטריד ! אני מאד מבינה את מי שלא מעונינת להיחשף ולהתלונן, אבל בדיוק בשביל זה קיימים מרכזי הסיוע - והייתי מאד שמחה אם מישהו "מקצועי" ממרכז כזה היה נכנס לכאן ונותן את הזוית שלו.
 

Kalla

New member
כי זה נושא מאוד בעייתי.

איך בדיוק מגדירים הטרדה וירטואלית? מתי היא הופכת להטרדה? מתי זה מספיק כדי שבאמת זה יחזיק בבית משפט? מה העלות תועלת (כלומר האם לא יותר קל פשוט לחסום את המטריד במקום להיכנס לתוך מערכת הצדק המפוקפקת והסבוכה כשלא ברור מה תהיה התוצאה בסוף)? ובטח יש עוד מיליון גורמים... בקיצור, זה לא כל כך פשוט וחד משמעי.
 

גילור

New member
שים לב שלא הוא לא! ולא משנה מתי הוא

נאמר! מותר שיהיה מתאים לבחורה כלשהי בשלב כלשהו לפלרטט עם מישהו או לשתף אותו פעולה. ומותר לה גם להחליט שהחל מעכשיו זה לא מתאים לה. נקודה! אותו אדם חייב לכבד את הלא שלה, כי אחרת הוא הופך למטריד ואף גרוע מכך. לפי מה שאתה אומר פה, או לפי הבנתי את דבריך, בחורה שיצאה עם בחור, התנשקה איתו (ואני בכוונה מקצינה את הסיטואציה) כי התאים לה והיה לה נוח ולא רצתה יותר מזה, אמרה לא. עד פה. והבחור אנס אותה נגד רצונה אשמה במה שקרה לה???? אבוי לנו אם כך אתה חושב!
 

א י ו ש י

New member
עציון אתה טועה!!!!!!!!../images/Emo4.gif../images/Emo4.gif

בתור אחת שהוטרדה מינית בעברה הרחוק ממש בילדות ועד היום כשעדיין אפשר (אין התיישנות עד גיל 38 אצלי) לא הגשתי תלונה למשטרה למה? כי זה קשה למה? כי אין לי כוחות נפשיים לזה למה? כי זה לא פשוט בכלל ומורכב בחורה שצריכה להתלונן לוקחת על עצמה חשיפה והחשיפה לא קלה בכלל משטרה, בלאגן, עדות... לא קל!! ליבי ליבי אל אותה אישה שהוטרדה למען הסק ספק זאת לא אני
 

עציון

New member
לא טועה...לא טועה. בכלל לא!!!!!!

אני כתבתי והתייחסתי לגבי אותם מקרים שבית המשפט שיחרר את המטריד מהסיבות שהזכרתי. מעולם לא העליתי על הדעת שכך בכל מקרי ההטרדה. מעולם לא!!!! לפני שאתן מתנפלות עלי. לפני שאתן מחליטות שזה מתאים לי או לא. לפני שאני (אניי???) שובניסט: תנו דעתכן על השאלות ששאלתי. למה אי אפשר לאסוף במקרה עליו מתלוננת האנונימית הוכחות למרות שלפחות X בנות התלוננו על הטרדה? אני יודע את התשובות!!!!
 

Kalla

New member
אתה חוקר? עורך דין?

פסיכולוג פלילי? קרימינולוג? חוקר בתחום? מאיפה אתה יודע את כל התשובות?
 
למעלה