יונדאי i20 INSIGHT ידני שנת 2013 מליסינג

חן 1111

Active member
תרשה לי לפקפק בזה

450 אלף בלי שום תיקון זה לא קיים אפילו בסובארו...
כל הזמן הזה לא תיקנת אלטרנטור? סטרטר? מאוורר? מאוורר פנימי? מנגנוני חלונות? מזרקים? משאבת הזרקה? שום דבר???
 
לא מרשה לך לפקפק בכלל , כל מה שאמרת היה תקין

בדיוק לזה אני מתכוון שאני אומר שהיונדאי מוכרת יותר חלפים מ VW .
החלפתי במוסך רק מותחן רצועה ומד זרימת אויר, בגלל ששמתי סנן אויר לא מקורי
יותר מכך , בסביבות 100000 עליתי על אבן שפצעה את אגן השמן של המנוע
דרשו על חדש 1500 ש"ח בלי עבודה , פירקתי אותו בעצמי ונתתי לרתך אלומיניום לרתך בעלות של 50 ש"ח
באגן השמן לא היו כלל שבבי מתכת , דבר שסביר שיהיה .
בהחלפת רצועת טיימינג מחליפים את משאבת המים בכל מקרה
באם היא נוזלת או לא , לפעמים הייתה נוזלת לפעמים לא .
זה הכל .
אה כן בעיה מאוד חשובה , נורת הברקס השמאלית הייתה נשרפת לעיתים קרובות
עד שהתעצבנתי והתעסקתי עם בית המנורה .
 

enigo

New member
פגשתי גם נהג מונית עם ZX סטיישן וכמעט 700,000 ק"מ

עם מנוע מקורי, שהתלונן שנראה לו שהוא יחליף את האוטו, כי לא מזמן הוא היה צריך להחליף גיר (אוטומטי, בפעם הראשונה) ואמרו לו שזה סימן לזה שהאוטו כבר עייף ועוד מעט יתחיל לעשות צרות.
נהג מונית בתל אביב - לא מישהו שתופר מרחקים על בין עירוני. גיר ZF שהחזיק יותר מחצי מליון ק"מ. אז מה?
 
החכמה היא לפגוש נהג מונית עם היונדאי


 

enigo

New member
אין להם דיזלים. אבל קיה חזקה מאוד במוניות - וזו אותה מכניקה

 
מעניין למה , כי יש להם דיזלים באוניות שהם בונים

שזה הרבה יותר מסובך .
נסעתי בקיה ריו , נראה בהחלט עדיף על היונדאי, רכב די נוח לנסיעה בו .
אמנם הספורטאז' קופצני אבל אני מניח שגם המקבילה של היונדאי .
בהחלט הייתי קונה קיאה ולא היונדאי.
נו מה לעשות שישראל היא מרכז העולם , כאן יש ממש מעט קוריאניות כמוניות
והסולר יותר יקר מהבנזין . כך שהיונדאי לא יכולה להתחמק מהמסקנות בנושא .
 

enigo

New member
אין להן בארץ דיזלים. בעולם יש להם בדיוק את אותו היצע דיזלים

כמו לקיה...
ואתה יודע שהיונדאי שבונה אוניות והיונדאי שבונה מכוניות אלו שתי חברות נפרדות לגמרי, כן? יש להן חברת אם משותפת, אבל זהו בערך. שום קשר ברמת הטכנולוגיה או הפיתוח.
 
יודע ומעריך יותר את יונדאי כבונה אניות

כל שבוע הם מוציאים אניה , שמותאמת לצרכי הלקוח= לא מוצר סטנדרטי.
הם בונים את גוף האניה בעצמם ,לא הצלחתי להבין האם הם בונים גם את המנועים בעצמם . ייצור הפרופלור זו אומנות בפני עצמה .
בנית גוף תלת מימדי זו אומנות ומקצוענות גם בתחום הרכב זה ראוי להתפעלות
ייצור המנוע והמיכלולים זה עיבוד שבבי ושם הדיוק הוא מובן מאיליו
אבל לייצר את הגוף של הרכב בדיוק כמו שזה נעשה, זה לא מובן מאיליו.
לייצר דגם ,להוציא את המידות , לייצר שרטוטים ב3d , לייצר תבניות ושטנצ'ים.
לאחר כל זה לקבל מוצר מדוייק . כל הכבוד .
רק חבל שלהיונדאי איכפת פחות מהאיכות הכללית ויותר מהמכירות.
אולי הם ישתפרו פעם ,
 

enigo

New member
כן כן, VAG היא ללא ספק מופת לאמינות בכל העולם...

 
שקרנים אבל אמינים יותר מאחרים ובטח שמהיונדאי

קרוב מאוד ל 10,000,000 מליון מכוניות של התשלובת נמכרים בעולם
קרוב מאוד לטויוטה .
אני יודע שהייתה תקופה בה היו בעיות עם הגיר, אל תקנה את המכוניות הללו או אל תמליץ עליהן . חוץ מזה הן כן אמינות .
 

enigo

New member
ברור... בגלל זה בכל סקרי האמינות בעולם הם בצמרת. אה... לא?

והיו בעיות בטורבו, ובעיות בתיבת הילוכים אחרת (רציפה), ובעיות גם במנוע כפול המגדשים, ובעיות בחיישני זרימת אוויר, ובעיות בטורבו במנוע אחר (דיזל 1.9 ל' - שאל נהגי מוניות), ו...
הרשימה לא קצרה.
ממש ממש לא אחד המותגים האמינים, או שאמינות היא הדגל שלו. לא מאז החיפושית, פחות או יותר.
 

kitt

New member
כאחד שיש לו במשפחה מכוניות של VAG כמעט ברציפות משנת 1962

הפסקה קצרה בין 92 ל 2002 אני יכול לספר לך על האמינות שלהן הרבה יותר ממה שאתה מכיר עם הבורה שלך. ואני עוד Fan boy של המותג לחלוטין.
גולף שב 5000 ק"מ הלך לה פקונג ראש והיינו צריכים לרדוף שבועות אחרי האחריות ורק אחרי מכתבים ליצרן הסכימו לתקן את הרכב תחת אחריות, ואז שוב ב 130000 ק"מ הלך שוב פקונג ראש, ולא, לא היתה התחממות.
אחרי הגולף היתה ג'טה, ב 145000 ק"מ האוטו לא כל כך סחב, נכנסנו למוסך והתשובה שקיבלנו היתה "זה הזמן למכור את האוטו, המנוע בדרך למות" שוב, שום בעיות חיצוניות, רכב יד ראשונה, טיפול רק במוסך מורשה. ואלה רק שתי VW, עכשיו יש לנו שני סיאטים בבית (שתיהן נגזרות של גולף) ובוא נגיד את זה ככה, הפיאטים שהיו לי היו יותר אמינים... למרות שהן לא נוראיות, אבל בכל זאת דברים שאתה לא מצפה בגיל שלהן...
 
תביא עובדות , בשמחה , רק אל תספר סיפורים על גירים כושלים

זה ידוע ולא שייך לנושא , כי זה מוצר כושל .
מי שלמד להתגלח על זקנו שלו ולא על של אחרים, זה בעייתי בתחום הרכב .
 

The S t i g

New member
הא, אז גיר כושל ב VW זה לא נחשב אבל מנוע שהלך בגטס זה כן?

טוב אתה
 

enigo

New member
ומנוע ה-TSI היה חדש או נסיוני?

היו מנועי טורבו לפניו - אפילו הרבה לפניו. היו הזרקות דלק ישירות לפניו - אפילו הרבה לפניו. שום דבר חדש או ניסיוני - רק שפע בעיות...
 

enigo

New member
ב-VAG היו לפחות שלושה גירים בעייתיים בעשרים השנים האחרונות

תיבת הארבעה הילוכים בשנות התשעים (המון נאלצו לעבור שיפוץ סביב 80-90K). תיבה רציפה באודי (בגלל מוח שישב בתוך הגיר, והיה מתבשל מהחום) וה-DSG שבעה הילוכים שהאכיל את כולם מרורים.
בנוסף היו בעיות עם מנוע ה-1.2 ל' TSI הן במותחני טיימינג והן בטורבו, ב-1.4 כפול המגדשים, בעיקר ב-160 כ"ס, היו שפע בעיות של דטונציה שגמרה מנועים, עד שהחברה התקינה "עדכון תוכנה" שהפחית משמעותית את ההספק והביצועים. אה, והיו גם משאבות דלק במנועי ה-FSI (בעיקר ב-2 ל').
אבל בקטנה - בבורה דיזל שהיתה לו לא היו לו בעיות, וזה מה שחשוב!
 
למעלה