לו ריד 1942-2013

tzvika321

New member
לו ריד 1942-2013

יקח קצת זמן לארגן את המחשבות, אבל זה השיר ששמעתי לזכרו, הפתיחה לאלבום שאני מאד אוהב, סיפור רומאו וג'וליה בניו יורק של שנות ה-80
 

almogi

New member
ברלין הוא הרבה יותר מאלבום

מיכה, בתגובה שלו לסקירה שלי, הגדיר את ברלין כ"מהפך קרביים" ואני חותם בשתי ידים על ההגדרה הזאת.
 

oren29at

New member
R.I.P

הפעם החרמש קצר את אחד מיושבי השורה הראשונה. עצוב כמו כל מוות, אבל אני מניח שנוגע בכמות גדולה מאד של אנשים.

הערכתי את ריד כאמן, לא אהבתי את המוזיקה שלו במיוחד. אלבום אחד כן עשה לי את זה- האלבום Songs For Drella לזכרו של אנדי וורהול, פרי יצירתם המשותפת של ריד וג'ון קייל.

השיר האחרון באלבום הוא הספד מפוכח, אמיתי וחם, שיוצא מהלב ומהראש, מהויולה ומהגרון של קייל וריד. עכשיו ריד יוכל לשיר אותו לוורהול ישירות, אבל ללא הויולה, שאני מקווה שתצטרף אליהם כמה שיותר באיחור.

יהי זכרו ברוך

http://youtu.be/gtF_tFDQGKY
 

oren29at

New member
אני אעשה לרגע מעשה ג'ורג' קוסטנזה

ואפנה זרקור לטרגדיה קטנה אחרת- אגף הלו ריד/ולווט אנדרגראונד בפורום הוא אגף די דל

http://www.tapuz.co.il/forums2008/articles/default.aspx?forumid=552&cId=3641

כמובן שעדיף שהטריגר לכתיבה לא יהיה טראגי, אבל את מהלך החיים והזמן אי אפשר לנצח, ואם זה מנחם מישהו- אנחנו פה לא בשביל להוציא אוספים ממוחזרים ולעשות כסף, אלא בשביל לכתוב על מוזיקה מרצוננו החופשי, אז גם זו הזדמנות (סוג של).
 

Celluloid Hero

New member
פור דה רקורד

יש קטגוריה נוספת, תחת הערך של ה velvet בלבד, עם עוד שתי סקירות על אלבומים. ( אולי כדאי לאחד את הערכים יחד). אה, ואם אתה ממש נואש, אתה יכול למצוא סקירה נוספת שלי על ברלין. לא טובה במיוחד. עם בדיחות גרועות ,שבוא נאמר, לא נהיו מצחיקות יותר עם השנים... אבל סקירה nevertheless ...
 

oren29at

New member
טופל

עכשיו יש שתי קטגוריות בלתי תלויות- למחתרת ולריד

http://www.tapuz.co.il/forums2008/articles/default.aspx?forumid=552&cId=9962

http://www.tapuz.co.il/forums2008/articles/default.aspx?forumid=552&cId=10381

בכל קטגוריה שלושה מאמרים. בזו של המחתרת יש גיוון מסוים- שניים על הבננה, אחד על VU. בקטגוריה של ריד אפשר לקרוא על ברלין, על ברלין, ועל ברלין. זה יותר מונוטוני מההגשה הקולית שלו.

אנחנו מסוגלים ליותר, אני בטוח. אני, איך שראיתי את המאמר הגלמוד בקטגוריה של ספרינגסטין- ישר הלכתי וכתבתי לו אח- ארכני וקשקשן. עכשיו, אני מבין שהסטנדרטים שאני מציב לפורום הזה גבוהים מהמקובל- האיכות, המסירות, הידע העצום, הטעם המוזיקלי המשובח, חוש ההומור- אבל בחייכם- אפשר גם לתת 10% איכות מזו שלי, ועדיין לכתוב משהו על לו ריד שאין בו את המילה "ברלין".

או שאני אלך על החלופה- אפעיל קשרים בהנהלת תפוז, ואפתח שרשור "מי רוצה לכתוב על לו ריד?" שיקודם בעמוד הפורומים הראשי. כולכם ראיתם מה קרה בפעם הקודמת שמשהו כזה התרחש (נשבע לכם שלא ביוזמתי. לא הייתי חולם לקדם שרשור מהסוג ההוא, בחיי אדוני בספר התורה), אז כדי שלא נגיע למצבים לא פשוטים- אנא, שנסו מותניים, או לפחות מותן אחת.

http://youtu.be/6jTkTukfjZM
 

giba70

New member
ידעתי שיהיה כאן שרשור פרידה...

יוצר ענק. דיבר אליי ממעמקי נשמתו ישר אל תוך הלב.
כמה חבל. Magic and Loss
אבל הקסם יישאר איתנו

 
למעלה