יונדאי i20 INSIGHT ידני שנת 2013 מליסינג

the annonymous

New member
אם קבעת שהיא יותר אמינה מהיונדאי אז כנראה שיש לך מספרים

למה אתה לא חושף אותם?
&nbsp
שים לב שאני לא דיברתי על אמינות של יונדאי ביחס ל VW אלא רק ציינתי של VW יש לא מעט בעיות.
 
למה שיהיו לי נתונים ? פעם שאלתי ישראלי ממוצא רוסי

למה אתה מלמד את הילדים שלך רוסית, הרי הם לא יחיו ברוסיה ובעולם אין צורך ברוסית .
הוא ענה כך . כי ברוסית יש הרבה יותר ספרים ותרגומים של ספרים מעברית
רוב הסיכוי שתמצא ספר מסויים ברוסית ולא בעברית. גם מחוץ לאינטרנט.
אני רואה שגם באינטרנט הכללי זה אותו הדבר .
אשתי מוצאת חומר רב ברוסית , בכל התחומים , בעברית הרבה פעמים אני לא
מוצא את מה שאני מחפש . אני שולט באנגלית , אבל אין לי סבלנות לקרוא
כי אני קורא לאט . בעברית אני קורא מהר מאוד .
לא דיברת על אמינות יחסית בין 2 היצרנים אבל הודעה הראשונה שלי בשרשור
היא שהיונדאי מוכרת יותר חלפים מvw.
 
כן מיד ! מה רצונך ? מקוריים, חלופיים, מפירוק או מזויפים ?

אבל זה לא הוגן , נתתי יתרון ל vw. יצרתי 2 מחזיקי זכוכית בעצמי, מאוקולון.
 

be_roo

New member
מבוססים, עובדתיים, אמיתיים, נכונים, רלוונטים....קשה קשה

 

be_roo

New member
חלפים, רוסית, מכירות, ספרים, נתונים, נישואים.... קשה קשה

 

חן 1111

Active member
מאיפה הבאת שפולקסווגן צורכים פחות חלפים?

הדעה הקדומה הזאת היא נחלתם של קשישים שזוכרים בגעגועים את החיפושית שהיתה להם פעם, לפני 50 שנה.
&nbsp
 
הייתי בעלים גאה של בורה TDIמודל 2000 - 2008 במשך 450000 ק"מ

חוץ ממותחן רצועה , לא החלפתי כלום ברכב
מד זרימת אויר של הטורבו הלך כי שמתי מסנן אויר לא מקורי . כך לפי המוסך
של VW המצויין שלי בבאר טוביה .
לפני כן היה לי גולף 87 כמה שנים גם כן בלי שום החלפה של חלקים .
כל הסיפורים של הטוקבקים באתרים השונים על VW הם רק סיפורים .

לעומת זאת ביונדאי אקסנט שקניתי לבת שלי, אתה לא רוצה לדעת .
רק בשבוע האחרון כאן בפורום 2 יונדאי גטס עם נסועה נמוכה , הלך מנוע .
 

enigo

New member
אז קובעים לפי סיפורים כאן בפורום?

לאסוף לך עשרות סיפורים של החלפות מנוע, מחשבים ותיבות הילוכים ב-VAG? או שאולי בא לך על סיפורי טורבו? ידידה שהלך לה מנוע בסיאט (גם כן VAG - בדיוק כמו בפולו) בגלל מותחני טיימינג שקורסים בלי אזהרה ולפני הזמן זה מספיק טוב? או שכמו תמיד, הניסיון הספציפי והצר שלך הוא זה שקובע לכל העולם?
 
תטען שיונדאי יותר טובים עד מחר , אף אחד לא קונה את זה

אם אני שובר ברגים של גלגלים ביד שלי , זה לא יצרן זה חצרן .
כן זה הנסיון האישי שלי, עכשיו תסובב את הענינים איך שבא לך .
עזוב את זה שהאקסנט זה בכלל לא רכב לעומת הרכב הכי נחות של
VW
 

enigo

New member
אכפת לך להראות איפה אמרתי שיונדאי יותר טובים?

אמרתי שמבחינת אמינות הם לא נופלים מ-VAG, ולפי הסקרים בעולם - כנראה עולים עליהם.
עכשיו - לחבר שלי יש איפון, יד שניה, עם יותר מ-700,000 ק"מ. עדיין עם מנוע וגיר מקורי, ובלי תקלות גדולות באופן כללי. מצד שני, בכל טיפול הוא יודע שישבר לפחות גוז'ון אחד בגלגלים. לחבר אחר יש לנד-רובר ישן. הוא כמעט אף פעם לא מצליח לעבור את החצי שנה שבין הטיפולים בלי איזה להדרש לאיזה תיקון. מצד שני, הגוז'ונים אצלו ממש עבים, ומעולם לא נשבר לו אחד. אני מניח שבעולם שלך, הלנד-רובר אמין יותר.
 
סקרים בעולם לא מבטאים אמינות טכנית מוטורית

אלא תקלות שלא קשורות למוטוריקה , אלא במוטימדיה למשל
אני לאחר שנה וחצי לא יודע למה יש לי בלוטוס במולטימדיה
מה אני צריך להעביר לשם? יש לי דיסק און קי .
או למשל נכנסתי לאולם של טויוטה בחנתי את מה שמוצג שם ואף אחד לא התייחס אלי ולא פנה אלי בניגוד לאולמות אחרים . יצאתי משם
זה לא אומר שהם לא טובים.
 

enigo

New member
אה... אז עכשיו רק תקלות מכאניות נחשבות. הבנתי

בקיצור - אם העובדות לא מתאימות למה שאידיט רוצה, אידיט ישנה את ההגדרות עד שהן כן יתאימו. לא שיש לך איזו שהיא הוכחה שבתקלות מכאניות נטו VAG עמידה על יונדאי, כמובן.
יותר מזה - נתתי בשרשור כאן, פעמיים, רשימה של תקלות מכאניות פרופר ב-VAG. תקלות יקרות, מאוד. תקלות שמשביתות את הרכב מתנועה. תקלות נפוצות במידה מטרידה.
אבל האקסנט העתיקה והחבוטה שקנית לבת שלך ואז התעללת בה בכישורי המכונאי חובב שלך מנצחת את הכל...
 
ברור!!! הרי טענת הפתיחה שלי שיונדאי מוכרים יותר חלפים מ VW

VW מוכרים כ 10 מליון מכוניות בשנה , היונדאי 8 מליון, לכן היונדאי מוכרים יותר חלפים, כי יונדאי הם לא איכותיים כמו VW
חלפים זה אומר חלקים מכניים, זה אפילו לא כולל חלקי פח כי זה קשור לתאונות ולא לאיכות .
אם אתה רוצה אמינות לא מוטורית שים את זה בסקר נפרד
לא מערבבים בשר וחלב , ( מצידי שלא תהייה בכלל מולטימדיה , רדיו דיסק מספיק .)
ובאקסנט היו הרבה יותר תקלות שמוסך תיקן ולא אני ובנוסף הנסיעה שלה גרועה
 

kitt

New member
הדרך היחידה שVW מוכרת פחות חלפים זה בגלל שמנוע וגיר נחשבים

ברישומים לחלק אחד ולא לסך החלקים שלו. רק ב 8 שנים האחרונות הם החליפו לאנשים גירים ומנועים על ימין ועל שמאל (תוך ניסיון לברוח מאחריות איפה שהם רק יכולים).
 
אני יכול להתחכם ולומר שדיברתי רק על VW ולא על חברות הבת

אבל לא אתחכם , ניקח את הסקודה למשל , לא שמעתי עליה טענות רבות .
החתן שלי קנה סקודה אוקטביה חדשה, להפתעתי , כי זה אחד שבעבר ייבא רכב אמריקאי ענק .שאלתי למה דווקא סקודה , כי אני אוהב אותה .
רגע ! רגע ! לא ידעתי שפולקסווגן זה כולל את " MAN " אז בכלל אין לכם קייס
MAN זה איכות צרופה מנסיון עם מנועי ה 10000 כוח סוס שלהם .
 

kitt

New member
לא נעים לי להגיד לך שאתה מדבר שטויות, אבל בסיאטים יש חלקים

של VW במקטים של VW (חלקים מכניים, חלקי פלסטיקה הם שונים בחלקם).
 

kitt

New member
בניגוד אליך אני לא מקשקש על דברים שאין לי ידע ו/או ניסיון

בהם, לכן אני לא מדבר על MAN או סקודה.
 

enigo

New member
אם כבר "טענת פתיחה", אז האמירה המקורית שלי התייחסה לחלקי

פחחות נטו. קרא שוב. משמע כל התאוריה שבנית על כמות מכירות, מחירים וקשר לאמינות הופכת עוד יותר רופפת וחסרת כל קשר למציאות.
אבל מה שבאמת מעניין אותי זה איך הגעת מרשימת תקלות מכאניות ארוכה ויקרה שפירטתי כאן, ל"ברור!!!" שלך, כאילו אמרתי בדיוק ההפך...
 
למעלה