שוב, אני מבקש לדעת היכן במקור הדת היהודית
ישנה התייחסות להגדרת תהליך הגיור. באם אין כזה דבר אזי המסקנה היא שהקביעה מהו גיור "נכון ע"פ ההלכה" היא תלויית הזרם שקבע זאת כאשר הדבר נעשה הרבה יותר מאוחר ובאופן הגיוני, בשל התפתחות תאולוגית שהתאימה את עצמה למציאות. מכאן, שגם התפתחות תאולוגית מאוחרת יותר- כמו למשל היווצרות הרפורמיזם והקונסטוקטיביזם הינו דבר הגיוני ואינו שולל את היהדות.
 
לגבי היווצרות הזרמים הינך טועה. כבר לפני יותר מ1000 שנה קבע ר' ד'גרשום שאין לשאת יותר מאישה אחת, אולם יהדות תימן דחתה את ההלכה הזאת. לטענתך התימנים פועלים בניגוד להלכה?
 
כמו כן, במשך קיומה של היהדות היו זרמים רבים, לא כולם שרדו. מצ"ב דוגמא "קטנה" על כך
 
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:כתות_זרמים_וקבוצות_ביהדות_בתקופת_בית_שני
ישנה התייחסות להגדרת תהליך הגיור. באם אין כזה דבר אזי המסקנה היא שהקביעה מהו גיור "נכון ע"פ ההלכה" היא תלויית הזרם שקבע זאת כאשר הדבר נעשה הרבה יותר מאוחר ובאופן הגיוני, בשל התפתחות תאולוגית שהתאימה את עצמה למציאות. מכאן, שגם התפתחות תאולוגית מאוחרת יותר- כמו למשל היווצרות הרפורמיזם והקונסטוקטיביזם הינו דבר הגיוני ואינו שולל את היהדות.
 
לגבי היווצרות הזרמים הינך טועה. כבר לפני יותר מ1000 שנה קבע ר' ד'גרשום שאין לשאת יותר מאישה אחת, אולם יהדות תימן דחתה את ההלכה הזאת. לטענתך התימנים פועלים בניגוד להלכה?
 
כמו כן, במשך קיומה של היהדות היו זרמים רבים, לא כולם שרדו. מצ"ב דוגמא "קטנה" על כך
 
https://he.wikipedia.org/wiki/קטגוריה:כתות_זרמים_וקבוצות_ביהדות_בתקופת_בית_שני